Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kurgi as pasimeciau daugiau, primink. O suprasti taip, kad maniau, kad is oro uosto vaziuojant vaziuoja ne petrausko, bet pro centra, o is stoties vaziuoja ta pacia kryptim kaip ir anksciau (pro petrausko). Tuo labiau, kad suklaidino gedimino stoteles zenklas, kur surasyti visi marsrutai ir kuriame nebuvo parasytas 29 marsrutas (kas turetu but padaryta jei jau tiek laiko jis ten vaziuoja)
    Dėl e. bilieto kažkada dėl kažko klydai... O ant stotelių ženklų užklijuoti maršrutų numeriai yra dažnai pasenusi informacija. Geriausia pasitikėti žemėlapiais ir tvarkaraščiais, juk prie jų maršruto numeris yra.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Tai mano pasiūlyta trasa, kuria šio maršruto autobusai kursuoja nuo 2010 m. rugsėjo. Siūlymą argumentavau, kad iš Kauno oro uosto būtų tiesioginis susisiekimas su centre esančia Donelaičio g.Grafikai trasoje sudaromi ne maršrutui atskirai, bet visiems. Jei tarp vienos stotelės ir kitos stotelės nustatytas laikas 2 min., tai jis taikomas absoliučiai visiems maršrutams. Priešingu atveju prasidėtų vilkimasis arba lenktyniavimas, o troleibusams išvis - skubėjimas arba vėlavimas. Ne piko metu reikėtų 1 min. sumažinti laiką atkarpoje Laisvės alėja - Kauno pilis ir Kauno pilis - Laisvės alėja.
      Taip sutinku. Atkarpose Laisvės alėja-Kauno pilis ir Kauno pilis-Laisvės alėja ne piko metu galima drąsei sumažinti 1 minute. Nes tose atkarpose per daug laiko duota. Dabar gaunasi taip, kad nevažiuoji o slenki kaip vežlys, sudarydamas už saves transporto grūstį. Dar siūlyčiau sumažinti 1 min. Petrašiunuose, nuo stotelės Parduotuvė iki galinio Petrašiunų punkto.

      Comment


        AMIKO, kokią būtų tavo nuomonė, taipogi ir kitų forumiečių, apie naują maršrutą važiuojančią per Parodos kalną. Maršrutas būtų toks: 17. Islandijos plentas-Partizanų g. O maršrutas eitu šiomis gatvėmis: iš Islandijos sustojimo, Š.Prospektas, Sukilelių prospektas, užsukant i Klinikas, Utenos g., K.Petrausko,Parodos kalnu, Vytauto pr.,Tunelio g., Baršausko g.,Kovo 11-osios g.,Krevės pr.,Partizanų galinis pūnktas. Ir aišku atgal tuo pačių maršrutų.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Kurgi as pasimeciau daugiau, primink. O suprasti taip, kad maniau, kad is oro uosto vaziuojant vaziuoja ne petrausko, bet pro centra, o is stoties vaziuoja ta pacia kryptim kaip ir anksciau (pro petrausko). Tuo labiau, kad suklaidino gedimino stoteles zenklas, kur surasyti visi marsrutai ir kuriame nebuvo parasytas 29 marsrutas (kas turetu but padaryta jei jau tiek laiko jis ten vaziuoja)
          Kas iš to ženklo, va Nuokalnės st. vis dar rašo, kad ten važiuoja T10, o jau senai to mono nebėra ;D Netvarka su ženklais.

          Comment


            Kauno miesto viešojo transporto stotelėse - naujos švieslentės

            Kauno miesto viešojo transporto stotelėse įrengtos aštuonios naujo tipo švieslentės. Jos įrengtos svarbiausiose viešojo transporto stotelėse. Iš šių stotelių nuimtos senesnio tipo švieslentės bus įrengtos kitose stotelėse įvairiuose miesto rajonuose.

