Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Galėjo ne tik lipdukus paklijuot, bet ir švieslentę priekinę sutvarkyt

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
    4019 jau su "pilnu Vilniaus dizainu" - baltais lipdukais užrašu VILNIUS, ir a-la pilies logo
    Vaizdinė iliustracija:




    Ir retokai maršrutuose pasirodanti mokomoji Karosa Nr. 302 – be dizaino. Bet vakar ją buvo galima išvysti tikros (Gedimino) pilies fone – 10 maršrute

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    7060, Žolyno g. Priekyje - Neoplan midibusas


    Du iš trijų raudonųjų - pirmasis perdažytasis 744 ir su originalia Oslo raudona spalva 3017, Stotis (Geležinkelio g.)


    7055, Pylimo g. Galimai pirmoji darbo diena. Tai jau paskutinis iš 62 Transrevio ir B-bus konsorciumui priklausančių Isuzu, išvažiavęs į Vilniaus miesto gatves.


    Paskutinės partijos 7062 ir pirmos partijos 7003, Antakalnio žiedas.


    7003-as vienintelis klijuotas plėvele (kas nuotraukoje, o ypatingai iš arti, tas puikiai matosi). Šviesesnis raudonas kvadratas - taisymo žymės po gero įlenkimo/apibraižymo Tai jau trečias smulkioje avarijoje nukentėjęs Isuzu: 7005-am Dvarčionyse mašina visą kairįjį šoną apibraižė ir toks važinėjo iki perdažymo. Tą pačią dieną kitam Isuzu siauroje miškingoje gatvėje tarp Mileišiškių ir Dvarčionių medžio šaka nuskynė dešinį veidrodį.


    Ir paraudonavusių midibusų nuotraukas vainikuoja ne raudonasis (kolkas) 197 su trumpąja 203 Karosa antrame plane, Antakalnio žiedas

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Bent jau prie naujos dažymo schemos priderintas.

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Ir dar trumpesnis 30 maršruto.

    Click image for larger version  Name:	_DSC8905.JPG Views:	1 Size:	256,5 kB ID:	1612148

    Per ilgo, važiavusio 55 maršrutu pagauti nespėjau.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Ne visai tiesa, kad stygius tik žiemą. Jų visada trūksta: žiemą nespėja taisyti rezervinių, o kitu metu tiesiog netaiso sugedusių, žinodami, kad dar yra rezervo.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
    Šalčiai turi labai didelę įtaką. Užšąla kondensatas pneumo sistemose, neįmanoma dirbti be šildymo, problemos dėl šalto variklio paleidimo, akumuliatorių.
    Taip, visiška tiesa, autobusų stygius VVT jaučiamas tik žiemą, smarkiau pašalus, ir tada trumpi autobusai pabyra į visus G ir populiarius kitus maršrutus (7,53) ir kai visai nebėr ką leist, pasitelkiami egzotiškiausi parko autobusai.

    Komentuoti:


  • Virtęs pelenais
    replied
    Šalčiai turi labai didelę įtaką. Užšąla kondensatas pneumo sistemose, neįmanoma dirbti be šildymo, problemos dėl šalto variklio paleidimo, akumuliatorių.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Oslo MANai nelabai padeda, nes a) patys genda, b) maždaug tiek pat autobusų buvo nurašyta ar pastatyta į patvorį, c) Transreviui atiduoti ir taip jau kitiems nuomoti ar mažos talpos autobusais aptarnauti maršrutai, ir dėl to dalyje maršrutų dar padidintas didelių autobusų išleidimas.

    Komentuoti:


  • Marius555
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O tai kas pasikeis, kai ateis ruduo? Pagerės padėtis? Trūksta ne dėl šalčių. Trūksta, nes parkas nėra reikiamai atnaujinamas net ir naudotais autobusais. Kuo ilgiau tempiama su atnaujinimu, tuo padėtis tik blogėja, ir nesvarbu kiek tas konkursas užtruks.
    Juk akivaizdu, kad iki rudens padėtis pagerės. Nes bus atvykę bent dalis iš 150-ies naujųjų Solarių.

    Komentuoti:


  • keleivis13
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O tai kas pasikeis, kai ateis ruduo? Pagerės padėtis? .
    Taigi neva taip - ateis tie ilgai laukti soliariai. "Trečias ketvirtis" - visur trimituoja..

