Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Opapa... jau ir suklaidinau kažką dėl to geltono "VanHool". Čia gi išties Berkhof
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      #42
      Nuotraukos iš kelionės į Marijampolę. Pradžiai Kaunas:

      Kautra:


















      Man labai patikęs Jurbarko mažųjų autobusų Iveco


      Mano pirmą kartą Kaune matytas A. Puidoko įmonės mikroautobusas.


      Šventiškai pasipuošęs Panevėžio Neoplanas.




      Šilutės AP.


      TOKS Setra Marijampolėje.


      Nuotraukos iš Marijampolės bus vėliau (kai iššifruosiu, kam kuris autobusas priklauso )

      Visą fotogaleriją galite rasti: http://www.autobusas.ucoz.com/index/fotogalerija/0-8
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        #43
        Temsa Opalin tavo nuotraukose yra neseniai pirktas, nes tai atnaujinta serija, ne tokia kaip pirmieji Kautros. Matosi iš apatinių grotelių.
        Jei prakalbau apie Temsa radau savo archyve Vilkaviškio AP Temsa Opalin 7.6
        Paskutinis taisė digital; 2025.05.21, 00:09. Priežastis: atkurta foto

        Comment


          #44
          Parašė mandan Rodyti pranešimą
          Temsa Opalin tavo nuotraukose yra neseniai pirktas, nes tai atnaujinta serija, ne tokia kaip pirmieji Kautros. Matosi iš apatinių grotelių.
          Jei prakalbau apie Temsa radau savo archyve Vilkaviškio AP Temsa Opalin 7.6
          Atvaizdas
          Kautra turi dviejų rūšių Opalinus tai Opalin 7.6 ir Opalin 9E. Taigi čia turėtų būti 9E. Štai kaip jis atrodo Kautroje:



          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            #45
            Taip tai yra Opalin 9. Bet grotelės apatinės nenurodo kuris čia modelis. Pats pirmasis Kautros Temsa Opalin gar. Nr. 223 su mažomis grotelėmis


            Taigi tavo nufotografuotos abi Temsa Opalin yra naujausios versijos.
            Paskutinis taisė digital; 2025.05.21, 00:10.

            Comment


              #46

              Tai pats pirmasis ir vienintelis toks Opalin 9 modelis Kautroje. Kalbant apie Opaliną Marijampolėje, tai jis turėtų būti gamintas ne anksčiau, negu prieš pusę metų, kadangi dabartiniuose modeliuose tarp priekinių lempų yra Temsa ženklas.

              Beje gal yra žinančių, kada į Kautros parką atvyks Temsa Prestij?
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                #47
                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą

                Tai pats pirmasis ir vienintelis toks Opalin 9 modelis Kautroje. Kalbant apie Opaliną Marijampolėje, tai jis turėtų būti gamintas ne anksčiau, negu prieš pusę metų, kadangi dabartiniuose modeliuose tarp priekinių lempų yra Temsa ženklas.

                Beje gal yra žinančių, kada į Kautros parką atvyks Temsa Prestij?
                Iš kur pas tave žinios kad atvažiuoja Temsa Prestij? Prienams Kautra jau toki atvežė.

                Comment


                  #48
                  Parašė mandan Rodyti pranešimą
                  Taip tai yra Opalin 9. Bet grotelės apatinės nenurodo kuris čia modelis. Pats pirmasis Kautros Temsa Opalin gar. Nr. 223 su mažomis grotelėmis
                  Atvaizdas


                  Taigi tavo nufotografuotos abi Temsa Opalin yra naujausios versijos.

                  Kieno jie gamybos?

                  Comment


                    #49
                    Turku.

                    Comment


                      #50
                      Parašė mandan Rodyti pranešimą
                      Iš kur pas tave žinios kad atvažiuoja Temsa Prestij? Prienams Kautra jau toki atvežė.
                      Na jeigu Prienams atvežė tai viskas ok. Maniau, kad Kauniečiams duos pasidžiaugt šiuo autobusu, na bet matyt Prienams jo labiau reikėjo
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                        Turku.

                        O kokie girdeti atsiliepimai apie ju techninius sprendimus ,eksploatacines savybes ,gedimus ir pan.?

                        Comment


                          #52
                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                          "Vienas rečiausių" eksponatų Lietuvoje Ford Transit FT 330 (būčiau dėkingas, jeigu nurodytumėte, kokiam operatoriui priklauso)
                          Atvaizdas
                          Nemanau, kad rečiausias. Alytuje tokių yra vos ne dešimtis.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            #53
                            Parašė taccido Rodyti pranešimą
                            Nemanau, kad rečiausias. Alytuje tokių yra vos ne dešimtis.
                            Dėl to ir naudojamos kabutės
                            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                            Comment


                              #54
                              Alytuje ne desimtys o visi iki vieno tokie

                              Comment


                                #55
                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                O kokie girdeti atsiliepimai apie ju techninius sprendimus ,eksploatacines savybes ,gedimus ir pan.?
                                Apie autobuso techninius mazgus papasakoti negaliu, nes su juo nedirbu, čia gal geriau galėtų pakomentuoti Matytas. Galiu tik šiek tiek jį apibūdinti jį iš keleivio pusės.

