Jei tai imanoma-puiku! Isvis, jei butu daugiau samoningu, mandagiu, uniformuotu vairuotoju, VT lygis pakiltu.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tikrai nepateisinu. Vėluoji tai vėluok, bet kodėl aš turiu jaustis kaip buratinas sunkvežimy ir galvot kada gi kur atsitrenksim? Aš moku už paslaugą. Saugią paslaugą. Žinoma saugią kiek tai įmanoma. Ir man kaip klientui pofig vairuotojo sunkumai kylantys iš prasto grafikų ir poilsio laiko sudarymo. Suprast aš jį galiu, bet ne tada kai jis važiuoja kaip arabų teroristas į darbą, o aš sėdžiu toje transporto priemonėje.Parašė amiko Rodyti pranešimąTai tu tokį lėkimą pateisini? Jei transportas vėluoja, jis turi toliau važiuoti saugiai ir stengtis pasivyti grafiką, bet kai galiniuose punktuose skiriama tik po kelias minutes, tai pasivyti grafiko po piko spūsčių ir apsnigtų kelių - itin sudėtinga.
Ką noriu tuo pasakyti? Ogi tai, kad nereikia sakyt "sniegas, keliai..." taip, tai įtakoja stipriai, bet tikrai nemažai daliai vairuotojų, tai tiesiog puiki galimybe pasiteisint.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai va ir nesupratau ką nori pasakytiParašė qwe Rodyti pranešimąTikrai nepateisinu. Vėluoji tai vėluok, bet kodėl aš turiu jaustis kaip buratinas sunkvežimy ir galvot kada gi kur atsitrenksim? Aš moku už paslaugą. Saugią paslaugą. Žinoma saugią kiek tai įmanoma. Ir man kaip klientui pofig vairuotojo sunkumai kylantys iš prasto grafikų ir poilsio laiko sudarymo. Suprast aš jį galiu, bet ne tada kai jis važiuoja kaip arabų teroristas į darbą, o aš sėdžiu toje transporto priemonėje.
Ką noriu tuo pasakyti? Ogi tai, kad nereikia sakyt "sniegas, keliai..." taip, tai įtakoja stipriai, bet tikrai nemažai daliai vairuotojų, tai tiesiog puiki galimybe pasiteisint.
 Ta prasme, kad lekia ir teisinasi, jog taip reikia, nes atsilieka nuo grafiko? Tai turi omenyje? Pvz., mano principas toks - vėluok kad ir 30 min., bet atvežk saugiai ir tvarkingai. Pritariu ir Pauliukui - jei yra galimybė - galima keisti trasą, bet dėl to neturi nukentėti kiti keleiviai, tai turi būti suderinta su dispečerine.Pritariu. Pagaliau vėl pradėjai kalbėti protingai. Arba aš tiesiog pradžioje nesupratau tavęsParašė Pauliukas Rodyti pranešimąJei tai imanoma-puiku! Isvis, jei butu daugiau samoningu, mandagiu, uniformuotu vairuotoju, VT lygis pakiltu.
