Parašė Kaunietis Aidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Ta pastebiu ir as, kad mazeja velavimai 54 ajame. Viena priezasciu, keleiviu nesiblaskymas, vairuotojo netrukdymas savo klausimais. Be to dalis vairuotoju tiesiog sustojimuose nestoja, ten kur nera keleiviu. Didziausi velavimai prasideda i antra dienos puse ( nuo 13 val), bei per vakarini pika - kamsciais ties Urmo baze, Turgaviete ir atkarpoje Nuokalnes g. -Varniu st.
-
ir kita priežastis yra neleidžia į šitą maršrutą beveik senų vairuotojų o tuos kurie atėję iš Kautros ir varo be atstojų kaip "šunys". Seni vairuojai nors ir atvažiuoja -15 minučių vistiek pastovi skirtas ar 6 ar 10 minučių parūko ir važiuoja ramiai toliau.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Ta pastebiu ir as, kad mazeja velavimai 54 ajame. Viena priezasciu, keleiviu nesiblaskymas, vairuotojo netrukdymas savo klausimais. Be to dalis vairuotoju tiesiog sustojimuose nestoja, ten kur nera keleiviu. Didziausi velavimai prasideda i antra dienos puse ( nuo 13 val), bei per vakarini pika - kamsciais ties Urmo baze, Turgaviete ir atkarpoje Nuokalnes g. -Varniu st.
Comment
-
Štai... 16:20 - vakarinis pikasParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Ta pastebiu ir as, kad mazeja velavimai 54 ajame. Viena priezasciu, keleiviu nesiblaskymas, vairuotojo netrukdymas savo klausimais. Be to dalis vairuotoju tiesiog sustojimuose nestoja, ten kur nera keleiviu. Didziausi velavimai prasideda i antra dienos puse ( nuo 13 val), bei per vakarini pika - kamsciais ties Urmo baze, Turgaviete ir atkarpoje Nuokalnes g. -Varniu st.
Čia ir pasireiškia KA nekompetetingumas... Net 20 min veluojantis įprastu maršrutu važiuojantis ir 7 min vėluoja iki Balčkalnio g. važiuojantis. Pro Girstutį pravažiavo minutės skirtumu. Beje, (atgaivintas?) 323 važiuoja
Variklio garselis tai tikrai ne merso
Comment
-
Ka norėti kad 323 mažiau atsiliktų vien 5 minutes važiuoja kol uzkyla į Skuodo gatvę. Jis ne atgaivintas jo tiksliau nereikėjo seniau tai stovėjo 322 yra gaivinamasParašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
Štai... 16:20 - vakarinis pikas
Čia ir pasireiškia KA nekompetetingumas... Net 20 min veluojantis įprastu maršrutu važiuojantis ir 7 min vėluoja iki Balčkalnio g. važiuojantis. Pro Girstutį pravažiavo minutės skirtumu. Beje, (atgaivintas?) 323 važiuoja
Variklio garselis tai tikrai ne merso
Comment
-
Galėtų KA tiems naujokams kokią piniginę premiją ar šiaip kokį paskatinimą skirtiParašė egiscrypth Rodyti pranešimą
ir kita priežastis yra neleidžia į šitą maršrutą beveik senų vairuotojų o tuos kurie atėję iš Kautros ir varo be atstojų kaip "šunys". Seni vairuojai nors ir atvažiuoja -15 minučių vistiek pastovi skirtas ar 6 ar 10 minučių parūko ir važiuoja ramiai toliau.
Comment
-
Kaip matau veluoja ne visi.. Vadinasi kazkaip daug maz imanoma vaziuot pagal grafika. Na jei vienas stipriai minuse, o kitas vaziuoja laiku, vadinasi toje vietoje eilinis kamstis.....Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
Štai... 16:20 - vakarinis pikas
Čia ir pasireiškia KA nekompetetingumas... Net 20 min veluojantis įprastu maršrutu važiuojantis ir 7 min vėluoja iki Balčkalnio g. važiuojantis. Pro Girstutį pravažiavo minutės skirtumu. Beje, (atgaivintas?) 323 važiuoja
Variklio garselis tai tikrai ne merso
Comment
-
Atstova tarp reisų skirta ne tam, kad vairuotojas galėtų parūkyt, o tvarkaraščio išlyginimui. Apsirūkyt ir prisimiegot gali per pietų pertrauką.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąSeni vairuojai nors ir atvažiuoja -15 minučių vistiek pastovi skirtas ar 6 ar 10 minučių parūko ir važiuoja ramiai toliau.
