Vienkartinius bilietus Kauno troleibusuose parduoda jau? Ar jie ten nestabdė jų pardavimo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Nepardavinėjo nuo kovo vidurio iki birželio pradžiosParašė Titas Rodyti pranešimąVienkartinius bilietus Kauno troleibusuose parduoda jau? Ar jie ten nestabdė jų pardavimo?
Comment
-
Viesiojo transporto naujienos... Apie vaziavimo kainu didinima jokiu kalbu nera,nors kai kurie lyderiai bure, kad kainos kils rugpjucio men. Tai pat imone dirba pelningai, vairuotojai gauna pakankamai . https://dpskaunas.puslapiai.lt/2020/...niu-mazinimas/
Comment
-
Nuo kitų metų bus keičiama bilietų patikrinimo sistema. Tai yra bilietai galios tik tie kurie bus registruoti komposterius ir nepriklausomai bilieto tipui terminuotas ar dar kitoks dažnai keleivių vadinamu nuolatiniu ji bus privaloma žymėtis kitaip jis negalios. Kontrolieriai ilipe į autobusą nusikaups nuo komposterio ar kito irenginio registruotus bilietus ir poto keleivių bilietus tikrins.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąViesiojo transporto naujienos... Apie vaziavimo kainu didinima jokiu kalbu nera,nors kai kurie lyderiai bure, kad kainos kils rugpjucio men. Tai pat imone dirba pelningai, vairuotojai gauna pakankamai . https://dpskaunas.puslapiai.lt/2020/...niu-mazinimas/
Tolimesnė naujiena kaip taip vyks nežinau bet iš toli kontrolieriai turės galimybę užblokuoti atvaziuojancio autobuso patikrai žiogo kodą tai neliks galimybes susiaktyvuoti bilietą pamačius sustojime stovinčią kontrolę.
Comment
-
O kokia to prasmė? Jeigu pvz.: turiu 3 mėnesių bilietą. Aktyvavau jį. Tai jis jau taip ar taip galioja, nepriklausomai nuo to ar dėl akių priglaudžiau prie vairuotojo, ar ne.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Nuo kitų metų bus keičiama bilietų patikrinimo sistema. Tai yra bilietai galios tik tie kurie bus registruoti komposterius ir nepriklausomai bilieto tipui terminuotas ar dar kitoks dažnai keleivių vadinamu nuolatiniu ji bus privaloma žymėtis kitaip jis negalios.
Kartais būna gi priekyje susigrūdę visi, tai patogu turint tokį bilietą tiesiog įlipti per galą, o dabar tektų eit per priekį, kad būtinai priglaustume prie komposterio, teisingai suprantu? Ar būtų galimybė priglausti prie bet kurio komposterio?
- 1 patinka
Comment
-
Pirma priežastis: kadangi nuo parduotu bilietų priklauso vairuotojo atlyginimas todėl kad visi zymetusi bilietus ar matytų vairuotojas zuikiusParašė JPeters Rodyti pranešimą
O kokia to prasmė? Jeigu pvz.: turiu 3 mėnesių bilietą. Aktyvavau jį. Tai jis jau taip ar taip galioja, nepriklausomai nuo to ar dėl akių priglaudžiau prie vairuotojo, ar ne.
Kartais būna gi priekyje susigrūdę visi, tai patogu turint tokį bilietą tiesiog įlipti per galą, o dabar tektų eit per priekį, kad būtinai priglaustume prie komposterio, teisingai suprantu? Ar būtų galimybė priglausti prie bet kurio komposterio?
Antra ir pagrindinė: kad matytų tikrus keleivių srautus kiekviename sustojime, kiekviename rate ar pan.
Kad per priekį ir būtina lipti o ne kaip kas nori
Comment
-
avarijos atveju susizalojus, negausit draudimo ismokos, nes neturesit kaip irodyti savo kelione.Parašė JPeters Rodyti pranešimą
O kokia to prasmė? Jeigu pvz.: turiu 3 mėnesių bilietą. Aktyvavau jį. Tai jis jau taip ar taip galioja, nepriklausomai nuo to ar dėl akių priglaudžiau prie vairuotojo, ar ne.
Kartais būna gi priekyje susigrūdę visi, tai patogu turint tokį bilietą tiesiog įlipti per galą, o dabar tektų eit per priekį, kad būtinai priglaustume prie komposterio, teisingai suprantu? Ar būtų galimybė priglausti prie bet kurio komposterio?
- 2 patinka
Comment
-
Taip taip, reikia lipt per priekį, dauguma atvejų taip visi ir lipam, bet piko metu ar po/prieš renginį vistiek košė priekyje didesnė nei gale. Tai man tik dėl to smalsu sužinoti.
Man esminis klausimas būtų ar galima bus priglausti nebūtinai prie vairuotojo komposterio? T.y. ar duomenys suvaikščios ir skaitysiuos lyg važiuočiau.
Comment
-
Eiliniam keleiviui visiskai nesvarbu nuo ko priklauso vairuotojo atlyginimas. Keleiviui svarbu tinkamas paslaugos teikimas.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Pirma priežastis: kadangi nuo parduotu bilietų priklauso vairuotojo atlyginimas todėl kad visi zymetusi bilietus ar matytų vairuotojas zuikius
Antra ir pagrindinė: kad matytų tikrus keleivių srautus kiekviename sustojime, kiekviename rate ar pan.
Kad per priekį ir būtina lipti o ne kaip kas nori
- 3 patinka
Comment
-
Pamirskit apie tas draudimo ismokas. Draudimo bendroves nagrineja tik ypac sunkius sveikatos sutrikimus, del kurios keleivis tampa neigalus, ar mirsta .Sveikatos draudimo imokas moka visi Lietuvos pilieciai.Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
avarijos atveju susizalojus, negausit draudimo ismokos, nes neturesit kaip irodyti savo kelione.
