Parašė Čikupakas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Gatvės plotis ten pakankamas, netgi automobiliai statomi.Parašė amiko Rodyti pranešimąBet visą eismą uždarytų. Taip negerai.
Comment
-
Mes kalbame apie Eivenių g.? Sustojus troleibusui už jo esantis transportas nebepravažiuotų, o išvažiuoti į priešpriešinį eismą ir apvažiuoti troleibusą nepavyktų, nes eismas ten intensyvus ir tai būtų per daug pavojinga. Gatvės plotis ten nepakankamas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGatvės plotis ten pakankamas, netgi automobiliai statomi.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Gatvės plotis ten pakankamas. Galima susiaurinti šaligatvius iš abiejų pusų ties stotele.Parašė amiko Rodyti pranešimąMes kalbame apie Eivenių g.? Sustojus troleibusui už jo esantis transportas nebepravažiuotų, o išvažiuoti į priešpriešinį eismą ir apvažiuoti troleibusą nepavyktų, nes eismas ten intensyvus ir tai būtų per daug pavojinga. Gatvės plotis ten nepakankamas.
Comment
-
Ziemos metu tikrai neivaziuotu,be to truliku padangos daug prastesnes nei autiku, skodos dar gal kaip nors uzpompuotu,o solariai taip ir pastrigtu ikalneje,uztenka barsausko kalno ir petrasiunu kalno kai nebarstyti buna,tai buna sakes....Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąKaip pastebėjau čia nemažai renkas Kauno viešojo transporto žinovų. Įdomu, būtų sužinot jų nuomonę apie troleibusų liniją į Parodos kalną. Ar iš tiesų jie neužkiltų į tą Parodos kalną, ar čia tik nieko neišmanantys apie troleibusų galimybes bumbekliai verkia? Nes šiaip tai, ta linija tikrai būtų naudinga. Be to, labai daug finansuotų ES.
Comment
-
Sesto forto kalne nera astriu kreiviu,bet va praeita ziema kai buvo plikledis,tai bandziau kilt i kalna,bet po kiek metru greitis sumazejo ir ziuriu kad ne be i prieki vaziuoju o riedu atgal,tai visa laime,kad viena puse pasigavau sausa pakrasti,tai siaip ne taip uzkopiau,bet jau buvau issigandus.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąTroleibusai Parodos kalnu uzvaziuotu lengvai. Bet tik reikia, kai AMIKO minejo, kad ten butu neastrios "kreives", kad nereiketu per jas vaziuojant atleisti pozicijas (kitaip sakant atleisti gazo pedala). Ir kokiu 30 ar40 km/h. galima drasei kilti i kalna.
Comment
-
Tai tu irgi troleibusą vairuoji, ir esi moteriškė?Parašė solaris011 Rodyti pranešimąSesto forto kalne nera astriu kreiviu,bet va praeita ziema kai buvo plikledis,tai bandziau kilt i kalna,bet po kiek metru greitis sumazejo ir ziuriu kad ne be i prieki vaziuoju o riedu atgal,tai visa laime,kad viena puse pasigavau sausa pakrasti,tai siaip ne taip uzkopiau,bet jau buvau issigandus.
Comment
-
Nepasenes, o kaip tik naujas dar neisigaliojes pakabintas buvo. Berods sausio 1 ar gruodzio 31 keitesi grafikai tai mano tokia mintis, kad jie anksciau pakabino tuos grafikus ir gruodzio 30diena as maciau jau nauja grafika, kuris tada DAR negaliojo.Parašė amiko Rodyti pranešimąTai jei jame laikai blogi, tada grafikas pasenęs pakabintas ir tiek.
Comment
-
Tos gatvės rekonstrukcija atlikta prieš kelis metus, o siaurinti šaligatvio nėra kur - jis ir taip siauras.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGatvės plotis ten pakankamas. Galima susiaurinti šaligatvius iš abiejų pusų ties stotele.