            http://www.kaunas.lt/index.php?1687384868

            Comment


              Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
              AMIKO, kokią būtų tavo nuomonė, taipogi ir kitų forumiečių, apie naują maršrutą važiuojančią per Parodos kalną. Maršrutas būtų toks: 17. Islandijos plentas-Partizanų g. O maršrutas eitu šiomis gatvėmis: iš Islandijos sustojimo, Š.Prospektas, Sukilelių prospektas, užsukant i Klinikas, Utenos g., K.Petrausko,Parodos kalnu, Vytauto pr.,Tunelio g., Baršausko g.,Kovo 11-osios g.,Krevės pr.,Partizanų galinis pūnktas. Ir aišku atgal tuo pačių maršrutų.
              Nereikia važiuoti iki Partizanų g. Partizanų-Stotis kryptis yra visiškai aptarnaujama 7, 15, 16 troleibusais, susisiekimą su Žaliakalniu jie turi puikų (10, 21, 37 autobusai). Kita vertus, susisiekimo su Žaliakalniu visiškai neturi Petrašiūnai, tai būtų bent kažkokia prasmė, nors ir tai, pagrindinis keleivių srautas vis tiek bus Islandijos-Klinikos-Stotis dalyje. Tas važiavimas į Petrašiūnus būtų iš esmės tik dėl to, kad prie stoties nėra kur apsisukti padoriai troleibusui.

              Mano siūlymas, tad, yra: T17: ISLANDIJOS PL. - K.PETRAUSKO G. - PETRAŠIŪNAI. Islandijos pl., Šiaurės pr., Sukilėlių pr., Eivenių g., V.Lašo g., Tvirtovės al., Utenos g., K.Petrausko g., Parodos g., Vytauto pr., Tunelio g., K.Baršausko g., R.Kalantos g., T.Masiulio g.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Kauno miesto viešojo transporto stotelėse - naujos švieslentės

                Kauno miesto viešojo transporto stotelėse įrengtos aštuonios naujo tipo švieslentės. Jos įrengtos svarbiausiose viešojo transporto stotelėse. Iš šių stotelių nuimtos senesnio tipo švieslentės bus įrengtos kitose stotelėse įvairiuose miesto rajonuose.

                http://www.kaunas.lt/index.php?1687384868

                Atvaizdas
                Idomu, kuriuose irengs. Mano pasiulymas butu irengti stoteleje prie prekybos centro Molas.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Kauno miesto viešojo transporto stotelėse - naujos švieslentės

                  Kauno miesto viešojo transporto stotelėse įrengtos aštuonios naujo tipo švieslentės. Jos įrengtos svarbiausiose viešojo transporto stotelėse. Iš šių stotelių nuimtos senesnio tipo švieslentės bus įrengtos kitose stotelėse įvairiuose miesto rajonuose.

                  http://www.kaunas.lt/index.php?1687384868

                  Atvaizdas
                  tai gi idejau vakar jau tokia nuotrauka...kas per zmones, nepaskaito forumo ir daro savo...

                  Comment


                    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                    Nereikia važiuoti iki Partizanų g. Partizanų-Stotis kryptis yra visiškai aptarnaujama 7, 15, 16 troleibusais, susisiekimą su Žaliakalniu jie turi puikų (10, 21, 37 autobusai). Kita vertus, susisiekimo su Žaliakalniu visiškai neturi Petrašiūnai, tai būtų bent kažkokia prasmė, nors ir tai, pagrindinis keleivių srautas vis tiek bus Islandijos-Klinikos-Stotis dalyje. Tas važiavimas į Petrašiūnus būtų iš esmės tik dėl to, kad prie stoties nėra kur apsisukti padoriai troleibusui.

                    Mano siūlymas, tad, yra: T17: ISLANDIJOS PL. - K.PETRAUSKO G. - PETRAŠIŪNAI. Islandijos pl., Šiaurės pr., Sukilėlių pr., Eivenių g., V.Lašo g., Tvirtovės al., Utenos g., K.Petrausko g., Parodos g., Vytauto pr., Tunelio g., K.Baršausko g., R.Kalantos g., T.Masiulio g.
                    Tikrai, neblogas pasiulymas. Pritarčiau.

                    Comment


                      Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                      AMIKO, kokią būtų tavo nuomonė, taipogi ir kitų forumiečių, apie naują maršrutą važiuojančią per Parodos kalną. Maršrutas būtų toks: 17. Islandijos plentas-Partizanų g. O maršrutas eitu šiomis gatvėmis: iš Islandijos sustojimo, Š.Prospektas, Sukilelių prospektas, užsukant i Klinikas, Utenos g., K.Petrausko,Parodos kalnu, Vytauto pr.,Tunelio g., Baršausko g.,Kovo 11-osios g.,Krevės pr.,Partizanų galinis pūnktas. Ir aišku atgal tuo pačių maršrutų.
                      Pirmiausia tai malonu, kad rūpi mano nuomonė. Pasakysiu švelniai - neapgalvotas variantas
                      Argumentuoju:
                      1. Maršruto trasa per ilga (kadangi dubliuos esamus maršrutus).
                      2. Kaunui nebereikia naujų ilgų maršrutų, nes esami puikiai išveža srautus.
                      3. Jau ir dabar Baršausko g. yra iš dalies nuostolinga, nes keleivių yra mažiau, negu troleibusų maršrutų ten pravažiuoja.

