Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai kad nėra komunistų kaip tokių dabar. O senesni daugumos partijų nariai tarybiniais laikais irgi yra buvę komunistais...

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą

      Beje, dėl ko dabartiniai grafikai kritikuojami vairuotojų? Juk dar neseniai džiaugėmės, kad šiek tiek padidėja prastovos galiniuose punktuose.
      Ir T1 paskui T2 nebevažinėja pagaliau. Aišku, čia man iš keleivio pusės tik pastebima.

      Comment


        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
        Ne per anksti keičia? Juk ar mokslo metai dar nesibaigė mokiniams.
        Musu valdzia grafikus keicia kada nori ir kaip nori,jiems neidomu baigesi ar nesibaige mokslo metai.

        Comment


          Parašė solaris011 Rodyti pranešimą
          Musu valdzia grafikus keicia kada nori ir kaip nori,jiems neidomu baigesi ar nesibaige mokslo metai.
          Centras85 mokslo metus paminėjo dėl to, kad Boutsen prabilo apie įsigaliosiančius vasaros grafikus.
          O kad operatyviai reaguoja ir keičia, reikėtų tik džiaugtis.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Keisti grafikus į vasaros tai reiškia sumažinti reisų skaičių. Vasaros grafikai juk yra sezoniniai, kai smarkiai sumažėja keleivių srautai. O kaip jūs, vairuotojai, įvardijate „vasaros grafikus"? Nes dabar vienas apie batus, kitas apie ratus. Daugelis manau čia būtent suprato, kad bus retinami, nes, kaip pats pasakei, bus įvedami vasaros grafikai. Prašau daugiau aiškumo, kad suprastų ir kiti.

            Beje, dėl ko dabartiniai grafikai kritikuojami vairuotojų? Juk dar neseniai džiaugėmės, kad šiek tiek padidėja prastovos galiniuose punktuose.
            Ziemos grafikai, tai grafikai kur yra dadeta laiko del sio meto oro salygu, padidejusio keleiviu skaiciaus bei transporto eismo. Vasaros grafikai, kur atvirksei, laiko nuimta, del sumazejusiu keleiviu skaiciaus bei geru oro salygu. Turiu omeny, tas laikas, kuris skirtas iveikti marsruto rata. O del situ kritikuojamu grafiku, tai mazai to laiko ir dadeta prastovuose. Tos minutes yra nuimtos nuo marsruto ir dadetos prie prastovos.Ir taip gaunasi, kad i galini punkta atvaziuoji veluodamas tiek minuciu, kiek dadeta prastovoj. Jie cia nieko naujo nepadare. Tik vaizduoja, kad kazka dirba.

            Comment


              Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
              Ziemos grafikai, tai grafikai kur yra dadeta laiko del sio meto oro salygu, padidejusio keleiviu skaiciaus bei transporto eismo. Vasaros grafikai, kur atvirksei, laiko nuimta, del sumazejusiu keleiviu skaiciaus bei geru oro salygu. Turiu omeny, tas laikas, kuris skirtas iveikti marsruto rata. O del situ kritikuojamu grafiku, tai mazai to laiko ir dadeta prastovuose. Tos minutes yra nuimtos nuo marsruto ir dadetos prie prastovos.Ir taip gaunasi, kad i galini punkta atvaziuoji veluodamas tiek minuciu, kiek dadeta prastovoj. Jie cia nieko naujo nepadare. Tik vaizduoja, kad kazka dirba.
              Kad nuimta nuo maršruto linijos laiko, tai vertinu teigiamai. Kaune municipaliniam transportui ir taip sunku konkuruoti su mikroautobusais, kurie trasą ne piko metu įveikia greičiau.
              Keleiviai nuolatos reikalauja greitesnės kelionės, tai suprantama, kodėl grafikai suspaudžiami. Konkrečiai minėtas atvejis, kai mažinamas kelionės laikas ir tos pačios minutės permetamos į poilsio laiką, vertintinas labiau teigiamai, negu neigiamai. Tai nėra vaidinimas, kad dirbi.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Kad nuimta nuo maršruto linijos laiko, tai vertinu teigiamai. Kaune municipaliniam transportui ir taip sunku konkuruoti su mikroautobusais, kurie trasą ne piko metu įveikia greičiau.
                Keleiviai nuolatos reikalauja greitesnės kelionės, tai suprantama, kodėl grafikai suspaudžiami. Konkrečiai minėtas atvejis, kai mažinamas kelionės laikas ir tos pačios minutės permetamos į poilsio laiką, vertintinas labiau teigiamai, negu neigiamai. Tai nėra vaidinimas, kad dirbi.
                Su tavimi del to sutinku. Tik kai kurie vairuotojai tada pradeda vezti keleivius kaip "malkas".

