Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vienkartinius bilietus Kauno troleibusuose parduoda jau? Ar jie ten nestabdė jų pardavimo?

    Comment


      Parašė Titas Rodyti pranešimą
      Vienkartinius bilietus Kauno troleibusuose parduoda jau? Ar jie ten nestabdė jų pardavimo?
      Nepardavinėjo nuo kovo vidurio iki birželio pradžios

      Comment


        Viesiojo transporto naujienos... Apie vaziavimo kainu didinima jokiu kalbu nera,nors kai kurie lyderiai bure, kad kainos kils rugpjucio men. Tai pat imone dirba pelningai, vairuotojai gauna pakankamai . https://dpskaunas.puslapiai.lt/2020/...niu-mazinimas/

        Comment


          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
          Viesiojo transporto naujienos... Apie vaziavimo kainu didinima jokiu kalbu nera,nors kai kurie lyderiai bure, kad kainos kils rugpjucio men. Tai pat imone dirba pelningai, vairuotojai gauna pakankamai . https://dpskaunas.puslapiai.lt/2020/...niu-mazinimas/
          Nuo kitų metų bus keičiama bilietų patikrinimo sistema. Tai yra bilietai galios tik tie kurie bus registruoti komposterius ir nepriklausomai bilieto tipui terminuotas ar dar kitoks dažnai keleivių vadinamu nuolatiniu ji bus privaloma žymėtis kitaip jis negalios. Kontrolieriai ilipe į autobusą nusikaups nuo komposterio ar kito irenginio registruotus bilietus ir poto keleivių bilietus tikrins.
          Tolimesnė naujiena kaip taip vyks nežinau bet iš toli kontrolieriai turės galimybę užblokuoti atvaziuojancio autobuso patikrai žiogo kodą tai neliks galimybes susiaktyvuoti bilietą pamačius sustojime stovinčią kontrolę.

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

            Nuo kitų metų bus keičiama bilietų patikrinimo sistema. Tai yra bilietai galios tik tie kurie bus registruoti komposterius ir nepriklausomai bilieto tipui terminuotas ar dar kitoks dažnai keleivių vadinamu nuolatiniu ji bus privaloma žymėtis kitaip jis negalios.
            O kokia to prasmė? Jeigu pvz.: turiu 3 mėnesių bilietą. Aktyvavau jį. Tai jis jau taip ar taip galioja, nepriklausomai nuo to ar dėl akių priglaudžiau prie vairuotojo, ar ne.
            Kartais būna gi priekyje susigrūdę visi, tai patogu turint tokį bilietą tiesiog įlipti per galą, o dabar tektų eit per priekį, kad būtinai priglaustume prie komposterio, teisingai suprantu? Ar būtų galimybė priglausti prie bet kurio komposterio?



            Comment


              Parašė JPeters Rodyti pranešimą

              O kokia to prasmė? Jeigu pvz.: turiu 3 mėnesių bilietą. Aktyvavau jį. Tai jis jau taip ar taip galioja, nepriklausomai nuo to ar dėl akių priglaudžiau prie vairuotojo, ar ne.
              Kartais būna gi priekyje susigrūdę visi, tai patogu turint tokį bilietą tiesiog įlipti per galą, o dabar tektų eit per priekį, kad būtinai priglaustume prie komposterio, teisingai suprantu? Ar būtų galimybė priglausti prie bet kurio komposterio?


              Pirma priežastis: kadangi nuo parduotu bilietų priklauso vairuotojo atlyginimas todėl kad visi zymetusi bilietus ar matytų vairuotojas zuikius
              Antra ir pagrindinė: kad matytų tikrus keleivių srautus kiekviename sustojime, kiekviename rate ar pan.
              Kad per priekį ir būtina lipti o ne kaip kas nori

              Comment


                Taigi žymėti galima bet kur, ne tik prie vairuotojo. Šiaip tai užsienyje daug kur visus bilietus reikia žymėti, nepriklausomai nuo jų tipo, kiekvieną kartą, įlipus. Įskaitant mėnesinius ir kitus ilgalaikius.

