Labai gerai būtų, jei iš viso mikrobai būtų išspirti iš rinkos. Maršrutus pertvarkyti ir paleisti autobusus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Šiandien ne balandžio 1Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąKautra nesutinka eiti į bendrą vieno bilieto sistemą nuo sausio 1 dienos su KVT ir nori nutraukti sutartį su savivaldybę dėl nesilaikymo sutarties su Kautra. Todėl šitie maršrutai atiteks savivaldybei ir jie ieškos kas juos aptarnaus.
Comment
-
Planų šimtai, realių veiksmų - nulis. Planuose kitų metų 65 nauji. Labiausiai tikėtina, kad kitas atsinaujinimas bus dar 13 armonikų.Parašė karolis371 Rodyti pranešimąKlausimą turiu tokį. Gal kas nors žino iš realią Informaciją,o ne gandus apie troleibusų pirkimą kitais metais,kokie planai?Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Kažkaip netikiu... Gi Skardžiukas pats sakė, kad Kautra "ale" nori ir siekia įsivesti E-Bilietą..Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąKautra nesutinka eiti į bendrą vieno bilieto sistemą nuo sausio 1 dienos su KVT ir nori nutraukti sutartį su savivaldybę dėl nesilaikymo sutarties su Kautra. Todėl šitie maršrutai atiteks savivaldybei ir jie ieškos kas juos aptarnaus.
Comment
-
kiek aš žinau jie norėjo įsivesti e-bilietą tik Kautros mikriukuose galiojantį o dabar norima padaryt kad galiotų vienas ir tas pats e-bilietas tiek mikriukuose tiek autobusuoseParašė Tautvis Rodyti pranešimąKažkaip netikiu... Gi Skardžiukas pats sakė, kad Kautra "ale" nori ir siekia įsivesti E-Bilietą..
Comment
-
Kur iškišti? Kokius mikrobus?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNereikia tikėt viskuo ką sako. Vienintelis įmanomas, tiesa sunkiai tikėtinas variantas- rado kur iškišt mikrobus.
Comment
-
čia kalba eina apie Kautros mikriukus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKur iškišti? Kokius mikrobus?
Comment
-
bet kam tada eina vairuotojai nuo Kautros mikriukų į autobusų parką o kiti ant Kautros autobusų?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠiandien ne balandžio 1
Comment
-
Čia KVT ar savivaldybė ne prie ko. "Kautros" problema tai. Savivaldybei tik problema, kad bedarbių virš šimto atsiras... Tik klausimas, jei iš tiesų "Kautra" atsisako maršrutinių taksi, ar autobusų parkas pajėgus kompensuoti kai kuriuos maršrutus po mikrobų. T.y. paleisti 2-3 naujus maršrutus, ir sustiprinti esančius, kurių trasos dalis dubliavo maršrutiniai taksi.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.22, 09:57.
Comment
-
tik savivaldybės kaltė jei nori pakeist sąlygas vežėjuiParašė Al1 Rodyti pranešimąČia KVT ar savivaldybė ne prie ko. "Kautros" problema tai. Savivaldybei tik problema, kad bedarbių virš šimto atsiras... Tik klausimas, jei iš tiesų "Kautra" atsisako maršrutinių taksi, ar autobusų parkas pajėgus kompensuoti kai kuriuos maršrutus po mikrobų. T.y. paleisti 2-3 naujus maršrutus, ir sustiprinti esančius, kurių trasos dalis dubliavo maršrutiniai taksi.
Comment
-
bet dar ir kišt savo sąlygas papildomas kurios nėra numatytos sutartyje, todėl manau pats geriausias Kautrai metas bėgt iš šito verslo. Kaip mini Kautra per šitą verslą jau turi apie 150 000 minuso.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNėra jokios savivaldybės kaltės. "Kautra" prasimovė su miesto mikrobais. Sukišo krūvą pinigų į naujus mikrobus, o keleivių nėra pakankamai.