Comment
-
Nuo kada atstova yra reisų lyginimui? Atstova galinėje stotelėje yra vairuotojo poilsiui skirtas laikas, kaip ir pietų pertrauka.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Atstova tarp reisų skirta ne tam, kad vairuotojas galėtų parūkyt, o tvarkaraščio išlyginimui. Apsirūkyt ir prisimiegot gali per pietų pertrauką.Paskutinis taisė Barabanas; 2019.08.06, 00:09.
Comment
-
Pala pala,pagal darbo kodeksa į valanda priklauso 10 min. pertraukėlė betkuriame darbe,o kur gamtinių reikalų atlikimas,siūlai ,,Pampersus" dėtis ,54 ,jau būdavo kol į Plento gatve važiavo,vienam gale tik WC,tai kentėk 2 valandas. O tarkim kamštis geras,viena syki avarija ties 6 fortu,nuo Draugystės-Taikos žiedo iki jo kol teko prariedėt tai ir pusvalandis pietų nuplaukė, ,,Onkologijos ligoninėje" ir 10 minučiu minus su išvažiavimu,ir sako ko vairuotojai pikti.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Atstova tarp reisų skirta ne tam, kad vairuotojas galėtų parūkyt, o tvarkaraščio išlyginimui. Apsirūkyt ir prisimiegot gali per pietų pertrauką.Paskutinis taisė ikarusas; 2019.08.06, 00:22.
Comment
-
KA tau mokės priedus greičiau ieškos būdų kaip nuimt bent keliasdešimtį eurų nuo algos. Artėja kalėdos tai ir jiems reikia susrinkti kalėdinį biudžetą kad valdžia galėtų pasidalinti.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Galėtų KA tiems naujokams kokią piniginę premiją ar šiaip kokį paskatinimą skirti
Menka premija mokama šiuo metu yra mokama už "šunio" darbą jei kažkas nesusimoka laukiama jo asmeniškai ir toliau nevažiuojant kol nesusimokės. Tai yra ir pagrindinė vėlavimo priežastis tai pačių keleivių.
Comment
-
Pirma . Kur toks kodekse straipsnis?Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
Pala pala,pagal darbo kodeksa į valanda priklauso 10 min. pertraukėlė betkuriame darbe,o kur gamtinių reikalų atlikimas,siūlai ,,Pampersus" dėtis ,54 ,jau būdavo kol į Plento gatve važiavo,vienam gale tik WC,tai kentėk 2 valandas. O tarkim kamštis geras,viena syki avarija ties 6 fortu,nuo Draugystės-Taikos žiedo iki jo kol teko prariedėt tai ir pusvalandis pietų nuplaukė, ,,Onkologijos ligoninėje" ir 10 minučiu minus su išvažiavimu,ir sako ko vairuotojai pikti.
Antra. Kokiems darbams tas kodekso straipsnis apibreztas ?
Comment
-
Na šį syki pasuoju,pagal nauja kodeksa biski kitaip ten skaičiuojamos tos pertraukos.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Pirma . Kur toks kodekse straipsnis?
Antra. Kokiems darbams tas kodekso straipsnis apibreztas ?
Comment
-
bet užtat yra viena ne trumpesnė nei 30 minučių pertrauka privaloma.Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
Na šį syki pasuoju,pagal nauja kodeksa biski kitaip ten skaičiuojamos tos pertraukos.
Comment
-
Taip,ir jei vėluoji gerai jei ilgesni pietūs,o jei lygiai tai tiek ir nelieka,čia aišku ir maršrutas maršrutui,grafikas grafikui nelygus,o ir eismas mažesnis vasaros metu, pvz. vakar popietinei pamainoj 34G nebuvo kur laiko dėt,kaip ir užvakar 31A .Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
bet užtat yra viena ne trumpesnė nei 30 minučių pertrauka privaloma.
Comment
-
O kas draudžia isvaziuot po pietų nors ir su 10 minučių vėlavimu?Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
Taip,ir jei vėluoji gerai jei ilgesni pietūs,o jei lygiai tai tiek ir nelieka,čia aišku ir maršrutas maršrutui,grafikas grafikui nelygus,o ir eismas mažesnis vasaros metu, pvz. vakar popietinei pamainoj 34G nebuvo kur laiko dėt,kaip ir užvakar 31A .
