Niekas čia nesiūlo muštis,tiesiog nusbodo pamazgų pylimas,neturint žalio supratimo,maximos ir kitų prekybcentių darbuotojus palaikau 100%.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Prieš 17val, Taikos pr, už sankryžos su Studentų gatve, (link Baranausko g.) važiuodamas troleibusas antrąja juosta pažeidė kontaktinį tinklą. Kaip tik tuo metu lenkiau tą troleibusą trečiąja juosta... Pažiro kalnas žiežirbų, nors kontaktinis laidas nenutrūko... Bet visas troleibusų eismas sustojo, kaip suprantu dingo srovė... Nes kai privažiavau sankryžą prie Statoilo, troleibusas tuėjęs sukti į kairę (į Birželio 23-osios gatvę) jau buvo įsijungęs avarinį... Dabar Taikos pr. (atkarpoje nuo Savanorių pr. iki Pašilės) pilnas stovinčių troleibusų, troleibusai abiejose eismo juostose užkimšę įsukimą iš Birželio23-osios į Taikos pr., turi vingiuoti pro "Samsono" aikštelę...
Comment
-
Kaune ilginama 9-ojo maršruto trasa
marsrutai.lt tinklaraštisVakar Kauno miesto Keleivinio transporto komisija nusprendė pratęsti 9-ojo autobusų maršruto trasą iki M. P. Šalčių gatvės, Romainiuose.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Šiąnakt Kaune dar kursuos naktis transportas
marsrutai.lt tinklaraštisViešasis transportas Kaune kursuos visą šio ketvirtadienio naktį (naktis iš vasario 2-os į 3-čią dieną). Toks sprendimas buvo priimtas Ekstremalių situacijų valdymo darbo grupės posėdžio metu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Prie ko čia įmonė? Savivaldybė nutarė, nupirko paslaugą, o įmonė ją atlieka - perveža keleivius. Nesuprantu, ką norėjai pasakyti.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą/\ Šiaip vertas pagyrimo lankstumas. Kitos įmonės pradėtų teisintis, kad tokiam dalykui trukdo biurokratinės aplinkybės ar dar kažkas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Norėjau pasakyt, kad laiku sureaguota. Tik nuopelnus pasirodo ne tam, kam priklauso priskyriau.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąPrie ko čia įmonė? Savivaldybė nutarė, nupirko paslaugą, o įmonė ją atlieka - perveža keleivius. Nesuprantu, ką norėjai pasakyti.
Comment
-
Taip, P. Keras dabar stengiasi, ir vis labiau. Nemanau, kad jo kėdė stovi tvirtai, turint omenyje kiek ilgai jis joje sėdi. Žinoma, gali būti įvairūs politiniai užnugariai ir pan., bet nemanau, kad jų ten daug. Taigi kartais tenka nuolaidžiauti liaudžiai. Kitaip tariant - dirbti, kaip priklausoParašė Čikupakas Rodyti pranešimąNorėjau pasakyt, kad laiku sureaguota. Tik nuopelnus pasirodo ne tam, kam priklauso priskyriau.
Šiuo atveju sprendimą priėmė Ekstremalių situacijų valdymo darbo grupė - dar nespėjau pasidomėti jos sudėtimi.Paskutinis taisė Ametistas; 2012.02.02, 18:23.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Manau trasa reikejo kiek kitokia parinkt, kad tenkintu didesnes dalies Romainiu gyventoju poreikius. Imanoma dar kazka pakeisti?Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
Comment
-
O kokią būtent? Man asmeniškai užkliuvo eismas pačia M. ir P. Šalčių gatve - ar ji jau asfaltuota, ar vis dar žvyrkelis? Anot maps.lt ir Google Maps - dar ne.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąManau trasa reikejo kiek kitokia parinkt, kad tenkintu didesnes dalies Romainiu gyventoju poreikius.
Comment
-
Gyvenu visai netoli. Ta Salciu Gatve, yra galima sakyti uzdaras kvartaliukas, asfaltas yra, bet vistiek.. Siulyciau padaryti kur dabar yra 35 ir 44mikriuko galine stotele. Visai butu idealu patesti dar kokius 1.5km, dabar ten pakankamai didelis nuosavu namu butu/kotedzu kvartalas, kuri is bedos aptarnauja "Merulos" marsutas i Uzliedzius.Tiesa, ten yra koks 300m zvyrkelio.. O kreiptis cia tiesiai i P. Kera?
