Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar svarbiausia praleidau: skodos i kalna be problemu?

    Comment


      ;
      Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.09.20, 20:09.

      Comment


        Arba kaip jums būtų Partiznų g. – Šiaurės pr. – Sukilėlių pr. – Klinikos – Parodos g. – Stotis (apsisuktų Kaunakiemio g., Prietilčio g. ir Karaliaus Mindaugo pr.)

        Comment


          Parašė Lich Rodyti pranešimą
          Atsiranda problemėlė, kaip ir buvusi, kada 2 maršrutas važiuodavo labai retai - Kauno pilis neturi susiekimo su Klinikomis
          Yra 50 „Merulos“ maršrutas . Jeigu bet kokio amžiaus kauniečiai labai noriai sukrapšto pinigų maršrutiniam taksi, tai sukrapštys ir 50-am.

          Beje, esant galimybei persėsti naudojant tą patį bilietą, daug problemų nesukeltų toks T2 maršrutas: Kauno pilis - Centras - Parodos g. - Klinikos - Islandijos pl.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            del parodos k.

            is
            Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.09.20, 20:09.

            Comment


              Tai 2-ojo maršruto troleibusui juk galima padaryti užsukimą į Klinikas (Lašo g.). Ar to nenorima daryti dėl Eiguliams pailgėsiančios kelionės į centrą?
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Paroda

                2 aisis troleibusu marsrutas yra privezamasis ,jis ne pagrindinis! jis sumazina 1 ojo apkrovas rytinio ir popietinio piko metu, o dienos metu tik 3 troleibusai dirba. Be to marsrutas aptarnaujamas tik darbo dienomis. Neissipleskime su kilometrais, ju tikrai niekas daugiau neduos. vyniokimes tame, ka turime..

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  2 aisis troleibusu marsrutas yra privezamasis ,jis ne pagrindinis! jis sumazina 1 ojo apkrovas rytinio ir popietinio piko metu, o dienos metu tik 3 troleibusai dirba. Be to marsrutas aptarnaujamas tik darbo dienomis. Neissipleskime su kilometrais, ju tikrai niekas daugiau neduos. vyniokimes tame, ka turime..
                  Jei dabar 2 maršrutas tik papildomas, tai nereiškia, kad pagrindiniu jis negalės tapti nutiesus liniją Parodos gatve. Jei 4 važiuoja tik piko metu, tai ar būtinai jis turi likti toks amžinai? Jei yra 16 maršrutų, tai negi tiek ir turės būti visada, net ir nutiesus naujas linijas?
                  Paskutinis taisė Linas; 2012.09.20, 14:15.

                  Comment


                    O gal vieną kurį nors maršrutą trumpinti iki kokio geležinkelio tilto ar centro (kam į centrą), o kitą pro parodos kalną į panemunę?

                    O Vidūno alėja irgi bus nutiesti laidai? Nes tada tai tikrai apskirtai kone visus ar bent jau pusę maršrutų gali tekti keisti net ne dalinai, o visiškai
                    Paskutinis taisė Traf; 2012.09.20, 14:33.

                    Comment


                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                      Jei dabar 2 maršrutas tik papildomas, tai nereiškia, kad pagrindiniu jis negalės tapti nutiesus liniją Parodos gatve. Jei 4 važiuoja tik piko metu, tai ar būtinai jis turi likti toks amžinai? Jei yra 16 maršrutų, tai negi tiek ir turės būti visada, net ir nutiesus naujas linijas?
                      Tikrai taip, 4 troleibusa butu galima leisti visada.

                      Comment


                        Va, 4, kaip aš jį buvau užmiršęs...

