Vienas dalykas draudimas sukti paprastam transportui ir visai kitas maršrutiniam VT. Vilniuje iš Kalvarijų gatvės į Konstitucijos prospektą irgi jau labai seniai draudžiamas kairysis posūkis, bet iki greitųjų autobusų atsiradimo ten sukdavo berods 4 autobusų maršrutai. Iš jų vienas populiariausių ir dažniausiai kursavusių 2 maršrutas. Kiek po reformos ten maršrutų dabar suka reiktų paskaičiuoti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Vienas dalykas draudimas sukti paprastam transportui ir visai kitas maršrutiniam VT. Vilniuje iš Kalvarijų gatvės į Konstitucijos prospektą irgi jau labai seniai draudžiamas kairysis posūkis, bet iki greitųjų autobusų atsiradimo ten sukdavo berods 4 autobusų maršrutai. Iš jų vienas populiariausių ir dažniausiai kursavusių 2 maršrutas. Kiek po reformos ten maršrutų dabar suka reiktų paskaičiuoti.
-
ir 41 maršrute negalimas kairys posūkis už viaduko sukilėlių pr utenos g bet suka ir keletas troleibusų maršrutųParašė Gator Rodyti pranešimąDar tokia detalė, kad iš Petrašiūnų sukti atgal į Chemijos g. negalima, draudžiamas kairysis posūkis.
Comment
-
http://automokyklos.lt/ket/kelio-zenklai/draudziamieji
322, 323 ir 324 ženklai negalioja maršrutiniam transportui.
Vilniuje iki Vakarinio aplinkelio statybų II etapo pabaigos 32 maršruto autobusai irgi sukdavo kairę iš Sidaronių į Šešuolių gatvę, nors ten ir yra draudžiantis posūkį ženklas.
Kita vertus, Kaune Ateities plentu yra pakankamai intensyvus eismas. Autobusas, norėdamas pasukti į kairę, sugaiš pakankamai nemažai laiko laukdamas galimybės pasukti, be to, ir už jo susidarys nemaža eilutė, turint omeny dar ir pervažą. Spėju, būtent dėl to maršrutas ir nepaleistas iki Petrašiūnų.
Comment
-
Turintieji automobilius – Kaune galės nemokamai išbandyti viešąjį transportą
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/09/0...#ixzz4JSuTTdeO
Comment
-
Tuo metu, kai ten intensyvus eismas, srautas juda vėžlio žingsniu arba visai stovi, todėl kaip tik manau, kad reikėtų visiems leisti tą kairį posūkį, nes kai srautas vos velkasi - pasukti kairėn apskritai nesudaro jokių problemų. Kiek kartų apsisukinėju truputį toliau už sankryžos, tai nesugaištu tam daugiau negu keliolikos sekundžių - tiesiog priešpriešinis srautas mandagiai užleidžia suktis. Kaip tik matau problemą, kad ten apsisukinėt mažai vietos, dažnai įvyksta techninės avarijos, todėl būtų daugiau naudos, jeigu priešpriešinis eismas mandagiai užleistų sukti kairėn dar sankryžoje, o ne už jos.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKita vertus, Kaune Ateities plentu yra pakankamai intensyvus eismas. Autobusas, norėdamas pasukti į kairę, sugaiš pakankamai nemažai laiko laukdamas galimybės pasukti
Comment
-
Manu, kad viskas būtų gerai, jei ne geležinkelio pervaža. Jei už pervažos kairėn sukanti transporto priemonė ar kelios transporto priemonės stabtelėtų pervažoje ir jau netoli būtų traukinys, tai būtų grėsmė eismo saugumui geležinkelyje. Nuo pervažos užsidarymo iki traukinio važiavimo per pervažą čia laiko praeina palyginti nedaug (mažiau nei kitose pervažose).Parašė Austras Rodyti pranešimąTuo metu, kai ten intensyvus eismas, srautas juda vėžlio žingsniu arba visai stovi, todėl kaip tik manau, kad reikėtų visiems leisti tą kairį posūkį, nes kai srautas vos velkasi - pasukti kairėn apskritai nesudaro jokių problemų. Kiek kartų apsisukinėju truputį toliau už sankryžos, tai nesugaištu tam daugiau negu keliolikos sekundžių - tiesiog priešpriešinis srautas mandagiai užleidžia suktis. Kaip tik matau problemą, kad ten apsisukinėt mažai vietos, dažnai įvyksta techninės avarijos, todėl būtų daugiau naudos, jeigu priešpriešinis eismas mandagiai užleistų sukti kairėn dar sankryžoje, o ne už jos.
Tikėtis vairuotojų geranoriškumu - ne išeitis. Kita išeitis leidžiant kairįjį posūkį būtų pagrindinio kelio padarymas tuo posūkiu, kaip tai padaryta Jiesios gatvės pervažoje Kaune.
