Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Stotis ir Kauno pilis, pakankamai toli, jei jau siekt efektyvumo, geriau is tolimu tasku surinkti pakrasciu Hub’uose, o is ju jau leist didelius autobusus i centra

    Comment


      Stotyje ir toliau liktų 39, Žiegždrių, kai kurie kiti keli maršrutai. Kauno pilyje kai kurie maršrutai, važiuojantys per VD tiltą į Aleksotą ir pan.

      Comment


        39 palikciau Romainiai-Silainiu pol
        46 Rokai- Vaisvydava su persedimu i centra Tilto g.

        Comment


          Aišku, tuos persėdimo taškus būtų logiška atnaujinti taip, kad vaikščiojimo būtų kiek įmanoma mažiau, o plotų „po atviru dangumi“ kuo mažiau. Dar būtų galima pinigų uždirbti pastatant kokį kioskelį su kava ir bandelėm, kur prisišlietų ir vairuotojams skirti tualetai.
          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

          Comment


            Parašė taccido Rodyti pranešimą
            Aišku, tuos persėdimo taškus būtų logiška atnaujinti taip, kad vaikščiojimo būtų kiek įmanoma mažiau, o plotų „po atviru dangumi“ kuo mažiau. Dar būtų galima pinigų uždirbti pastatant kokį kioskelį su kava ir bandelėm, kur prisišlietų ir vairuotojams skirti tualetai.
            O ką darytų tokiu atveju didžioji keleivių dalis kuriems visiškai nesvarbus laikas, o svarbu vaziuoti, stebėti ar šildomi, vadinami salonai. Kišti visiškai niekam neidomia savo nuomonę. Jei nieks nesuprato ką parašiau tai yra daug keleivių kurie važiuoja tam kad paaiškinti kaip važiuoti . Atsirado įdomių keleivių kuriems reikia rudenį kondicionierių ????
            bet kaip suderinti persėdimo laikus? Nes itakingesnes ugdymo vietos , didesnės firmos, ar šiaip vietos kurioje gyvena koks turtingesnis asmuo nesvarbu kad jis ir nesinaudoja VT pagal juos sudaromi spec atvykimo ar išvykimo laikai o kitur kaip gausis.
            Kaip padaryti kad į persėdimo vieta visi suvaziuotu autobusai laiku ir nebūtų nuvažiavęs jau skirtas persedimus autobusas ? Nes vienas autobusas gali važiuoti maršrutu kur eismas lengvas o kitas važiuoti kur intensyvus eismas.

            Comment


              VT turi kursuoti ne kartą ar du per valandą, tada ir laikų nereikės su jokiom firmom, mokyklom derinti ar specialiai organizuoti jungiamuosius persėdimus. Nebent tik kelis vėlyvus ar kelis ankstyvus reisus. Tai tokių įmonių bus nedaug. Dviračio išradinėti nereikia, viskas jau išrasta, reikia tik pasinaudoti tuo, kas yra kitur, pritaikant vietiniams poreikiams.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                VT turi kursuoti ne kartą ar du per valandą, tada ir laikų nereikės su jokiom firmom, mokyklom derinti ar specialiai organizuoti jungiamuosius persėdimus. Nebent tik kelis vėlyvus ar kelis ankstyvus reisus. Tai tokių įmonių bus nedaug. Dviračio išradinėti nereikia, viskas jau išrasta, reikia tik pasinaudoti tuo, kas yra kitur, pritaikant vietiniams poreikiams.
                Bet ar tai bus naudinga? Pvz kad važiuoja 31 kad pratęsė nuo pilies 38 pratęsė nuo Kuršių ir 63 kažkiek moka pati mega. Jei pradingsta viskas iš ko pinigai kapsejo, kam tai naikinti.
                manau tik galima padiskutuoti kaip galėtų buti, bet bus bent mūsų amžiui kaip ir dabar.

