Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    turbut tai buvo paskutinis autobusas neturejes vidines svieslentes ir siap maziausiai patogus keleiviams.
    Tikrai ne švieslentėje yra autobuso patogumas keleiviams, yra kur kas svarbesnių dalykų (pvz. apšildymas žiemą ir pakenčiama temperatūra vasarą). Svarbu kad autobusai važiuotų, kad būtų patogūs maršrutai ir tvarkaraščiai.
    Kas dėl švieslenčių, tai yra autobusai su jomis, bet jos neveikia, statomos trafaretinės lentelės.

    Comment


      Parašė zn76 Rodyti pranešimą
      Galima detaliau apie tai, kokie "kotletai", kur? Pageidautina dar su foto (ypatingai ne vilniečiams kad būtų galima įsivaizduoti).
      Kai bus galimybė, pasistengsiu nepamiršti nufotografuoti Ten tiesiog priekaboje prie pat sujungimo su priekine sekcija pastoviai nuo vibracijos lūžta turėklai ir juos pastoviai virina, virina, virina.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Ten tiesiog priekaboje prie pat sujungimo su priekine sekcija pastoviai nuo vibracijos lūžta turėklai ir juos pastoviai virina, virina, virina.
        A, ten turėklai lūžta, dabar aiškiau pasidarė. Bet foto vistiek būtų įdomu pamatyti.
        Aš iš pradžių pagalvojau, kad ten konstrukcijos elementus virina ir tai kažkaip matosi iš salono.
        Tai tik Karosų problema, ar ir kitų tokios konstrukcijos autobusų (sudvejintas, variklis 2-oje sekcijoje)?

        Comment


          Parašė zn76 Rodyti pranešimą
          A, ten turėklai lūžta, dabar aiškiau pasidarė. Bet foto vistiek būtų įdomu pamatyti.
          Aš iš pradžių pagalvojau, kad ten konstrukcijos elementus virina ir tai kažkaip matosi iš salono.
          Tai tik Karosų problema, ar ir kitų tokios konstrukcijos autobusų (sudvejintas, variklis 2-oje sekcijoje)?
          Tokia problema, kurią paminėjo kolega Mettal, kankina tik Karosas.
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Kauno ilgai karosai irgi tie patys vadinamo kotletai atsirado prieš keleta mėnesių.

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              O Karosų niekas Lietuvoje nėra kapitaliai remontavęs taip, kaip tai daroma Čekijoje, kur jau tikrai autobusas vos ne nuo nulio surenkamas. Ilgų Karosų silpnoji vieta - priekabos rėmas ties sujungimu.
              Įdomu būtų sužinoti kodėl?
              Nėra technologinių galimybių, lėšų, noro, dar ko nors?
              Jeigu 1 punktas, kodėl nebuvo organizuotas siuntimas kapitaliniam remontui pas gamintoją?

              Comment


                Šiandien Castrosua City Versus CNG 810 dirba 20 maršrutu.

                Comment


                  Parašė taurassn14 Rodyti pranešimą
                  Šiandien Castrosua City Versus CNG 810 dirba 20 maršrutu.
                  Vienas iš devynių šiandien išvažiavusių.
                  Beje, pas 811 bala žino kodėl priekinė švieslentė yra kitokio šrifto, nei įprastai
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    Vienas iš devynių šiandien išvažiavusių.
                    Beje, pas 811 bala žino kodėl priekinė švieslentė yra kitokio šrifto, nei įprastai
                    Kelintu maršrutu dirba 811? 810 šriftas mane taip pat nustebino... Tačiau Solaris Urbino 12 CNG patogesni, nebarška. Pas 810 neveikia vidinė švieslentė

                    Comment


                      Parašė taurassn14 Rodyti pranešimą
                      Kelintu maršrutu dirba 811? 810 šriftas mane taip pat nustebino... Tačiau Solaris Urbino 12 CNG patogesni, nebarška. Pas 810 neveikia vidinė švieslentė
                      821-4
                      819-17
                      810-20
                      811-37 (bent jau ryte)
                      818-39
                      813-13(panašu, kad išvažiavo į 2 pamainą)

                      Comment


                        Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
                        821-4
                        819-17
                        810-20
                        811-37 (bent jau ryte)
                        818-39
                        813-13(panašu, kad išvažiavo į 2 pamainą)
                        Dėkui už informaciją

                        Comment


                          Parašė taurassn14 Rodyti pranešimą
                          Kelintu maršrutu dirba 811? 810 šriftas mane taip pat nustebino... Tačiau Solaris Urbino 12 CNG patogesni, nebarška. Pas 810 neveikia vidinė švieslentė
                          Šriftas kitoks irgi pas 810 priekinėj? O ar kituose veikia vidinė originali? Ar KA pastatė savo?
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            813 Castrosua City Versus CNG šiandien 19 maršrute.

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                              Šriftas kitoks irgi pas 810 priekinėj? O ar kituose veikia vidinė originali? Ar KA pastatė savo?
                              Teko važiuoti tik 810 ir 813 tai vidinės švieslentės neveikė.

                              Comment


                                Vakar važiavau su Castrosua (A10 vakare nuo centro link Partizanų), tai patiko, toks kompaktiškas autobusas, Soliaris bent jau jaučiasi daug didesnis ir grubesnis. Castrosua ir traukia smagiai taip (čia aišku dar daug nuo vairuotojo priklauso).
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  O man vakar teko A34 (817 berods), tai visą kelią teko kęsti kažkokį stiprų švilpimą iš motoro. O traukė į Nuokalnės gatvę gana sunkiai. Pakaba tikrai patogi, kaip ir pas Soliarius CNG. Taip pat labai patogus sėdynių išdėstymas, labai patogu sutalpinti daug stovinčių. Tiesa, visas autobusas yra barškalas. Važiuojant nelygiu paviršium viskas tarška, virpa. Ir kodėl neveikia vidinės švieslentės?

                                  Comment


                                    Vidinės švieslentės nesuprogramavo, ir panašu, kad taip ir bus "dėl gražumo". Na Vilniuje jokių tarškėjimų nėr
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                      Vidinės švieslentės nesuprogramavo, ir panašu, kad taip ir bus "dėl gražumo". Na Vilniuje jokių tarškėjimų nėr
                                      Kiek važiavau Vilniuj su jais tai taip pat visos plastmasės barška

                                      Comment


                                        As kiek važiavau, tai nebarskejo. Ir vairuotojas netgi paminejo kaip privaluma, kad sitam ispane plastikas bent nebarska kaip Soliariuose. Gal paskui prades...

                                        Comment


                                          Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                                          Taip pat labai patogus sėdynių išdėstymas, labai patogu sutalpinti daug stovinčių.
                                          Ar išdėstymas patogus, ar tiesiog sėdynių mažiau?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X