Parašė Litch
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Pastebima,. kad po pietu buvo didesnis nei yprasta sestadieniais keleiviu srautas.Itakojo puikus oras, nes pernai vaziuoti nemokamai fiksuotas zenkliai mazesnis keleiviu skaicius (vairuotoju zodziias ) Autobusai vaziavo sestadieniui suplanuotomis transporto priemonemis, t .y standartinio tipo autobusai aptarnavo 43 aji ir 57 aji marsrutus.
-
Stebėjausi, kad priešingai nei praeitais metais, bent keliuose maršrutuose važiavo įprastos talpos autobusai, tad išties įdomu ar mes kalbame apie tą patįParašė Litch Rodyti pranešimąLabai neapgalvota buvo per sventine diena juolab padarius nemokama viesaji transporta leisti i reisus mikroautobusus.
Comment
-
viskas vyko taip, kaip suplanuota.Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
Stebėjausi, kad priešingai nei praeitais metais, bent keliuose maršrutuose važiavo įprastos talpos autobusai, tad išties įdomu ar mes kalbame apie tą patį
Comment
-
O koks šansas kad šita šeima VMS kels spaudimą dėl VT gerinimo o ne tiesiog nusipirks automobilį ir ignoruos problemą?Parašė Litch Rodyti pranešimąLabai neapgalvota buvo per sventine diena juolab padarius nemokama viesaji transporta leisti i reisus mikroautobusus. Teko stebeti, kaip sventiskai nusiteike pirma karta po ilgo laiko iesuoju transportu vaziuojanti seima, po pavezinimo, "kaip silkei statineje" jau nebebuvo taip smagiai nusiteike. Spekute, koki ispudi jie susidare apie viesaji transporta, ir kada sekanti karta nores juo naudotis.
Comment
-
Gražu, bet tik nedidelė dalis drąsiai važiuoja, dauguma kaip senais Škodų laikais lėtai važiuoja, neatsižvelgdami, kad atnaujintas tinklas leidžia važiuoti greičiau.Parašė Etransport Rodyti pranešimą
- 5 patinka
Comment
-
Reikia nuimti kokią minutę nuo grafiko tarp Draugystės parko ir Kovo 11-osios mokyklos (dabar duodamos trys minutės, nors atstumas tikrai ne toks didelis), manau, suaktyvins lėtuoliusParašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Gražu, bet tik nedidelė dalis drąsiai važiuoja, dauguma kaip senais Škodų laikais lėtai važiuoja, neatsižvelgdami, kad atnaujintas tinklas leidžia važiuoti greičiau.
O šiaip tai puikiai atrodo, visą vaikystę važiavau šiuo žiedu ir pamenu, kaip beviltiškai vilkdavosi Škodos.
- 2 patinka
Comment
-
Piko metu nėra skirtumo, o aplamai tai nestojama stotelėse kur paprastai nebūna žmonių pvz: Dainų slėnis, Viadukas.Parašė Nikas Rodyti pranešimąYra kas naudojasi Kauno VT? Kokie įspūdžiai įjungus STOP mygtukus?
Comment
-
Teko neseniai pasivažinėti, tai yra vairuotojų, kurie stoja visose stotelėse, net jei niekas nespaudžia mygtyko ir nelaukia stotelėje. Taip pat mano sūnui teko būti aprėktam, kad paspaudė mygtyką, nes anot vairuotojo, jis ir taip ir matė, kad jis norės išlipti. Tai nelabai panašu į idealią sistemą.
Comment
-
Stoja todėl, kad neaplenktų grafiko. Iš esmės čia padaryta, kad vairuotojai nestodami galėtų greičiau važiuoti ir pasivyti grafiką jei vėluoja.Parašė sigius Rodyti pranešimąTeko neseniai pasivažinėti, tai yra vairuotojų, kurie stoja visose stotelėse, net jei niekas nespaudžia mygtyko ir nelaukia stotelėje. Taip pat mano sūnui teko būti aprėktam, kad paspaudė mygtyką, nes anot vairuotojo, jis ir taip ir matė, kad jis norės išlipti. Tai nelabai panašu į idealią sistemą.
Bukas vairuotojas kažką apšaukiantis yra nesusijęs su sistemos gerumu ar blogumu.
Vienas mato ir išleis be mygtuko, kitas iš nematys, ar iš principo sugalvos, kad nespaudė mygtuko, tai ir nestosiu. Čia tiesiog vairuotojų defektai, o ne sistemos.
Didesnė problema, kad kuo toliau tuo visiška mažuma laikosi priekinių durų tvarkos. IKi tiek nesilaiko, kad dabar roks vaizdas jau net daugiau lipančių ne per priekį (seniau kai įvedė maksimum 5-10proc lipdavo ne per prriekį).
Reikia kuo greičiau imtis veiksmų ir atstatinėt situaciją, nes nusivažiuosime iki to, kad visai nebebus veikianti priekio sistema.
- 3 patinka
Comment
-
Gali priklausyt nuo transporto priemonės, bet didelėje dalyje paspaudus Stop mygtuką atsiranda garsinis signalas ir užsižiebia Stop simbolis. Jei vairuotojas nestos, čia jau darbo pažeidimas. Galima ir pasiskųsti (geriausia su vaizdo įrodymais).Parašė Gator Rodyti pranešimąVienas mato ir išleis be mygtuko, kitas iš nematys, ar iš principo sugalvos, kad nespaudė mygtuko, tai ir nestosiu..
