Parašė Kitas Džiugas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Tie piko metu troleibusai prie gero neprivede. Uzsilenke 4, 6 kadaise ora veziojo, o ekspermentas su 2 irgi nepasiteisino. Zodziu as uz paprastuma, su kuo maziau painiavos. Geriau maziau dazniau vaziuojaciu marsutu, nes daugybe su visokiom atsakom. Kaip pavyzdys 30mikriukas. Nors daugelio marsutai buvo panasus, zmones vaziavo juo, nes zino, kad vaziuoja daznai, o visi konkurentai arba uzsilenke arba vegetuoja.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimątokį maršrutą (mano T6) būtų galima leisti darbo dienomis, piko metu.Paskutinis taisė Garbanius; 2013.04.11, 19:43.
Comment
-
Nėra ką kompensuoti. Toje atkarpoje užtektų vieno visomis savaitės dienomis kursuojančio maršruto, nes pagrindinis tikslas - privežti prie kitų maršrutų. Juk tai pramonės rajonas, darbuotojai keliauja į visus Kauno mikrorajonus - nėra galimybių prikurti tiek maršrutų, kad būtų išvežti tiesiogiai. Labai abejoju, ar reikalinga A6 alternatyva toje vietoje, nes esami maršrutai puikiai susidoroja.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąSutrumpinus A6 kažkaip juk reikėtų kompensuoti. Iki Draugystės g. važiuoja T3 ir T8, toliau - iki Technikos g. - A36.Režimas - visomis dienomis, visą dieną. Užpildymas per mažas, nes ir dažnumas buvo per didelis - kas 5 min. piko metu.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKoks jo buvo užpildymas, darbo režimas?Paskutinis taisė Ametistas; 2013.04.11, 19:45.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tokio 4, tik retesnio reikėtų ir dabar.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąUžpildymas per mažas, nes ir dažnumas buvo per didelis - kas 5 min. piko metu.
Comment
-
Nemanau. Dėl tos kelių km atkarpos ir po to dubliuoti visa likusia trasa? Pro Parodos g. būtų bent jau šiek tiek kitokie srautai - ne vien dubliuojantys. Perimtų dalį srauto nuo T13, T14, kurie realiai kursuoja per dažnai (dėl per ilgos trasos yra per daug kintančių srautų).Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąTokio 4, tik retesnio reikėtų ir dabar.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Negalima kalbėti apie T13 ar T 14 per dažną kursavimą. Jie kursuoja taip, kad būtų patrauklūs keleiviams, nes labai daug prarandam dėl per reto kursavimo, pilam vandenį ant mikriukų malūno. Reikėtų per daug nepiktnaudžiauti gyventojų mažėjimu, tai iš tiesų nėra visai taip - daug kas persikėlė į rajoną, bet naudojasi miesto visais privalumais, daug yra nedeklaravusių gyvenamosios vietos. Sumažinti viską galima labai greit, bet paskui padidinti gana sunku, juo labiau žmonės randa kitas išeitis. Galiausia, visokie mažinimai veikia gana depresiškai ir tai neprisideda prie pozityvo ugdymo visuomenės tarpe.
Comment
-
O tai palaukit, taip išeina, kad visi kurie lipdavo Aukštaičių g., Žemaičių g., Laisvės alėjos stotelėse iki Klinikų nebenuvažiuos? Aš tikėjausi, kad jeigu jie nuims T1 nuo Savanorių pr. tai bent paliks T2 ir nukreips į Klinikų žiedą, nes yra pakankamai didelis gydytojų, pacientų ir studentų srautas šioje atkarpoje. Su persėdimais irgi nenuvažiuosi, nes realiai neliks kas užsuka į utenos gatve, be 35 autobuso, kuris važiuoja retai, tad belieka važiuoti į centrą, arba eiti pėstute arba važiuoti iki utenos g. stotelės savanoriu pr., nuo kurios iki utenos g. esančios stotelės geras kelio gabalas.
Ar jūs čia kalbat apie Savanorių pr. rekonstravimo laikotarpiu?Paskutinis taisė Lich; 2013.04.11, 22:34.
Comment
-
Kol kas neaišku kaip kas važiuos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Butent. Reikia ieskoti budu kaip pritraukti kazkiek keleiviu, kurie iki siol nesinaudojo VT ir jais kompensuoti tarkim gyventoju mazejima. Kiekvienais metais mazinant kazka remiantis gyventoju mazejimo argumentu bus gaunamas priesingas efektas, nes to pasekoje ir nauji keleiviai nesusigundys mazejanciu patrauklumu, ir esami prades skirstytis is VT naudotou burio.Parašė Linas Rodyti pranešimąNegalima kalbėti apie T13 ar T 14 per dažną kursavimą. Jie kursuoja taip, kad būtų patrauklūs keleiviams, nes labai daug prarandam dėl per reto kursavimo, pilam vandenį ant mikriukų malūno. Reikėtų per daug nepiktnaudžiauti gyventojų mažėjimu, tai iš tiesų nėra visai taip - daug kas persikėlė į rajoną, bet naudojasi miesto visais privalumais, daug yra nedeklaravusių gyvenamosios vietos. Sumažinti viską galima labai greit, bet paskui padidinti gana sunku, juo labiau žmonės randa kitas išeitis. Galiausia, visokie mažinimai veikia gana depresiškai ir tai neprisideda prie pozityvo ugdymo visuomenės tarpe.