Comment
-
Raštišką ant popieriaus spausdintą kreipimąsi su savo vardu, pavarde ir gyv. vietos adresu bei kreipimosi teksto ir adresanto duomenimis (tikslios pareigos ir v., pav. Geriausia P. Kerui) reikėtų nunešti į Transporto ir eismo organizavimo skyrių. Rašto gale siūlau prie savo v. ir pav. pasirašyti - atrodo rimčiau, patikimiau. Kad raštas "netyčia" nedingtų, referentės iškart prašyk padaryti kopiją arba atsinešk 2 egzepliorius iškart ir vieną jų uždėjus spaudą, patvirtinantį, kad raštą struktūra gavo, tau turi grąžinti. Atsakymą sulauktum per 20 darbo dienų. Taip pat raštą galima nešti į Kauno m. savivaldybę, Interesantų priimamajame 6 langelis. Rašto tekstas turi būti rašomas oficialiuoju stiliumi, čia ne laiškas, jokių laba diena. Kreipimasis turi turėti antraštę. Šiuo atveju tekstas turėtų tilti į vieną A4 lapą, turi būti keliais sakiniais nusakoma situacija, dėl ko rašai, keliais sakiniais, kas nepatinka ir ką siūlai keisti, tada krūvą argumentų kodėl tavo variantas geresnis ir kodėl dar ne vėlu tai pakeisti.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGyvenu visai netoli. Ta Salciu Gatve, yra galima sakyti uzdaras kvartaliukas, asfaltas yra, bet vistiek.. Siulyciau padaryti kur dabar yra 35 ir 44mikriuko galine stotele. Visai butu idealu patesti dar kokius 1.5km, dabar ten pakankamai didelis nuosavu namu butu/kotedzu kvartalas, kuri is bedos aptarnauja "Merulos" marsutas i Uzliedzius.Tiesa, ten yra koks 300m zvyrkelio.. O kreiptis cia tiesiai i P. Kera?
Raštą siųsti butų buvę ne per vėlu, jei Romainių gyventojai būtų rūpinęsi tuo anksčiau, negu sužinos žiniasklaidoje - kažkodėl pajudinti pirštą daugelis tingi. Straipsniuose gyventojai piktindavosi transporto trūkumu toje vietoje, bet ar nors vienas pateikė rimtą, tvarkingą, argumentuotą pasiūlymą? Gaunami tik pasipiktinimai arba tekstšiukšlės. Bet tai mūsų visos visuomenės problema - daugelis nemoka naudotis demokratijos privalumais, per mažai prašo, siūlo, reikalauja ir t.t. Nežinau, gal ir dabar ne per vėlu - gali bandyti, bet tekstą jau nešk pirmadienį (!).
Taigi siūlau nemiegoti
Dar viena galimybė - su P. Keru kokioms 15 min. susitikti akis į akį - būtų greičiau ir maloniau pabendrauti, bet tada jau turi pasiruošti ką kalbėti, ką pasiūlyti ir pan.
Paskutinis taisė Ametistas; 2012.02.03, 17:46.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
44 mikriuko savininkas (ar -ai) taip pat dirba ir savivaldybėje, ar turi ten pažįstamų, dabar tiksliai neprisimenu, bet turi šiokį tokį užnugarį. Paskutiniu metu skundėsi maršruto nerentabilumu nuo Kauno Rytų pusės, bet ties Romainiais tai ryte anksčiau veždavo grietinėlę. Labai abejoju, kad Keras bus toks blogas ir paleis iki ten autobusą. Tai būtų tiesiog akiplėšiška!Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGyvenu visai netoli. Ta Salciu Gatve, yra galima sakyti uzdaras kvartaliukas, asfaltas yra, bet vistiek.. Siulyciau padaryti kur dabar yra 35 ir 44mikriuko galine stotele. Visai butu idealu patesti dar kokius 1.5km, dabar ten pakankamai didelis nuosavu namu butu/kotedzu kvartalas, kuri is bedos aptarnauja "Merulos" marsutas i Uzliedzius.Tiesa, ten yra koks 300m zvyrkelio.. O kreiptis cia tiesiai i P. Kera?