Comment
-
Rašo kad ir kontaktinį tinklą atnaujins sankryžoseParašė RobertasS Rodyti pranešimą
Bet su kiekvienu naujų troleibusų užpirkimų iki šiol visad būdavo pilna staipsnių kad troleibusai turės akumuliatorius ir galės autonomiškai nuvažiuoti 12-15 km, tai neaišku ar ir čia ne melas.
Comment
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimąNuo kada atstova yra reisų lyginimui? Atstova galinėje stotelėje yra vairuotojo poilsiui skirtas laikas, kaip ir pietų pertrauka.Čia specialus kodeksas, kuris galioja tik kai kuriems elitiniams Kauno autobusų vairuotojams? Panevėžyje, Šiauliuose dauguma atstovų tarp reisų yra 1-3 min., o apie tarpmiestį išvis tyliu. Kokiame Vilnius-Ryga - 4 valandos vairavimo be jokių tarpinių stotelių, važiuoja 1 vairuotojas. Poilsis yra privalomas po 4 val. vairavimo, tik tiek kad yra kažkokių išlygų, kai yra vėluojama į pietų pertrauką.Parašė ikarusas Rodyti pranešimąPala pala,pagal darbo kodeksa į valanda priklauso 10 min. pertraukėlė betkuriame darbe
Tualetai yra atskira kalba. Jei reikia - nueini ir toliau važiuoji. Bet tikrai nestovi kokių 15 min., kurios šiaip tai ir būna numatytos tam, kad būtų galima sumažinti vėlavimus. Vilniuje piko metu tokia praktika labai plinta - daugiausia kamščiuose stovinčių maršrutų atstovos būna ir 20 min. Ir kažkodėl niekam iš vairuotojų nekyla mintis, jog tos 20 min. čia jo asmeninis laikas, kur jam mokama už stovėjimą vietoje ir rūkymą.
Nori pasakyt, kad šitą standartinį salono komponavimą Solariui projektavo Kauno autobusų administracija? Vilniuje kol kas niekas dėl tokių sėdynių nemirė nei autobusuose, nei troleibusuose. Nesu girdėjęs, kad ir tolimojo susisiekimo traukiniuose būtų tokių atvejų.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąNet 4 sedynės prie vidurinių durų atbulomis, tegul grigelis su savo bebrais pasėdi juose nuo galinės iki galinės, praeis noras taip projektuoti saloną.Paskutinis taisė Mettal; 2019.08.06, 17:15.
- 3 patinka
Comment
-
Tai va. Aš irgi taip galvoju. Aišku, būna, kad padaro ilgesnes prastovas ir ne per pietus. Matyt, kad nebūtų per dažnas maršrutas, vežiojantis orą. Gal žmonės nori prastovų, nes pramalšint stresiuką nori nuo vairavimoParašė Mettal Rodyti pranešimą
Čia specialus kodeksas, kuris galioja tik kai kuriems elitiniams Kauno autobusų vairuotojams? Panevėžyje, Šiauliuose dauguma atstovų tarp reisų yra 1-3 min., o apie tarpmiestį išvis tyliu. Kokiame Vilnius-Ryga - 4 valandos vairavimo be jokių tarpinių stotelių, važiuoja 1 vairuotojas. Poilsis yra privalomas po 4 val. vairavimo, tik tiek kad yra kažkokių išlygų, kai yra vėluojama į pietų pertrauką.
Tualetai yra atskira kalba. Jei reikia - nueini ir toliau važiuoji. Bet tikrai nestovi kokių 15 min., kurios šiaip tai ir būna numatytos tam, kad būtų galima sumažinti vėlavimus. Vilniuje piko metu tokia praktika labai plinta - daugiausia kamščiuose stovinčių maršrutų atstovos būna ir 20 min. Ir kažkodėl niekam iš vairuotojų nekyla mintis, jog tos 20 min. čia jo asmeninis laikas, kur jam mokama už stovėjimą vietoje ir rūkymą.
Nori pasakyt, kad šitą standartinį salono komponavimą Solariui projektavo Kauno autobusų administracija? Vilniuje kol kas niekas dėl tokių sėdynių nemirė nei autobusuose, nei troleibusuose. Nesu girdėjęs, kad ir tolimojo susisiekimo traukiniuose būtų tokių atvejų.
Aš irgi kažkaip netikiu, kad administracija užsiima dizainerio profesine veikla.
Comment
Comment