Perimti taip paprastai negali. Turi būti konkursas. Arba mikrobų pirkimo, arba nuomos. Nes nemanau, kad parkas turi lėšų nupirkti visus mikrobus (ar bent didesnę jų dalį). Ir aplamai idėja būtų visiška nesąmonė, nes tų mikrobų maršrutų 1:1 autobusų pavidale (t.y. bendro bilieto su visom lengvatom sistemoje) visiškai nereikia. Dalis maršrutų dubliuoja esamus. Be to važiuoja tokiomis gatvėmis, kur ir taip pakanka VT, o jei bus bendras bilietas, tai daug kas ims brautis į mikrobus, nes pirmas atvažiavo, užuot važiavę autobusais ar troleibusais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
o jei ir mikriukai stos tik stotelėse tai nemanau kad brausisParašė Al1 Rodyti pranešimąPerimti taip paprastai negali. Turi būti konkursas. Arba mikrobų pirkimo, arba nuomos. Nes nemanau, kad parkas turi lėšų nupirkti visus mikrobus (ar bent didesnę jų dalį). Ir aplamai idėja būtų visiška nesąmonė, nes tų mikrobų maršrutų 1:1 autobusų pavidale (t.y. bendro bilieto su visom lengvatom sistemoje) visiškai nereikia. Dalis maršrutų dubliuoja esamus. Be to važiuoja tokiomis gatvėmis, kur ir taip pakanka VT, o jei bus bendras bilietas, tai daug kas ims brautis į mikrobus, nes pirmas atvažiavo, užuot važiavę autobusais ar troleibusais.
Comment
-
vakar ten važiuojant buvo iškasta duobė o jau vakare padarytas kaip ir šulinį kažkas panašaus. Labai tikėtina kad tai gali būti ir šviesoforas pvz išmanusis kad gali tik viešasis transportas jį įsijungti kada reikia.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŽinant Kauno tendenciją, gali ten atsirasti naujas šviesoforas.
Comment
-
Aplamai tiek Kaune, tiek Vilniuje, gal ir Klaipėdoje kaip vienas iš būdų pagerinti VT būtų būtent VT šviesoforų ir aplamai VT pirmumo ties sankryžomis su šviesoforais sistemų įdiegimas. Tai nėra jokia naujovė. Pavyzdžiui, Lione, Prancūzijoje tokia sistema naudojama troleibusams ir daliai autobusų maršrutų (pagrindinių, sudarančių VT šerdį).
Comment
-
Keis troleibusų kontaktinio tinklo atramas Gimnazijos gatvėje į tokias kaip Juozapavičiaus pt ar Parodos g. Jau viskas paruošta, belieka tik jas pastatyti.Parašė karolis371 Rodyti pranešimąKokią gatvę turite omenyje?
Comment
-
jei ten tinklo atramos tai kam tada buvo išlindę kabeliai? bent kaip ten darė atrodė daug paprasčiau tiesiog buvo duobė paskui įdėjo atramą ir viskas.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąKeis troleibusų kontaktinio tinklo atramas Gimnazijos gatvėje į tokias kaip Juozapavičiaus pt ar Parodos g. Jau viskas paruošta, belieka tik jas pastatyti.
Ryt ten būsiu galėsiu pamatyt kas ten yra
Comment
-
Didžiuosiuose miesto autobusuose ir troleibusuose komposterių seniai nėra, spaudos kioskai talonėliais seniai neprekiauja, tai kokie ten komposteriai atsiranda mikriukuose? Tur būt ten tie elektroninių bilietų nuskaitytuvai?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąKautros mikriukuose kaip kuriuose jau atsiradinėja komposteriai panašu kad Kautra gavo kažkokias palankesnes sąlygas iš savivaldybės kad sutiko dirbti integruotai į e-bilieto sistemą (dotacijos ar kažkas pan).
Comment
-
tebūnie taipParašė Vitas Rodyti pranešimąDidžiuosiuose miesto autobusuose ir troleibusuose komposterių seniai nėra, spaudos kioskai talonėliais seniai neprekiauja, tai kokie ten komposteriai atsiranda mikriukuose? Tur būt ten tie elektroninių bilietų nuskaitytuvai?
Comment
-
Taigi lygtai buvo kalba, kad jokių dotacijų ir lengvatų nebus. Tiesiog bus galima atsiskaityti e-bilieto pinigais už važiavimą mikrobais. O kad keleiviai nepradėtų per daug naudotis mikrobais, reikia jų bilieto kainą padidinti iki 1 euro.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąKautros mikriukuose kaip kuriuose jau atsiradinėja komposteriai panašu kad Kautra gavo kažkokias palankesnes sąlygas iš savivaldybės kad sutiko dirbti integruotai į e-bilieto sistemą (dotacijos ar kažkas pan).
Comment
-
čia panaši situacija kaip su 37N ar 13N maršrutais pradžioj galiojo visi e-bilietai po to galiojo tik papildyti pinigais e-bilietai o dabar kad būtų galima vairuotojui kontroliuoti keleivius nes neįmanoma sužiūrėti kokiu e-bilietu keleiviai važiuoja aplamai galima važiuot tik už grynus pinigus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi lygtai buvo kalba, kad jokių dotacijų ir lengvatų nebus. Tiesiog bus galima atsiskaityti e-bilieto pinigais už važiavimą mikrobais. O kad keleiviai nepradėtų per daug naudotis mikrobais, reikia jų bilieto kainą padidinti iki 1 euro.