                        Comment


                          l
                          Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.09.20, 20:09. Priežastis: Apjungti 2 pranešimai iš eilės

                          Comment


                            Troleibusų maršrutų numeriai tėra numeriai, o ne šventos karvės ir juos galima mainyti kaip nori, kad tik VT būtų efektyvus. Troleibusai yra Kauno miesto VT stuburas ir prioritetinis transportas. Nesuprantu, kam tada tiesti tą naują liniją, jei nebus padidinta troleibusų rida?
                            Kažkur susimaišo priežastys ir pasekmės.
                            Žiūrim ką turim su K.Petrausko gatve ir Parodos kalnu dabar ir nutiesus kontaktinį tinklą.

                            Dabar: minėtomis gatvėmis važiuoja 6, 27, 34, 38, 43 autob. m. ir krūva mikriukų. Didžiąją dalį keleivių minėta atkarpa perveža mikriukai.

                            Nutiesus KT: Siūlomi troleibusų maršrutai įvardyti raidėmis, kad nebūtų painiavos su dabartimi. A,B,C gali tapti bet kuris dabartinis skaičius.

                            Siūlomas troleibusų maršrutas A. 6 autobusų maršrutą galima nukreipti kiekvieną dieną iki Geležinkelio stoties, taip kaip važiuoja 6A. 6 aut. trasa nuo Naujamiesčio iki Draugystės g. bus pilnai padengta KT. Ar įmanoma čia autobusų ridos km permesti troleibusų A maršrutui?

                            Toliau: B maršrutas. Trasa: Šiaurės pr. - Klinikos - Utenos g. - K. Petrausko - Parodos stotis yra uzurpuota 3, 22, 43 mikriukų. Pripažinkime, kad 43 autobusas viso labo pagalbinė priemonė šia trasa pasiekti stotį. Dalis žmonių į stotį važiuoja su 1 trol. Taigi, peršasi dar vienas maršrutas šia tiesia trasa ir reikia, kad jis būtų toks, kad pajėgtų nurungti mikriukus. Į jį galima perkelti vieną ar du troleibusus iš 1 maršruto, o dabartinį 1 galima trumpinti iki Kęstučio g. Logika: kas iš Eigulių norės važiuoti į stotį, rinksis greitesnį variantą. Iš Savanorių pr. į stotį pakanka transporto. Atsiradus laidams į Šančius naujas maršrutas bus pratęstas iki jų.
                            Šis planas turi rimtą minusą - tai jau 3 maršrutų grafikų derinimas Sukilėlių prospekte.

                            C. Dar pro Parodos kalną galima nukreipti dabartinį 3 maršrutą: trasa Taikos pr. Savanorių - K. Petrausko - Parodos -Kęstučio - Nemuno g. - K.Pilis. Bet trasa gaunasi dubliuojanti patį pirmą mano aprašytą maršrutą, todėl šis siūlymas reikalauja atidaus svarstymo.

                            D. Ar pro Parodą leisti dab. 4 su jo sušaudytu tvarkaraščiu - vieni dievai težino.

                            Comment


                              l
                              Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.09.20, 20:08.

                              Comment


                                Tam, kad bilekokiam žmogeliui, nevažinėjančiam VT, įlipus į troleibusą vietoj 2 Lt nerekėtų mokėti 4.

                                Comment


                                  l
                                  Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.09.20, 20:08.

                                  Comment


                                    Nesuprantu, kodėl 11 troleibusai važinėja taip dažnai, nors būna pustuščiai.
                                    7 retesni, bet sausakimši.

                                    Comment


                                      O dėl 1 maršruto: kaip jums
                                      1 – Islandijos pl. – Sukilėlių pr. – Klinikos – Savanorių pr. – Kęstučio g. ir
                                      17 – Islandijos pl. – Ašigalio g. – Sukilėlių pr. (be Klinikų) – Parodos g. – Stotis (apsisuktų po Čiurlionio tiltu)?
                                      1 Klinikoms aptarnauti, o 17 Stočiai, Žaliakalniui ir Ašigalio gatvei.

                                      Comment


                                        l
                                        Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.09.20, 20:08.

                                        Comment


                                          l
                                          Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.09.20, 20:08.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X