O kokia padeveto Soliario rinkos kaina?Modelis visgi nera naujas+vakaruose priziuretas, manau pakankamai ilgai tarnautu ir nereiketu bereikalingos  misraines.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
remontuos,nes parkui nenaudinga jei pats isgriusi,kazka susilauzysi ir paskui noresi,kad padengtu tavo gydymo islaidas.Parašė lukas001 Rodyti pranešimąsveiki vaziavau su karosa 1059 ir pamaciau kad viduriniu duru kairioji puse visiskai sugedus tik su snureliu prirista, kaip manot ar ja dar remontuos
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąo mano bobutė sakė kad prie Smetonos prievarta reikėjo žąsį Kalėdoms pirkti..... ar dabar jau tokiomis naujienomis pradėsime keistis?
gali tokiomis naujienomis nesikeisti,bet tai jau labai panasu i teisybe,nes tuo laikmeciu tikrai kazkas panasaus buvo.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Solariai yra nepatvarūs, geriau jau kokie nors vokiški ar skandinaviški. Čia tenka su Scania sutikti. Tačiau erzina jo nuolatinis vaikiškas prikaišiojimas, kad Solariai yra paskutinis šlamštas. Nėra šlamštas, tiesiog juos reikia prižiūrėti. O to, akivaizdu, mūsų atgrubnagiai remontininkai ir vairuotojai daryti nesugeba.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąO kokia padeveto Soliario rinkos kaina?Modelis visgi nera naujas+vakaruose priziuretas, manau pakankamai ilgai tarnautu ir nereiketu bereikalingos misraines.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Senesnius nei dešimt metų autobusus pirkti būtų visiška nesąmonė. Asmeniškai man, Kauno Scania lubos yra per žemosParašė Scania Rodyti pranešimąNzn kiek jie laikys bet pagal ES reikalavimus turetu autobusai buti 11 metu senumo o jiem jau 5 su puse metu bet buklė ne itin gera bet galima apžiurejus rast ir normalios buklės, O netiktu scanios 1997 metu , jie pusiau žemgarindžiai šilti bet keistai atrodo laingai.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia toks argumentas? Kelintoje tu klasėje mokais?Parašė Scania Rodyti pranešimąNzn kiek jie laikys bet pagal ES reikalavimus turetu autobusai buti 11 metu senumo o jiem jau 5 su puse metu bet buklė ne itin gera bet galima apžiurejus rast ir normalios buklės, O netiktu scanios 1997 metu , jie pusiau žemgarindžiai šilti bet keistai atrodo laingai.
 Jau turėtum sugebėti atskirti juokingus nuo rimtų argumentų 
							