Apie tą 1 eurą kad kainuos irgi girdėjau bet ir girdėjau kad ir autobusuose perkant pas vairuotoją irgi kainuos 1 eurą.
Bent kalbama kad įtraukiant į bendrą e-bilieto sistemą turėtų viskas galioti ir nuolaidos
Comment
-
taip vakar ten buvau ir tikrai nieko panašaus ten į šviesoforą tik viena man nesuprantama ar nėra vietos kad būtų apie 50 centimetrų nuo gatvės o paskutinį sankryžoje su ožeskienės gatve ant kampo išvis bus geriausiu atveju apie 20 cm nuo gatvės.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąjei ten tinklo atramos tai kam tada buvo išlindę kabeliai? bent kaip ten darė atrodė daug paprasčiau tiesiog buvo duobė paskui įdėjo atramą ir viskas.
Ryt ten būsiu galėsiu pamatyt kas ten yra
Comment
-
Nuolaidos mikrobuose būtų visiška nesąmonė, kaip minėjau, dėl to, kad tada visi liptų į mikrobus (nes galioja principas kas pirmas atvažiavo, į tą ir lipu, jei tik veža ten, kur reikia) ir jie būtų perpildyti. Mikrobai perimtų didelė dalį keleivių visur, kur tik jie dubliuojasi su autobusais ir troleibusais. Gautųsi net ne auksinė, o platininė šėrykla "Kautrai", kuri per metus atpirktų visus jų mikrobus... Manau, kad valdžia turi nors šiek tiek košės galvoje.
Kas dėl e-bilieto kontrolės, tai mikrobuose tai lengvai išsprendžiama. Naktiniuose ta problema negalėjo būti lengvai sprendžiama. Nes naktiniais žmonės naudojasi retai. Todėl įvesti specialų naktinio tarifo bilietą neapsimoka. Pinigais kortelę pildo ne visi. Irgi problema. Su mikrobais kur kas paprasčiau, nes būtų tam tikra apčiuopiama keleivių dalis, dėl kurios jau būtų galima įvesti mikrobo elektroninį bilietą (didesnio tarifo). Taip pat ir atsiskaitymą pinigai, bet didesniu tarifu. O kas nei tokio, nei kitokio e-bilietų neturėtų, tas mokėtų grynais. Iš esmės tokiu būdu mikrobo bilietą pirktų tik tie, kurie dažnai jais važiuoja. Kas retai, tas mokėtų arba e-bilieto pinigais, arba grynais. Ir mikrobai neperimtų ženklaus keleivių srauto, o toliau gyvuotų iki sutarties pabaigos, kai galiausiai juos iš viso reikėtų išspirti.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.26, 09:24.
Comment
-
ir labai būtų gerai mažesnis srautas būtų keleivių važiuojančių autobusais nes vairuotojui nuvežt 10 ar 100 keleivių yra tas pats jokios naudos. Nauda tik tada jei moka grynais pinigais ir perka bilietą, gal kas ir pastebėjo kad niekas nelaukia atbėgančių keleivių.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNuolaidos mikrobuose būtų visiška nesąmonė, kaip minėjau, dėl to, kad tada visi liptų į mikrobus (nes galioja principas kas pirmas atvažiavo, į tą ir lipu, jei tik veža ten, kur reikia) ir jie būtų perpildyti. Mikrobai perimtų didelė dalį keleivių visur, kur tik jie dubliuojasi su autobusais ir troleibusais. Gautųsi net ne auksinė, o platininė šėrykla "Kautrai", kuri per metus atpirktų visus jų mikrobus... Manau, kad valdžia turi nors šiek tiek košės galvoje.
Kas dėl e-bilieto kontrolės, tai mikrobuose tai lengvai išsprendžiama. Naktiniuose ta problema negalėjo būti lengvai sprendžiama. Nes naktiniais žmonės naudojasi retai. Todėl įvesti specialų naktinio tarifo bilietą neapsimoka. Pinigais kortelę pildo ne visi. Irgi problema. Su mikrobais kur kas paprasčiau, nes būtų tam tikra apčiuopiama keleivių dalis, dėl kurios jau būtų galima įvesti mikrobo elektroninį bilietą (didesnio tarifo). Taip pat ir atsiskaitymą pinigai, bet didesniu tarifu. O kas nei tokio, nei kitokio e-bilietų neturėtų, tas mokėtų grynais. Iš esmės tokiu būdu mikrobo bilietą pirktų tik tie, kurie dažnai jais važiuoja. Kas retai, tas mokėtų arba e-bilieto pinigais, arba grynais. Ir mikrobai neperimtų ženklaus keleivių srauto, o toliau gyvuotų iki sutarties pabaigos, kai galiausiai juos iš viso reikėtų išspirti.
Ar tik dabar nebus taip su Kautros mikriukais kai vairuotojui iš keleivių kiekio nebus naudos kai dalis manau ir didelė atsiskaitinės su e-bilietu.
Comment
Comment