Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kokia padeveto Soliario rinkos kaina?Modelis visgi nera naujas+vakaruose priziuretas, manau pakankamai ilgai tarnautu ir nereiketu bereikalingos misraines.

    Comment


      Parašė lukas001 Rodyti pranešimą
      sveiki vaziavau su karosa 1059 ir pamaciau kad viduriniu duru kairioji puse visiskai sugedus tik su snureliu prirista, kaip manot ar ja dar remontuos
      remontuos,nes parkui nenaudinga jei pats isgriusi,kazka susilauzysi ir paskui noresi,kad padengtu tavo gydymo islaidas.

      Comment


        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
        o mano bobutė sakė kad prie Smetonos prievarta reikėjo žąsį Kalėdoms pirkti..... ar dabar jau tokiomis naujienomis pradėsime keistis?


        gali tokiomis naujienomis nesikeisti,bet tai jau labai panasu i teisybe,nes tuo laikmeciu tikrai kazkas panasaus buvo.

        Comment


          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
          O kokia padeveto Soliario rinkos kaina?Modelis visgi nera naujas+vakaruose priziuretas, manau pakankamai ilgai tarnautu ir nereiketu bereikalingos misraines.
          Solariai yra nepatvarūs, geriau jau kokie nors vokiški ar skandinaviški. Čia tenka su Scania sutikti. Tačiau erzina jo nuolatinis vaikiškas prikaišiojimas, kad Solariai yra paskutinis šlamštas. Nėra šlamštas, tiesiog juos reikia prižiūrėti. O to, akivaizdu, mūsų atgrubnagiai remontininkai ir vairuotojai daryti nesugeba.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Nzn kiek jie laikys bet pagal ES reikalavimus turetu autobusai buti 11 metu senumo o jiem jau 5 su puse metu bet buklė ne itin gera bet galima apžiurejus rast ir normalios buklės, O netiktu scanios 1997 metu , jie pusiau žemgarindžiai šilti bet keistai atrodo laingai.

            Comment


              Parašė Scania Rodyti pranešimą
              Nzn kiek jie laikys bet pagal ES reikalavimus turetu autobusai buti 11 metu senumo o jiem jau 5 su puse metu bet buklė ne itin gera bet galima apžiurejus rast ir normalios buklės, O netiktu scanios 1997 metu , jie pusiau žemgarindžiai šilti bet keistai atrodo laingai.
              Senesnius nei dešimt metų autobusus pirkti būtų visiška nesąmonė. Asmeniškai man, Kauno Scania lubos yra per žemos
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Parašė Scania Rodyti pranešimą
                Nzn kiek jie laikys bet pagal ES reikalavimus turetu autobusai buti 11 metu senumo o jiem jau 5 su puse metu bet buklė ne itin gera bet galima apžiurejus rast ir normalios buklės, O netiktu scanios 1997 metu , jie pusiau žemgarindžiai šilti bet keistai atrodo laingai.
                Čia toks argumentas? Kelintoje tu klasėje mokais? Jau turėtum sugebėti atskirti juokingus nuo rimtų argumentų
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Bet jau reiktu galvot apie Wanhool'u nurašyma nes iš jų ypač žiemą jokios naudos. Ką jau kalbėt apie žmonių talpumą.

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Solariai yra nepatvarūs, geriau jau kokie nors vokiški ar skandinaviški. Čia tenka su Scania sutikti. Tačiau erzina jo nuolatinis vaikiškas prikaišiojimas, kad Solariai yra paskutinis šlamštas. Nėra šlamštas, tiesiog juos reikia prižiūrėti. O to, akivaizdu, mūsų atgrubnagiai remontininkai ir vairuotojai daryti nesugeba.
                    Tie atgrubnagiai remontininkai ir vairuotojai (akivaizdziai matosi,kad ju profesijose nieko nenusimanai) ne prie ko.Pirmiause reikia gatves sutvarkyt,duobes uzlopit.O Solarei yra "poperinei",jie nepritaikiti vazineti musu sunkeleis.Sutinku,kad vokiski ar skandinaviski yra daug patvaresni negu Solarei.Lenkai pasake,kad pirma susitvarkykit gatves tada gausit detaliu uz mazesne kaina.

                    Comment


                      Parašė Scania Rodyti pranešimą
                      Bet jau reiktu galvot apie Wanhool'u nurašyma nes iš jų ypač žiemą jokios naudos. Ką jau kalbėt apie žmonių talpumą.
                      Bet lengvesni už Scania ir Volvo autobusus, tai gal ir kuro ima mažiau? Tokiu atveju juos laikyti naudinga, galėtų dirbti mažiau apkrautuose maršrutuose: 9, 11, 13, 17...
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Tada geriau i tuos mažiau apkrautus leist kad ir 10 metru autobusa kad ir citeli

