Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O aš sakau, kad tokių maršrutų, kai autobusai važiuoja kas valandą ar dar rečiau iš viso neturėtų būti mieste. Tokie maršrutai pateisinami tik į gan atokius miesto pakraščius. Mieste reikalingas dažnas susisiekimas kas 10-15 min. mažiausiai. 20 min jau per retai dieną, tiktų tik vakarui ar poilsio dienoms.

    Comment


      Į darbą važiuoju iš Kęstučio stotelės prie A.Puškino gimnazijos Vytauto prospekte. Prieš gerą mėnesį nugriovė stotelės paviljoną, o su juo ir maršrutų tvarkaraščius panaikino. Dabar nei paviljono, nei tvarkaraščių. Tą patį padarė ir ant Parodos kalno, Sporto stotelėje. Bet čia per kelias dienas maršrutų grafikai atsirado ant stotelę žyminčio stulpo. O Kęstučio stotelė Vytauto prospekte kaip pamotės nuskriausta podukra...liūdi...
      Keliauju per Lietuvą

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        O aš sakau, kad tokių maršrutų, kai autobusai važiuoja kas valandą ar dar rečiau iš viso neturėtų būti mieste. Tokie maršrutai pateisinami tik į gan atokius miesto pakraščius. Mieste reikalingas dažnas susisiekimas kas 10-15 min. mažiausiai. 20 min jau per retai dieną, tiktų tik vakarui ar poilsio dienoms.
        šiaip taip reikia dažno bet viskas vedama prie to kad norima kad pavyzdžiui per valandą ne 6 autobusai nuvežtų sakykim 90 keleivių o kad 3 autobusai važiuodami per valandą nuvežtų tą patį kiekį keleivių.

        Comment


          Parašė Missoni Rodyti pranešimą
          Į darbą važiuoju iš Kęstučio stotelės prie A.Puškino gimnazijos Vytauto prospekte. Prieš gerą mėnesį nugriovė stotelės paviljoną, o su juo ir maršrutų tvarkaraščius panaikino. Dabar nei paviljono, nei tvarkaraščių. Tą patį padarė ir ant Parodos kalno, Sporto stotelėje. Bet čia per kelias dienas maršrutų grafikai atsirado ant stotelę žyminčio stulpo. O Kęstučio stotelė Vytauto prospekte kaip pamotės nuskriausta podukra...liūdi...
          Kas baisiausia, kad stoteles sugeba pastatyti tik maždaug po 3 mėnesių nuo nugriovimo! Nesuvokiamas darbų organizavimo lygis.

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
            šiaip taip reikia dažno bet viskas vedama prie to kad norima kad pavyzdžiui per valandą ne 6 autobusai nuvežtų sakykim 90 keleivių o kad 3 autobusai važiuodami per valandą nuvežtų tą patį kiekį keleivių.
            Maža ko norima. Toks VT keleiviams nepriimtinas, todėl ir važinėja automobiliais. O VT lieka tik tiems, kas neturi pinigų mašinai.

            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Kas baisiausia, kad stoteles sugeba pastatyti tik maždaug po 3 mėnesių nuo nugriovimo! Nesuvokiamas darbų organizavimo lygis.
            Ten ne paviljonus keitė, bent jau prie gimnazijos, o šaligatvius tvarkė. Taigi, tiems, kas tvarkė šaligatvius paviljonas maišė, o pastatyti naują turėjo kita firma.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Maža ko norima. Toks VT keleiviams nepriimtinas, todėl ir važinėja automobiliais. O VT lieka tik tiems, kas neturi pinigų mašinai.



              Ten ne paviljonus keitė, bent jau prie gimnazijos, o šaligatvius tvarkė. Taigi, tiems, kas tvarkė šaligatvius paviljonas maišė, o pastatyti naują turėjo kita firma.
              pagal sutartį iki sausio pirmos dienos turi visi būti jau pastatyti

              Comment


                [QUOTE=Al1;981578]Maža ko norima. Toks VT keleiviams nepriimtinas, todėl ir važinėja automobiliais. O VT lieka tik tiems, kas neturi pinigų mašinai.

                taip ir yra dauguma keleivių yra mokiniai studentai ir pensinio amžiaus keleiviai ir dar atskirai dalis "gaidžiai"

