O čia tik Jurbarko gatvę remontuos ar visą Raudondvario plentą?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įdomiai įdomiai... Tai gal tada iš vis labiau apsimokėtų vienuoliktą laikinai panaikinti? Vasarą jis būdavo pagrindinis susisiekimas su Lampėdžiais (tiksliau Lampėdžių ežeru) visiems tiems, kas troleibusu važiuodavo maudytis, o sutrumpinus iki Kauno pilies tai jau gaunasi tik 13/14-to dubliavimas (tik tiek, kad 13/14-tas į Kauno pilį neužsuka) O dubliuoti tiek daug galbūt ir nereikia, vis vien vasarą mažiau keleivių.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąNuo Birželio 19 dienos keisis viešojo transporto grafikai, kartu prasidės ir Jurbarko g remonto darbai. 7 ir 11 troleibusų maršrutai trumpinami iki Kauno pilies...gausis balaganas, bet dėl kilomentražo, savovaldybėje nesutiko bent 11 pratesti iki Varnių... taupo...ne tai kad keleiviui patogiau, o kad kilomentražą sumažinti...rekonstrukcija trūks 3 mėnesius...gal greičiau sutvarkys...vasarą dar kentėt galima, bet va Rugsėjį nežinau kokia situacija bus.
Plius nuo laisvės alėjos iki Kauno pilies ne taip jau ir toli. Galima laisvai paeiti. (na, arba pavažiuoti)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O koks būtų tikslas jį leisti iki Varnių? Susisiekimas su Kaniūkais dėl to nepagerėtų.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąsavovaldybėje nesutiko bent 11 pratesti iki Varnių... taupo..
Žinoma, turėtų būti autobusas Kaniūkai-Pilis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nemažas ratas gautųsi. Gal leis autobusams važiuoti "prieš eismą" Linkuvos gatve, t.y. Linkuvos gatvė virs netikro vienpusio eismo gatve, kokia kažkada buvo A.Baranausko gatvė. Tas reiškia, kad autobusai važinėja abiem kryptimis, kitas transportas tik viena kryptimi.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO autobusai nuo Šilainių pusės link senamiesčio per Brąstos g. važiuos?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Normalus tas ratas, juolab, kad nebutina vaziuot iki Vilko, o galima nuo ziedo sutrumpint per puse atstuma, kaip mikriukai kartais ryte vaziuoja. O kazkada tokia vienpuse viesojo transporto gatve buvo ir Jurbarko, gerai dar atsimenu. Ir aplamai, kas ten per rekonstrukcija, nes tik sitoj skilty suzinojau apie ja. Galvojau asfalto keitimu tik bus apsiribojama.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gali tiesiog Neries krantine nukreipti, kaip 5 troleibusas dabar važiuoja.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO autobusai nuo Šilainių pusės link senamiesčio per Brąstos g. važiuos?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bent A37 tai tikrai. Keleiviai liks patenkinti, nes nereikes vazinet ekskursijos po slabotke,sutrumpes kelione laikas, o tai svarbu, nes marsutas nesuklysiu, kad ko gero populiariausias ir labiausiai apkrautas.Parašė Mettal Rodyti pranešimąGali tiesiog Neries krantine nukreipti, kaip 5 troleibusas dabar važiuoja.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Švenčių ir renginių dalyviams – specialūs elektroniniai bilietai
kaunodiena.ltKauno miesto savivaldybė pasiūlys naujovę – miesto renginių ir švenčių dalyviams skirtą popierinį vienkartinį elektroninį bilietą. Jis gerokai paplonins miesto kišenę.
Miesto valdžia trečiadienį pritarė sprendimui, jog Kauno miesto moksleivių dainų šventės dalyviai ir Lietuvos Jaunimo dienos „Aš jus draugais vadinu" savanoriai vietinio reguliaraus susisiekimo autobusais ir troleibusais važiuotų su 99 proc. lengvata.
