Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Jei juos imtume kaip siūlai - būdų ne pelnas, bet nuostolis. Pirmiau daugiau pasidomėk prieš siūlydamas ir mane naivuoliu nepagrįstai vadindamas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Pasidomėti, kaip turi būti organizuojamas VT miestuose, kaip planuojamos pajamos, išlaidos, kaip kuriami ir koreguojami maršrutai, kaip koordinuojami grafikai. Yra apie tai literatūros lietuvių kalba bent keletas knygų. Nes dabartiniai mėgėjiški komentarai nėra kankamai motyvuoti, kad į juos būtų galima atsižvelgti, tad ir sakau - apsišvietęs būsi protingesnis. Matyti, kad potencialo yra ir šioje srityje galėtum puikiai tobulėti.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKuo pasidomet? Kiek naudojasi tvarkrasciu app'sais keleiviu?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Knygos, aišku, gerai ir jas skaityti sveika. Tačiau, ar nors vienoje tų knygų rašoma, kaip organizuoti VT, jei pelningą stuburinį maršrutą aptarnauja privatininkas ir jo mašinos važiuoja 3 min intervalu? Su mikriukų egzistavimo faktu turime labai iškreiptą VT sistemą, kur pagrindinės aksiomos tampa kvescionuojamomis.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąPasidomėti, kaip turi būti organizuojamas VT miestuose, kaip planuojamos pajamos, išlaidos, kaip kuriami ir koreguojami maršrutai, kaip koordinuojami grafikai. Yra apie tai literatūros lietuvių kalba bent keletas knygų. Nes dabartiniai mėgėjiški komentarai nėra kankamai motyvuoti, kad į juos būtų galima atsižvelgti, tad ir sakau - apsišvietęs būsi protingesnis. Matyti, kad potencialo yra ir šioje srityje galėtum puikiai tobulėti.
Kova su mikriukais - vienas svarbiausių KVT prioritetų. Kovos tikslas - ne mikriukų išnaikinimas, bet jų perkėlimas į periferines trasas, kur autobusas važiuodamas įprastu vidutiniu dažnumu nesurinks pakankamai keleivių.
Tai galima padaryti ne tik licencijų ribojimais, bet ir paprasta konkurencija.
Pirmas lengviausiai įgyvendinamas dalykas - padidinti autobusų greitį kai kuriuose tarpstočiuose. Teko lankytis Švedijoj, UK ir Italijoj, ir niekur autobusai nevažinėja tokiu greičiu, kaip pas mus.
Comment
-
Pritariu, bet tai trunka ilgai dėl povandeninių srovių.Parašė disident Rodyti pranešimąKnygos, aišku, gerai ir jas skaityti sveika. Tačiau, ar nors vienoje tų knygų rašoma, kaip organizuoti VT, jei pelningą stuburinį maršrutą aptarnauja privatininkas ir jo mašinos važiuoja 3 min intervalu? Su mikriukų egzistavimo faktu turime labai iškreiptą VT sistemą, kur pagrindinės aksiomos tampa kvescionuojamomis.
Kova su mikriukais - vienas svarbiausių KVT prioritetų. Kovos tikslas - ne mikriukų išnaikinimas, bet jų perkėlimas į periferines trasas, kur autobusas važiuodamas įprastu vidutiniu dažnumu nesurinks pakankamai keleivių.
Tai galima padaryti ne tik licencijų ribojimais, bet ir paprasta konkurencija.
Pirmas lengviausiai įgyvendinamas dalykas - padidinti autobusų greitį kai kuriuose tarpstočiuose. Teko lankytis Švedijoj, UK ir Italijoj, ir niekur autobusai nevažinėja tokiu greičiu, kaip pas mus.
