Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Perimti taip paprastai negali. Turi būti konkursas. Arba mikrobų pirkimo, arba nuomos. Nes nemanau, kad parkas turi lėšų nupirkti visus mikrobus (ar bent didesnę jų dalį). Ir aplamai idėja būtų visiška nesąmonė, nes tų mikrobų maršrutų 1:1 autobusų pavidale (t.y. bendro bilieto su visom lengvatom sistemoje) visiškai nereikia. Dalis maršrutų dubliuoja esamus. Be to važiuoja tokiomis gatvėmis, kur ir taip pakanka VT, o jei bus bendras bilietas, tai daug kas ims brautis į mikrobus, nes pirmas atvažiavo, užuot važiavę autobusais ar troleibusais.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Perimti taip paprastai negali. Turi būti konkursas. Arba mikrobų pirkimo, arba nuomos. Nes nemanau, kad parkas turi lėšų nupirkti visus mikrobus (ar bent didesnę jų dalį). Ir aplamai idėja būtų visiška nesąmonė, nes tų mikrobų maršrutų 1:1 autobusų pavidale (t.y. bendro bilieto su visom lengvatom sistemoje) visiškai nereikia. Dalis maršrutų dubliuoja esamus. Be to važiuoja tokiomis gatvėmis, kur ir taip pakanka VT, o jei bus bendras bilietas, tai daug kas ims brautis į mikrobus, nes pirmas atvažiavo, užuot važiavę autobusais ar troleibusais.
      o jei ir mikriukai stos tik stotelėse tai nemanau kad brausis

      Comment


        Brausis, nes jie visvien važiuos greičiau. Kad ir pasamonėje greičiau, bet vistiek.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Kaip variantas, aišku, įmanomas, kad autobusų parkas galėtų nupirkti dalį mikrobų, bet tikrai ne visus. Tačiau vėlgi, be konkurso nenupirks.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Žinant Kauno tendenciją, gali ten atsirasti naujas šviesoforas.
            vakar ten važiuojant buvo iškasta duobė o jau vakare padarytas kaip ir šulinį kažkas panašaus. Labai tikėtina kad tai gali būti ir šviesoforas pvz išmanusis kad gali tik viešasis transportas jį įsijungti kada reikia.

            Comment


              Aplamai tiek Kaune, tiek Vilniuje, gal ir Klaipėdoje kaip vienas iš būdų pagerinti VT būtų būtent VT šviesoforų ir aplamai VT pirmumo ties sankryžomis su šviesoforais sistemų įdiegimas. Tai nėra jokia naujovė. Pavyzdžiui, Lione, Prancūzijoje tokia sistema naudojama troleibusams ir daliai autobusų maršrutų (pagrindinių, sudarančių VT šerdį).

              Comment


                jokio šviesoforo ten nebus, ten bus nauja kontaktinio tinklo atrama. Visoje gatvėje keičiamos bus atramos.

                Comment


                  Kokią gatvę turite omenyje?

                  Comment


                    Parašė karolis371 Rodyti pranešimą
                    Kokią gatvę turite omenyje?
                    Keis troleibusų kontaktinio tinklo atramas Gimnazijos gatvėje į tokias kaip Juozapavičiaus pt ar Parodos g. Jau viskas paruošta, belieka tik jas pastatyti.

                    Comment


                      Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                      Keis troleibusų kontaktinio tinklo atramas Gimnazijos gatvėje į tokias kaip Juozapavičiaus pt ar Parodos g. Jau viskas paruošta, belieka tik jas pastatyti.
                      jei ten tinklo atramos tai kam tada buvo išlindę kabeliai? bent kaip ten darė atrodė daug paprasčiau tiesiog buvo duobė paskui įdėjo atramą ir viskas.
                      Ryt ten būsiu galėsiu pamatyt kas ten yra

                      Comment


                        O kaip gatvių apšvietimas be kabelių? Be to ir KT maitinimas galit būti, nors tokioje vietoje jis mažai tikėtinas.

