Parašė egiscrypth
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
jei vadovaujantis tik atstumo priežastimi tai gan daug sustojimų reiktų naikintiParašė Vakaris Rodyti pranešimąGal priežastis paprastesnė - tarp Griunvaldo ir Kęstučio sustojimų buvo tik 200m atstumas, o tai neracionalu. Perkelta maršrutų į Parodos kalną stotelė tapo žymiai patogesnė tiems, kurių tikslas Laisvės alėja.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visiškai nesutiksiu, Londone nors ir stotelės pagal pareikalavimą, bet vistiek autobusas sustoja vos ne kiekvienoje, o jos išdėstytos kas 150-200 metrų, tačiau vistiek autobusai tenai važinėja greičiau. Pagrindinė lėtumo priežastis yra grafikai ir vairuotojai. Teko porą kartų (Vilniuje) važiuoti troleibusu kuris maža to kad vėlavo, tai dar vairuotoja labai lėtai važiavo ir tuo pačiu dar labiau didino savo vėlavimą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne stoteles reikėtų naikinti, o stoti tik pagal pareikalavimą.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai ta ir reiketu daryti, labai jau letas VT Lietuvoje
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Manau, kad tik ne miesto centre...Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNe stoteles reikėtų naikinti, o stoti tik pagal pareikalavimą.
Dar autobusų stočiai išsikėlus į "Akropolį siūliau laikinai naikinti stotelė "Autobusų stotis" Vytauto prospekte... Greitesnio susisiekimo norėjosi...Deja, ---
Stotelės Vytauto prospekte tarp Miško ir Kęstučio gatvių panaikinimą vertinu teigiamai.
Sustojimai pagal pareikalavimą kai kuriais atvejais (ypač miesto pakraštyje) gaunasi savaime: nėra keleivių - autobusas nestoja...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaune,privalome sustoti visose stotelėse,jeigu nestojame ir neatidarome duru,kenčia atlyginimas,kaip ir už nereguliarumą.Parašė Vitas Rodyti pranešimąManau, kad tik ne miesto centre...
Dar autobusų stočiai išsikėlus į "Akropolį siūliau laikinai naikinti stotelė "Autobusų stotis" Vytauto prospekte... Greitesnio susisiekimo norėjosi...Deja, ---
Stotelės Vytauto prospekte tarp Miško ir Kęstučio gatvių panaikinimą vertinu teigiamai.
Sustojimai pagal pareikalavimą kai kuriais atvejais (ypač miesto pakraštyje) gaunasi savaime: nėra keleivių - autobusas nestoja...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kad stotis jau jau grįžo į savo vietą.Parašė Vitas Rodyti pranešimąManau, kad tik ne miesto centre...
Dar autobusų stočiai išsikėlus į "Akropolį siūliau laikinai naikinti stotelė "Autobusų stotis" Vytauto prospekte... Greitesnio susisiekimo norėjosi...Deja, ---
Stotelės Vytauto prospekte tarp Miško ir Kęstučio gatvių panaikinimą vertinu teigiamai.
Sustojimai pagal pareikalavimą kai kuriais atvejais (ypač miesto pakraštyje) gaunasi savaime: nėra keleivių - autobusas nestoja...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Išvis nesąmonė yra, kad stot visur reikia... Klaipėdoje puikiai veikia "Stop" mygtukų sistema ir visi laimingi, nekarta vakare nuo BIG išėjo be sustojimo beveik iki Turgaus nuvažiuot , o čia stoti kiekvienoje stotelėje nesvarbu yra keleivių ar ne yra absurdas... po to dar skundžiasi, kad velkasi VT tai ką pridarė per ... pasižiūri...Parašė Vitas Rodyti pranešimąSustojimai pagal pareikalavimą kai kuriais atvejais (ypač miesto pakraštyje) gaunasi savaime: nėra keleivių - autobusas nestoja...Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mygtukų sistema reiškia, kad kaskart važiuos skirtingu tempu, taigi grafiko laikymosi problemos.Parašė rytis001 Rodyti pranešimąIšvis nesąmonė yra, kad stot visur reikia... Klaipėdoje puikiai veikia "Stop" mygtukų sistema ir visi laimingi, nekarta vakare nuo BIG išėjo be sustojimo beveik iki Turgaus nuvažiuot , o čia stoti kiekvienoje stotelėje nesvarbu yra keleivių ar ne yra absurdas... po to dar skundžiasi, kad velkasi VT tai ką pridarė per ... pasižiūri...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na taip, bet tada reiktų pasižiūrėti kiek laiko užimtu nuvažiavimas nuo vienos stotelės iki kitos ir pagal tai sudaryti grafikus, juk dauguma maršrutų važinėja tie patys žmonės... Na, bet čia teplionės daug.Parašė Gator Rodyti pranešimąMygtukų sistema reiškia, kad kaskart važiuos skirtingu tempu, taigi grafiko laikymosi problemos.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
kenčia tik už skubėjimą o vėluodamas galima važiuot ir atlyginimas nekenčia patys su privalomu sustojimu pridarė nesąmonių todėl grafiką atsivyt neįmanoma stovinėjantParašė ikarusas Rodyti pranešimąKaune,privalome sustoti visose stotelėse,jeigu nestojame ir neatidarome duru,kenčia atlyginimas,kaip ir už nereguliarumą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Toks įdomus mano pastebėjimas. Atsimenu prieš kokius du tris mėnesisu temoje rašiau, kad nesu niekada matęs, kad nestodamas pravažiuotų stotelę.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrivalomas sustojimas buvo visada. Anksčiau gal tik už nesustojimą jei nėra keleivių negrasino baudomis vairuotojui.