                      Kad patenkintum mano smalsumą ir kontrargumentuotum tuo pačiu, atsakyk į klausimus:
                      a) Kodėl trasa tokia ilga?
                      b) Kodėl ji fiktyviai dubliuoja kitus maršrutus?
                      c) Kas būtų šio maršruto keleiviai?
                      d) Koks šio maršruto santykis su esamais maršrutais? (ką reikėtų retinti, dažninti, siekiant normalizuoti padidėjusias išlaidas dėl naujo maršruto sukūrimo).
                      e) Ar naujasis maršrutas su tokia ilga trasa rastų tiek keleivių, kad apsimokėtų jį išlaikyti?
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                        Nereikia važiuoti iki Partizanų g. Partizanų-Stotis kryptis yra visiškai aptarnaujama 7, 15, 16 troleibusais, susisiekimą su Žaliakalniu jie turi puikų (10, 21, 37 autobusai). Kita vertus, susisiekimo su Žaliakalniu visiškai neturi Petrašiūnai, tai būtų bent kažkokia prasmė, nors ir tai, pagrindinis keleivių srautas vis tiek bus Islandijos-Klinikos-Stotis dalyje. Tas važiavimas į Petrašiūnus būtų iš esmės tik dėl to, kad prie stoties nėra kur apsisukti padoriai troleibusui.

                        Mano siūlymas, tad, yra: T17: ISLANDIJOS PL. - K.PETRAUSKO G. - PETRAŠIŪNAI. Islandijos pl., Šiaurės pr., Sukilėlių pr., Eivenių g., V.Lašo g., Tvirtovės al., Utenos g., K.Petrausko g., Parodos g., Vytauto pr., Tunelio g., K.Baršausko g., R.Kalantos g., T.Masiulio g.
                        Oi oi oi
                        Paaiškinsiu, kodėl dejuoju.
                        Atsiradus e. bilietui ir baigus diegti jį galutinai (pasiūlius bilietus su perlipimu), bus reorganizuojamas maršrutų tinklas taip, kad būtų kuo mažiau maršrutų (tai leistų sukurti logišką sistemą, kai viena kryptimi važiuoja 1, o ne keli vienas kitą dubliuojantys maršrutai). Keleiviai jau nuo šiandien turi būti pratinami prie naujų įpročių, todėl tinklas turi būti vystomas atsižvelgiant į:
                        1. Didžiausi keleivių srautai pervežami vienu maršrutu.
                        2. Iš miesto pakraščių važiuojama dviem maršrutais.
                        3. Tarp mikrorajonų, kai nėra didelio keleivių poreikio, važiuojama dviem maršrutais.

                        Tarp Žaliakalnio ir Petrašiūnų piko metu yra tiesioginis susisiekimas T4, kitu metu lengva pasiekti važiuojant iki miesto centro ir perlipant.

                        Tavo T17 siūlymas iš dalies neblogas, tada T5 būtų retinamas. Vietoj dabartinio T5 d.d. piko metu intervalo 11-14 min. padaryčiau 14-18 min. Į centrą ir pilį iš Petrašiūnų keleiviai važiuotų T5, o T17 būtų privežamasis maršrutas. Tačiau šis variantas anaiptol nėra geras, kadangi neįmanoma T5 ir T17 suderinti taip, kad nebūtų nuostolio. Juk T17 Šiaurinėje dalyje bus populiarus, o nuo stoties link Petrašiūnų bus pustuštis, tuo tarpu T5 šioje atkarpoje dėl važiavimo į centrą bus populiarus.

