Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    67 nėra žiedinis, todėl ir užsukinėja po 2 kartus. Esant žiediniam maršrutui kur kas labiau jaustųsi vėlavimai dėl kamščių bei kiltų vidinė eismo organizavimo problema: kaip vairuotojams pietauti Skubios pagalbos centro galinėje stotelėje.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      67 nėra žiedinis, todėl ir užsukinėja po 2 kartus. Esant žiediniam maršrutui kur kas labiau jaustųsi vėlavimai dėl kamščių bei kiltų vidinė eismo organizavimo problema: kaip vairuotojams pietauti Skubios pagalbos centro galinėje stotelėje.
      o kokia problema kur pietauti Skubios pagalbos centro stotelėje? Yra aikštelė prieš stotelę ten visi ir pietauja. Kiek parašyta pagal grafiką pietų tiek ir pietauja laiko jei prieš pietus užsivėluojama tiek laiko vėliau išvažiuojama į maršrutą.

      Comment


        Tie dauguma kelevių turbūt vienas aktyvistas. Pasišnekėkite su vairuotojais, jie mato realią situaciją, kiek keleivių įlipa Kazliškiuosia, ir kiek važinėja ratais. Tačiau tai vistiek nepakeičia fakto, kodėl yra daromi du užsukimai, kai pilnai užtektų vieno, nes dabar užsukama tiek važiuojant link tirkiliškių tiek link centro.

        Comment


          Parašė Litch Rodyti pranešimą
          Tie dauguma kelevių turbūt vienas aktyvistas. Pasišnekėkite su vairuotojais, jie mato realią situaciją, kiek keleivių įlipa Kazliškiuosia, ir kiek važinėja ratais. Tačiau tai vistiek nepakeičia fakto, kodėl yra daromi du užsukimai, kai pilnai užtektų vieno, nes dabar užsukama tiek važiuojant link tirkiliškių tiek link centro.
          O vairuotojams manau visiškai vienodai kiek tų kartų uzsukinėti svarbu laikas eina o kur važiuoti visiškai vienodai

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

            O vairuotojams manau visiškai vienodai kiek tų kartų uzsukinėti svarbu laikas eina o kur važiuoti visiškai vienodai
            Is 67 ojo mikroautobuso virtusiu 67 miesto autobusu jis vis tiek dirba mikroautobuso principu, uzsukdamas i Kazliskius. Kazliskiams pilnai pakanka 26 ojo, 65 asis jau kaip paildoma dovana pasiekti stoti, ir visiskai ta trasa nereikalingas -67 asis. gal dar bus pasiulymu 32 aji nukreipti uzsukimui i Kazliskius? kaip cia nesove tokia mintis, juk jam irgi visai pakeliui... Ko gero nera studento gyvenancio Kazliskiuose, o studijuojancio A. Stulginskio univere...

            Comment


              Tai kodėl tada neuzkliuna 31 dėl uzsykimu į Dariaus ir girėno gatvės ar 38 dėl kuršių gatvės.
              viesasis transportas tuo ir pagrįstas kuo daugiau vienu marsrutu apvaziuoti gatvių. Pvz 20 nuo šiaurės pr iki partizanų gatvės kokia padaro nesąmonę

              Comment


                Nes 67 marsruto besidubliuojantis uzsukimas yra paciame reiso gale, ir teoriskai turetu buti naudingas tik kazliskiu gyventojams norintiems nuvaziuoti i tirkiliskius. Idomu, kiek praktikoje pasitaike tokiu keleiviu. 31 atveju to nera, uzsukimas racionalus. tikrai gali pasitaikyti keleiviu is J.Dobkeviciaus gimnazijos, tiek i aleksoto, tiek i centro pusę. 38 tokį neracionalų užsukimą veikiausiai finansuoja Mega?
                Pridedu žemėlapį:
                Paskutinis taisė Litch; 2018.12.29, 22:36.