                Comment


                  Siandien idomiai 19:13val Gedimino stotelej (Kestucio gatveje) pravaziavo 29 autobusas i oro uosta. Kas cia per nauja trasa, juk turejo i parodos kalna sukti, o ne i Kestucio gatve? Kas svarbiausia keleiviai nei vienas nebuvo pasimete berods (gal vairuotojs is anksto perspejo).

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Siandien idomiai 19:13val Gedimino stotelej (Kestucio gatveje) pravaziavo 29 autobusas i oro uosta. Kas cia per nauja trasa, juk turejo i parodos kalna sukti, o ne i Kestucio gatve? Kas svarbiausia keleiviai nei vienas nebuvo pasimete berods (gal vairuotojs is anksto perspejo).
                    Tai kad jau pusė metų ta nauja trasa ;]

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Siandien idomiai 19:13val Gedimino stotelej (Kestucio gatveje) pravaziavo 29 autobusas i oro uosta. Kas cia per nauja trasa, juk turejo i parodos kalna sukti, o ne i Kestucio gatve? Kas svarbiausia keleiviai nei vienas nebuvo pasimete berods (gal vairuotojs is anksto perspejo).
                      Gator, jei neklystu, 29 per visą centrą ir senamiestį važiuoja nuo 2010 birželio mėn. Turėtum tai žinoti.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Siandien idomiai 19:13val Gedimino stotelej (Kestucio gatveje) pravaziavo 29 autobusas i oro uosta. Kas cia per nauja trasa, juk turejo i parodos kalna sukti, o ne i Kestucio gatve? Kas svarbiausia keleiviai nei vienas nebuvo pasimete berods (gal vairuotojs is anksto perspejo).
                        Gal kažką maišai. Bent jau aš neatsimenu, kada 29 autobusas važiavo parodos kalnu. Jis kaip tik suka pro centrą, kad turistams būtų patogiau. Net pats suabejojęs pasitikslinau maršrutą, tai tikrai suka į Kęstučio gatvę.

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Kad nuimta nuo maršruto linijos laiko, tai vertinu teigiamai. Kaune municipaliniam transportui ir taip sunku konkuruoti su mikroautobusais, kurie trasą ne piko metu įveikia greičiau.
                          Keleiviai nuolatos reikalauja greitesnės kelionės, tai suprantama, kodėl grafikai suspaudžiami. Konkrečiai minėtas atvejis, kai mažinamas kelionės laikas ir tos pačios minutės permetamos į poilsio laiką, vertintinas labiau teigiamai, negu neigiamai. Tai nėra vaidinimas, kad dirbi.
                          Kokį T2 grafiką ne piko metu tai tikrai galima paspausti, visada stotelėse ilgokai stovi. Su kitais, aišku, į priešingą pusę situacija gali būti.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Siandien idomiai 19:13val Gedimino stotelej (Kestucio gatveje) pravaziavo 29 autobusas i oro uosta. Kas cia per nauja trasa, juk turejo i parodos kalna sukti, o ne i Kestucio gatve? Kas svarbiausia keleiviai nei vienas nebuvo pasimete berods (gal vairuotojs is anksto perspejo).
                            Manau, kad vairuotojas pasiklydo. Taip atsitinka, kai kekviena diena dirbama vis kitokiu maršrutu. Paprasčiause vairuotojas susimaišo ir ne ten pasuka. Taip atsitinka ir su troleibusu vairuotojais.

                            Comment


                              Dabar aišku. Aš nežinojau, kad ten važiuoja.

                              Comment


                                Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                                Manau, kad vairuotojas pasiklydo. Taip atsitinka, kai kekviena diena dirbama vis kitokiu maršrutu. Paprasčiause vairuotojas susimaišo ir ne ten pasuka. Taip atsitinka ir su troleibusu vairuotojais.
                                Tai dar gerai, kad nereikia vidury pamainos keisti maršruto. Jau kiek kartų esu girdėjęs, kad 30 autobusas nuvažiavo tiesiai ir nepasuko į Šilo tiltą ar atvirkščiai, 5 autobusas nusuko į Šilo tiltą.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Tai dar gerai, kad nereikia vidury pamainos keisti maršruto. Jau kiek kartų esu girdėjęs, kad 30 autobusas nuvažiavo tiesiai ir nepasuko į Šilo tiltą ar atvirkščiai, 5 autobusas nusuko į Šilo tiltą.
                                  Būna taip, kad troleibusas nuvažiuoja ten, kur nėra tinklo. O tada jau problema.