							
						www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tu tai visai durnelis esi. Jeigu tu jau taip mastai,tai su tavo proteliu kazkas negerai.Tai tu tada paduok juos i teisma,kad jie veluoje ir tau ilgai reikia laukti. Yra toksai desnis.Jei atvaziuoje vienu metu,to pacio marsruto,2 ar 3 troleibusai ar autobusai,tai keleivei butinai turi lipti,spraustis i pirmaji.O tuo paciu uz jo stovintis to pacio marsruto troleibusai,niekas nebando lipti i juos.Ir gaunasi taip,kad pirmasis prigrustas keleiviu,gaisina kitus uz jo vaziuojancius tuscius.Jei keleivei suliptu ne tik i pirmaji,bet ir i antraji ar treciaji,tai butu galima ir vytis grafiko.Antra,viesajam transportui labai maisosi nepavaziuojancios lengvosios masinos.Nevisi,bet yra tokiu lengvuju masinu vairuotoju,kurie vaziuoja su drebanciom kojom ir rankom.Tad,jai jau bijai,tai padek ta masina ir kitiem nesimaisyk,nedaryk avariniu situociju.Valdzia mums pasake,kad jau geriau veluoti,negu dabar ziema ,kaip slidu,vaikytis grafiko.Cia del keleiviu saugumo.Kai gatves nuvalytos,tai niekas ir neveluoja.Kai man priekaistauja kodel veluoju,tai jiems patariu kreiptis i teisma. Pirmadieni dirbau 7 marsrute,tai vienu metu velavau 47 minutes.Ir visi panasei velavo.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąNera kvailu klausimu,o tik kvaili atskymai..Vieni kazkodel sugeba tuo paciu marsutu vaziuot laiku,kiti ne.Jei jau veluoja,tai tegu stengiasi vytis,o ne velkasi ir sudaro tokius velavimus
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O Vilniuje autobusai vėluoja nuo 10 iki 60 min., ypač šiuo metu. Bet aš tai suprantu ir nesiskundžiu. Nes matau per kokią koę važiuoja.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąTu tai visai durnelis esi. Jeigu tu jau taip mastai,tai su tavo proteliu kazkas negerai.Tai tu tada paduok juos i teisma,kad jie veluoje ir tau ilgai reikia laukti. Yra toksai desnis.Jei atvaziuoje vienu metu,to pacio marsruto,2 ar 3 troleibusai ar autobusai,tai keleivei butinai turi lipti,spraustis i pirmaji.O tuo paciu uz jo stovintis to pacio marsruto troleibusai,niekas nebando lipti i juos.Ir gaunasi taip,kad pirmasis prigrustas keleiviu,gaisina kitus uz jo vaziuojancius tuscius.Jei keleivei suliptu ne tik i pirmaji,bet ir i antraji ar treciaji,tai butu galima ir vytis grafiko.Antra,viesajam transportui labai maisosi nepavaziuojancios lengvosios masinos.Nevisi,bet yra tokiu lengvuju masinu vairuotoju,kurie vaziuoja su drebanciom kojom ir rankom.Tad,jai jau bijai,tai padek ta masina ir kitiem nesimaisyk,nedaryk avariniu situociju.Valdzia mums pasake,kad jau geriau veluoti,negu dabar ziema ,kaip slidu,vaikytis grafiko.Cia del keleiviu saugumo.Kai gatves nuvalytos,tai niekas ir neveluoja.Kai man priekaistauja kodel veluoju,tai jiems patariu kreiptis i teisma. Pirmadieni dirbau 7 marsrute,tai vienu metu velavau 47 minutes.Ir visi panasei velavo.
Pritariu.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tu negalvok,apie tai kur atsitrenksim. Keleivei sulipe i lektuva irgi negalvoja,kada nukris.Bet jei tau tokios mintys lenda i galva,tai patarciau tada vaikscioti pesciomis.O man zinok irgi pofik ka klientai galvoje apie mane,vairuojanti troleibusa.As dirbu savo darba ir galvoju,kaip laikytis grafiko.Kur yra galimibe lekiu greitai,kur nera,tada slenku kaip vezlys.Kuris neragaves tokio darbo,tai niekad ir nesupras jo ipatybiu.Parašė qwe Rodyti pranešimąTikrai nepateisinu. Vėluoji tai vėluok, bet kodėl aš turiu jaustis kaip buratinas sunkvežimy ir galvot kada gi kur atsitrenksim? Aš moku už paslaugą. Saugią paslaugą. Žinoma saugią kiek tai įmanoma. Ir man kaip klientui pofig vairuotojo sunkumai kylantys iš prasto grafikų ir poilsio laiko sudarymo. Suprast aš jį galiu, bet ne tada kai jis važiuoja kaip arabų teroristas į darbą, o aš sėdžiu toje transporto priemonėje.
Ką noriu tuo pasakyti? Ogi tai, kad nereikia sakyt "sniegas, keliai..." taip, tai įtakoja stipriai, bet tikrai nemažai daliai vairuotojų, tai tiesiog puiki galimybe pasiteisint.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aciu uz palaikima.Parašė centras85 Rodyti pranešimąO Vilniuje autobusai vėluoja nuo 10 iki 60 min., ypač šiuo metu. Bet aš tai suprantu ir nesiskundžiu. Nes matau per kokią koę važiuoja.