    Šalčiai irgi negali neturėti įtakos. Pvz. vakar vakare per pusvalandį mačiau tiek užsilenkusių autobusų, kiek dar nebuvau matęs..
    Paskutinis taisė keleivis13; 2018.01.16, 20:50.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O tai kas pasikeis, kai ateis ruduo? Pagerės padėtis? Trūksta ne dėl šalčių. Trūksta, nes parkas nėra reikiamai atnaujinamas net ir naudotais autobusais. Kuo ilgiau tempiama su atnaujinimu, tuo padėtis tik blogėja, ir nesvarbu kiek tas konkursas užtruks.

    Komentuoti:


  • keleivis13
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    VVT su autobusais visai striuka. Po velnių, kodėl neperka bent 20-30 panaudotų?
    nes kol nupirks pagal visas nelemtas reikiamas procedūras, tai ir šalčiai (dėl ko, įtariu, didžiausios bėdos) baigsis, ir ruduo ateis

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nepakanka net ir po to.

    Komentuoti:


  • Valius Kedainietis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    VVT su autobusais visai striuka. Po velnių, kodėl neperka bent 20-30 panaudotų?
    Gi pernai nupirko 30 MAN ir Transreviui perdavė keliolika maršrutų

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    VVT su autobusais visai striuka. Po velnių, kodėl neperka bent 20-30 panaudotų?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Per trumpas 7 maršruto autobusas
    Click image for larger version

Name:	_DSC8916.JPG
Views:	320
Size:	253,5 kB
ID:	1612147

    Ir dar trumpesnis 30 maršruto.

    Click image for larger version

Name:	_DSC8905.JPG
Views:	315
Size:	256,5 kB
ID:	1612148

    Per ilgo, važiavusio 55 maršrutu pagauti nespėjau.

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Volvo 7700A 744, Vilnius

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Pirmasis šventinis desertas - istorinės 22, 43, 52, 56 maršrutų fotografijos Lukiškių aikštėje ir jos prieigose:
    VVT 2TP 621 ir Meteorito 9317 paskutinę dieną senojoje Lukiškių stotelėje. Po Lukiškių aikštės rekonstrukcijos į šią vietą sugrįžo tik 52 ir 22, kuris nežymiai pakeitė trasą. 43 ir 56 važiuoja analogiška trasa, kaip ir aikštės rekonstrukcijos metu.


    985, Lukiškių gatvė. Paskutinė fotografija iš šios vietos. Po rekonstrukcijos Lukiškių gatvės atkarpa nuo sankryžos su J. Savickio gatve panaikinta ir paversta pėsčiųjų vieta. 22-as stotelę "Lukiškės" pasiekia per Vaižganto, Goštauto, Vasario 16-osios gatves ir stoja kartu su 52-u maršrutu (šalia Šv. Jokūbo bažnyčios).


    768, Jokūbo Jasinskio gatvė. Pirmoji darbo diena laikinam apvažiavimui dėl Lukiškių aikštės rekonstrukcijos. Keleiviams paskutinė stotelė - Jokūbo Jasinskio, atstovos ir pietūs - nuvažiavime prie Liubarto tilto, pirmutinė stotelė įlaipinimui - Nepriklausomybės aikštė, kuri buvo automobilių stovėjimo aikštelės vietoje šalia Seimo.


    Ir 984 iš analogiškos vietos.


    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Šiek tiek purvinokų Isuzu fotografijų:
    V7020, Antakalnio žiedas. Vienas iš keliolikos, pasipuošusių Kalėdine kepure ant priekio stiklo


    Naujai atvaryti V7056, Antakalnio žiedas.


    Ir V7058, Ozo ir Kalvarijų gatvėse


    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Ką gi, ilgokai lauktas raudonai perdažytas Volvo 7700A Nr. 744 trečiadienį popiet pasirodė 31 maršrute (ir tai, galbūt, tik dėl to, kad pritrūko kitų laisvų rezervo autobusų)









    Mano nuomone, atrodo visai gerai Nors pilka dažymo schema man asmeniškai labiau patiko

    Komentuoti:

Working...
X