jau atiduoda parkas atgal nomuojamus 325-328 ir 329 330 mikriukus tai ju daugiau nebus
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš ko 329 ir 330 nuomavosi?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąjau atiduoda parkas atgal nomuojamus 325-328 ir 329 330 mikriukus tai ju daugiau nebus
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
nežinau bet jie jau paruošti grąžinimuiParašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąIš ko 329 ir 330 nuomavosi?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tam tikrose kontaktinio tinklo dalyse (iešmai, izoliatoriai) nėra įtampos, iešmus troleibusai turi pravažiuoti labai lėtai, todėl pagalbinių mechanizmų elektros variklių gnybtuose krinta įtampa ir vėl pakyla pravažiavus iešmą. Tuo momentu nustoja veikti vairo stiprintuvo hidraulinis siurblys ir pneumatinės sistemos kompresorius. "Solaris" ir "Berkhof" troleibusuose elektros variklio rotorius tiesiogiai sujungtas su hidraulinio siurblio rotoriumi, nukritus įtampai ir variklio sūkiams, siurblio pasipriešinimo jėga stabdo variklį. Staigus įtampos šuolis ir varikliui tenkanti apkrova įsukant hidraulinį siurblį ir yra tas juntamas momentas, kai variklis nepasiekęs nominalaus sukimosi dažnio gauna didžiausią apkrovą. Mechanizmas yra priekinėje troleibuso dalyje, kairėje pusėje po grindimis.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąGal kas gali paaiškinti,kodėl pas naujuosius troleibusus armonikas jiems važiuojant per iešmus kur KT jungias-skiriasi priekynėje dalyje kažkas dunksi ir jaučiasi per grindis.
"Škoda" troleibusuose elektros variklių mechaninė energija hidrauliniam siurbliui ir pneumatinės sistemos kompresoriui perduodama diržine pavara, todėl apkrovos šuolis "minkštesnis", variklių rėmai pritvirtinti ant guminių izoliatorių, kurie taip pat sugeria vibraciją. Įtampos kritimo momentą gali išgirsti keleiviai, esantys gale, kai porai sekundžių nutyla stūmoklinio kompresoriaus "kalimas".
Turbūt visiems teko "pravažiuoti" Nr. 049 išskyrus jus (troleibusas nevažiuojantis ir net nėra registruotas).Parašė rytis001 Rodyti pranešimąPer iešmus neteko niekada girdėti nors važiavau visais išskyrus 044 ir 049.
Teoriškai taip galėtų būti, jei prieš kiekvieną kreivę būtų sustojama, srovės nuėmikliai pakišami po lyromis, įjungiamas dyzelinis variklis ir pravažiuojama kreivė/ės, po to viskas atbuline tvarka atstatoma...Parašė rytis001 Rodyti pranešimąVat per kreives jiems reikia važiuoti išjungus aukšta įtampa, kad nenumuštų "šleikų" ir nesudegtų. 047 ir buvo dėl to sudegęs...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Retas kuris vairuotojas turi pakankamai techninių žinių, siūlau vengti tokių pranešimų gandų lygyje, ypač buitinės kalbos stiliuje "vairuotojai kalba" , "direktorius liepė" ir panašių, geriau jau rašykite savo asmeninius pastebėjimus.Parašė rytis001Nežinau, bent 047 vairuotojas ir daugiau kai kurie vairuotojai išjungia aukšta įtampa ir prarieda... Kai varinėtojai po kažkokio remonto pravažiavo neišjungia aukštos įtampos ir buvo sudegęs 047.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nėra retas įvykis, kartą per savaitę pasitaiko kažkas panašaus. Dažnai troleibusui stovint stotelės įvažoje krovininis automobilis (daugumoje atvejų nevietinis), važiuojantis pirma eismo juosta, kliudo srovės nuėmiklių virves, tokiu būdu sulenkia arba nulaužia srovės nuėmiklį. Kiti atvejai daugiau vairuotojų klaidos važiuojant per kontaktinio tinklo išsišakojimus arba pačio tinklo defektas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
lapkr. 2 buvau tragikomiško įvykio liudininkas. Į Grunvaldo stotelę (link Parodos kalno) atvažiavo 34 nr. 772 ir galiniu dešiniu ratu pataikė į TĄ milžinišką duobę. Po to bandė ir pirmyn, ir atgal, bet nieko, tik iš motoro ėmė įtartina smarvė sklisti. Išleido keleivius. Po kokių 30-40 minučių atvažiavo techninė pagalba, prikabino ir ištraukė. 772 sava eiga išvažiavo į parką. Šlovė remontininkams, paliekantiems tokias duobes.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
nieko keisto nes pas DEN autobusus labai žemai apie kokius daugiausiai 20 cm nuo žemės stovi oro pagalvių dugnai ir tiesiog pakabino ratą ore (ASR nėra šituos autobusuose) ne kartą taip buvo jau ir termofikacijos elektrinės sustojime dabar jau biški aptvarkyta.Parašė kazhkas Rodyti pranešimąlapkr. 2 buvau tragikomiško įvykio liudininkas. Į Grunvaldo stotelę (link Parodos kalno) atvažiavo 34 nr. 772 ir galiniu dešiniu ratu pataikė į TĄ milžinišką duobę. Po to bandė ir pirmyn, ir atgal, bet nieko, tik iš motoro ėmė įtartina smarvė sklisti. Išleido keleivius. Po kokių 30-40 minučių atvažiavo techninė pagalba, prikabino ir ištraukė. 772 sava eiga išvažiavo į parką. Šlovė remontininkams, paliekantiems tokias duobes.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kol kas jokių galo požymių. O šiaip tai 150 reikia išskaidyti į tris maršrutus (Kauno Pilis - Mastaičiai, Kauno pilis - Karmėlava, ir į Karmėlavos kapines, bet gal ne nuo pilies, o iš kažkur kitur, pavyzdžiui, iš Savanorių pr.). Ir tai turi būti Kauno miesto maršrutai, aptarnaujami Kauno AP. Į Salupius galėtų būti priemiestinis.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAs ir maciau, cia tas FFZ978? Siap man atrodo cia viskas del autobusu trukumo, 150 tikrai daugiau zmoniu. Greiciau ateitu Merulai galasPaskutinis taisė Al1; 2016.11.11, 19:05.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar cia ne sitas kuri pasiliko viena kaip donara ant daliu?Parašė Mettal Rodyti pranešimąGal kas numano, kodėl vis dar nedirba Berkhofas nr.049? Ir ar jis jau perdažytas?
Comment
 
							
						
Comment