                        Comment


                          Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                          Tie atgrubnagiai remontininkai ir vairuotojai (akivaizdziai matosi,kad ju profesijose nieko nenusimanai) ne prie ko.Pirmiause reikia gatves sutvarkyt,duobes uzlopit.O Solarei yra "poperinei",jie nepritaikiti vazineti musu sunkeleis.Sutinku,kad vokiski ar skandinaviski yra daug patvaresni negu Solarei.Lenkai pasake,kad pirma susitvarkykit gatves tada gausit detaliu uz mazesne kaina.
                          Vairuotojai netiesiogiai atsakingi už savo transporto priemonės, su kuria dirba, tvarką ir techninę būklę. Prireikus, informuoja remontininkams ar administracijai. Bet daugelis yra tiesiog pasyvūs vairuotojai, kuriems nerūpi tai, kas tiesiogiai nesusiję su jų darbu.
                          Parašė Scania Rodyti pranešimą
                          Tada geriau i tuos mažiau apkrautus leist kad ir 10 metru autobusa kad ir citeli
                          Kol kas jų nėra, o Vanhoolai dar važiuoja.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Vairuotojai netiesiogiai atsakingi už savo transporto priemonės, su kuria dirba, tvarką ir techninę būklę. Prireikus, informuoja remontininkams ar administracijai. Bet daugelis yra tiesiog pasyvūs vairuotojai, kuriems nerūpi tai, kas tiesiogiai nesusiję su jų darbu.Kol kas jų nėra, o Vanhoolai dar važiuoja.
                            Taip su tavim sutinku.Yra tokiu vairuotoju,kuriems,transporto priemones bukle nedomina. Netausoja ir nesaugoja,kai vaziuos,tai nesvarbu ar ten duobe,ar griovis,leks ir nepristabdis.

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Bet lengvesni už Scania ir Volvo autobusus, tai gal ir kuro ima mažiau? Tokiu atveju juos laikyti naudinga, galėtų dirbti mažiau apkrautuose maršrutuose: 9, 11, 13, 17...
                              Deje kuro Wanholl'ai vartoja žymiai daugiau uz kitus trumpus, panašiai kaip ilgosios Volvo,jie yra lygumų mašinos,reikalingas lygus kelias,puikus pvz. jie kuo puikiausiai tarnauja Kėdainiuose.

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Solariai yra nepatvarūs, geriau jau kokie nors vokiški ar skandinaviški. Čia tenka su Scania sutikti. Tačiau erzina jo nuolatinis vaikiškas prikaišiojimas, kad Solariai yra paskutinis šlamštas. Nėra šlamštas, tiesiog juos reikia prižiūrėti. O to, akivaizdu, mūsų atgrubnagiai remontininkai ir vairuotojai daryti nesugeba.
                                Taigi šiais laikais MB ir Volvo savo autobusus taip pat Lenkijoj surinkinėja. Nemanau, kad jų konstrukcija būtų kažkuo ypatingai geresnė nei Soliarių
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Juolab, kad tam paciam Stoholme Soliariai vazineja..

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                    Taigi šiais laikais MB ir Volvo savo autobusus taip pat Lenkijoj surinkinėja. Nemanau, kad jų konstrukcija būtų kažkuo ypatingai geresnė nei Soliarių
                                    Turėjau omeny, kur kilęs prekės ženklas. Vokiečiai neleidžia, kad jų prekės vardas būtų gadinamas. O Solariai - nebloga pigesnė alternatyva su mažiau priedų autobuse. Tačiau juos reikia kruopščiai prižiūrėti.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Scania Rodyti pranešimą
                                      Tegul perka igus autobusus nes jau jo trukumas 1997metu volvo kurie šiauluose panašūs vazuoja, arba bent scaias 1997metu pusiau žemagrindžius jie tikrai pasiteisina.
                                      Įdomu, iš ko sprendi, kad yra ilgų autobusų trūkumas? Ir koks kvailys dabar pirktų aukštagrindį autobusą, kuriame dar ir durys visos yra tokios siauros? Šiauliai yra išimtis, nes ten jau nuo seno važinėja skandinaviški autobusai ir natūralu, kad nenorima veisti zoologijos sodo, kas yra būdinga kitiems parkams.

                                      Parašė Scania Rodyti pranešimą
                                      Vis geriau negus supuvusius solarius
                                      Žinoma, kad geriau. Solaris juk yra tokios prastos kokybės, kad net naujas autobusas jau yra supuvęs . Įdomu, iš kur tu gausi kad ir devėtų...
                                      Pažiūrėk kaip atrodo Berlyno, Rygos Solaris autobusai. Net ir tavo super-duper Scania autobusas, kai yra netinkamai prižiūrimas subyrės iškart.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Mieste, mano nuomone, turi dirbti vien tik žemagrindės mašinos. Deja, miestų privatūs vežėjai vis dar laikosi nuomonės, kad mieste galima eksploatuoti priemiestinio tipo mašinas. Idealiausiais variantas butų įsigyti naujesnės laidos MB o405n2, gn2, MAN NL 223/233/263. Tik šių antros kartos MAN mašinų pardavimuose galima rasti gana retokai.

                                        Comment


                                          Reiskia jei žemagrindžiai vien važuos mieste bus jokio konfortinių autobusų, ir dauguma žemagrindžių temepratura panaši i lauko

                                          Comment

                                          Working...
                                          X