Pritariu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nevarykit ant 657 zmogelis jis idomus kiek asmeniskai pazystu,bet autobusa vairuoja dar nuo tu kaiku,kai dauguma musu dar pas tevus kiausiniuose projekte nebuvom,as pvz ir daznai nepatenkintas,kai tevas man knisa prota,kai virsinu greiti,bet kai pamatau ka galima ispaust is soliario,juo labiau is senukes,bet priemescio scanijos,tokiom kelio salygom, tai zemai lenkiu galva.Parašė Scania Rodyti pranešimąspeju virnas iš ju buvo 657 nes panašiu laiku jis važiavo ta kryptimio o jo vairuotojas neskubėdamas spaudžia ant 50-60km/h.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visiska tiesa,gaila,kad per durna galva,kai buvo galimybe,savo vaikystes svajones neispildziau,dabar neleidzia finansai,gerai zinau si sunku darba,ne viena jusu,vairuotoju pazistu asmeniskai,tikiuosi ateis diena,kai prisijungsiu prie jusu tarpo,o keleiviui,jam tai tik paslauga.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąO tu negalvok,apie tai kur atsitrenksim. Keleivei sulipe i lektuva irgi negalvoja,kada nukris.Bet jei tau tokios mintys lenda i galva,tai patarciau tada vaikscioti pesciomis.O man zinok irgi pofik ka klientai galvoje apie mane,vairuojanti troleibusa.As dirbu savo darba ir galvoju,kaip laikytis grafiko.Kur yra galimibe lekiu greitai,kur nera,tada slenku kaip vezlys.Kuris neragaves tokio darbo,tai niekad ir nesupras jo ipatybiu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kazkada sunkiausias marsrutas buvo 12.Tuo laiku sis marsrutas dar nesidublevo su 9 marsrutu (kaip 13 su 14). Dabar sunkiauses, galbut,7 marsrutas. Del grafiko,kur reikia lekti,tai 13 ir 14 marsrutai. Lengviausi,kur ner kas veikti,tai 2 ir 10 marsrutai.Del grafiko,kur duota daug laiko ir ner kur skubet,tai 9 ir 12 marsrutai. 6 marsrutas,tai is vis vadinamas pensininku marsrutu.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąBoutsen, o kuris maršrutas kaip vairuotojui yra sunkiausias ir kuris lengviausias?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kuom 7 sunkus?Parašė Boutsen Rodyti pranešimąKazkada sunkiausias marsrutas buvo 12.Tuo laiku sis marsrutas dar nesidublevo su 9 marsrutu (kaip 13 su 14). Dabar sunkiauses, galbut,7 marsrutas. Del grafiko,kur reikia lekti,tai 13 ir 14 marsrutai. Lengviausi,kur ner kas veikti,tai 2 ir 10 marsrutai.Del grafiko,kur duota daug laiko ir ner kur skubet,tai 9 ir 12 marsrutai. 6 marsrutas,tai is vis vadinamas pensininku marsrutu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visu pirma trasa eina tom gatvem,kur didelis viesojo transporto,tame tarpe ir mikriukai,eismas.Prie to dasideda Centras,ypac ivaziavimas i Birstono gatve ir persirikevimas i antra juosta.Po to dar Kauno pilis.O jau pravaziavus Vilijampoles tilta ir vaziuojant link Kaniuku,galima atsipust.Nu dar del tinklo ipatumu.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO kuom 7 sunkus?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal kilometraza tikslei negaliu pasakit.O ilgiausi yra 1,5, 7 marsrutai.Kai remontavo Vilijampoles tilta,tai pats ilgiausias buvo 7marsrutas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kurio Kauno troleibusų maršruto trasa ilgiausia?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Boutsen, rašėt, kad jums šis darbas įdomus ir prasmingas. Net įdomu pasidarė, kas būtent labiausiai jums patinka darbe ir dėl ko taip jį mėgstate
O keleiviams patariu nesinervinti dėl vėlavimo
							
						100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
 
Comment