Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ne apie daugumą žmonių kalba, o apie mažumą, kuri iki šiol pirko bilietus, bet dabar nepirks, nes neapsimokės.
    Ir net nesijaus kažką bkogai darantys, nes net negaus jokios baudos, o tik legaliai nusipirks kontrolės bilietą .
    Gaunasi, kad surinks mažiau pajamų dėl tokio sprendimo.
    Nebent padažnins kontrolės apsilankymus (gal kažkas keisis perdavus tą parkavimui kaune ir įvedus kontrolės bilietą)
    Kontrolės bilieto kaina yra pusė baudos ir jis veikia kaip pirma bauda. Pagerinimas tik toks, kad tavęs dėl to neišmeta iš transporto ir nereikia atlikti ankstesnių veiksmų, kažkur trenktis mokėt tą pusę baudos. Pusę baudos sau paima greitai ir žmogaus-zuikio per daug nesunervina, neatbaido nuo naudojimosi transportu.

    Antrą kartą per metus pagautas moka visą baudą, o ne vėl perka kontrolės bilietą. Bent jau taip aš manau, nes taip būtų logiška.
    ПТН ПНХ
    «Русский военный корабль, иди нахуй!»

    Comment


      Parašė manometras Rodyti pranešimą

      Kontrolės bilieto kaina yra pusė baudos ir jis veikia kaip pirma bauda. Pagerinimas tik toks, kad tavęs dėl to neišmeta iš transporto ir nereikia atlikti ankstesnių veiksmų, kažkur trenktis mokėt tą pusę baudos. Pusę baudos sau paima greitai ir žmogaus-zuikio per daug nesunervina, neatbaido nuo naudojimosi transportu.

      Antrą kartą per metus pagautas moka visą baudą, o ne vėl perka kontrolės bilietą. Bent jau taip aš manau, nes taip būtų logiška.
      iš kur žino kas pirmą, o kas dešimtą kartą?

      Comment


        Parašė Etransport Rodyti pranešimą

        Aš kalbu dėl kitų metų kainų didinimo, ka Kauno autobusai jau 2024 metais norėjo išsireikalauti, nes imone šiuo metu balansuoja ties nuostolių riba.
        .
        Tai kitais metais kainos didėja tik perkant ne žiogo pagalba.
        Ar apie kokį tu kitų metų didėjimą žiogui kalbi?
        Paskutinis taisė Gator; Vakar, 21:16.

        Comment


          Parašė bimbam Rodyti pranešimą

          iš kur žino kas pirmą, o kas dešimtą kartą?
          Turėtų suvest duomenis. Na, aš nedirbau to darbo, bet ir anksčiau pirma nuobauda buvo pusė baudos, turėdavo susivedę asmens duomenis ir datą, kada pagavo.
          ПТН ПНХ
          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

          Comment


            Parašė manometras Rodyti pranešimą

            Turėtų suvest duomenis. Na, aš nedirbau to darbo, bet ir anksčiau pirma nuobauda buvo pusė baudos, turėdavo susivedę asmens duomenis ir datą, kada pagavo.
            Tai niekas nesuves, nes suvedinėja tik tada kada vedasi į mikriuką ir supildo ir sužiūri duomenis. Pagal naująją tvarką viskas vyksta iškart ir vietoje, moki 8eur kad ir šimtintą kartą

            Comment


              Parašė bimbam Rodyti pranešimą

              Tai niekas nesuves, nes suvedinėja tik tada kada vedasi į mikriuką ir supildo ir sužiūri duomenis. Pagal naująją tvarką viskas vyksta iškart ir vietoje, moki 8eur kad ir šimtintą kartą
              Nesąmonė (t. y., manau, kad taip nebus). Techniškai dabar įmanoma viską suvest tame pačiame transporte, todėl ir keičia tvarką.
              ПТН ПНХ
              «Русский военный корабль, иди нахуй!»

