Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 99 Rodyti pranešimą
    Aš kėliau klausimą kodėl investuojama į hibridinius dyzelius, o ne elektrinius autobusus.
    Tai atsakymai jau buvo:
    • Elektriniai autobusai brangesni.
    • Vienu pakrovimu negali nuvažiuoti tiek, kiek dyzeliniai. Yutong U12 gali, bet kokia šito kaina? Greičiausiai baterijų gyvenimo trukmės, o jų dažnas keitimas irgi pinigai.
    • Tektų perorganizuoti vairuotojų darbą bei eismo organizavimą. Tam reikia papildomų vairuotojų, laiko, valios ir dar krūvos pinigų.
    • Nėra įrengta infrastruktūra. Tai kainuoja.
    Viskas remiasi į pinigus. Kauno miestas VT laiko našta ir buvo vienas pirmųjų eilėje, kurie iš ministerijos prašė išmaldos kaip "nukentėjusiems nuo pandemijos". Jau ne kartą minėta, kad Kaunui verkiant reikia maršrutų reformos, kuri leistų sukurti patogius ir patrauklaus eismo dažnumo maršrutus, kurie leistų pritraukti keleivių. Atitinkamai padidėtų pajamos už bilietus. Bet yra einama pigiausiu keliu: savivaldybė iš nieko vertų apklausų ištraukė, kad pagrindinis kriterijus yra naujas autobusas (realiai dauguma nemokės atskirti naujo nuo seno, kol pirštu neparodysi). Kadangi vežėjui Kauno autobusams reikalingas transporto priemonių parko atnaujinimas, tai ir einama paprasčiausiu keliu - skiriama kažkiek pinigų naujų TP pirkimui. Nors dar neaišku, ar už tai "mainais" savivaldybė nesugalvos traktuoti naujų autobusų kaip dotacijų, kad tik kuo mažiau mokėti savo vežėjui.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Kažin senieji soliariai kokios būklės? Manau bent dalis jų dar galėtų sėkmingai tarnauti kur nors LT provincijoj.
      Kur jie tarnaus, kur vienetai dar siek tiek tvarkingi,pravaziave po 1,5 miljono,gerai,kad dar ratai sukas,su troleibusais,viskas,butu valio,jei ne pasenes kontaktinis tinklas,kad ir atnaujinamas, bet per letai ir senu vairuotojų įsitikinimas naujo tinklo vietose vaziuoti kaip senu.

      Comment


        Provincijoje važinėja taip iš pažiūros bent 30 metų amžiaus technika. Tikrai 15 metų senumo soliaris iš Kauno blogiau? Tuo labiau, kad jų krūva yra, iš 5 vieną važiuojantį tikrai galima padaryti. + rajonų centruose ir atstumai ir apkrovimas n kartų mažesnis.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parodoksalu, bet tie 30metu ar net daug senumo autobusai, kaimam yra tinkamesni. Šiem Soliariam jau 15-16metu ir kaip mineta rida jau gal ir siekia 1,5mln, kas miesto autobusui jau labai daug. Priemesciui geriau nupirkt koki vokieti bent 800-900k rida, ar nauja turkiska midbusa..
          Aišku, nepateisinama, kad tokiam mieste kaip Utena, važinėja Pazikai ir ju nesiruosia keisti. Netgi Ramanausko laidoj, su R.Masiuliu paskutinėm ministro dienom, ten kokie 4/9klausimu buvo kodel tokie supersti musu parkai, atsakymas: nieko negaliu padet, viskas savivaldybes rankose..

          Comment


            Aš nekalbu apie važinėjimus į kaimus (tam miesto autobusai tikrai netinka). Bet bent kai kurie didesni rajonų centrai (kad ir jau minėta Utena) vis dar turi miesto maršrutus.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Utenai pilnai užtektų midibus.
              Show must go von!

