Vienas pastebėjimas dėl aukščio regulevimo, tai troleibusuose "solaris" irgi galima reguliuoti aukštį.
Tai galimybę autobusuose/troleibusuose įrengti aukščio reguliavimą siūlo praktiškai visi miesto transporto gamintojai. Tarpmiestiniame autobuse ir dar tokių pagaminimo metų autobuse, tai matau pirmą kartą...
Ar kas gali patvirtinti ar paneigti, kad tai yra (tiksliau, buvo) 3434 - DHD 179 ?
Pagal Regitros duomenis lyg ir atitinka - Neoplan N316, 1998 metų gamybos, balta spalva; paskutinė TA 2009-06-16, baigė galioti 2009-12-16; kol kas neišregistruotas (galbūt dėl to, kad įsigytas lizingu - taip minėjo pašnekovai).
Beje, kiek supratau, stogas apdegė ne gaisro metu, o jau pjaustant.
Ojeej... Šitas čia, šitas. Aš kaip tik ir galvojau, kur jis dingo.Atrodo, viena naujausių Panevėžio AP mašinų, o jau keli metai niekur jos nėra. Tai va, kas jai nutiko...
Prienai
Nežinau kaip ten yra dėl numeracijos, galbūt ne prie visų autobusų rašomas (6)
Vis dar važinėjantis Autosan, senas garažinis numeris rašomas autobuso viduje.
Helmark
Iš Vilniaus į Prienus grįžęs Temsa Opalin. Išlipo maždaug penki keleiviai. Dar įdomiau pasirodė, kad iš septinių reisų Vilnius-Marijampolė, į Prienų AS užsuka tik vienas autobusas, o visi kiti pravažiuoja šalia jos...
Na ir žinoma, Temsa Prestij. Prienai jų turi daugiausiai iš visų Lietuvos parkų.
TOKS'o Kaunas-Vilnius per Prienus. Dažniausiai šis autobusas iš Kauno išvažiuoja tuščias arba su vienu-dviem keleiviais, bet vakar žmonių buvo nemažai.
Comment