Parašė Nerijus_kns
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Tai ir dabar taksi brangūs, ypač studentams. Nepalyginama su 50% lengvatiniu VT.Parašė Medūza Rodyti pranešimą
Tuo metu ir taksi brangūs buvo, ypač studentams
- 3 patinka
Comment
-
O mėnesinis VT bilietas studentams su 80% nuolaida, kas lygu 5,6 euro, kitaip tariant, pigiau gryboParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tai ir dabar taksi brangūs, ypač studentams. Nepalyginama su 50% lengvatiniu VT.
- 3 patinka
Comment
-
Man rodos bent dalį tų metų kai naktinis važinėjo, mėnesiniai naktiniame negaliojo.Parašė gazebo Rodyti pranešimą
O mėnesinis VT bilietas studentams su 80% nuolaida, kas lygu 5,6 euro, kitaip tariant, pigiau grybo
Ir dar būdavo, kad vairuotojai blokuodavo terminalus, tai net ir vienkartinio negalėdavai iš savo VT kortelės apmokėti, reikėdavo pirkti vienkartinį brangesnį iš vairuotojo.
- 2 patinka
Comment
-
Tiksliai, aš gal tik porąkart važiavęs naktiniu, ir neatsimenu jau kaip su atsiskaitymu. Bet vis tiek gaila, kad net nesvarsto galimybės atkurti.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Man rodos bent dalį tų metų kai naktinis važinėjo, mėnesiniai naktiniame negaliojo.
Ir dar būdavo, kad vairuotojai blokuodavo terminalus, tai net ir vienkartinio negalėdavai iš savo VT kortelės apmokėti, reikėdavo pirkti vienkartinį brangesnį iš vairuotojo.
Comment
-
sitie tvarkarasciai jau yra susigulejusiu po kovido gaminys., jie iki vasaros keiciami nebus . Padidejimo tikrai jua nebus. kai kuriuose marsrutuose yra minciu keitimui, mazinimuiParašė Kriugeris Rodyti pranešimąVyksta taupymas, dieniniai maršrutai eilę metų neatstatytais tvarkaraščiais važinėja. Apie naktinius maršrutus neverta net kalbėt.
Comment
-
Kauno viešasis transportas yra vienas iš blogiausių Europoje pagal visą viešojo transporto kokybę, ir vienas iš blogiausių kokiu man teko naudotis, naujas transportas bet kas iš to jei jis važiuoja vos kelis kartus į valandą. Apie savaitgalį išvis net nekalbu nes tiesiog viešasis transportas beveik nevažiuoja (dauguma maršrutų važiuoja rečiau nei 30-60min) gelbėja tik troleibusai. Su tokia kokybę gali geriausiu atvejų lygiuotis tik su Moldovos, Ukrainos ar gal Bulgarijos miestais. O po dar didesnių intervalų apkarpymų bus Kauno viešasis transportas TOP-1 blogiausias Europoje. Puikiai žinau koks turi būti geras ir kokybiškas viešasis transportas.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
sitie tvarkarasciai jau yra susigulejusiu po kovido gaminys., jie iki vasaros keiciami nebus . Padidejimo tikrai jua nebus. kai kuriuose marsrutuose yra minciu keitimui, mazinimui
Be to per 6 metus Kaune keleivių sumažėjo beveik dvigubai pagal Kauno autobusų pateiktą informaciją 2018 metais pervežta 76mln keleivių, 2024 metais tik beveik 44mln keleivių.
O jei būtų eilinis kokybės bloginimas maršrutų retinimas ar kainos kėlimas, tai būtų peilis Kauno viešajam transportui.Paskutinis taisė Etransport; 2025.02.24, 22:26.
- 4 patinka
Comment
-
Blogiausas, nes retai vaziuoja? Kazka cia tu ne apie tai sneki. Jei nevaziuoja zmones, tai geriau, kad tusti autobusai vaziuotu kas kelias minutes ir moketum uz bilieta pvz 5eur, nes realiai jis neatsiperka arba labai nuostolingas jis yra. O gal nori, kad mikrobai vaziuotu vietoj autobusu ir tada jaustum, kad zmoniu daug vaziuoja? Absoliuciai nematau problemos nueiti i artimiausia stotele ir nuvaziuoti kur reikia pagal grafika, o atgal taip pat. Grafikai visi yra pateikti, o laikrodi pazystu.Parašė Etransport Rodyti pranešimą
Kauno viešasis transportas yra vienas iš blogiausių Europoje pagal visą viešojo transporto kokybę, ir vienas iš blogiausių kokiu man teko naudotis, naujas transportas bet kas iš to jei jis važiuoja vos kelis kartus į valandą. Apie savaitgalį išvis net nekalbu nes tiesiog viešasis transportas beveik nevažiuoja (dauguma maršrutų važiuoja rečiau nei 30-60min) gelbėja tik troleibusai. Su tokia kokybę gali geriausiu atvejų lygiuotis tik su Moldovos, Ukrainos ar gal Bulgarijos miestais. O po dar didesnių intervalų apkarpymų bus Kauno viešasis transportas TOP-1 blogiausias Europoje. Puikiai žinau koks turi būti geras ir kokybiškas viešasis transportas.