                Comment


                  Geriausia nieko nedaryti ir verkti, kad nėra keleivių (o jų ir nebus, nes nafig toks VT kam reikalingas, išskyrus pensininkus (ir tai ateityje jų mažės, nes dauguma būsimų pensininkų bus su automobiliais), moksleivius bei ubagus.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Geriausia nieko nedaryti ir verkti, kad nėra keleivių (o jų ir nebus, nes nafig toks VT kam reikalingas, išskyrus pensininkus (ir tai ateityje jų mažės, nes dauguma būsimų pensininkų bus su automobiliais), moksleivius bei ubagus.
                    kad kažkas verktų dėl keleivių trūkumo? ar verkia? bent man neteko girdėti šito. Kaip tik kitaip teko girdėti, kuo mažiau keleivių tuo mažiau transporto, kuo mažiau transporto tuo mažesnės išlaidos.
                    Manęs tik neteisk bet tokia realybė.
                    Bet keistas transportas butų toks pvz. Vienas maršrutas daleiskim kas 15 min renka romainių, Vijūkų keleivius 17, 39 ir 44 maršruto trasas apjungtų ir klinikinėj ligoninei butu persedimo punktas. Antras arba ir trecias apraizgo visus silainius su visais uzsukimais i mega ir pan antra paleidus per neries krantine dabartine 37 trasa iki pilies, o trečia milikoniu kalnu 40 trasa iki pilies. Pilis butų antras persedimo punktas.
                    Ar kažką panašaus įsivaizduoji?
                    Tada pirmąjį maršrutas būtų toks - Pradžia raudondvario plentas (7, 11 truliko galas) važiuoja kaip 44, užsuka į 39 galą medekšinės, poto važiuoja į 17 maršruto galą grįžtant vėl suka į 44 trasą Ledos kapinėse apsisuka ir toliau tęsia maršrutą 39 trasa iki Kauno klinikinės ligoninės.
                    O antras ir trečias butų Kauno klinikinė ligoninė - Kauno pilis su skirtingais sukeliojimais po šilainius.
                    Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.09.16, 09:30.

                    Comment


                      Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
                      o pasirodo jie bus ne hibridiniai, nes savaime batareikų neturės galimybės įkraudinėti. Tai yra kai gamintojas nurodo 70-80 km (realiomis sąlygomis, stojimas pradėjimas važiuoti, vėdinimas, šildymas, visos sekimo ir kita aparatūra - kris nežinia ant kiek kilometražas) gali nuvažiuoti elektra, o išnaudojus batareiką jungiasi paprastas dyzeliukas.

                      Comment


                        Kažkokia pornografija. Pinigų išmetimas. Tas mikrobas tikriausiai kainuoja kiek naujas koks nors Isuzu midibusas...

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kažkokia pornografija. Pinigų išmetimas. Tas mikrobas tikriausiai kainuoja kiek naujas koks nors Isuzu midibusas...
                          ekologijai pinigų negailima. Ir nesupratau kodėl veikiant dyzeliniui varikliui nebus galima naudoti automatinės greičių dėžės, o tik robotizuota mechaninę (tai yra reikės pavaras pačiam junginėt bet be sankabos pagalbos).

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Nutraukti meisto VT kursavimą iki miesto ribos yra labai blogas sprendimas. Niekur, kur normalus VT, taip nedaroma.
                            Teisingai. Ten, kur dabar važiuoja miesto VT ir kur pradėtų važiuoti rajono, VISADA bus keleivių skaičiaus kritimas, kuris prives prie maršruto retinimo ir panaikinimo. Jei tu gyveni Raudondvaryje, o dirbi centre, persėdimas iš miesto 48 Raudondvaris - Kaniūkai ir tada į troleibusą tau papildomai nekainuos, nes pirksi mėnesio bilietą. O jeigu tas 48 bus rajoninis, tai tu prie mėnesio bilieto troleibusui turėsi papildomai pakloti po eurą į vieną pusę už priemiestinį. O čia jau gausis suma, dukart didesnė už vieną miesto mėnesio bilietą.

                            Kavenska rajoninių mikrobų mafija matyt turi gera stogą.
                            Tai jau nebeaktualu. Kauno rajone liko 5 maršrutinių taksi maršrutai ir jie visi turi unikalių trasų atkarpų, kur be jų jokie autobusai nevažiuoja arba važiuoja pernelyg retai.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment



                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Jei tu gyveni Raudondvaryje, o dirbi centre, persėdimas iš miesto 48 Raudondvaris - Kaniūkai ir tada į troleibusą tau papildomai nekainuos, nes pirksi mėnesio bilietą. O jeigu tas 48 bus rajoninis, tai tu prie mėnesio bilieto troleibusui turėsi papildomai pakloti po eurą į vieną pusę už priemiestinį. O čia jau gausis suma, dukart didesnė už vieną miesto mėnesio bilietą..
                              Susidariau įspūdį, kad Klaipėda turbūt yra vienintelis miestas su kažkokia miesto-priemiesčio integracija (tarifų zonomis). Dar ir „draugo bilietas“ yra. Turbūt pažangiausias VT Lietuvoj. Tik turbūt labai sunku tokius reikalus pradėt, kai yra skirtingos savivaldybės ir įmonės...
                              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                              Comment


                                Klaipėdoje vieninteliame LT mieste likę mikriukai, kažin ar galima vadinti tai pažanga...