              Comment


                Vienas momentas, kurį mačiau komentare - įprastai ta bauda mokama į valstybės VMI kasą, o tie 8 eur nueis tiesiai Kauno autobusams, kas yra naudingiau parkui.

                Comment


                  Parašė manometras Rodyti pranešimą

                  Nesąmonė (t. y., manau, kad taip nebus). Techniškai dabar įmanoma viską suvest tame pačiame transporte, todėl ir keičia tvarką.
                  Taip, nesąmonė, bet bus.

                  Nežinau kaip įmanoma bet Vilniuje sistema, kurią kopijuoja, niekas nieko neveda. Tas pats ir Varšuvoje, tiesa ten bauda adekvadi, apie 30-35eur

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    O kam KA perka 25 naujus mikrobus? Pakeist senus 2016-19metų? 12m 2012-2014 autobusus? Plėst mikrobų tinklą, kurti dar daugiau dubliuojančių maršrutų?visi variantai?
                    Kad galvojama pirkti dar daugiau nenormalių autobusų yra absurdas, kai jau ir tiek mikrobų važiuoja. Dar dešimt metų, ir VT sistema atrodys lyg užtrigusi 90-uosiuose.

                    Bet jei taip rimtai, aš nesuprantu kam tiek daug perkama mikrobų. Ar rimtai niekas KA vadovybėje nesupranta, kiek švaistoma resursų su esamais maršrutais, ir mano, jog geriausias variantas mažinti išlaidas, pirkti kaimams skirtas transporto priemones. Kituose tokio dydžio Europos miestuose net įprastų 12m autobusų nevisada lengva rasti, nes pagrinde važiuoja didesni, dvigubi autobusai ( bei tramvajai ). Stoties rajonas savaitgaliais rimtai atrodo kaip koks Rusijos provincijos miestas, kai žmonės grūdasi į 67 ir 43 mikrobus, keliaujant link klinikų.

                    Bei gal nebaisiai susije, bet situacija važiuojant nuo stoties krypties, į parodos kalną savaitgaliais yra žiauriai durna, nes dažnai, visi taip važiuojantys maršrutai ( 3, 4, 34, 38 t.t ) kursuoja vos ne traukinuku, vienas paskui kitą ir tada sekančio autobuso reikia laukti ~20min. Labiausiai nervina, norint toliau persėsti Sporto and Utenos gatvėse, kai tinka visi maršrutai, nes teoriškai, sudarius normalius tvarkaraščius, būtu galima pasiekti ~7min dažnį be jokių įšsukių.

                    Comment


                      Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

                      Kad galvojama pirkti dar daugiau nenormalių autobusų yra absurdas, kai jau ir tiek mikrobų važiuoja. Dar dešimt metų, ir VT sistema atrodys lyg užtrigusi 90-uosiuose.
                      Tai ten ne tik mikriukai, bet ir keli 8(?) metrų autobusai (elektriniai).

                      Comment


                        Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

                        nes dažnai, visi taip važiuojantys maršrutai ( 3, 4, 34, 38 t.t ) kursuoja vos ne traukinuku, vienas paskui kitą ir tada sekančio autobuso reikia laukti ~20min.
                        Aš tokių atvejų irgi pastebiu ir tai labai nervuoja. Man atrodo kadaise (gal prieš 10 metų) skaičiau aiškinimą, kad tvarkaraščius sudarant siekiama, kad žmonės ateitų į stotelę grupėmis ir visi skirtingomis kryptimis išsivažinėtų. Nu kvaila logika būtų...

                        Va savaitgalį kažkada pastebėjau Baranausko g. stotelėje (Taikos pr. link Gražinos g. - 2 stotelės iki Taikos/Savanorių sankryžos kur nemažai galimų perlipimų)

                        12:42 16

                        12:58 16
                        12:59 8
                        12:59 9
                        12:59 10A

                        13:18 9

                        Comment

                        Working...
                        X