                Comment


                  Parašė JPeters Rodyti pranešimą

                  O kokia to prasmė? Jeigu pvz.: turiu 3 mėnesių bilietą. Aktyvavau jį. Tai jis jau taip ar taip galioja, nepriklausomai nuo to ar dėl akių priglaudžiau prie vairuotojo, ar ne.
                  Kartais būna gi priekyje susigrūdę visi, tai patogu turint tokį bilietą tiesiog įlipti per galą, o dabar tektų eit per priekį, kad būtinai priglaustume prie komposterio, teisingai suprantu? Ar būtų galimybė priglausti prie bet kurio komposterio?


                  avarijos atveju susizalojus, negausit draudimo ismokos, nes neturesit kaip irodyti savo kelione.

                  Comment


                    Taip taip, reikia lipt per priekį, dauguma atvejų taip visi ir lipam, bet piko metu ar po/prieš renginį vistiek košė priekyje didesnė nei gale. Tai man tik dėl to smalsu sužinoti.

                    Man esminis klausimas būtų ar galima bus priglausti nebūtinai prie vairuotojo komposterio? T.y. ar duomenys suvaikščios ir skaitysiuos lyg važiuočiau.

                    Comment


                      Visi komposteriai veikia.

                      Comment


                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                        Pirma priežastis: kadangi nuo parduotu bilietų priklauso vairuotojo atlyginimas todėl kad visi zymetusi bilietus ar matytų vairuotojas zuikius
                        Antra ir pagrindinė: kad matytų tikrus keleivių srautus kiekviename sustojime, kiekviename rate ar pan.
                        Kad per priekį ir būtina lipti o ne kaip kas nori
                        Eiliniam keleiviui visiskai nesvarbu nuo ko priklauso vairuotojo atlyginimas. Keleiviui svarbu tinkamas paslaugos teikimas.

                        Comment


                          Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

                          avarijos atveju susizalojus, negausit draudimo ismokos, nes neturesit kaip irodyti savo kelione.
                          Pamirskit apie tas draudimo ismokas. Draudimo bendroves nagrineja tik ypac sunkius sveikatos sutrikimus, del kurios keleivis tampa neigalus, ar mirsta .Sveikatos draudimo imokas moka visi Lietuvos pilieciai.

                          Comment


                            Parašė JPeters Rodyti pranešimą
                            Taip taip, reikia lipt per priekį, dauguma atvejų taip visi ir lipam, bet piko metu ar po/prieš renginį vistiek košė priekyje didesnė nei gale. Tai man tik dėl to smalsu sužinoti.

                            Man esminis klausimas būtų ar galima bus priglausti nebūtinai prie vairuotojo komposterio? T.y. ar duomenys suvaikščios ir skaitysiuos lyg važiuočiau.
                            Kodel eiliniam keleiviui turetu rupeti ,,Kauno autobusu'' bilietu zymejimo tvarka. Siaip pazymejus bilieta, turetu islisti patikros kvitas, irodantis, kad tokia kortele pazymeta, ir apmoketa kelione.

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                              Kodel eiliniam keleiviui turetu rupeti ,,Kauno autobusu'' bilietu zymejimo tvarka. Siaip pazymejus bilieta, turetu islisti patikros kvitas, irodantis, kad tokia kortele pazymeta, ir apmoketa kelione.
                              Nejuokink su tuo kvitu. Nafig tie validatoriai. Grįžtame prie talonėlių.

                              Comment


                                Pvz. Rygoje reikia žymėti visas korteles, visiškai nesvarbu, kokios trukmės bilietas. Net jei važiuoji tarkim 11-o reiso tramvajumi iki galinės stotelės ir pasižymėjai bilietą, apsisukus tramvajui ir grįžtant tuo maršrutu atgal bilietas jau nebegaliotų - jį vėl reiktų aktyvuoti. Ir niekam tai nesukelia nepatogumų, o Rigas Satiksme dar ir puikiausiai stebi tokiu būdu keleivių srautus.