Comment
-
Tai reiškia, kad dabar išvis neverta diskutuoti, siūlyti savo variantų? Patirtis rodo, kad savivaldybės pokyčius paviešina tik viską galutinai nusprendusios ir tuomet kažkaip priešintis tampa pakankamai sunku. Tradicinė valdininkų atmazkė: "viskas jau nuspręsta, nieko keisti negalime". Pavyzdys- Vilnius, kur į pasiūlymus, pastabas dėl greitųjų maršrutų savivaldybės atsako beveik vienodu šablonu. Nieko gero tai nežada.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKol kas neaišku kaip kas važiuos.
Comment
-
O kuom blogai T2 iki Kauno pilies, niekaip nesuprantu? Kažkaip keista kad iš tokio svarbaus transporto mazgo išnyks galimybė pasiekti Klinikas. Gi Kauno pilyje stoja ir tarpmiestiniai ir priemiestiniai autobusai, VT iš Vilijampolės... Jei T3 suks pro Parodos g tai jo netekties Savanorių pr. atkarpoje tarp Utenos g. ir Laisvės alėjos T15/16 nepadengs???
Taip pamasčius gaunasi kad vos ne pusė miesto troleibusų važiuos Kęstučio/Donelaičio gatvėmis? T2, T3, T5, T7, T13/T14 ir T15/T16? čia jų tiek reikia?Paskutinis taisė vilijampolietis; 2013.04.12, 12:23.
Comment
-
Na, autobusus pamažu norima iš centro iškvošti. O, kad į centrą suvažiuoja tiek troleibusų maršrutų - nieko blogo nematau. Jau geriau tai, negu automobiliaiParašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO kuom blogai T2 iki Kauno pilies, niekaip nesuprantu? Kažkaip keista kad iš tokio svarbaus transporto mazgo išnyks galimybė pasiekti Klinikas. Gi Kauno pilyje stoja ir tarpmiestiniai ir priemiestiniai autobusai, VT iš Vilijampolės... Jei T3 suks pro Parodos g tai jo netekties Savanorių pr. atkarpoje tarp Utenos g. ir Laisvės alėjos T15/16 nepadengs???
Taip pamasčius gaunasi kad vos ne pusė miesto troleibusų važiuos Kęstučio/Donelaičio gatvėmis? T2, T3, T5, T7, T13/T14 ir T15/T16? čia jų tiek reikia?
Tiksliai neaišku dėl T2. Bet kažkurį maršrutą nuo Klinikų pusės norima paleisti pro Parodos g. ir tai labai sveikinčiau, kovojant su maršrutiniais taksi. Jau ir dabar A43 populiarumas šioje atkarpoje leidžia suprasti, kad dažnesnio A arba T maršruto čia reikia. O kurti tam naują maršrutą - tikrai neverta.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ar visai iškvošti, palikti aplink Laisvės al. tik troleibusus? Bet kuriuo atveju, pavyzdžiui, Šilainius aptarnaujantys maršrutai centre turėtų likti- troleibusų ten nėra, o tokio dydžio rajonas susisiekimą su centru turi išlaikyti.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNa, autobusus pamažu norima iš centro iškvošti. O, kad į centrą suvažiuoja tiek troleibusų maršrutų - nieko blogo nematau. Jau geriau tai, negu automobiliai
Kad suvažiuoja tiek troleibusų- tai nieko baisaus, jeigu jie suvažiuoja iš skirtingų rajonų ir vienas kito pernelyg nedubliuoja.
Comment
-
Posėdžio data – 2013-04-16
Laikas – 13.00 val.
Vieta – Laisvės al. 96, Mažoji salė
1. Dėl reguliaraus susisiekimo keleivinio transporto eismo Lakūnų plentu.
2. Dėl 51-ojo maršrutinių taksi maršruto.
3. Dėl 5-ojo maršruto autobusų eismo tvarkaraščio.
4. Dėl 24-ojo autobusų maršruto keitimo.
5. Dėl 42-ojo maršrutinių taksi maršruto nukreipimo Pašilės gatve.
6. Dėl 16-ojo autobusų maršruto.
7. Dėl A. Zujaus IĮ išduoto 1 leidimo vežti keleivius 56-uoju maršrutinių taksi maršrutu panaikinimo.
8. Dėl priemiestinio 81-ojo maršrutinių taksi maršruto pratęsimo.
Gal žinot kokie buvo nutarimai?
Comment
Comment