                Comment


                  Įdomu kaip keisis maršrutai į Mega prasidėjus nuo muravos iki megos Vilniaus magistralės rekonstrukcijai, nes viadukas link megos nuo jotvingių gatvės bus griaunamas nes po dabartiniu viaduku 8 juostų kelio neįmanoma padaryti.

                  Comment


                    Parašė Litch Rodyti pranešimą
                    Nes 67 marsruto besidubliuojantis uzsukimas yra paciame reiso gale, ir teoriskai turetu buti naudingas tik kazliskiu gyventojams norintiems nuvaziuoti i tirkiliskius. Idomu, kiek praktikoje pasitaike tokiu keleiviu. 31 atveju to nera, uzsukimas racionalus. tikrai gali pasitaikyti keleiviu is J.Dobkeviciaus gimnazijos, tiek i aleksoto, tiek i centro pusę. 38 tokį neracionalų užsukimą veikiausiai finansuoja Mega?
                    Pridedu žemėlapį:
                    Tas užsikimas yra nes 51 mikriukas taip uzsukinėjo.

                    Comment


                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                      Įdomu kaip keisis maršrutai į Mega prasidėjus nuo muravos iki megos Vilniaus magistralės rekonstrukcijai, nes viadukas link megos nuo jotvingių gatvės bus griaunamas nes po dabartiniu viaduku 8 juostų kelio neįmanoma padaryti.
                      Mano žiniomis, buvo planų griauti viaduką, bet planų atsisakė ir dabartinį viaduką paliks. Šonuose tarp atramų įlipdys 2 juostų jungiamuosius keliukus, o dabartinis kelias liks po 3 juostas į kiekvieną pusę kaip dabar, tik visos bus tranzitinės.

                      Spėju, jei viaduku eismas bus leidžiamas, tai niekas, kas susiję su remontais, nesikeis O jei viaduką nuspręs uždaryti (nes reikės lipdyt tuos jungiamuosius kelius), tai spėju autobusai apsisuks ties Senukais ir važiuos atgal, truputį pasukios ratus tuo Sargėnų mazgu

                      Comment


                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                        Tas užsikimas yra nes 51 mikriukas taip uzsukinėjo.
                        51 mikriukas užsukdavo tik grįždamas iš Tirkiliškiu.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Mano žiniomis, buvo planų griauti viaduką, bet planų atsisakė ir dabartinį viaduką paliks. Šonuose tarp atramų įlipdys 2 juostų jungiamuosius keliukus, o dabartinis kelias liks po 3 juostas į kiekvieną pusę kaip dabar, tik visos bus tranzitinės.

                          Spėju, jei viaduku eismas bus leidžiamas, tai niekas, kas susiję su remontais, nesikeis O jei viaduką nuspręs uždaryti (nes reikės lipdyt tuos jungiamuosius kelius), tai spėju autobusai apsisuks ties Senukais ir važiuos atgal, truputį pasukios ratus tuo Sargėnų mazgu
                          pats viadukas nebus griaunamas bet laikinai uzdaryti užvažiavimai nuvažiavimai tarp padarant vietos dviem papildomom juostom. Jei taip bus idealiausias variantas padaryti galinį sustojimą Kuršių gatvė dabartinis 38 maršruto užsukimas.

                          Comment


                            Naujųjų metų naktį Kaune važiuos papildomas viešasis transportas, tačiau grafikų niekur nėra...
                            Apsiribojama tiesiog maršrutų išvardinimu, kas atrodo labiau negu keista...
                            Kelerius praėjusius metus tvarkaraščiai būdavo skelbiami stops.lt.