                                  Comment


                                    Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                    Gal kažką maišai. Bent jau aš neatsimenu, kada 29 autobusas važiavo parodos kalnu. Jis kaip tik suka pro centrą, kad turistams būtų patogiau. Net pats suabejojęs pasitikslinau maršrutą, tai tikrai suka į Kęstučio gatvę.
                                    Kad is oro uosto pakeite trasa ir vaziuoja pro centra zinau, bet, kad i kita puse pakeite grafika to nezinojau. As dar pasitikslinau paziurejes i stoteles lentele, kur surasyti visi marsrutai ir ten 29 tikrai nebuvo (o jei jau tiek laiko vaziuoja tai turejo jau seniai prirasyti ten)
                                    O parodos kalnu jis vaziuodavo visada iki kol pakeite marsruta pries pusmeti.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Siandien idomiai 19:13val Gedimino stotelej (Kestucio gatveje) pravaziavo 29 autobusas i oro uosta. Kas cia per nauja trasa, juk turejo i parodos kalna sukti, o ne i Kestucio gatve? Kas svarbiausia keleiviai nei vienas nebuvo pasimete berods (gal vairuotojs is anksto perspejo).
                                      Tai mano pasiūlyta trasa, kuria šio maršruto autobusai kursuoja nuo 2010 m. rugsėjo. Siūlymą argumentavau, kad iš Kauno oro uosto būtų tiesioginis susisiekimas su centre esančia Donelaičio g.
                                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                                      Kokį T2 grafiką ne piko metu tai tikrai galima paspausti, visada stotelėse ilgokai stovi. Su kitais, aišku, į priešingą pusę situacija gali būti.
                                      Grafikai trasoje sudaromi ne maršrutui atskirai, bet visiems. Jei tarp vienos stotelės ir kitos stotelės nustatytas laikas 2 min., tai jis taikomas absoliučiai visiems maršrutams. Priešingu atveju prasidėtų vilkimasis arba lenktyniavimas, o troleibusams išvis - skubėjimas arba vėlavimas. Ne piko metu reikėtų 1 min. sumažinti laiką atkarpoje Laisvės alėja - Kauno pilis ir Kauno pilis - Laisvės alėja.
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2011.01.20, 22:25.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Kad is oro uosto pakeite trasa ir vaziuoja pro centra zinau, bet, kad i kita puse pakeite grafika to nezinojau. As dar pasitikslinau paziurejes i stoteles lentele, kur surasyti visi marsrutai ir ten 29 tikrai nebuvo (o jei jau tiek laiko vaziuoja tai turejo jau seniai prirasyti ten)
                                        O parodos kalnu jis vaziuodavo visada iki kol pakeite marsruta pries pusmeti.
                                        Kaip suprast "kad į kitą pusę pakeitė"? A29 abiem kryptim važiuoja taip pat, neskaitant vienkrypčio eismo centre.

                                        Kažkaip pastebėjau tu paskutiniais mėnesiais labai jau išsiblaškęs, kyla daug elementarių klausimų, ne kartą pasimetei maršrutuose. Kaip čia taip apleidai VT, nebesidomi? Gaila prarasti VT entuziastą...
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Kaip suprast "kad į kitą pusę pakeitė"? A29 abiem kryptim važiuoja taip pat, neskaitant vienkrypčio eismo centre.

                                          Kažkaip pastebėjau tu paskutiniais mėnesiais labai jau išsiblaškęs, kyla daug elementarių klausimų, ne kartą pasimetei maršrutuose. Kaip čia taip apleidai VT, nebesidomi? Gaila prarasti VT entuziastą...
                                          Kurgi as pasimeciau daugiau, primink. O suprasti taip, kad maniau, kad is oro uosto vaziuojant vaziuoja ne petrausko, bet pro centra, o is stoties vaziuoja ta pacia kryptim kaip ir anksciau (pro petrausko). Tuo labiau, kad suklaidino gedimino stoteles zenklas, kur surasyti visi marsrutai ir kuriame nebuvo parasytas 29 marsrutas (kas turetu but padaryta jei jau tiek laiko jis ten vaziuoja)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X