Comment
-
Kodel eiliniam keleiviui turetu rupeti ,,Kauno autobusu'' bilietu zymejimo tvarka. Siaip pazymejus bilieta, turetu islisti patikros kvitas, irodantis, kad tokia kortele pazymeta, ir apmoketa kelione.Parašė JPeters Rodyti pranešimąTaip taip, reikia lipt per priekį, dauguma atvejų taip visi ir lipam, bet piko metu ar po/prieš renginį vistiek košė priekyje didesnė nei gale. Tai man tik dėl to smalsu sužinoti.
Man esminis klausimas būtų ar galima bus priglausti nebūtinai prie vairuotojo komposterio? T.y. ar duomenys suvaikščios ir skaitysiuos lyg važiuočiau.
Comment
-
Nejuokink su tuo kvitu. Nafig tie validatoriai. Grįžtame prie talonėlių.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Kodel eiliniam keleiviui turetu rupeti ,,Kauno autobusu'' bilietu zymejimo tvarka. Siaip pazymejus bilieta, turetu islisti patikros kvitas, irodantis, kad tokia kortele pazymeta, ir apmoketa kelione.
Comment
-
Pvz. Rygoje reikia žymėti visas korteles, visiškai nesvarbu, kokios trukmės bilietas. Net jei važiuoji tarkim 11-o reiso tramvajumi iki galinės stotelės ir pasižymėjai bilietą, apsisukus tramvajui ir grįžtant tuo maršrutu atgal bilietas jau nebegaliotų - jį vėl reiktų aktyvuoti. Ir niekam tai nesukelia nepatogumų, o Rigas Satiksme dar ir puikiausiai stebi tokiu būdu keleivių srautus.
Tiesa, kas ten labai patogu - itin jautrūs validatoriai. Gali bilieto (kortelės) neišsitraukti net iš tašės - pakanka tašę priliesti ir bilietas aktyvuojasi. Tai labai patogu ir sumažėja vagysčių galimybė. Pas mus tuo tarpu pvz. Vilniuje net prilietus su pačia kortele ne visada pavyksta bilietą aktyvuoti iš pirmo karto, jau nekalbant apie aktyvavimą per piniginę ar pan.Paskutinis taisė statyba; 2020.07.26, 00:32.
Comment
-
Butent taip ir Kaune būtų pvz 36 marsrute prūsų gatvės sustojimas yra galutinis ir po jo reiktų vėl žymėtis naujai bilietą kaip ir 37 gruso meno gimnazijos sustojime jei tęstųsi kelione link Mosėdžio sustojimi ir 29g kas ne išliptu oro uoste ir važiuotų link 2 Karmėlavos.Parašė statyba Rodyti pranešimąPvz. Rygoje reikia žymėti visas korteles, visiškai nesvarbu, kokios trukmės bilietas. Net jei važiuoji tarkim 11-o reiso tramvajumi iki galinės stotelės ir pasižymėjai bilietą, apsisukus tramvajui ir grįžtant tuo maršrutu atgal bilietas jau nebegaliotų - jį vėl reiktų aktyvuoti. Ir niekam tai nesukelia nepatogumų, o Rigas Satiksme dar ir puikiausiai stebi tokiu būdu keleivių srautus.
Tiesa, kas ten labai patogu - itin jautrūs validatoriai. Gali bilieto (kortelės) neišsitraukti net iš tašės - pakanka tašę priliesti ir bilietas aktyvuojasi. Tai labai patogu ir sumažėja vagysčių galimybė. Pas mus tuo tarpu pvz. Vilniuje net prilietus su pačia kortele ne visada pavyksta bilietą aktyvuoti iš pirmo karto, jau nekalbant apie aktyvavimą per piniginę ar pan.
Comment
-
o kaip su 46 uoju,48 uoju ? kuri stotele laikoma galine?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Butent taip ir Kaune būtų pvz 36 marsrute prūsų gatvės sustojimas yra galutinis ir po jo reiktų vėl žymėtis naujai bilietą kaip ir 37 gruso meno gimnazijos sustojime jei tęstųsi kelione link Mosėdžio sustojimi ir 29g kas ne išliptu oro uoste ir važiuotų link 2 Karmėlavos.
Comment
-
46 vienu metu žiegždriai kitu metu šlienava priklauso nuo kaip vyksta reisas ar Kauno pilis - Žiegžriai - Šlienava ar Kauno pilis - Šlienava - Žiegžriai, o 48 visada svarstyklėsParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
o kaip su 46 uoju,48 uoju ? kuri stotele laikoma galine?
Comment
-
Taikos prospekte įsibėgėjantys rekonstrukcijos darbai, beje, koreguoja ir viešojo transporto sistemą.
Kaip skelbta pirmadienį, net septynių troleibusų maršrutus nuo liepos 28-osios iki rugpjūčio 18-osios keičia autobusai.
Dėl kelio remonto darbų nuo 2020 m. liepos 28 d. iki rugpjūčio 18 d.
8-ojo Draugystės g.–Varnių g.,
10-ojo Partizanų g.–Kėdainių g.,
10-ojo A Partizanų g.–Kauno pilis,
12-ojo Petrašiūnai–Klinikos,
15-ojo Partizanų g.–Centras,
9-ojo Petrašiūnai–Klinikos ir
16-ojo Partizanų g.–Centras
troleibusų maršrutus aptarnaus autobusai, nurodo Transporto ir eismo organizavimo skyrius.
Minėtais maršrutais kelias savaites vešiantys autobusai, priduria bendrovė „Kauno autobusai“, priekyje turės užrašą „Troleibusų maršrutas“.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=84865357
Comment
Comment