Comment
-
bent kiek suprantu kad būtina intergruotis prie bendros sistemos Kautrai o Kautra nenori todėl ankščiau laiko bus nutraukiama sutartis o savivaldybė šituos maršrutus perleis kitam vežėjui kurie gali dirbti pagal šituos reikalavimusParašė Al1 Rodyti pranešimąKokias sąlygas kiša? Integraciją į bilietų sistemą? Tai "Kautra" turi teisę nesiintegruoti. O savivadldybė turi teisę keisti sąlygas derybų būdu. Nieko savivaldybė neverčia daryti. "Kautros" problemos, kad ji neapskaičiavo realios situacijos ir išsidūrė.
bet baigiam čia diskutuot gal savivaldybė duos kokias dotacijas vertas dėmesio tai važiuos kaip važiavę greit pamatysimPaskutinis taisė egiscrypth; 2016.11.22, 13:19.
Comment
-
150 k? Taigi čia centai tokiai įmonei.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąbet dar ir kišt savo sąlygas papildomas kurios nėra numatytos sutartyje, todėl manau pats geriausias Kautrai metas bėgt iš šito verslo. Kaip mini Kautra per šitą verslą jau turi apie 150 000 minuso.
Comment
-
Įtariu, kad "Kautra" nenori, nes vis tiek jų mikrobų biznis Kaune nepavyko ir savivaldybės noras integruoti į bilieto sistemą ne prie ko. Nemanau, kad tai numatyta sutartyje, o jei nenumatyta, tai savivaldybė negali per jėgą reikalauti.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąbent kiek suprantu kad būtina intergruotis prie bendros sistemos Kautrai o Kautra nenori todėl ankščiau laiko bus nutraukiama sutartis o savivaldybė šituos maršrutus perleis kitam vežėjui kurie gali dirbti pagal šituos reikalavimus
bet baigiam čia diskutuot gal savivaldybė duos kokias dotacijas vertas dėmesio tai važiuos kaip važiavę greit pamatysim
Nauji mikrobai "Kautrai" neatsiperka. Štai ir viskas. Būtų visiška nesąmonė, jei savivaldybė dar imtų dotuoti mikrobus. Verčiau tegul nuperka 20 panaudotų autobusų autobusų parkui ir to pakaks kompensuoti kai kuriems maršrutams vietoje mikrobų (sustiprinti esamus maršrutus ir 2-3 naujus paleisti). Esmė tame, kad jokio kito vieno vežėjo mikrobais nebus - nėra tokių įmonių. Gali tik ateiti kelios įmonės, ir paimti po vieną maršrutą. Ir tai su nenaujais mikrobais.
Comment
-
pagal sklindančius gandus autobusų parke kad visus Kautros mikriukus perims Kauno autobusai kartu su maršrutais. Ir jei tai yra tiesa jau bus ne maršrutinis taksi o maršrutiniai mini autobusai tokie kaip 19, 33 maršrutai ir stos tik stotelėje baigsis nesąmonės vieną kartą kur kas užsinori ten ir stoja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮtariu, kad "Kautra" nenori, nes vis tiek jų mikrobų biznis Kaune nepavyko ir savivaldybės noras integruoti į bilieto sistemą ne prie ko. Nemanau, kad tai numatyta sutartyje, o jei nenumatyta, tai savivaldybė negali per jėgą reikalauti.
Nauji mikrobai "Kautrai" neatsiperka. Štai ir viskas. Būtų visiška nesąmonė, jei savivaldybė dar imtų dotuoti mikrobus. Verčiau tegul nuperka 20 panaudotų autobusų autobusų parkui ir to pakaks kompensuoti kai kuriems maršrutams vietoje mikrobų (sustiprinti esamus maršrutus ir 2-3 naujus paleisti). Esmė tame, kad jokio kito vieno vežėjo mikrobais nebus - nėra tokių įmonių. Gali tik ateiti kelios įmonės, ir paimti po vieną maršrutą. Ir tai su nenaujais mikrobais.
Comment
Comment