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Ten ne paviljonus keitė, bent jau prie gimnazijos, o šaligatvius tvarkė. Taigi, tiems, kas tvarkė šaligatvius paviljonas maišė, o pastatyti naują turėjo kita firma.
                  Aš apskritai kalbu apie paviljonų keitimus. Visur kur naudojuosi po nugriovimo naują pastato +- per 3 mėnesius! Kad ir pvz. tokioje populiarioje vietoje kaip Molas. Arba dabar Ateities pl. nugriautos buvo dar vasarą (ir net ne kokioj rugpjūčio pabaigoj, bet ženkliai ankščiau lyg, sakyčiau liepos pabaiga rugpjūčio pradžia, bet nesu tikras) ir nė nepradėtos statyti. Tai jau artėjam link tų 3 mėn. nuo nugriovimo
                  Ir "nepradėtos statyti" svarbus pabrėžimas, nes nuo to laiko kai pradės statyti iki atidarymo praeis dar kokia savaitė ar dvi, o gal net ir daugiau. Rimtai. Nuo pradėjimo statyti iki atidarymo praeina savaitės! Čia jau pridedant prie tų 2-3 mėnesių laiko tarpo, kuris būna nuo nugriovimo iki pradėjimo statyti!

                  Fantastinis darbo "organizavimas".
                  Paskutinis taisė Gator; 2016.09.29, 17:02.

                  Comment


                    Tai jei keičia tik paviljoną nauju. O kai paviljonas trukdo kitiems darbams tai jau visai kas kita.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tai jei keičia tik paviljoną nauju. O kai paviljonas trukdo kitiems darbams tai jau visai kas kita.
                      Nesuprantu ką tu čia nori pasakyti.
                      Aš kalbu apie eilinius rutininius senų paviljonų keitimus, be jokių kitų darbų ar trukdymų!

                      Be jokių trukdymų, rutiniškai keičiant paviljonus jie sugeba užtrukti 3 mėnesius kai turėtų (net ir neskubant ir vidutiniškai organizuojant) tą padaryti kokios savaitės bėgyje, jau visiškai blogai dirbant net 2 savaites nuo nugriovimo iki pastatymo būtų realus laikas. O jie užtrunka 3 mėnesius. Pasityčiojimas iš miesto ir ypatingai iš keleivių.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Nesuprantu ką tu čia nori pasakyti.
                        Aš kalbu apie eilinius rutininius senų paviljonų keitimus, be jokių kitų darbų ar trukdymų!

                        Be jokių trukdymų, rutiniškai keičiant paviljonus jie sugeba užtrukti 3 mėnesius kai turėtų (net ir neskubant ir vidutiniškai organizuojant) tą padaryti kokios savaitės bėgyje, jau visiškai blogai dirbant net 2 savaites nuo nugriovimo iki pastatymo būtų realus laikas. O jie užtrunka 3 mėnesius. Pasityčiojimas iš miesto ir ypatingai iš keleivių.
                        Tikrai, yra kur labai greit padaro, bet pvz Krėvės pr. kur yra Birželio 23-osios stotelė paviljonas (Maximos pusėje) tai net nežinau kada iškasė naują duobę, turbūt vasaros viduryje, tada pastatė jį, bet per liūtis prisikaupė vandens ir tik dabar mačiau atvežtos plytelės ir jau jį užbaigs. O daugiau nei mėnesį, turbūt, ten buvo aptvertas paviljonas su duobe pilna vandens.

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          Tai čia tik spėjimas, kad galbūt jie bus Kaune?
                          Nelabai spėjimas. Iš daugelio žmonių žinau, kad jau nespręsta juos nupirkti. Bėje kažkas domėjosi kiek tiesos iš valdžios dėl visų škodų pakeitimo, tai buvo išduoti leidimai nesu tikras bet regis visoms Škodoms pakeisti troleibusų nupirkti, bet kolkas nupirks tik 20 visiškai naujų (Regis kitais metais). Mano vizija būtų Solaris Trollino 12 MetroStyle, nes Ispanijoje jie labai gražiai žiūrisi, o ir galvoja apie Solarių pirkimą.
                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                          Comment