Nesuprantu, kam kimšti tą gatvę, juk žiedas būtent VT ten ir skirtas.Aaaa, tada viskas aišku. Jie nekalti, kad nežinojai, jog keičiasi grafikai. O jei žinojai, kad keičiasi, tai kitąkart žinosi, kad reikia atkreipti dėmesį į ant grafiko uždėtą antspaudą su data, nuo kada jis įsigalioja... Grafikai stotelėse dažniausiai kabinami ne tą pačią dieną, kai įsigalios, nes fiziškai nespėjama visų pakeisti.Parašė Gator Rodyti pranešimąNepasenes, o kaip tik naujas dar neisigaliojes pakabintas buvo. Berods sausio 1 ar gruodzio 31 keitesi grafikai tai mano tokia mintis, kad jie anksciau pakabino tuos grafikus ir gruodzio 30diena as maciau jau nauja grafika, kuris tada DAR negaliojo.Paskutinis taisė Ametistas; 2011.01.19, 02:33.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Taip, vairuoju sleikaParašė disident Rodyti pranešimąTai tu irgi troleibusą vairuoji, ir esi moteriškė?
bet "moteriske" skamba per senai,esu mergina
Comment
-
Na absurdas, kai troleibusas turi apsisukinėti žiede 360 laipsnių. Vilniuje Ateities g. analogiškas žiedas buvo. Žiede esančioje stotelėje stodavo abiejomis kryptimis važiuojantys autobusai. Bet ten autobusai kursavo žymiai rečiau nei troleibusai Kaune prie Klinikų. Be to tame žiede nestovėjo nei taksi, nei kiti automobiliai važiuodavo. Bereikalingas laiko gaišimas, ir taip mažo žiedo užkimšimas. Gal reikia priminti troleibusų apendiksą Taikos pr.?Parašė amiko Rodyti pranešimąTos gatvės rekonstrukcija atlikta prieš kelis metus, o siaurinti šaligatvio nėra kur - jis ir taip siauras.
Nesuprantu, kam kimšti tą gatvę, juk žiedas būtent VT ten ir skirtas.Aaaa, tada viskas aišku.
Comment
-
Jau kaip plykledis, tada jau niekas neivaziuoja i kalna. Atsimynk, solariuose yra dar toks dalykas vadinamas "turbo", tai ji nuspaudzius, troleibusas per leda eina kaip tankas. Aisku, jei per plykledi sustosi viduri kalno, tai tada jau niekas nepades.Parašė solaris011 Rodyti pranešimąZiemos metu tikrai neivaziuotu,be to truliku padangos daug prastesnes nei autiku, skodos dar gal kaip nors uzpompuotu,o solariai taip ir pastrigtu ikalneje,uztenka barsausko kalno ir petrasiunu kalno kai nebarstyti buna,tai buna sakes....
Comment
-
Nu va greitu metu jau nebepamatysim gatvese, taip musu forumiecio SCANIJOS megstamu autobusu Scania.Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
Comment
-
Sutinku su tavo nuomone,bet turjau galvoj apie parodos kalna,kad valdzia isivaizduoja jog trulikai geriau uzvaziuos i ta kalna nei autikai,juk sia ziema daug prastovu buvo,nepameni? tai dar sleikos dasides,visas komplektasParašė Boutsen Rodyti pranešimąJau kaip plykledis, tada jau niekas neivaziuoja i kalna. Atsimynk, solariuose yra dar toks dalykas vadinamas "turbo", tai ji nuspaudzius, troleibusas per leda eina kaip tankas. Aisku, jei per plykledi sustosi viduri kalno, tai tada jau niekas nepades.
Comment
-
Tai, kad parodos kalno projektas ne dėl "geresnio užvažiavimo" vystomas, o iš ekologiškų paskatų berods...Parašė solaris011 Rodyti pranešimąSutinku su tavo nuomone,bet turjau galvoj apie parodos kalna,kad valdzia isivaizduoja jog trulikai geriau uzvaziuos i ta kalna nei autikai,juk sia ziema daug prastovu buvo,nepameni? tai dar sleikos dasides,visas komplektas
Comment
Comment