              Comment


                Dauguma rajoninių parkų gali sau leisti įsigyti devėtą panašaus 15 metų senumo autobusą, kuris pagal savo dydį ir salono komplektaciją labiau atitinka keleivių srautus ir maršrutų specifiką bei yra padorios techninės būklės. Kam mažesniam miestui (kad ir tai pačiai Utenai ar kokiems Kėdainiams) 15 metų intensyviai drožtas miesto sąlygomis autobusas ir dar su tokia salono komplektacija, kur praktiškai vien tik stovimos vietos?
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  15 metų senumo vokietis, skandinavas ar prancūzas yra geresnės techninės būklės ir mažiau sudrožtas nei Lietuvoje nuo nulio eksploatuotas autobusas. Netgi kėbulas mažiau supuvęs, nes pas mus žiemomis ant kelių visada silpnos koncentracijos rūgštis būna... O V. Europoje žiemą druska kelių nebarsto arba labai retai ir mažai.

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Dauguma rajoninių parkų gali sau leisti įsigyti devėtą panašaus 15 metų senumo autobusą, kuris pagal savo dydį ir salono komplektaciją labiau atitinka keleivių srautus ir maršrutų specifiką bei yra padorios techninės būklės. Kam mažesniam miestui (kad ir tai pačiai Utenai ar kokiems Kėdainiams) 15 metų intensyviai drožtas miesto sąlygomis autobusas ir dar su tokia salono komplektacija, kur praktiškai vien tik stovimos vietos?
                    Kiek vietų? Ir kiek vietų būna normalioj 12m 3 durų komplektacijoj?

                    Parašei lyg kokius keturis kart mažiau turėtų kėdžių.
                    Ar nepasirodys koks vos 1.2 karto

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      15 metų senumo vokietis, skandinavas ar prancūzas yra geresnės techninės būklės ir mažiau sudrožtas nei Lietuvoje nuo nulio eksploatuotas autobusas. Netgi kėbulas mažiau supuvęs, nes pas mus žiemomis ant kelių visada silpnos koncentracijos rūgštis būna... O V. Europoje žiemą druska kelių nebarsto arba labai retai ir mažai.
                      Gal nebus žiemų, nebus problemų Jau dabar turim labai šiltą rugsėjo galą, kuris rugpjūtį primena, o ne lygiadienį.

                      Comment


                        Šiaip tai dabar Bobų vasara. Turi būti šilta. Kad kelios žiemos nebuvo šaltos, tai nereiškia, kad nebus šaltesnių. Daug nereikia. Svarbu, kad būtų sniego ar lietaus ir biški pašaltų. Ir kelius barstys.

                        Comment


                          Greitu metu gali būti surenktas bendras troleibusų ir autobusų parko darbuotojų mini streikas susitarta datą valandai ar keliom visas transportas stos jei niekas neatsizvelgs į darbo sąlygų gerinimą . Tai yra darbo užmokesčio kėlimas ir grafiku letinimas, nes dabar nelieka laiko poilsiui tarp reisų ir pietų laiko

                          Comment


                            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                            Greitu metu gali būti surenktas bendras troleibusų ir autobusų parko darbuotojų mini streikas susitarta datą valandai ar keliom visas transportas stos jei niekas neatsizvelgs į darbo sąlygų gerinimą . Tai yra darbo užmokesčio kėlimas ir grafiku letinimas, nes dabar nelieka laiko poilsiui tarp reisų ir pietų laiko
                            Galetu dirbti ukrainieciai. Niekas neteiks informacijos, dirbs tik savo tiesiogini darba, kad ir uz 400 e
                            Paskutinis taisė digital; 2020.10.05, 13:56. Priežastis: citavimas

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                              Galetu dirbti ukrainieciai. Niekas neteiks informacijos, dirbs tik savo tiesiogini darba, kad ir uz 400 e
                              Tame ir esme kad už tokius pinigus tik ukrainiečiai ir gali dirbti .
                              bet jei rimtai bus streikas, tai bus įdomu pamatyti visi pvz nuo 7 iki 9 valandos visi stoja bet kur gatvej
                              Paskutinis taisė digital; 2020.10.05, 13:57. Priežastis: citavimas