                        Comment


                          Kautros mikriukuose kaip kuriuose jau atsiradinėja komposteriai panašu kad Kautra gavo kažkokias palankesnes sąlygas iš savivaldybės kad sutiko dirbti integruotai į e-bilieto sistemą (dotacijos ar kažkas pan).

                          Comment


                            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                            Kautros mikriukuose kaip kuriuose jau atsiradinėja komposteriai panašu kad Kautra gavo kažkokias palankesnes sąlygas iš savivaldybės kad sutiko dirbti integruotai į e-bilieto sistemą (dotacijos ar kažkas pan).
                            Didžiuosiuose miesto autobusuose ir troleibusuose komposterių seniai nėra, spaudos kioskai talonėliais seniai neprekiauja, tai kokie ten komposteriai atsiranda mikriukuose? Tur būt ten tie elektroninių bilietų nuskaitytuvai?

                            Comment


                              Ir KVT realaus laiko sistemoje atsirado Kautros mikriukų maršrutai. Bet kol kas dar juose nieko nerodo

                              Comment


                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Didžiuosiuose miesto autobusuose ir troleibusuose komposterių seniai nėra, spaudos kioskai talonėliais seniai neprekiauja, tai kokie ten komposteriai atsiranda mikriukuose? Tur būt ten tie elektroninių bilietų nuskaitytuvai?
                                tebūnie taip

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                  Kautros mikriukuose kaip kuriuose jau atsiradinėja komposteriai panašu kad Kautra gavo kažkokias palankesnes sąlygas iš savivaldybės kad sutiko dirbti integruotai į e-bilieto sistemą (dotacijos ar kažkas pan).
                                  Taigi lygtai buvo kalba, kad jokių dotacijų ir lengvatų nebus. Tiesiog bus galima atsiskaityti e-bilieto pinigais už važiavimą mikrobais. O kad keleiviai nepradėtų per daug naudotis mikrobais, reikia jų bilieto kainą padidinti iki 1 euro.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Taigi lygtai buvo kalba, kad jokių dotacijų ir lengvatų nebus. Tiesiog bus galima atsiskaityti e-bilieto pinigais už važiavimą mikrobais. O kad keleiviai nepradėtų per daug naudotis mikrobais, reikia jų bilieto kainą padidinti iki 1 euro.
                                    čia panaši situacija kaip su 37N ar 13N maršrutais pradžioj galiojo visi e-bilietai po to galiojo tik papildyti pinigais e-bilietai o dabar kad būtų galima vairuotojui kontroliuoti keleivius nes neįmanoma sužiūrėti kokiu e-bilietu keleiviai važiuoja aplamai galima važiuot tik už grynus pinigus.
                                    Apie tą 1 eurą kad kainuos irgi girdėjau bet ir girdėjau kad ir autobusuose perkant pas vairuotoją irgi kainuos 1 eurą.
                                    Bent kalbama kad įtraukiant į bendrą e-bilieto sistemą turėtų viskas galioti ir nuolaidos

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                      jei ten tinklo atramos tai kam tada buvo išlindę kabeliai? bent kaip ten darė atrodė daug paprasčiau tiesiog buvo duobė paskui įdėjo atramą ir viskas.
                                      Ryt ten būsiu galėsiu pamatyt kas ten yra
                                      taip vakar ten buvau ir tikrai nieko panašaus ten į šviesoforą tik viena man nesuprantama ar nėra vietos kad būtų apie 50 centimetrų nuo gatvės o paskutinį sankryžoje su ožeskienės gatve ant kampo išvis bus geriausiu atveju apie 20 cm nuo gatvės.