                            Tai geros naujienos. Nors dėl MetroStyle nesutinku. Žaisliukas. Pakaks paprastų Solarių. Tačiau visoms Škodoms atnaujinti reikės labai daug investicijų. Nebent kelių metų bėgyje. O tai negarantuoja, kad visos bus atnaujintos, nes bus rinkimai, pasikeis valdžia ir gali būti vėl nutrauktas atnaujinimas ar prasidėti kliedesiai apie troleibusų likvidaciją. Be to 15 Škodų yra 1995-1998 metų, jos dar 6-8 metus gali laisvai dirbti.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Be to 15 Škodų yra 1995-1998 metų, jos dar 6-8 metus gali laisvai dirbti.
                              Na, tik ne tos su Solarine elektronika. 348 pastoviai sudega, 345 jau supuvęs... Manau šitie iš Škodų greičiausiai nusibaigs
                              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                              Comment


                                Pakeisti elektronika iš nurašomų Škodų ir dar važinės...

                                Comment


                                  Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                                  Na, tik ne tos su Solarine elektronika. 348 pastoviai sudega, 345 jau supuvęs... Manau šitie iš Škodų greičiausiai nusibaigs
                                  Didžiausia Nr. 345 ir Nr. 348 bėda šiuo metu ne gendanti elektronika, o pneumatinės sistemos kompresorius. "Škoda" pneumatinės sistemos nėra tokios hermetiškos kaip "Solaris" troleibusuose, kuriuose naudojami tie patys kompresoriai, todėl agregatas dirba ilgiau ir dažniau įjungiamas nukritus slėgiui sistemoje. "Škoda" kompresoriaus dėžė gan uždara, pro ją beveik nepatenka aušinantis oro srautas, todėl perkaista ir sudega arba kompresoriaus elektros variklis arba pats kompresorius.
                                  Vienas pagrindinių nurašymo kriterijų - rida. Nr. 345 ir Nr. 348 dėl ankstesnių prastovėjimų parke mėnesiais, tiek rida tiek pagaminimo metai nesuteikia pirmenybės įtraukti troleibusus pirmaisiais numeriais į nurašomųjų sąrašą. Nr. 353 kita situacija, stovintis kelia mažiau rūpesčių.

                                  Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                                  Ir po ilgo remonto į gatves išvažiavo Berkhof Premier AT18 #045
                                  Nr. 045 epizodiškai išvažiuodavo į liniją, bet pilnai "neišdirbdavo" nė vienos pamainos.
                                  Šiuo metu dažomas nevažiuojantis Nr. 049. Patvoriuose stovi Nr. 006, 017, 037, Nr. 012 viduje, remontuojamas tiltas.
                                  Paskutinis taisė Raivo; 2016.10.02, 21:24.

                                  Comment


                                    Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                                    Nr. 353 kita situacija, stovintis kelia mažiau rūpesčių.
                                    Nejaugi? Vargšą Jelcz'a supūdys kaip Vilniaus #2600. Kai jau primygtinai reikės ką nors išleisti į gatvę, nes kai kurios Škodos net man jau baisios ir greit manau subyrės, pasirodys, kad nebėra ko taisyti ir teks priduoti į metalo laužą. Tegu dabar taiso kol dar yra ką taisyti, galų gale ne vienos Škodos rėmą tikriausiai iš naujo suvirino, o čia dabar negali. Jai streikuoja tas vadinamas troleibuso "Variklis" lai įdeda kokį kitą. Jis ir žemagrindis ir metai nebaisūs, juk jis 2000m., o dabar Kapitalinio zonoje stovintis #232 kuris šiap jau buvo nurašytas ir pusiau išmesinėtas iš patvorio prikelinėjamas net 1984m.
                                    Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                    Comment


                                      Buvo kalbama apie 65-70 naujų troleibusų ar vėl apsigalvojo?

                                      Comment


                                        Siūlyčiau su susilaikyti nuo spėliojimo, niekur nepaskelbta ko ir kiek pirks (jei išvis pirks)

                                        Comment


                                          Parašė karolis371 Rodyti pranešimą
                                          Buvo kalbama apie 65-70 naujų troleibusų ar vėl apsigalvojo?
                                          o mano manymu kad Lietuvą išspirs iš Europos Sąjungos ir neliks jokių normatyvų kokie turi būti autobusai ir pan.
                                          O jei rimtai jau pirks kažką naujo tai pirks ne Kauno autobusai o Kauno miesto savivaldybė, nes dabar perka nurašytus autobusus už metalo laužo kainą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X