                              Comment


                                Jei netenkina darbo salygos, visada galima rinktis kita darboviete, kur tenkina salygos

                                Comment


                                  Su reisais ,, karta per valanda" KVT jau atsikrate nemazai keleiviu, O jei darbuotojai nores streikuoti - keleiviu liks dar maziau.... Is kur paimti pinigu atlyginimams kai vezami pagrinde lengvatininkai : sodra ir studentai ? Susigrazinti prarastus keleivius rajonuose viltys jau seniai prarastos. ... Tokias vaziavimo salygas ( karta per valanda, pora kart per diena) mums pateike Kauno miesto savivaldybe. Vairuotojai turi dziaugtis, kad is vis turi sioki toki darba, ir savivaldybe nenuimta, tu, kas valanda kursuojanciu reisu...

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                    Su reisais ,, karta per valanda" KVT jau atsikrate nemazai keleiviu, O jei darbuotojai nores streikuoti - keleiviu liks dar maziau.... Is kur paimti pinigu atlyginimams kai vezami pagrinde lengvatininkai : sodra ir studentai ? Susigrazinti prarastus keleivius rajonuose viltys jau seniai prarastos. ... Tokias vaziavimo salygas ( karta per valanda, pora kart per diena) mums pateike Kauno miesto savivaldybe. Vairuotojai turi dziaugtis, kad is vis turi sioki toki darba, ir savivaldybe nenuimta, tu, kas valanda kursuojanciu reisu...
                                    jei neturėtų pinigų nekištų pinigų į naujus autobusus, dar normaliai manau ir iki šioliai važiuotų VOLVO priekabos.

                                    Comment


                                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                      Su reisais ,, karta per valanda" KVT jau atsikrate nemazai keleiviu, O jei darbuotojai nores streikuoti - keleiviu liks dar maziau.... Is kur paimti pinigu atlyginimams kai vezami pagrinde lengvatininkai : sodra ir studentai ? Susigrazinti prarastus keleivius rajonuose viltys jau seniai prarastos. ... Tokias vaziavimo salygas ( karta per valanda, pora kart per diena) mums pateike Kauno miesto savivaldybe. Vairuotojai turi dziaugtis, kad is vis turi sioki toki darba, ir savivaldybe nenuimta, tu, kas valanda kursuojanciu reisu...
                                      Ta prasme nuo kada VT turi būti pelningas verslas? Jeigu taip būtų tai juo užssimtu privačios kompanijos. VT visur yra miesto/valstybės dotuojamas gyvenimo kokybės aukštinimo resursas.

                                      Comment


                                        Pagalvojus Kaunas tikra Amerika, kam tas visom prasmėm senstantis VT, kai užtenka nuosavo auto, taksi, gal dar kokį metro iškast studentams for fun, kad į Akropolį nuvažiuot

                                        Na, o senukai, tai žinot, kokia kartais jaunosios kartos nuomonė apie senąją kartą (turbūt dažniausius VT naudotojus) "Kada ta sovietmečio karta išmirs..." ir pan.

                                        O šiaip jau stipriai pribręsta normaliai maršrutų reformai. Gaila, kad susidomėjimas darniu judumu Kaune yra ypatingai ribotas. Čia sąlygos darniam judumui geresnės nei Vilniuje dėl miesto kompaktiškumo ir geresnio reljefo.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2020.10.05, 17:10.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Ta prasme nuo kada VT turi būti pelningas verslas? Jeigu taip būtų tai juo užssimtu privačios kompanijos. VT visur yra miesto/valstybės dotuojamas gyvenimo kokybės aukštinimo resursas.
                                          Valdžia mano kitaip. Ji pasaulį mato per savo limuzino langą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X