Amiko reik palaukt.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Deja, planavau dalyvauti, bet nebuvau - atsirado kitų reikalų. Kai įsivažiuos asociacijos veikla, tikimės tokių posėdžių nepraleisti, kadangi juose dalyvaus asociacijos skyriaus vadovas. O dabar man vienam viską spėti - bergždžias reikalas
Kreipsimės į savivaldybę ir atsiųs mums posėdžio protokolą - susižinosime, kas ten vyko, ir nedalyvavę.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ruduo dar ne rytoj. Kai reikės - sužinosime.Parašė karolis371 Rodyti pranešimąMan didziausia paslaptimi islieka pvz T1 ir T2 marsrutai estakados rekonstrukcijos metu, nes jos metu joks transportas nevyks. Kaip pvz rudeni reiks nuvykt studentams iki universitetu?
Estakada yra ne per visą gatvės plotį. Gali būti, kad dalį remonto laiko VT eismas galbūt bus leidžiamas. O jei ne, yra keli variantai: T2 pro Parodos g., centrą iki K. pilies arba kaip nors kitaip ir iki centro su persėdimu.
Ar į klausimą atsakyta?
							
						www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taksi, dviračiais arba pėsčiomis mieli studentaiParašė karolis371 Rodyti pranešimąMan didziausia paslaptimi islieka pvz T1 ir T2 marsrutai estakados rekonstrukcijos metu, nes jos metu joks transportas nevyks. Kaip pvz rudeni reiks nuvykt studentams iki universitetu?
 jokių kitų alternatyvų bloga valdžia Jums nepasiūlys... O remontas truks mažiausiai 3 metus 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kiek kiek??? 3 metus? Ar tu tuo įsitikinęs?Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąTaksi, dviračiais arba pėsčiomis mieli studentai
 jokių kitų alternatyvų bloga valdžia Jums nepasiūlys... O remontas truks mažiausiai 3 metus 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet už tat su kokia pompastika bus atidaryta, nors gali būti, kad net kai kurie suplanuoti darbai bus neatlikti ir jų bus atsisakyta "dėl lėšų stygiaus", bet tai, kaip dažniausia ir būna paskutiniu metu, juk neaptemdys šventinių nuotaikųParašė Traf Rodyti pranešimąKiek kiek??? 3 metus? Ar tu tuo įsitikinęs?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O dar prabangesnis variantas butų kaip su Aleksoto tilto kairiuoju prietilčiu. Sudaro koncesijos sutartį, o kai reikia pinigus mokėti pradeda teisinius ginčus. Toks elegantiškas ir rafinuotas būdas bei puikus finansavimo šaltinis
							
						Paskutinis taisė vilijampolietis; 2013.04.18, 19:16.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir kaip aš nepagalvojau, apie tokį dalyką, kaip įprasta pasakėlė: "pritrūkome lėšų".Parašė lietus Rodyti pranešimąBet už tat su kokia pompastika bus atidaryta, nors gali būti, kad net kai kurie suplanuoti darbai bus neatlikti ir jų bus atsisakyta "dėl lėšų stygiaus", bet tai, kaip dažniausia ir būna paskutiniu metu, juk neaptemdys šventinių nuotaikų
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nebijok, arenos nuosavybė niekam perduota nebuvo, mažiau pasitikėk žurnalistų paistalais.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąDabar yra svarbesnių rūpesčių - kad per Buratino fokusus Žalgirio arenos miestas neprarastų. Estakados palauks. Kai sugrius - tada ir sugalvos ką daryti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nuo Birželio 19 dienos keisis viešojo transporto grafikai, kartu prasidės ir Jurbarko g remonto darbai. 7 ir 11 troleibusų maršrutai trumpinami iki Kauno pilies...gausis balaganas, bet dėl kilomentražo, savovaldybėje nesutiko bent 11 pratesti iki Varnių... taupo...ne tai kad keleiviui patogiau, o kad kilomentražą sumažinti...rekonstrukcija trūks 3 mėnesius...gal greičiau sutvarkys...vasarą dar kentėt galima, bet va Rugsėjį nežinau kokia situacija bus.
Comment
 
Comment