Dar viena viltis - vietoje pervažos tunelis. Jis vis pranašaujamas, bet realu tikėti, kad atsiras negreit.
Comment
-
kad tie patys dyzeliniai solaris jau nekažką atrodantys kaip kurie seni autobusai žymiai geresni už juos.Parašė karolis371 Rodyti pranešimąGal pagaliau atsisakys pačių seniausių autobusų?
Comment
-
Lenkų MAN'ai lavonai? Galima plačiau?Parašė rytis001 Rodyti pranešimąBlyn nu šitie ilgi lavonai vos velkasi, o jie dar pripirks...
Comment
-
Kad vos "velkasi" nepasakyčiauParašė rytis001 Rodyti pranešimąBlyn nu šitie ilgi lavonai vos velkasi, o jie dar pripirks...
Comment
-
ne lavonai bet kad jau gerokai atidrožti tai taip kas matosi akivaizdžiai salono apdailoje ar vairuotojo vietoje. Tai kad įprastas pirkinys yra tokie apie 10 metų ir apie 1 milijoną kilometrų pravažiavę autobusai.Parašė rytis001 Rodyti pranešimąBlyn nu šitie ilgi lavonai vos velkasi, o jie dar pripirks...
Comment
-
Dar vaikas būdamas į Kauną atvažiuodavęs mieste tada populiarius autobusus IKARUS-630 (ar IKARUS 620 ?) mintyse pavadindavau grabais... Tik mintyse, nes tokiam mano epitetui nepritardavo niekas... Nejaugi tie pirkti ketinami MAN-ai dar prastesni?Parašė rytis001 Rodyti pranešimąBlyn nu šitie ilgi lavonai vos velkasi, o jie dar pripirks...
Comment
-
048. Dabar važiuoja į Vaidoto g. Jis šiuo metu yra K.Donelaičio gatvėje, greit bus Vytauto pr.Parašė karolis371 Rodyti pranešimąSveiki,kaip sužinoti koks 1maršruto Berkhof troleibuso garažo nr. bei kur jis Šiuo metu yra. Ar įmanoma tai?
Comment
-
Tikrai nemanau, kad dabar nupirkti ilgieji MAN yra prasti. Taip, nudevėti, bet tikrai dar labai neblogi. Gandai, kad bus perkami ir trumpi MAN iš Varšuvos gan įdomūs, nes ten jau bus ne Lion's city, o paprasti NL. Ir jie jau tikrai yra labiau nudrožti - yra tekę važiuoti šiltą rugsėjo dieną, tai radiatoriai tiesiog svilino.Parašė Vitas Rodyti pranešimąNejaugi tie pirkti ketinami MAN-ai dar prastesni?
Yra oficiali svetainė, kurioje rodomas autobusų ir troleibusų eismas realiu laiku: http://googlemap.kvt.lt/google_map/ Iš kvt.lt turi būti nuoroda į šį puslapį.Parašė karolis371 Rodyti pranešimąSveiki,kaip sužinoti koks 1maršruto Berkhof troleibuso garažo nr. bei kur jis Šiuo metu yra. Ar įmanoma tai?
Comment
-
Anksčiau kalbėjom, kad kažkoks gudročius sugalvojo b erods Vienybės g. dvi stoteles tokiu pačiu pavadinimu turėti, tai dabar matyt tas pats gudročius padarė "Amaliai" lygiai tokiu pačiu pavadinimu antrą stotelę... Kas čia per idiotizmas?
Jau konkrečiai žinau vieną žmogų, kuris buvo suklaidintas (spaudoje lyg buvo skelbta "33 pratęsiamas iki stotelės "Amaliai"), galvojo, kad senojoje "Amaliai" stotelėje važiuos.
Taip pat ir klaidina naudojantis trafi.lt ir kitais, kur planuojant maršrutą tarkim iš vienos stotelės, suplaka abi stoteles į vieną.
Nesuprantu - negi sunku sugalvoti nesidubliuojantį pavadinimą? Amaliai 2, Amalių pervaža ar dar bet ką kitą nei dubliuojantį pavadinimą?
Atrodo elementari logika darant naują stotelę jos pavadinimą parinkti ne iš jau egzistuojančių pavadiimų, bet pasirodo ne visiems...Paskutinis taisė Gator; 2016.09.09, 15:20.
Comment
-
Ką turėjote omenyje? Šiltuoju laiku buvo įjungtas šildymas?Parašė Mettal Rodyti pranešimąIr jie jau tikrai yra labiau nudrožti - yra tekę važiuoti šiltą rugsėjo dieną, tai radiatoriai tiesiog svilino.
Ir kokį ryšį tai turi su autobuso būkle (nudrožimo laipsniu)?
Comment
Comment