Tai kad nėra komunistų kaip tokių dabar. O senesni daugumos partijų nariai tarybiniais laikais irgi yra buvę komunistais...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Ir T1 paskui T2 nebevažinėja pagaliau. Aišku, čia man iš keleivio pusės tik pastebima.Parašė amiko Rodyti pranešimą
Beje, dėl ko dabartiniai grafikai kritikuojami vairuotojų? Juk dar neseniai džiaugėmės, kad šiek tiek padidėja prastovos galiniuose punktuose.
Comment
-
Musu valdzia grafikus keicia kada nori ir kaip nori,jiems neidomu baigesi ar nesibaige mokslo metai.Parašė centras85 Rodyti pranešimąNe per anksti keičia? Juk ar mokslo metai dar nesibaigė mokiniams.
Comment
-
Centras85 mokslo metus paminėjo dėl to, kad Boutsen prabilo apie įsigaliosiančius vasaros grafikus.Parašė solaris011 Rodyti pranešimąMusu valdzia grafikus keicia kada nori ir kaip nori,jiems neidomu baigesi ar nesibaige mokslo metai.
O kad operatyviai reaguoja ir keičia, reikėtų tik džiaugtis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ziemos grafikai, tai grafikai kur yra dadeta laiko del sio meto oro salygu, padidejusio keleiviu skaiciaus bei transporto eismo. Vasaros grafikai, kur atvirksei, laiko nuimta, del sumazejusiu keleiviu skaiciaus bei geru oro salygu. Turiu omeny, tas laikas, kuris skirtas iveikti marsruto rata. O del situ kritikuojamu grafiku, tai mazai to laiko ir dadeta prastovuose. Tos minutes yra nuimtos nuo marsruto ir dadetos prie prastovos.Ir taip gaunasi, kad i galini punkta atvaziuoji veluodamas tiek minuciu, kiek dadeta prastovoj. Jie cia nieko naujo nepadare. Tik vaizduoja, kad kazka dirba.Parašė amiko Rodyti pranešimąKeisti grafikus į vasaros tai reiškia sumažinti reisų skaičių. Vasaros grafikai juk yra sezoniniai, kai smarkiai sumažėja keleivių srautai. O kaip jūs, vairuotojai, įvardijate „vasaros grafikus"? Nes dabar vienas apie batus, kitas apie ratus. Daugelis manau čia būtent suprato, kad bus retinami, nes, kaip pats pasakei, bus įvedami vasaros grafikai. Prašau daugiau aiškumo, kad suprastų ir kiti.
Beje, dėl ko dabartiniai grafikai kritikuojami vairuotojų? Juk dar neseniai džiaugėmės, kad šiek tiek padidėja prastovos galiniuose punktuose.
Comment
-
Kad nuimta nuo maršruto linijos laiko, tai vertinu teigiamai. Kaune municipaliniam transportui ir taip sunku konkuruoti su mikroautobusais, kurie trasą ne piko metu įveikia greičiau.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąZiemos grafikai, tai grafikai kur yra dadeta laiko del sio meto oro salygu, padidejusio keleiviu skaiciaus bei transporto eismo. Vasaros grafikai, kur atvirksei, laiko nuimta, del sumazejusiu keleiviu skaiciaus bei geru oro salygu. Turiu omeny, tas laikas, kuris skirtas iveikti marsruto rata. O del situ kritikuojamu grafiku, tai mazai to laiko ir dadeta prastovuose. Tos minutes yra nuimtos nuo marsruto ir dadetos prie prastovos.Ir taip gaunasi, kad i galini punkta atvaziuoji veluodamas tiek minuciu, kiek dadeta prastovoj. Jie cia nieko naujo nepadare. Tik vaizduoja, kad kazka dirba.
Keleiviai nuolatos reikalauja greitesnės kelionės, tai suprantama, kodėl grafikai suspaudžiami. Konkrečiai minėtas atvejis, kai mažinamas kelionės laikas ir tos pačios minutės permetamos į poilsio laiką, vertintinas labiau teigiamai, negu neigiamai. Tai nėra vaidinimas, kad dirbi.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Su tavimi del to sutinku. Tik kai kurie vairuotojai tada pradeda vezti keleivius kaip "malkas".Parašė amiko Rodyti pranešimąKad nuimta nuo maršruto linijos laiko, tai vertinu teigiamai. Kaune municipaliniam transportui ir taip sunku konkuruoti su mikroautobusais, kurie trasą ne piko metu įveikia greičiau.