Paskutinis taisė Ametistas; 2012.02.03, 17:49.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Dekui, taip ir padarysiu. Ko gero bandysiu iskart pas Kera eit. o 44 aptarnauja "Girobusas" Tiesa, kaip minejai, praktiskai visi keleiviai vaziuoja is ar i Romainius. Savaime suprantama, kad ten paleidus autobusus, mikrobam padetis gali smarkiai pabloget. Na nueisiu pirmadieni, paziuresim kas ir kaip, galesiu papasakot jei kam idomu.
Comment
-
taipParašė Ponas_dzinglas Rodyti pranešimątai balandžio mėnesį laukiam naujų autobusų?
bus nurašomi seni "Scania" autobusai, kurie jau savo atitarnavo
Comment
-
Buvau nuejes. Nusiunte kalbeti su Kavaliausku, kuris atsakingas uz marsutus. Buvo paaiskinta, kad zmogus vadovaujasi istatymais ir negali leisti autobusu, ten kur gatves neatitinka reikalavimu.(nera visoje gatveje pakankamai plocio, saligatviu) O Salciaus gatve, kad neverta demesio, cia tik man atrodo.. Tarkim. Bandziau dar padiskutuoti apie 9 marsuto tragiska derinama su 24 arba isvis reikalinguma, buvau uzsipultas salia sedinciu motereliu, kad zlugdau VT, nieko nesuprantu, koks tai labai svarbus marsutas. Kai paklausiau, ar yra nors karta juo vaziave, stojo mirtina tyla.. tai va, norejau gero, o gavosi kaip visuometParašė Ametistas Rodyti pranešimąRaštišką ant popieriaus spausdintą kreipimąsi su savo vardu, pavarde ir gyv. vietos adresu bei kreipimosi teksto ir adresanto duomenimis (tikslios pareigos ir v., pav. Geriausia P. Kerui) reikėtų nunešti į Transporto ir eismo organizavimo skyrių. Rašto gale siūlau prie savo v. ir pav. pasirašyti - atrodo rimčiau, patikimiau. Kad raštas "netyčia" nedingtų, referentės iškart prašyk padaryti kopiją arba atsinešk 2 egzepliorius iškart ir vieną jų uždėjus spaudą, patvirtinantį, kad raštą struktūra gavo, tau turi grąžinti. Atsakymą sulauktum per 20 darbo dienų. Taip pat raštą galima nešti į Kauno m. savivaldybę, Interesantų priimamajame 6 langelis. Rašto tekstas turi būti rašomas oficialiuoju stiliumi, čia ne laiškas, jokių laba diena. Kreipimasis turi turėti antraštę. Šiuo atveju tekstas turėtų tilti į vieną A4 lapą, turi būti keliais sakiniais nusakoma situacija, dėl ko rašai, keliais sakiniais, kas nepatinka ir ką siūlai keisti, tada krūvą argumentų kodėl tavo variantas geresnis ir kodėl dar ne vėlu tai pakeisti.
Raštą siųsti butų buvę ne per vėlu, jei Romainių gyventojai būtų rūpinęsi tuo anksčiau, negu sužinos žiniasklaidoje - kažkodėl pajudinti pirštą daugelis tingi. Straipsniuose gyventojai piktindavosi transporto trūkumu toje vietoje, bet ar nors vienas pateikė rimtą, tvarkingą, argumentuotą pasiūlymą? Gaunami tik pasipiktinimai arba tekstšiukšlės. Bet tai mūsų visos visuomenės problema - daugelis nemoka naudotis demokratijos privalumais, per mažai prašo, siūlo, reikalauja ir t.t. Nežinau, gal ir dabar ne per vėlu - gali bandyti, bet tekstą jau nešk pirmadienį (!).
Taigi siūlau nemiegoti
Dar viena galimybė - su P. Keru kokioms 15 min. susitikti akis į akį - būtų greičiau ir maloniau pabendrauti, bet tada jau turi pasiruošti ką kalbėti, ką pasiūlyti ir pan.
Ai, dar kaltino lietuvius, kad ziuri tik savo interesu(cia jau mane nuzude
)
Comment
Comment