                                Šiuos autobusus pirkti buvo labai logiškas sprendimas, kadangi tokios klasės autobusų Kautra praktiškai neturėjo, o daugelyje reisų normaliai pakrauti Translinerį buvo neįmanoma. Opalin 7.6 yra skirtas priemiestiniams maršrutams, nors neretai galima jį išvysti ir tarpmiestiniuose, tuo tarpu Opalin 9 ir 9E buvo skirti tarmiestiniams maršrutams, beje jau ir iš pastarųjų spalvos galima suprasti, jog jie aktyviai naudojami ir užsakomuosiuose maršrutuose.

                                Taigi, primiausiai kas man nepatiko: Autobuso galinės durys - jos yra per mažos ir, mano manymu, jų išvis nereikėtų (tikriausiai, kažkokie saugumo standartai to reikalauja), juolab, kad ir vairuotojai vengia jas atidaryti. Priekinis įlipimas į autobusą yra tikrai puikus.

                                Nepakankams sukibimas/stabilumas. Tikriausiai su tuo nesusiduria Opalin 9 modelio autobusai, tačiau 7.6 priemiesčio keliukuose dažnai jaučiasi nestabiliai, to pagrindinė priežastis yra nedideli ratai (tačiau čia jau standartas tokios klasės autobusuose).

                                Nesaugumas priekinės vietose. Šiuo metu vairuotojai nerekomentuoja į jas sėsti, o jeigu jau atsisėdi, tai reikia užsisegti saugos diržus. Sunku įsivaizduoti, jog šie autobusai buvo nusiųsti į mokyklas. Tikriausiai Temsa inžinieriai nepagalvojo, jog autobusams dažnai teks dalyvauti ekstremaliose situacijose, o galbūt galvojo, jog jau visur įprasta noriai autobuse segtis saugos diržus. Gaila, tačiau papildoma atrama, galbūt būtų apsaugojusi nuo labai skaudžių įvykių.

                                Variklio ūžimas. Varikliui dirbant dideliais sūkiais girdisi labai nemalonus ir tiesiog ausis užgulantis ūžimas.

                                Tarpai tarp sėdynių. Autobuse vietos bent jau man tikrai pakanka (ko nepasakysi apie kai kuriuos kitus modelius), tačiau atsižvelgiant į tai, jog jis skirtas priemiestiniams maršrutams, kur žmonės dažnai važiuoja ne tuščiomis rankomis - jos nepakanka.

                                Nepakankama amortizacija (kalbant apie 7.6). Viskas vėl susiveda į ratų dydį: autobusui važiuojant nelygiais keliais, ar manevruojant amortizacijos lygis netenkina.

                                Tai tiek man nepatikusių dalykų, žinoma yra dar keletas smulkmenų, tačiau jų neverta minėti. Na, o dabar šio autobuso privalumai:

                                Puiki forma. Autobuso labai puikus aptakumas. Aeorodinamiką įtakojančių elementų nėra per daug, o jų išdėstymas be priekaištų. Tikriausiai projektuotojai nenumanė, jog bus problemų dėl priekinių vietų, ko pasekoje svorio centras pasistumia į galą taip iššaukdamas mažesnį sukibimą priekiniams ratams.

                                Autobuso greitis. Man patiko, jog autobusas gali labai greitai pajudėti iš sustojimo vietos. Nors keleiviai sėdi gana aukštai, tikrai jaučia greitis. MAN varikliukui jokių priekaišų neturiu.

                                Taigi, tokį aš susidaręs įspūdį apie šį autobusą. Būtų įdomu sulaukti kažkokių papildymų ar prieštaravimų

                                Techninė specifikacija www.kautra.lt/autobusu-pardavimas
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą

                                  Nesaugumas priekinės vietose. Šiuo metu vairuotojai nerekomentuoja į jas sėsti, o jeigu jau atsisėdi, tai reikia užsisegti saugos diržus. ]


                                  O kame tas nesaugumas sedeti priekyje? Kas ten kitaip ,nei kituose autobusuose?

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    O kame tas nesaugumas sedeti priekyje? Kas ten kitaip ,nei kituose autobusuose?
                                    Sėdint vairuotojo pusėje esančiose pirmose vietose autobusui staigiai stabdant išsilaikyti praktiškai neįmanoma. Kadangi kristi tektų iš aukštai, sužeidimų būna labai rimtų (buvo ir mirtinų). Kadangi tai yra nedidelis autobusas, stabdymo procesas labai šiurkštus. Didesnis autobusas stabdo lėčiau, todėl rizika iškristi yra mažesnė, o kai kuriuose autobusuose yra ir atramos, kurios priekyje sėdintiems keleiviams iškristi neleidžia.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė emas22 Rodyti pranešimą
                                      Alytuje ne desimtys o visi iki vieno tokie
                                      Tik jau nenusikalbam...
                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        #59
                                        Keli eksponatai matyti Šilalės autobusų stotyje. Autobusų veislių nesakysiu, nes jų neskiriu

                                        TOKS`o Setra besiruošianti grįžti į Vilnių:






                                        Ir pora Šilalės autobusų parko mašinų:




                                        Comment


                                          #60
                                          Šiandien Vilnius(2009-12-29)



                                          Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.13, 16:18.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X