						www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tie atgrubnagiai remontininkai ir vairuotojai (akivaizdziai matosi,kad ju profesijose nieko nenusimanai) ne prie ko.Pirmiause reikia gatves sutvarkyt,duobes uzlopit.O Solarei yra "poperinei",jie nepritaikiti vazineti musu sunkeleis.Sutinku,kad vokiski ar skandinaviski yra daug patvaresni negu Solarei.Lenkai pasake,kad pirma susitvarkykit gatves tada gausit detaliu uz mazesne kaina.Parašė amiko Rodyti pranešimąSolariai yra nepatvarūs, geriau jau kokie nors vokiški ar skandinaviški. Čia tenka su Scania sutikti. Tačiau erzina jo nuolatinis vaikiškas prikaišiojimas, kad Solariai yra paskutinis šlamštas. Nėra šlamštas, tiesiog juos reikia prižiūrėti. O to, akivaizdu, mūsų atgrubnagiai remontininkai ir vairuotojai daryti nesugeba.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet lengvesni už Scania ir Volvo autobusus, tai gal ir kuro ima mažiau? Tokiu atveju juos laikyti naudinga, galėtų dirbti mažiau apkrautuose maršrutuose: 9, 11, 13, 17...Parašė Scania Rodyti pranešimąBet jau reiktu galvot apie Wanhool'u nurašyma nes iš jų ypač žiemą jokios naudos. Ką jau kalbėt apie žmonių talpumą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vairuotojai netiesiogiai atsakingi už savo transporto priemonės, su kuria dirba, tvarką ir techninę būklę. Prireikus, informuoja remontininkams ar administracijai. Bet daugelis yra tiesiog pasyvūs vairuotojai, kuriems nerūpi tai, kas tiesiogiai nesusiję su jų darbu.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąTie atgrubnagiai remontininkai ir vairuotojai (akivaizdziai matosi,kad ju profesijose nieko nenusimanai) ne prie ko.Pirmiause reikia gatves sutvarkyt,duobes uzlopit.O Solarei yra "poperinei",jie nepritaikiti vazineti musu sunkeleis.Sutinku,kad vokiski ar skandinaviski yra daug patvaresni negu Solarei.Lenkai pasake,kad pirma susitvarkykit gatves tada gausit detaliu uz mazesne kaina.Kol kas jų nėra, o Vanhoolai dar važiuoja.Parašė Scania Rodyti pranešimąTada geriau i tuos mažiau apkrautus leist kad ir 10 metru autobusa kad ir citeli
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip su tavim sutinku.Yra tokiu vairuotoju,kuriems,transporto priemones bukle nedomina. Netausoja ir nesaugoja,kai vaziuos,tai nesvarbu ar ten duobe,ar griovis,leks ir nepristabdis.Parašė amiko Rodyti pranešimąVairuotojai netiesiogiai atsakingi už savo transporto priemonės, su kuria dirba, tvarką ir techninę būklę. Prireikus, informuoja remontininkams ar administracijai. Bet daugelis yra tiesiog pasyvūs vairuotojai, kuriems nerūpi tai, kas tiesiogiai nesusiję su jų darbu.Kol kas jų nėra, o Vanhoolai dar važiuoja.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Deje kuro Wanholl'ai vartoja žymiai daugiau uz kitus trumpus, panašiai kaip ilgosios Volvo,jie yra lygumų mašinos,reikalingas lygus kelias,puikus pvz. jie kuo puikiausiai tarnauja Kėdainiuose.Parašė amiko Rodyti pranešimąBet lengvesni už Scania ir Volvo autobusus, tai gal ir kuro ima mažiau? Tokiu atveju juos laikyti naudinga, galėtų dirbti mažiau apkrautuose maršrutuose: 9, 11, 13, 17...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taigi šiais laikais MB ir Volvo savo autobusus taip pat Lenkijoj surinkinėja. Nemanau, kad jų konstrukcija būtų kažkuo ypatingai geresnė nei SoliariųParašė amiko Rodyti pranešimąSolariai yra nepatvarūs, geriau jau kokie nors vokiški ar skandinaviški. Čia tenka su Scania sutikti. Tačiau erzina jo nuolatinis vaikiškas prikaišiojimas, kad Solariai yra paskutinis šlamštas. Nėra šlamštas, tiesiog juos reikia prižiūrėti. O to, akivaizdu, mūsų atgrubnagiai remontininkai ir vairuotojai daryti nesugeba.
							
						It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turėjau omeny, kur kilęs prekės ženklas. Vokiečiai neleidžia, kad jų prekės vardas būtų gadinamas. O Solariai - nebloga pigesnė alternatyva su mažiau priedų autobuse. Tačiau juos reikia kruopščiai prižiūrėti.Parašė Tomas Rodyti pranešimąTaigi šiais laikais MB ir Volvo savo autobusus taip pat Lenkijoj surinkinėja. Nemanau, kad jų konstrukcija būtų kažkuo ypatingai geresnė nei Soliarių
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įdomu, iš ko sprendi, kad yra ilgų autobusų trūkumas? Ir koks kvailys dabar pirktų aukštagrindį autobusą, kuriame dar ir durys visos yra tokios siauros? Šiauliai yra išimtis, nes ten jau nuo seno važinėja skandinaviški autobusai ir natūralu, kad nenorima veisti zoologijos sodo, kas yra būdinga kitiems parkams.Parašė Scania Rodyti pranešimąTegul perka igus autobusus nes jau jo trukumas 1997metu volvo kurie šiauluose panašūs vazuoja, arba bent scaias 1997metu pusiau žemagrindžius jie tikrai pasiteisina.
Žinoma, kad geriau. Solaris juk yra tokios prastos kokybės, kad net naujas autobusas jau yra supuvęsParašė Scania Rodyti pranešimąVis geriau negus supuvusius solarius
. Įdomu, iš kur tu gausi kad ir devėtų...
Pažiūrėk kaip atrodo Berlyno, Rygos Solaris autobusai. Net ir tavo super-duper Scania autobusas, kai yra netinkamai prižiūrimas subyrės iškart.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mieste, mano nuomone, turi dirbti vien tik žemagrindės mašinos. Deja, miestų privatūs vežėjai vis dar laikosi nuomonės, kad mieste galima eksploatuoti priemiestinio tipo mašinas. Idealiausiais variantas butų įsigyti naujesnės laidos MB o405n2, gn2, MAN NL 223/233/263. Tik šių antros kartos MAN mašinų pardavimuose galima rasti gana retokai.
Comment
 
Comment