                                      Comment


                                        Nuolaidos mikrobuose būtų visiška nesąmonė, kaip minėjau, dėl to, kad tada visi liptų į mikrobus (nes galioja principas kas pirmas atvažiavo, į tą ir lipu, jei tik veža ten, kur reikia) ir jie būtų perpildyti. Mikrobai perimtų didelė dalį keleivių visur, kur tik jie dubliuojasi su autobusais ir troleibusais. Gautųsi net ne auksinė, o platininė šėrykla "Kautrai", kuri per metus atpirktų visus jų mikrobus... Manau, kad valdžia turi nors šiek tiek košės galvoje.

                                        Kas dėl e-bilieto kontrolės, tai mikrobuose tai lengvai išsprendžiama. Naktiniuose ta problema negalėjo būti lengvai sprendžiama. Nes naktiniais žmonės naudojasi retai. Todėl įvesti specialų naktinio tarifo bilietą neapsimoka. Pinigais kortelę pildo ne visi. Irgi problema. Su mikrobais kur kas paprasčiau, nes būtų tam tikra apčiuopiama keleivių dalis, dėl kurios jau būtų galima įvesti mikrobo elektroninį bilietą (didesnio tarifo). Taip pat ir atsiskaitymą pinigai, bet didesniu tarifu. O kas nei tokio, nei kitokio e-bilietų neturėtų, tas mokėtų grynais. Iš esmės tokiu būdu mikrobo bilietą pirktų tik tie, kurie dažnai jais važiuoja. Kas retai, tas mokėtų arba e-bilieto pinigais, arba grynais. Ir mikrobai neperimtų ženklaus keleivių srauto, o toliau gyvuotų iki sutarties pabaigos, kai galiausiai juos iš viso reikėtų išspirti.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2016.11.26, 09:24.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Nuolaidos mikrobuose būtų visiška nesąmonė, kaip minėjau, dėl to, kad tada visi liptų į mikrobus (nes galioja principas kas pirmas atvažiavo, į tą ir lipu, jei tik veža ten, kur reikia) ir jie būtų perpildyti. Mikrobai perimtų didelė dalį keleivių visur, kur tik jie dubliuojasi su autobusais ir troleibusais. Gautųsi net ne auksinė, o platininė šėrykla "Kautrai", kuri per metus atpirktų visus jų mikrobus... Manau, kad valdžia turi nors šiek tiek košės galvoje.

                                          Kas dėl e-bilieto kontrolės, tai mikrobuose tai lengvai išsprendžiama. Naktiniuose ta problema negalėjo būti lengvai sprendžiama. Nes naktiniais žmonės naudojasi retai. Todėl įvesti specialų naktinio tarifo bilietą neapsimoka. Pinigais kortelę pildo ne visi. Irgi problema. Su mikrobais kur kas paprasčiau, nes būtų tam tikra apčiuopiama keleivių dalis, dėl kurios jau būtų galima įvesti mikrobo elektroninį bilietą (didesnio tarifo). Taip pat ir atsiskaitymą pinigai, bet didesniu tarifu. O kas nei tokio, nei kitokio e-bilietų neturėtų, tas mokėtų grynais. Iš esmės tokiu būdu mikrobo bilietą pirktų tik tie, kurie dažnai jais važiuoja. Kas retai, tas mokėtų arba e-bilieto pinigais, arba grynais. Ir mikrobai neperimtų ženklaus keleivių srauto, o toliau gyvuotų iki sutarties pabaigos, kai galiausiai juos iš viso reikėtų išspirti.
                                          ir labai būtų gerai mažesnis srautas būtų keleivių važiuojančių autobusais nes vairuotojui nuvežt 10 ar 100 keleivių yra tas pats jokios naudos. Nauda tik tada jei moka grynais pinigais ir perka bilietą, gal kas ir pastebėjo kad niekas nelaukia atbėgančių keleivių.
                                          Ar tik dabar nebus taip su Kautros mikriukais kai vairuotojui iš keleivių kiekio nebus naudos kai dalis manau ir didelė atsiskaitinės su e-bilietu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X