                            Naujųjų metų naktį važiuos šie troleibusų maršrutai:
                            1-ojo maršruto „Vaidoto g.–Islandijos pl.“
                            5-ojo maršruto „Petrašiūnai–Varnių g.“
                            11-ojo maršruto „Islandijos pl.–Kaniūkai“
                            15-ojo maršruto „Partizanų g.–Centras“
                            https://www.kvt.lt/papildomi-autobus...ebimo-sventes/

                            P.S. gruodžio 31 dieną po pietų atsirado grafikai stops.lt puslapyje.
                            Paskutinis taisė pigiausioskeliones; 2018.12.31, 12:52.

                            Comment


                              Parašė pigiausioskeliones Rodyti pranešimą
                              Naujųjų metų naktį Kaune važiuos papildomas viešasis transportas, tačiau grafikų niekur nėra...
                              Apsiribojama tiesiog maršrutų išvardinimu, kas atrodo labiau negu keista...
                              Kelerius praėjusius metus tvarkaraščiai būdavo skelbiami stops.lt.

                              Naujųjų metų naktį važiuos šie troleibusų maršrutai:
                              1-ojo maršruto „Vaidoto g.–Islandijos pl.“
                              5-ojo maršruto „Petrašiūnai–Varnių g.“
                              11-ojo maršruto „Islandijos pl.–Kaniūkai“
                              15-ojo maršruto „Partizanų g.–Centras“
                              https://www.kvt.lt/papildomi-autobus...ebimo-sventes/

                              P.S. gruodžio 31 dieną po pietų atsirado grafikai stops.lt puslapyje.
                              Tai daroma specialiai, kad kuo daugiau zmoniu vaziuotu taksi. Ar paskutine minute turi buti pateikiama info apie transporto kursavimo nakti? Suprantama, kad transportas bus tuscias, nes kelioniu scenariju jau seniai keliaujantieji susideliojo.

                              Comment


                                Metų pabaiga žymėjo ir Kauno viešajame transporte šokinėjusio Žiogo pirmojo mėnesio pabaigą. Statistika, praėjus gruodžiui, išties pozityvi – programėlę atsisiuntė per 11 tūkst. vartotojų.
                                Bendrovės archyvas Šiems vartotojams programėlė palengvino daugiau nei 42 tūkst. kelionių. Didžiausioji dalis paslaugomis naudojosi be nuolaidos – tokių bilietų pažymėta per 31 tūkst. Aktyviai programėle naudojosi ir studentai – Žiogo pagalba apmokėta beveik 10 tūkst. studentiškų kelionių, rašoma pranešime žiniasklaidai. Beveik 300 programėle besinaudojančių kauniečių patyrė išskirtinę naudą – per gruodžio mėnesį Žiogu pažymėję 40 vienkartinių

                                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=80015643

                                Comment


                                  “Kauno dienoje” skaičiau, kad iki pavasarį pirmieji nauji troleibusai atkeliaus, ar įmanoma taip greitai pagamint? Nes anksčiau skelbė, kad pirmieji keturi tik vasarą atvyks.

                                  Comment


                                    https://www.vz.lt/transportas-logist...a-25-autobusus - kodėl iš kautros perka ir kas čia per konkursas "ne senesniem nei 2017m", ta prasme kaip ir naujiems, bet gal ir padėvėtiems iki vienų metų (kas tokius ir kodėl parduoda)?

                                    Comment


                                      "Kautra" yra Temsos atstovė Lietuvoje. Todėl autobusai bus turkiški.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        "Kautra" yra Temsos atstovė Lietuvoje. Todėl autobusai bus turkiški.
                                        O kai baigsis Kautros bendradarbiavimas su Temsa, kas tada bus atstovai? Setra? Jie gi miesto/priemiesčio autobusų negamina, tik tarpmiesčius. Nebent MAN?
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Kautra Temsa atstovauja jau 14 metų taip kad gali ramintis apie visokius bendradarbiavimo pasibaigimus.
                                          O va čia visus reikalavimus atitinkanti miestui skirta Temsa https://europe.temsa.com/urunDetay.aspx?lng=2&&id=17

                                          Comment

                                          Working...
                                          X