                                Tiesa, kas ten labai patogu - itin jautrūs validatoriai. Gali bilieto (kortelės) neišsitraukti net iš tašės - pakanka tašę priliesti ir bilietas aktyvuojasi. Tai labai patogu ir sumažėja vagysčių galimybė. Pas mus tuo tarpu pvz. Vilniuje net prilietus su pačia kortele ne visada pavyksta bilietą aktyvuoti iš pirmo karto, jau nekalbant apie aktyvavimą per piniginę ar pan.
                                Paskutinis taisė statyba; 2020.07.26, 00:32.

                                Comment


                                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                  Pvz. Rygoje reikia žymėti visas korteles, visiškai nesvarbu, kokios trukmės bilietas. Net jei važiuoji tarkim 11-o reiso tramvajumi iki galinės stotelės ir pasižymėjai bilietą, apsisukus tramvajui ir grįžtant tuo maršrutu atgal bilietas jau nebegaliotų - jį vėl reiktų aktyvuoti. Ir niekam tai nesukelia nepatogumų, o Rigas Satiksme dar ir puikiausiai stebi tokiu būdu keleivių srautus.

                                  Tiesa, kas ten labai patogu - itin jautrūs validatoriai. Gali bilieto (kortelės) neišsitraukti net iš tašės - pakanka tašę priliesti ir bilietas aktyvuojasi. Tai labai patogu ir sumažėja vagysčių galimybė. Pas mus tuo tarpu pvz. Vilniuje net prilietus su pačia kortele ne visada pavyksta bilietą aktyvuoti iš pirmo karto, jau nekalbant apie aktyvavimą per piniginę ar pan.
                                  Butent taip ir Kaune būtų pvz 36 marsrute prūsų gatvės sustojimas yra galutinis ir po jo reiktų vėl žymėtis naujai bilietą kaip ir 37 gruso meno gimnazijos sustojime jei tęstųsi kelione link Mosėdžio sustojimi ir 29g kas ne išliptu oro uoste ir važiuotų link 2 Karmėlavos.

                                  ​​​​​​

                                  Comment


                                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                    Butent taip ir Kaune būtų pvz 36 marsrute prūsų gatvės sustojimas yra galutinis ir po jo reiktų vėl žymėtis naujai bilietą kaip ir 37 gruso meno gimnazijos sustojime jei tęstųsi kelione link Mosėdžio sustojimi ir 29g kas ne išliptu oro uoste ir važiuotų link 2 Karmėlavos.

                                    ​​​​​​
                                    o kaip su 46 uoju,48 uoju ? kuri stotele laikoma galine?

                                    Comment


                                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                      o kaip su 46 uoju,48 uoju ? kuri stotele laikoma galine?
                                      46 vienu metu žiegždriai kitu metu šlienava priklauso nuo kaip vyksta reisas ar Kauno pilis - Žiegžriai - Šlienava ar Kauno pilis - Šlienava - Žiegžriai, o 48 visada svarstyklės

                                      Comment


                                        Taikos prospekte įsibėgėjantys rekonstrukcijos darbai, beje, koreguoja ir viešojo transporto sistemą.
                                        Kaip skelbta pirmadienį, net septynių troleibusų maršrutus nuo liepos 28-osios iki rugpjūčio 18-osios keičia autobusai.
                                        Dėl kelio remonto darbų nuo 2020 m. liepos 28 d. iki rugpjūčio 18 d.
                                        8-ojo Draugystės g.–Varnių g.,
                                        10-ojo Partizanų g.–Kėdainių g.,
                                        10-ojo A Partizanų g.–Kauno pilis,
                                        12-ojo Petrašiūnai–Klinikos,
                                        15-ojo Partizanų g.–Centras,
                                        9-ojo Petrašiūnai–Klinikos ir
                                        16-ojo Partizanų g.–Centras
                                        troleibusų maršrutus aptarnaus autobusai, nurodo Transporto ir eismo organizavimo skyrius.
                                        Minėtais maršrutais kelias savaites vešiantys autobusai, priduria bendrovė „Kauno autobusai“, priekyje turės užrašą „Troleibusų maršrutas“.

                                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=84865357

                                        Comment


                                          O būtų autonominė eiga, nereikėtų tokių sprendimų..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X