Comment
-
Aš sakau, kad tu negali nespausti mygtuko (kaip norėjo tas vairuotojas sigio sūnaus taveju), nes kitas vairuotojas specialiai gali iš durnumo sugalvot nestot, nes mygtuko nepaspaudei.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Gali priklausyt nuo transporto priemonės, bet didelėje dalyje paspaudus Stop mygtuką atsiranda garsinis signalas ir užsižiebia Stop simbolis. Jei vairuotojas nestos, čia jau darbo pažeidimas. Galima ir pasiskųsti (geriausia su vaizdo įrodymais).
Norėjau pasakyt, kad gali ir paspaudęs ir nepaspaudęs nukentėti nuo durno vairuotojo.
- 2 patinka
Comment
-
Aha, aš irgi pastebėjau, kad kai kurie autobusų vairuotojai netgi specialiai sustoja toliau, kad niekas neliptų per priekines duris. Kita vertus, kiek dar aktuali ši tvarka? Jeigu per tiek metų nei vairuotojai, nei keleiviai neprisijaukino, galbūt reiktų jos atsisakyti?Parašė Gator Rodyti pranešimą
Stoja todėl, kad neaplenktų grafiko. Iš esmės čia padaryta, kad vairuotojai nestodami galėtų greičiau važiuoti ir pasivyti grafiką jei vėluoja.
Bukas vairuotojas kažką apšaukiantis yra nesusijęs su sistemos gerumu ar blogumu.
Vienas mato ir išleis be mygtuko, kitas iš nematys, ar iš principo sugalvos, kad nespaudė mygtuko, tai ir nestosiu. Čia tiesiog vairuotojų defektai, o ne sistemos.
Didesnė problema, kad kuo toliau tuo visiška mažuma laikosi priekinių durų tvarkos. IKi tiek nesilaiko, kad dabar roks vaizdas jau net daugiau lipančių ne per priekį (seniau kai įvedė maksimum 5-10proc lipdavo ne per prriekį).
Reikia kuo greičiau imtis veiksmų ir atstatinėt situaciją, nes nusivažiuosime iki to, kad visai nebebus veikianti priekio sistema.
- 2 patinka
Comment
-
Viena reklama buvo dviprasmiška. Vairuotojas sako - spauskite mygtuką. Bet galite ir nespausti, nes jei stovite prie durų aš jus matysiu ir išleisiu.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąYra nors vienas kaunietis, kurio nebūtų apšaukęs KVT vairuotojas? Ypač šiais laikais, kai ten dirba visokie psichiniai. Gi visi keleiviai per įvairias KVT reklamines akcijas buvo įpareigoti spausti mygtuką, tai tegu vairuotojas neburbuliuoja.
Comment
-
Visi keleiviai buvo prisijaukinę pilnumoje, bet aplaidųs vairuotojai, kuriems dzin išauklėjo vėl keleivius, kad drąsiai gali lipti per bet kur.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Aha, aš irgi pastebėjau, kad kai kurie autobusų vairuotojai netgi specialiai sustoja toliau, kad niekas neliptų per priekines duris. Kita vertus, kiek dar aktuali ši tvarka? Jeigu per tiek metų nei vairuotojai, nei keleiviai neprisijaukino, galbūt reiktų jos atsisakyti?
Čia vadovybės gal klausimas, kad nebeakcentavo vairuotojams, o jiems aišku, kad dzin.
- 1 patinka
Comment
-
Aš ir pastebėjau kad visi pradėjo pataruoju metu lipti per vidurį. O atrodė prieš kelis metus dauguma lipdavo per priekį tvarkingaiParašė Gator Rodyti pranešimąDidesnė problema, kad kuo toliau tuo visiška mažuma laikosi priekinių durų tvarkos. IKi tiek nesilaiko, kad dabar roks vaizdas jau net daugiau lipančių ne per priekį (seniau kai įvedė maksimum 5-10proc lipdavo ne per prriekį).
Reikia kuo greičiau imtis veiksmų ir atstatinėt situaciją, nes nusivažiuosime iki to, kad visai nebebus veikianti priekio sistema.
- 5 patinka
Comment
-
Tai kad pati KVT pasidavusi, deda komposterį bilietui žymėti viduryje, o galėtų visus priversti tik priekyje. Plius ir autobusai stoja taip, kad gaunasi daug patogiau lipti per vidurį.
Seniau dar pasitaikydavo principingų vairuotojų, kurie vidurines duris atidarydavo tik kai visi norintys įlipti pasiduodavo ir pėdindavo iki autobuso priekio, bet jau seniai tokio atvejo nemačiau.
- 2 patinka
Comment
-
Na komposteriai viduryje buvo visada, įskaitant ir laikus kai praktiškai visi lipdavo tik per vidurį.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąTai kad pati KVT pasidavusi, deda komposterį bilietui žymėti viduryje, o galėtų visus priversti tik priekyje. Plius ir autobusai stoja taip, kad gaunasi daug patogiau lipti per vidurį.
Comment
Comment