Keleiviai nuolatos reikalauja greitesnės kelionės, tai suprantama, kodėl grafikai suspaudžiami. Konkrečiai minėtas atvejis, kai mažinamas kelionės laikas ir tos pačios minutės permetamos į poilsio laiką, vertintinas labiau teigiamai, negu neigiamai. Tai nėra vaidinimas, kad dirbi.
Comment
-
Tai kad jau pusė metų ta nauja trasa ;]Parašė Gator Rodyti pranešimąSiandien idomiai 19:13val Gedimino stotelej (Kestucio gatveje) pravaziavo 29 autobusas i oro uosta. Kas cia per nauja trasa, juk turejo i parodos kalna sukti, o ne i Kestucio gatve? Kas svarbiausia keleiviai nei vienas nebuvo pasimete berods (gal vairuotojs is anksto perspejo).
Comment
-
Gator, jei neklystu, 29 per visą centrą ir senamiestį važiuoja nuo 2010 birželio mėn. Turėtum tai žinoti.Parašė Gator Rodyti pranešimąSiandien idomiai 19:13val Gedimino stotelej (Kestucio gatveje) pravaziavo 29 autobusas i oro uosta. Kas cia per nauja trasa, juk turejo i parodos kalna sukti, o ne i Kestucio gatve? Kas svarbiausia keleiviai nei vienas nebuvo pasimete berods (gal vairuotojs is anksto perspejo).
Comment
-
Gal kažką maišai. Bent jau aš neatsimenu, kada 29 autobusas važiavo parodos kalnu. Jis kaip tik suka pro centrą, kad turistams būtų patogiau. Net pats suabejojęs pasitikslinau maršrutą, tai tikrai suka į Kęstučio gatvę.Parašė Gator Rodyti pranešimąSiandien idomiai 19:13val Gedimino stotelej (Kestucio gatveje) pravaziavo 29 autobusas i oro uosta. Kas cia per nauja trasa, juk turejo i parodos kalna sukti, o ne i Kestucio gatve? Kas svarbiausia keleiviai nei vienas nebuvo pasimete berods (gal vairuotojs is anksto perspejo).
Comment
-
Kokį T2 grafiką ne piko metu tai tikrai galima paspausti, visada stotelėse ilgokai stovi. Su kitais, aišku, į priešingą pusę situacija gali būti.Parašė amiko Rodyti pranešimąKad nuimta nuo maršruto linijos laiko, tai vertinu teigiamai. Kaune municipaliniam transportui ir taip sunku konkuruoti su mikroautobusais, kurie trasą ne piko metu įveikia greičiau.
Keleiviai nuolatos reikalauja greitesnės kelionės, tai suprantama, kodėl grafikai suspaudžiami. Konkrečiai minėtas atvejis, kai mažinamas kelionės laikas ir tos pačios minutės permetamos į poilsio laiką, vertintinas labiau teigiamai, negu neigiamai. Tai nėra vaidinimas, kad dirbi.
Comment
-
Manau, kad vairuotojas pasiklydo. Taip atsitinka, kai kekviena diena dirbama vis kitokiu maršrutu. Paprasčiause vairuotojas susimaišo ir ne ten pasuka. Taip atsitinka ir su troleibusu vairuotojais.Parašė Gator Rodyti pranešimąSiandien idomiai 19:13val Gedimino stotelej (Kestucio gatveje) pravaziavo 29 autobusas i oro uosta. Kas cia per nauja trasa, juk turejo i parodos kalna sukti, o ne i Kestucio gatve? Kas svarbiausia keleiviai nei vienas nebuvo pasimete berods (gal vairuotojs is anksto perspejo).
Comment
-
Tai dar gerai, kad nereikia vidury pamainos keisti maršruto. Jau kiek kartų esu girdėjęs, kad 30 autobusas nuvažiavo tiesiai ir nepasuko į Šilo tiltą ar atvirkščiai, 5 autobusas nusuko į Šilo tiltą.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąManau, kad vairuotojas pasiklydo. Taip atsitinka, kai kekviena diena dirbama vis kitokiu maršrutu. Paprasčiause vairuotojas susimaišo ir ne ten pasuka. Taip atsitinka ir su troleibusu vairuotojais.
Comment
-
Būna taip, kad troleibusas nuvažiuoja ten, kur nėra tinklo. O tada jau problema.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai dar gerai, kad nereikia vidury pamainos keisti maršruto. Jau kiek kartų esu girdėjęs, kad 30 autobusas nuvažiavo tiesiai ir nepasuko į Šilo tiltą ar atvirkščiai, 5 autobusas nusuko į Šilo tiltą.