Savivaldybės Transporto ir eismo reguliavimo skyriaus vedėjo Paulius Kero teigimu, bilietas buvo būtinas, mat iki šiol per įvairius renginius jų dalyviai miesto viešuoju transportu važiuodavo nemokamai. Dėl šios priežasties sulaukta Vyriausybės atstovės Kauno apskrityje Rasos Noreikienės pastabų, jog tokia tvarka neatitinka įstatymų, mat tokias keliones reikia apskaityti ir apmokestinti.
„Popieriniai bilietai su įmontuota mikroschema nebus platinami jų pardavimo vietose, bilietus Dainų šventės dalyviai ir Jaunimo dienų savanoriai įsigys iš renginių organizatorių. Elektroninių vienkartinių laikmenų kaina – 80 centų", – teigė Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Gegužės 27 d. – birželio 1 d. Dainų slėnyje vyks tradicinė Kauno miesto moksleivių dainų šventė. Numatoma, kad šventėje dalyvaus 5000 dalyvių, iš kurių – 4500 kauniečiai. Jiems ir bus suteikta minėta lengvata.
Lietuvos jaunimo dienos šventės „Aš jus draugais vadinu" Kaune vyks birželio 26-30 dienomis. Dėl viešojo transporto lengvatos 500 savanorių į miesto savivaldybę kreipėsi Kauno arkivyskupijos kurija. Su patvirtintomis lengvatomis susijusias išlaidas Kauno miesto savivaldybė kompensuos iš biudžeto lėšų.
Skaičiuojama, kad Dainų šventės dalyvių kelionės miesto biudžetui kainuos per 150 tūkst. litų, o Lietuvos jaunimo dienų renginys – daugiau kaip 174 tūkst. litų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, jau ryte kylant i kalna, galima vaziuot buvo tik pirma juostaParašė karolis371 Rodyti pranešimąSveiki. Buvo žadėta, kad jau pirmadienį K.Petrausko g. pradės statyti troleibusų tinklo stulpus. Ar jau kas matė pravažiuodamas darbininkus?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten šaligatvius kloja, o ne stulpus stato. Pastarieji ten jau seniai pastatyti.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTaip, jau ryte kylant i kalna, galima vaziuot buvo tik pirma juosta
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
http://www.skrastas.lt/?data=2013-05...&id=1369145862
Kaunas lieka vienintelis iš didžiųjų miestų, niekaip nesprendžiantis mikriukų problemos. Reikia rinktis arba Klaipėdos, arba Vilniaus variantą - arba kai kuriuos mikriukų maršrutus integruoti į bendrą sistemą, arba iš viso naikinti. Nors nykimo procesas po kiek vyksta savaime, bet labiausiai parazituojantys maršrutai (pavyzdžiui 30) gyvuoja. Palikti kaip yra nebegalima.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pirmasis mikrobų problemą išsprendė Panevėžys. Kaunas turi dar vieną specifiką - priemiestinius mikrobus, kurie mieste taip pat veža keleivius kaip miesto mikrobai. Manau, kad Kaunui reikia dar palaukti metus ar du, kol galutinai nunyks dar tam tikras skaičius mikrobų, o paskui visus likusius išspirti. Integruoti nieko nereikia. Tuo labiau, kad esami mikrobai važinėja dagiausiai ne į miesto pakraščius ir kursuoja gan dažnai. Juos integravus, natūraliai gausis, kad mikroautobusai yra pagrindinė viešojo transporto priemonė. Nes su tokiu kursavimo intervalu jie toli palieka ne tik kad autobusus, bet ir troleibusus.Paskutinis taisė Al1; 2013.05.22, 11:47.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten mikrobai visai panaikynti? Nuo kada?Parašė Al1 Rodyti pranešimąPirmasis mikrobų problemą išsprendė Panevėžys.
Ir kas padaryta Vilniuje ir Klaipedoje?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
 
Comment