Be to per 6 metus Kaune keleivių sumažėjo beveik dvigubai pagal Kauno autobusų pateiktą informaciją 2018 metais pervežta 76mln keleivių, 2024 metais tik beveik 44mln keleivių.
O jei būtų eilinis kokybės bloginimas maršrutų retinimas ar kainos kėlimas, tai būtų peilis Kauno viešajam transportui.
Dar karta pasikartosiu - kazka cia tu ne apie tai sneki.
Comment
-
Su naktiniu maršrutų atsiskaitymu būdavo vos ne kas savaitę vis kitaip - buvo ir taip kad nesvarbu kas važiuos visiem viena kaina perkant vienkartinį pilna kaina. Buvo kad negaliojo nuolatiniai bet galiojo papildyti pinigais atsiskaitant be nuolaidos, buvo kad ir nuolatiniai galiojo, buvo kad vairuotojas galėjo parduoti ir su 80 50 procentų nuolaidomisParašė Gator Rodyti pranešimą
Man rodos bent dalį tų metų kai naktinis važinėjo, mėnesiniai naktiniame negaliojo.
Ir dar būdavo, kad vairuotojai blokuodavo terminalus, tai net ir vienkartinio negalėdavai iš savo VT kortelės apmokėti, reikėdavo pirkti vienkartinį brangesnį iš vairuotojo.
- 1 patinka
Comment
-
Gal ir tai nebūtu problema, tačiau autobusai labai dažnai veluoja ir skuba, netgi vidurdieniais ir savaitgaliais. Dažnai važiuoju su 9/12 ir beveik visada veluoja ~5-6min net gi 12val. Jei autobusai turėtu daugiau A juostų, prioritetų šviesaforuose, ir logiškesnį stotelių dėstyma, gal tai nebūtu tokia problemaParašė ojojoj Rodyti pranešimą
Blogiausas, nes retai vaziuoja? Kazka cia tu ne apie tai sneki. Jei nevaziuoja zmones, tai geriau, kad tusti autobusai vaziuotu kas kelias minutes ir moketum uz bilieta pvz 5eur, nes realiai jis neatsiperka arba labai nuostolingas jis yra. O gal nori, kad mikrobai vaziuotu vietoj autobusu ir tada jaustum, kad zmoniu daug vaziuoja? Absoliuciai nematau problemos nueiti i artimiausia stotele ir nuvaziuoti kur reikia pagal grafika, o atgal taip pat. Grafikai visi yra pateikti, o laikrodi pazystu.
Dar karta pasikartosiu - kazka cia tu ne apie tai sneki.
Comment
-
Viešasis transportas gerumas vertinamas ne vien pagal grafikų intervalus bet ir pagal maršrutų tinklą, vairuotojų aptarnavimo kultūra, infrastruktūra, bilietų įsigijimo patogumą, maršrutų tinklą, intervalus, ir kitą. Dauguma aspektų Kauno viešasis transportas lyginant su dauguma vakarų Europos miestais kuriais teko man lankytis atrodo tiesiog tragiškai.Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
Blogiausas, nes retai vaziuoja? Kazka cia tu ne apie tai sneki. Jei nevaziuoja zmones, tai geriau, kad tusti autobusai vaziuotu kas kelias minutes ir moketum uz bilieta pvz 5eur, nes realiai jis neatsiperka arba labai nuostolingas jis yra. O gal nori, kad mikrobai vaziuotu vietoj autobusu ir tada jaustum, kad zmoniu daug vaziuoja? Absoliuciai nematau problemos nueiti i artimiausia stotele ir nuvaziuoti kur reikia pagal grafika, o atgal taip pat. Grafikai visi yra pateikti, o laikrodi pazystu.
Dar karta pasikartosiu - kazka cia tu ne apie tai sneki.
- 2 patinka
Comment
-
Vilniaus ne tragiškai ane? Kaune tai paprasta bilietų sistema, troleibusų tinklas atnaujinamas, vėlavimas būna retai labai.Parašė Etransport Rodyti pranešimą
Viešasis transportas gerumas vertinamas ne vien pagal grafikų intervalus bet ir pagal maršrutų tinklą, vairuotojų aptarnavimo kultūra, infrastruktūra, bilietų įsigijimo patogumą, maršrutų tinklą, intervalus, ir kitą. Dauguma aspektų Kauno viešasis transportas lyginant su dauguma vakarų Europos miestais kuriais teko man lankytis atrodo tiesiog tragiškai.
- 2 patinka
Comment
-
Vilniuje bent viskas dažniau važiuoja ir važiuos dar dažniau įsigijus daugiau TP.Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
Vilniaus ne tragiškai ane? Kaune tai paprasta bilietų sistema, troleibusų tinklas atnaujinamas, vėlavimas būna retai labai.
Dėl vėlavimų nesiskundžiu, gan sklandžiai viskas Vilniuje, apart kelių vietų.