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                  Pagal tai pvz turi kiosko dydžio parduotuvę galbūt labai graži iškaba todėl priskaičiuoja galvų skaičiavimo aparatas per kokius 1000 žmonių iš kurių perka Max 50 nes nieko gero ten nera. Ar tau rūpėtų didinti tą kioską į mini marketo dydžio parduotuvę jei joje tik lankosi bet neperka?
                                  Į autobusą lipa juo nevažiuojantys? Kažkokia keista analogija...

                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                  . Atsirado įdomių keleivių kuriems reikia rudenį kondicionierių ????
                                  Jeigu rudens diena kaip šiandien kai lauke 25 ir šviečia saulė (kas po autobuso didelių langų pasidaro 35+ viduje) tai kondicionierius yra būtinas. Išvis rudenį kai ryte šalta o vakare karšta gerai būtų šaldyti autobusus vakare, nes dauguma žmonių bus šiltai apsirengę nuo ryto. Bet pasmus keliaviai nesvarbu, kaip ir žiemą iš -20 ilipi į +20 troleibusą nes "gi šildome" ir gauni termošoką.



                                  Comment


                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                    Susidariau įspūdį, kad Klaipėda turbūt yra vienintelis miestas su kažkokia miesto-priemiesčio integracija (tarifų zonomis). Dar ir „draugo bilietas“ yra. Turbūt pažangiausias VT Lietuvoj. Tik turbūt labai sunku tokius reikalus pradėt, kai yra skirtingos savivaldybės ir įmonės...
                                    Taip, Klaipėda šiuo atveju yra labiausiai pažengusi, tačiau jiems labai kiša koją trumpalaikio galiojimo bilietų, kurie leistų persėsti nebuvimas. Dėl to yra priveista krūva besidubliuojančių raidinių maršrutų, o VT sistema bendrai patogi yra tiktai reguliariems keleiviams, turintiems ilgalaikius terminuotus bilietus.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Į autobusą lipa juo nevažiuojantys? Kažkokia keista analogija...



                                      Jeigu rudens diena kaip šiandien kai lauke 25 ir šviečia saulė (kas po autobuso didelių langų pasidaro 35+ viduje) tai kondicionierius yra būtinas. Išvis rudenį kai ryte šalta o vakare karšta gerai būtų šaldyti autobusus vakare, nes dauguma žmonių bus šiltai apsirengę nuo ryto. Bet pasmus keliaviai nesvarbu, kaip ir žiemą iš -20 ilipi į +20 troleibusą nes "gi šildome" ir gauni termošoką.


                                      Ir kaip su juo iš pačio ryto dirbti? Su kailiniais?
                                      kad per naktį pritraukia autobuso salonas nepakeliamas drėgmės kurią reikia šilumos pagalba panaikinti nors lauke ir 15 šilumos.
                                      O jei salone šalta ir dar atidarinejamos priekinės durys tai iškart vairuotojas varvanosis jau rytojaus diena. Todėl bent priekyje padaroma tokia siluma kad nesijaustų nei vėjo ar šalčio .
                                      Vanhool autobusuose iškart gamykliskai padaryta minimali 25 laipsnių salono šilumos palaikymas. Kondicionierių neturi dabar nei vienas todėl šildo ir daugiau

                                      Comment


                                        Reikia pirkti autobusus su uždara vairuotojo kabina ir vairuotojui nebus problemų. O tai perka su atvira ar pusiau atvira kaip kur nors Prancūzijoje ar Italijoje

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Reikia pirkti autobusus su uždara vairuotojo kabina ir vairuotojui nebus problemų. O tai perka su atvira ar pusiau atvira kaip kur nors Prancūzijoje ar Italijoje
                                          Kadangi autobusai link 20 metu artėja tai neįmanoma šildyti tik priekį bet nesildyti viso autobuso salono, gausiai lyjant nors ir laukia 25 ar pan būtina jungti šildymą rasoja priekinis langas. O šildymas įsijungia ne šiaip kokia knopke vairuotojo kabinoje
                                          Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.09.16, 20:36.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X