Ne viską įmanoma įgyvendinti dabartinėmis sąlygomis ir greitai. Bet kad link to eiti reikia - sutinku.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa aciu, turiu kur laisvalaiki leisti. Tiesiog kazkada vazinejau situo marsutu ir zinau, kas per nepatogumas. Siap dabar patapau statistiniu lietuviu vazinejanciu masina. O jei reikia apsieiti be jos, vaziuoju, kad butu greiciausia. Tai ir mastau kaip tokius grazint i autobusus atgal
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Dėl nutrauktų troleibuso laidų – spūstys K. Baršausko gatvėje
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...gatveje-462020
Comment
-
Iš 22 maršrutų mikroautobusų net 12 baigiasi, kerta šilainių mikrorajoną (2 ligoninė, mega, milikonių kalnas ir pan), piko valandą (pasirinkau 7) net 9 reisai 42 mikriuko 9,11 mikriuko reisų po 8 per vieną valandą (intervalas vos 7,5 min) . Autobusų maršrutų didžiausias kiekis piko metu vos 4 autobusai, kitų maršrutų vos 2-3 ar net 1 (tai geriausiu atveju 15min stypčioti stotelėje). Tai kaip gali vykti, kokia nors konkurencija. Šitas rajonas visas atiduotas mikrautobusams ir kol nebus troleibusų, tol mikrobai labai aktyviai ir gyvuos turėdami tokį riebų kasnelį.
Comment
-
Tikrai nesuprantu ir nepalaikau tokių dalykų kaip vieno reiso maršruto kūrimas. Keleiviams tokie maršrutai mažai naudingi, nes niekas jų nežino ir mažai kas naudojasi. Jei jau kuriamas maršrutas, tai juo autobusai turi kursuoti ne vieną ar kelis kartus per dieną. Valdininkai pasidės pliusą ir tiek, o maršrutas po kurio laiko bus numarintas. Bet tuomet tie patys valdininkai pasidės kitą pliusą - optimizavome maršrutus. Taip ir sukasi uždaras ratas, švaistomi resursai ir daroma pokazūcha, užuot rimtai sprendus VT problemas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNaujas vieno rato maršrutas 46M.
http://stops.lt/kaunas/#bus/46m%28nuo12.03%29/a-b/220Paskutinis taisė Al1; 2012.11.25, 21:23.
Comment
-
Moksleiviams pavėžėti. Dėl taupumo vienoje kryptyje trasa trumpesnė. O autobusas paskirtas veikiausiai iš kito maršruto.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNaujas vieno rato maršrutas 46M.
http://stops.lt/kaunas/#bus/46m%28nuo12.03%29/a-b/220www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Autobusų ir troleibusų eismas 2012 m. gruodžio 1 d. po pagrindinės miesto eglutės įžiebimo Rotušės aikštėjeю
http://www.kvt.lt/index.php?id=621
Comment
-
Arba sustoja, atidaro priekines duris, žmonės sulipa, o troleibusui pradėjus važiuot, kokia bobelka iš galo ''atidarykit, atidarykit!!''. Tada vėl sustoja ir laukia, kol ta bobutė išsirioglins.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO kaip mano yra sansu padidinti VT greiti Kaune? Labai letai pradejo vilktis, stotelese ilgai stovi bereikalingai, net ir stoja, kai yra 0 zmoniu prie duru ar laukianciuju..
Comment
-
Pasakei tarsi tai butu bobutes problema, kad ziplas vairuotojas sugalvojo neatidaryti duru.Parašė Traf Rodyti pranešimąArba sustoja, atidaro priekines duris, žmonės sulipa, o troleibusui pradėjus važiuot, kokia bobelka iš galo ''atidarykit, atidarykit!!''. Tada vėl sustoja ir laukia, kol ta bobutė išsirioglins.
Neseniai vaziavau autobusu, kuris buvo artypilnis (daug stovinciu netoli duru) ir tris stoteles is eiles (!!!) jis neatidarydavo galiniu duru kai ten budavo keleiviu, tris stoteles keleiviai is galo vis turedavo rekti, kad duris atidarytu.
Comment
-
Įdomu, kaip tai traktuoti? Ta prasme vairuotojai tapo žiopli, dėl to, kad priekinių durų tvarką įvedė ir jie užmiršo, kad ne tik priekines duris troleibusas turi, ar kaip?Parašė Gator Rodyti pranešimąPasakei tarsi tai butu bobutes problema, kad ziplas vairuotojas sugalvojo neatidaryti duru.
Neseniai vaziavau autobusu, kuris buvo artypilnis (daug stovinciu netoli duru) ir tris stoteles is eiles (!!!) jis neatidarydavo galiniu duru kai ten budavo keleiviu, tris stoteles keleiviai is galo vis turedavo rekti, kad duris atidarytu.
Atrodo turėtų matytis ar kas stovi prie durų ar ne.
Na gerai, prieš tai buvusiame pranešime gal kiek persistengiau.
Comment
Comment