Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
nes 8 nebus tada nes dubliuoja 17 ir 17GParašė Garbanius Rodyti pranešimąIš kur jie troleibusus trauks?
Comment
-
Kam tada išvis reikėjo ten 4 pratęst?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąjonavos gatveje išvis keleivių nėra tik ryte mokinių keletas ir po pamokų manau pilnai užtenka esamų 13 ir 20.
Comment
-
jeigu nuims 8 troleibusą įdomu ar dažnis 10 troleibusą? kartais reikia patekti iš krėvės pr. į taikos pr arba savanorių pr. arba atvirkščiai, tenka pasinaudoti šių troleibusų paslaugomis. Aišku galima eiti pėstute iš taikos pr į krėvės pr. bet kai reikia greitai, važiavimas su persėdimu būna pati geriausia išeitis. arba tarkim žmonės gyvenantys ties pasimatymu (krėvės pr.) krėvės pr stotelė) galėtų su 10 troleibusu pavažiavę iki taikos persėsti į 17g arba 17. aišku reikia suderinamumo.
Comment
-
Isireikalavo turbūt VDU univeras. Aš apkarpyčiau ir daugiau tokių oro vežiojimo maršrutų, kurie neša žiaurų nuostolį, o kitas transportas pravažiuoja visai netoli.Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąKam tada išvis reikėjo ten 4 pratęst?
Comment
-
VDU prašymu. Ten dabar yra 2 VDU fakultetai: http://www.vdu.lt/lt/du-vdu-fakultet...nauja-pastata/Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąKam tada išvis reikėjo ten 4 pratęst?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kad greičiau nueisi peškom, nei lauksi to T8Parašė Karoleo Rodyti pranešimąjeigu nuims 8 troleibusą įdomu ar dažnis 10 troleibusą? kartais reikia patekti iš krėvės pr. į taikos pr arba savanorių pr. arba atvirkščiai, tenka pasinaudoti šių troleibusų paslaugomis. Aišku galima eiti pėstute iš taikos pr į krėvės pr. bet kai reikia greitai, važiavimas su persėdimu būna pati geriausia išeitis. arba tarkim žmonės gyvenantys ties pasimatymu (krėvės pr.) krėvės pr stotelė) galėtų su 10 troleibusu pavažiavę iki taikos persėsti į 17g arba 17. aišku reikia suderinamumo.
Comment
-
Na taip, bet, kad ten sąlyginai netoli Kauno pilis, kas labai tingi eiti gali ir palaukt 13 ir 20Parašė Ametistas Rodyti pranešimąVDU prašymu. Ten dabar yra 2 VDU fakultetai: http://www.vdu.lt/lt/du-vdu-fakultet...nauja-pastata/
Comment
-
Iš kur trauks troleibusų 10-o dažninimui?Parašė Karoleo Rodyti pranešimąjeigu nuims 8 troleibusą įdomu ar dažnis 10 troleibusą? kartais reikia patekti iš krėvės pr. į taikos pr arba savanorių pr. arba atvirkščiai, tenka pasinaudoti šių troleibusų paslaugomis. Aišku galima eiti pėstute iš taikos pr į krėvės pr. bet kai reikia greitai, važiavimas su persėdimu būna pati geriausia išeitis. arba tarkim žmonės gyvenantys ties pasimatymu (krėvės pr.) krėvės pr stotelė) galėtų su 10 troleibusu pavažiavę iki taikos persėsti į 17g arba 17. aišku reikia suderinamumo.
Comment
-
Gal nedažnins, trasos ilgumas praktiškai tas pats ar iki Kauno pilies ar iki Varnių g., gal netgi trumpesnis.Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąIš kur trauks troleibusų 10-o dažninimui?
Comment
-
Kas tada važiuotų Elektrėnų gatve panaikinus 17?Parašė Gintaras663T8 kaip tik prvaloma palikti nes jis darbo diena labai stipriai apkrautas, va 17 su 17G reikia naikint nes lyginant srautus jie yra mažesni už 8 troleibuso ir daugiau atiperka nes troleibusų kilometro kainą daug mažesnė už autobusų .
O srautai 17, 17G ir 36 padidėtų panaikinus T8. Ir į Šilainius troleibusai juk nevežaPaskutinis taisė Valius Kedainietis; 2015.10.06, 23:33.