Comment
-
Kad is oro uosto pakeite trasa ir vaziuoja pro centra zinau, bet, kad i kita puse pakeite grafika to nezinojau. As dar pasitikslinau paziurejes i stoteles lentele, kur surasyti visi marsrutai ir ten 29 tikrai nebuvo (o jei jau tiek laiko vaziuoja tai turejo jau seniai prirasyti ten)Parašė sknts Rodyti pranešimąGal kažką maišai. Bent jau aš neatsimenu, kada 29 autobusas važiavo parodos kalnu. Jis kaip tik suka pro centrą, kad turistams būtų patogiau. Net pats suabejojęs pasitikslinau maršrutą, tai tikrai suka į Kęstučio gatvę.
O parodos kalnu jis vaziuodavo visada iki kol pakeite marsruta pries pusmeti.
Comment
-
Tai mano pasiūlyta trasa, kuria šio maršruto autobusai kursuoja nuo 2010 m. rugsėjo. Siūlymą argumentavau, kad iš Kauno oro uosto būtų tiesioginis susisiekimas su centre esančia Donelaičio g.Parašė Gator Rodyti pranešimąSiandien idomiai 19:13val Gedimino stotelej (Kestucio gatveje) pravaziavo 29 autobusas i oro uosta. Kas cia per nauja trasa, juk turejo i parodos kalna sukti, o ne i Kestucio gatve? Kas svarbiausia keleiviai nei vienas nebuvo pasimete berods (gal vairuotojs is anksto perspejo).Grafikai trasoje sudaromi ne maršrutui atskirai, bet visiems. Jei tarp vienos stotelės ir kitos stotelės nustatytas laikas 2 min., tai jis taikomas absoliučiai visiems maršrutams. Priešingu atveju prasidėtų vilkimasis arba lenktyniavimas, o troleibusams išvis - skubėjimas arba vėlavimas. Ne piko metu reikėtų 1 min. sumažinti laiką atkarpoje Laisvės alėja - Kauno pilis ir Kauno pilis - Laisvės alėja.Parašė disident Rodyti pranešimąKokį T2 grafiką ne piko metu tai tikrai galima paspausti, visada stotelėse ilgokai stovi. Su kitais, aišku, į priešingą pusę situacija gali būti.Paskutinis taisė Ametistas; 2011.01.20, 23:25.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kaip suprast "kad į kitą pusę pakeitė"? A29 abiem kryptim važiuoja taip pat, neskaitant vienkrypčio eismo centre.Parašė Gator Rodyti pranešimąKad is oro uosto pakeite trasa ir vaziuoja pro centra zinau, bet, kad i kita puse pakeite grafika to nezinojau. As dar pasitikslinau paziurejes i stoteles lentele, kur surasyti visi marsrutai ir ten 29 tikrai nebuvo (o jei jau tiek laiko vaziuoja tai turejo jau seniai prirasyti ten)
O parodos kalnu jis vaziuodavo visada iki kol pakeite marsruta pries pusmeti.
Kažkaip pastebėjau tu paskutiniais mėnesiais labai jau išsiblaškęs, kyla daug elementarių klausimų, ne kartą pasimetei maršrutuose. Kaip čia taip apleidai VT, nebesidomi?
Gaila prarasti VT entuziastą...
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kurgi as pasimeciau daugiau, primink. O suprasti taip, kad maniau, kad is oro uosto vaziuojant vaziuoja ne petrausko, bet pro centra, o is stoties vaziuoja ta pacia kryptim kaip ir anksciau (pro petrausko). Tuo labiau, kad suklaidino gedimino stoteles zenklas, kur surasyti visi marsrutai ir kuriame nebuvo parasytas 29 marsrutas (kas turetu but padaryta jei jau tiek laiko jis ten vaziuoja)Parašė amiko Rodyti pranešimąKaip suprast "kad į kitą pusę pakeitė"? A29 abiem kryptim važiuoja taip pat, neskaitant vienkrypčio eismo centre.
Kažkaip pastebėjau tu paskutiniais mėnesiais labai jau išsiblaškęs, kyla daug elementarių klausimų, ne kartą pasimetei maršrutuose. Kaip čia taip apleidai VT, nebesidomi?
Gaila prarasti VT entuziastą...
Comment
Comment