                        Geriausia T17 leisti iki Tilto g., kompensuojant nuo T1 nuimti 1 troleibusą ir visiškai panaikinti T6.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                          tai gi idejau vakar jau tokia nuotrauka...kas per zmones, nepaskaito forumo ir daro savo...
                          Na ir kas, šita foto kiek aiškesnė. Beje, iš pradžių pamaniau, kad kaunas.lt yra tavo foto ir apsižioplinau Paskambinau savivaldybės darbuotojai, kuri parašė šį straipsnelį. Ji susisiekė su savivaldybės fotografu, pasirodo foto jų. Pasirodo, ekrane visai kitaip surašyta informacija. Tiesiog sutapimas, kad fotografuota toj pat stotelėj ir dar labai panašiu rakursu. Smarkiai apsigavau...
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            matai, cia rytas, o as fotografavau jau i pavakare...todel foto kokybe gan prasta, tk norejau parodyt kokias naujves mes turime

                            Comment


                              Jei perkant vienkartinį talonėlį reiks mokėti brangiau už tokius persėdimus, tai velniop tokia sistemą tada. Ir važiuoti į miestą bus galima, tik turint nuolatinį bilietą. Priešingu atveju spėju keleivių labai sumažės ir daugelis persės į mikriukus. Jie veža ir greitai, ir tiesiogiai, ir be jokių perlipimų .
                              Paskutinis taisė kempas; 2011.01.21, 19:13.

                              Comment


                                Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                Jei perkant vienkartinį talonėlį reiks mokėti brangiau už tokius persėdimus, tai velniop tokia sistemą tada. Ir važiuoti į miestą bus galima, tik turint nuolatinį bilietą. Priešingu atveju spėju keleivių labai sumažės ir daugelis persės į mikriukus. Jie veža ir greitai, ir tiesiogiai, ir be jokių perlipimų .
                                Perlipant kainuos antras bilietas pigiau, negu pirmasis. Dar važiuojant su perlipimu galima bus naudoti 1 val. bilietą, kol kas dėl kainų sunku pasakyt, nes jas priims Taryba.
                                O dėl persėdimo į mikriukus tai siūlau nepersūdyti. Juos anksčiau ar vėliau reikės išgrūsti iš Kauno centro.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  po krepšinio čempionato būtu gerai mikrus išgrūti i Karaliaus Mindaugo pr dauguma tingetų eiti iki krantinės ir persėstų i troleibusus ir super naujus ir ekoligiškus autobusus))

                                  Comment


                                    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                    tai gi idejau vakar jau tokia nuotrauka...kas per zmones, nepaskaito forumo ir daro savo...
                                    Nuotrauka visai ne tokia. Be to, įdėjau straipsnio nuorodą, kuriame aprašoma, kas kaip kodėl.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Nuotrauka visai ne tokia. Be to, įdėjau straipsnio nuorodą, kuriame aprašoma, kas kaip kodėl.
                                      analogiška o ir vakar mes išlinksniavom tas švieslentes naujas nuo...iki
                                      reikia būti atidesniam ir pavartyt forumo puslapius su jom ir taip viskas aišku kas ir kaip...bereikalingas dubliavimas gavosi.

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Perlipant kainuos antras bilietas pigiau, negu pirmasis. Dar važiuojant su perlipimu galima bus naudoti 1 val. bilietą, kol kas dėl kainų sunku pasakyt, nes jas priims Taryba.
                                        O dėl persėdimo į mikriukus tai siūlau nepersūdyti. Juos anksčiau ar vėliau reikės išgrūsti iš Kauno centro.
                                        Nu ir kas, kad antras bus pigiau. Jis kalba, kad vienas plius antras bus brangiau negu tik vienas. Valandinis irgi bus brangiau negu dabar vienas. Tad visiskai palaikau jo nuomone ir sakau velniop tokia sistema. Jau dabar kartais pamastau, kad vos vienas bilietas man panasiai atsiena kaip su auto vaziuot, o 1+1 arba valandinis kainuos dar daugiau. Tad kaip sako apsimokes vazinet tik su nuolatiniais, kitiem auto arba mikriukai. Velniop tokia sistema.

                                        Comment


                                          Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                          analogiška o ir vakar mes išlinksniavom tas švieslentes naujas nuo...iki
                                          reikia būti atidesniam ir pavartyt forumo puslapius su jom ir taip viskas aišku kas ir kaip...bereikalingas dubliavimas gavosi.
                                          Varčiau aš tuos puslapius. Mano nurodytam straipsnyje aprašyta tiksliai, kiek įrengta švieslenčių ir t.t. Tikrai aš nedubliavau jūsų pasamprotavimų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X