Tai po to, per paskutinius porą mėnesių gyvai ne kartą ir ne du teko matyt kaip nestodavo stotelėse kai nebūdavo žmonių. Ir tai nelabai būdavo atvejai kai smarkiai vėluiodavo ar pan.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
nes pas kaip kuriuos autobusus galima atidaryti duris nesustojus arba pasidarę atskirą jungiklį kuris fiksuoja durų atidarymą.Parašė Gator Rodyti pranešimąToks įdomus mano pastebėjimas. Atsimenu prieš kokius du tris mėnesisu temoje rašiau, kad nesu niekada matęs, kad nestodamas pravažiuotų stotelę.
Tai po to, per paskutinius porą mėnesių gyvai ne kartą ir ne du teko matyt kaip nestodavo stotelėse kai nebūdavo žmonių. Ir tai nelabai būdavo atvejai kai smarkiai vėluiodavo ar pan.
Beje kažkas minėjo kad lėtas VT yra manau kad jis ne lėtas o atitinka pagal turimą autobusų būklę ir kas tau draskysis jei atlyginimas 500-550 tik?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš tai nesuprantu tų kaltinimų lėtumu, nes mano akimis jis tikrai ne lėtas, o normalus. Gal ir galima išspausti papildomą minutę ar dvi ilgame maršrute, bet:
ar ta minutė sudaro kažkokią esmę.
tas išspaudimas būtų kažkokio kompromiso sąskaita, taip pat kuo labiau suspautas grafikas tuo trakime kamsčių atveju sunkiau jį pasivyti, reiškia dažnėtų grafikų neatitikimai tais atvejais.
Mano akimis tikrai neverta vargti, kad atvažiuotų ne per 28 minutes kažkur, o per 26. Ar ne per 15, o per 14.
Ir pakartosiu, kad bent man jis apskritai tikrai nėra lėtas. Tarkim pažiūrėjau pagal google maps mašina iš Kaustos į Autobusų stotį 10 min. Troleibusu 17 min. Autobusu (praleidžiančiu kelias stoteles) vos 13 min. Tai kiek jūs galvojat dar spausti iš 6 km trasos jei mašina 10min, o autobusu 13 min? Čia fantastiniai rodikliai, o ne lėtumas mano akimis.Paskutinis taisė Gator; 2017.02.03, 06:47.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
VT Lietuvoje yra lėtas. Nuvažiuok į netgi Varšuvą ir pamatysi, kad autobusai mieste normaliai spaudžia 50-70 km/h, kai pas mus net miesto pakraštyje tokio greičio neišspaudžia ir velkasi ant 40... Geriausiu atveju. Grafikai ištempti, jei stojama ant žalio šviesoforo, jei stotelėse stovima ne tiek, kiek reikia įlaipinti ir išlaipinti, o vėdinamas autobusas ar troleibusas. Ypač tai "gerai" žiemą... Aišku, ir šviesoforai ant kiekvienos nusmurgusios sankryžos neleidžia įsibėgėti, ir gatvių danga prasta, ir KT troleibusams kai kur stabdo eismą ir t.t. Bet kokiu atveju Kaune padėtis Kaune šiek tiek geresnė nei Vilniuje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
matyt netekę sedėt už vairo nes 40 km/h yra ta riba kuria važiuojant dar išeina normaliai valdyt autobusą aišku naekalbu kad visi autobusai iki vieno tokie bet dauguma Solaris autobusai si Vanhool kad važiuotų greičiau nei 40 reikia didesnių tarpų tarp sustojimų kad spėtų isibėgėti o DEN tai išvis vos judantys. Todėl grafikai sudarinėjami grafikai bendrai atsižvelgiant į visus turimus autobusus taip ir gaunas kad vieni vos spėja o kitiem autobusam laiko per daug.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVT Lietuvoje yra lėtas. Nuvažiuok į netgi Varšuvą ir pamatysi, kad autobusai mieste normaliai spaudžia 50-70 km/h, kai pas mus net miesto pakraštyje tokio greičio neišspaudžia ir velkasi ant 40... Geriausiu atveju. Grafikai ištempti, jei stojama ant žalio šviesoforo, jei stotelėse stovima ne tiek, kiek reikia įlaipinti ir išlaipinti, o vėdinamas autobusas ar troleibusas. Ypač tai "gerai" žiemą... Aišku, ir šviesoforai ant kiekvienos nusmurgusios sankryžos neleidžia įsibėgėti, ir gatvių danga prasta, ir KT troleibusams kai kur stabdo eismą ir t.t. Bet kokiu atveju Kaune padėtis Kaune šiek tiek geresnė nei Vilniuje.Paskutinis taisė egiscrypth; 2017.02.03, 14:05.
Comment
 
Comment