- 1 patinka
Comment
-
Kauno ir Vilniaus VT savo šūdinumu yra viename lygyje, tik Kaune VT vizualiai geriau atrodo. Vilniuje esminės problemos yra VT klimpimas kamščiuose, transporto priemonių talpa ir bėginio VT nebuvimas. Kaune tai jaučiasi galbūt kiek mažiau, bet yra per daug besidubliuojančių maršrutų ir per visą miestą besidriekiančių gyvačių, kursuojančių kartą per valandą, o dažnis net ir pagrindiniuose maršrutuose yra gerokai per mažas.
- 9 patinka
Comment
-
Vilniuje einama prie talpos ir dažnumo didinimo.Parašė eigh Rodyti pranešimąKauno ir Vilniaus VT savo šūdinumu yra viename lygyje, tik Kaune VT vizualiai geriau atrodo. Vilniuje esminės problemos yra VT klimpimas kamščiuose, transporto priemonių talpa ir bėginio VT nebuvimas. Kaune tai jaučiasi galbūt kiek mažiau, bet yra per daug besidubliuojančių maršrutų ir per visą miestą besidriekiančių gyvačių, kursuojančių kartą per valandą, o dažnis net ir pagrindiniuose maršrutuose yra gerokai per mažas.
Perkami 73 18m troleibusų, bus skelbiamas konkursas ir autobusams, jei neklystu 161 vnt.
Vilniuje artimiausius 2-3 metus vyks sistemos optimizavimas ir atnaujinimas. Nauji maršrutai, pratęsimai, kursavimo dažninimas iki kas 5 min labiausiai apkrautuose ir nelabiau nei 15 min privežamuosiuose maršrutuose.
Ar tikrai Kaunas negali pakelti savo VT lygį?
Ar tiesiog nenorima kažką daryti?
Comment
-
keleiviai skaiciuojami ir ukrainieciai,. Jei ne ukrainieciai, Kauno VTvisiskai mires, butu vezamas oras. kontingentas pensininkai ir studentai bei moksleiviai Siandien 1 asis troleibusu marsrutas ties gel stotimi i is landijos pl veze 6 keleivius,(16 valanda). Kauno vieso transporto didziausia uzimtumas buna pirm,adieni antradieni ir penktadieni, bet penktadieni pikas prasideda apie 13 val iki 17, veliau tuscia ir grafiko tempimas...Parašė Etransport Rodyti pranešimą
Kauno viešasis transportas yra vienas iš blogiausių Europoje pagal visą viešojo transporto kokybę, ir vienas iš blogiausių kokiu man teko naudotis, naujas transportas bet kas iš to jei jis važiuoja vos kelis kartus į valandą. Apie savaitgalį išvis net nekalbu nes tiesiog viešasis transportas beveik nevažiuoja (dauguma maršrutų važiuoja rečiau nei 30-60min) gelbėja tik troleibusai. Su tokia kokybę gali geriausiu atvejų lygiuotis tik su Moldovos, Ukrainos ar gal Bulgarijos miestais. O po dar didesnių intervalų apkarpymų bus Kauno viešasis transportas TOP-1 blogiausias Europoje. Puikiai žinau koks turi būti geras ir kokybiškas viešasis transportas.
Be to per 6 metus Kaune keleivių sumažėjo beveik dvigubai pagal Kauno autobusų pateiktą informaciją 2018 metais pervežta 76mln keleivių, 2024 metais tik beveik 44mln keleivių.
O jei būtų eilinis kokybės bloginimas maršrutų retinimas ar kainos kėlimas, tai būtų peilis Kauno viešajam transportui.
Comment
-
Labai geras 71T marsrutas. dienos apyvarta 20 keleiviu. Kur yra keleiviu, ten pakankamas ir daznumas. daug besidubliuojanciu trasu, tik dazniau keleiviai laukia savo transporto,Parašė eigh Rodyti pranešimąKauno ir Vilniaus VT savo šūdinumu yra viename lygyje, tik Kaune VT vizualiai geriau atrodo. Vilniuje esminės problemos yra VT klimpimas kamščiuose, transporto priemonių talpa ir bėginio VT nebuvimas. Kaune tai jaučiasi galbūt kiek mažiau, bet yra per daug besidubliuojančių maršrutų ir per visą miestą besidriekiančių gyvačių, kursuojančių kartą per valandą, o dažnis net ir pagrindiniuose maršrutuose yra gerokai per mažas.
Comment
-
Tikra tiesa, pritariu nuomonei. Organizavimas yra labai prastas. Ziediniai marsrutai gerai T 9/12 13/14 15/16 taciau keleiviu pervezama skirtingai, del to koordinuomi marsrutai, nors taip buti neturetuParašė Etransport Rodyti pranešimą
Viešasis transportas gerumas vertinamas ne vien pagal grafikų intervalus bet ir pagal maršrutų tinklą, vairuotojų aptarnavimo kultūra, infrastruktūra, bilietų įsigijimo patogumą, maršrutų tinklą, intervalus, ir kitą. Dauguma aspektų Kauno viešasis transportas lyginant su dauguma vakarų Europos miestais kuriais teko man lankytis atrodo tiesiog tragiškai.
Comment
Comment