Comment
-
Įdomu, kiek dabar 8 troleibusų maršrutui aptarnauti yra skiriama troleibusų? Galbūt būtų galima retinti 8 maršrutą (dalį troleibusų perleidžiant 6 maršrutui + dar 1 kokį sukrapštyti)? Nes šiaip dabartinio 8 maršruto kursavimo dažnio + jei prisidės 6 maršrutas, Draugystės g. bus per daug transporto + juk yra 17,17G, 33,
36, 6 autobusaiPaskutinis taisė Almo; 2015.10.07, 00:44.
Comment
-
8 maršrute darbo dienomis dirba 5 troleibusai, savaitgaliais 4. Tai, kad ir pridėjus vieną išeitų nei šis nei tas: po 3 troleibusus maršrute. Kokie būtų intervalai?Parašė Almo Rodyti pranešimąĮdomu, kiek dabar 8 troleibusų maršrutui aptarnauti yra skiriama troleibusų? Galbūt būtų galima retinti 8 maršrutą (dalį troleibusų perleidžiant 6 maršrutui + dar 1 kokį sukrapštyti)? Nes šiaip dabartinio 8 maršruto kursavimo dažnio + jei prisidės 6 maršrutas, Draugystės g. bus per daug transporto + juk yra 17,17G, 36, 6 autobusai
Comment
-
jeigu žiūrėti tik į naudojamą kuro tipą taip troleibuso savikaina mažesnė bet pridedant pastočių išlaikymo kainas kurios palaiko nuolatinę įtampą lygtais 600V, linijų išlaikymo kainas, nuolat keičiamas "ūsų anglies tas dalis kur į laidus braukias", viską sudėjus visgi troleibuso savikaina gaunas didesnė už autobuso.Parašė Gintaras663T8 kaip tik prvaloma palikti nes jis darbo diena labai stipriai apkrautas, va 17 su 17G reikia naikint nes lyginant srautus jie yra mažesni už 8 troleibuso ir daugiau atiperka nes troleibusų kilometro kainą daug mažesnė už autobusų .Paskutinis taisė egiscrypth; 2015.10.07, 04:31.
Comment
-
buvo rašyta kad tinklą ties tik tada kai pertvarkys milikonių kalną į 4 juostų kelią.Parašė Gintaras663Kaip visad ekologiška transporta keis dyzeliai.... Galėjo ir nuties tinklą į Šilniaius 1994m , buvo projektas , tik atgavus nepriklausomybe viskas dingo. o tinklą nutiest į Šilainius lengvai galimą.
Comment
-
Na, tas tiesa. Kai nėra troleibusų rezervo, nieko daug čia neprigalvosi. Teks susitaikyti, jog KT Nuokalnės g. nebeliks (nebent kažką kitą sugalvos). Plius prailgėjus 1 ir 4 troleibusų maršrutų trasoms, jiems irgi reiks papildomų troleibusų, kad išlaikyti intervalą. Prie to paties noriu paklausti, kur pradingo Solaris Trollino 018, kad jau daugiau negu pusę metų nesirodo gatvėse?Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą8 maršrute darbo dienomis dirba 5 troleibusai, savaitgaliais 4. Tai, kad ir pridėjus vieną išeitų nei šis nei tas: po 3 troleibusus maršrute. Kokie būtų intervalai?Paskutinis taisė Almo; 2015.10.07, 09:44.
Comment
-
Vilniaus mieste troleibusų 1km savikaina (2014m) yra 5.71 lt/km, autobusų 4.96lt/km. Skaičiuojant tik kuro kainas, dyzelinių autobusų savikaina 1.58 Lt/km, dujinių - 0.81 Lt/km, elektros - 0.71 Lt/km (pagal nurodytą dyzelino kaina, sumos su PVM). Palyginimui, už 40 ir 56 maršrutą meteorit turui mokama 4.34 Lt/km be PVM, kas su PVM yra 4.73 Lt/km. Visa informacija paimta iš VVT metinio pranešimoParašė Gintaras663visiškas MELAS troleibusas per visą pamainą išnaudoja elektros už maždaug 30 eurų o autobusas dyzelinism išnauodja kuro mazdaug už 80-160 eurų prikluso nuo TP , ka jau kalbėti apie remonto išlaidas apie 80% gedimų troleibusus pataiso vietoje , nereikia tempti i parką , o autobusus atvirksčiai nes būna dažniausiai variklio bėdos . Dėja kad ir sudėjus visus išvardintus tavo dalykus angliukus ir t.t. nesigaus daugiau už autobusų išnaudojamą kurą per dieną, .
Comment
Comment