Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad ir Lietuva Lenkiją įtraukė į pilką zoną ir nuo pirmadienio reikės izoliuotis. Keliaujančių autobusais liks visai mažai.
    Jei atvykstama su neigiamu testu, izoliuotis nereikia.
    O keliaujančiųjų tiek autobusais, tiek lėktuvais jau seniai drastiškai sumažėjo, bet ten ne dėl Lietuvos taikomų apribojimų, o dėl kitų šalių taikomų apribojimų Lietuvos atžvilgiu.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Nuo gruodžio 17 d. Baltarusija uždraudė piliečių ir užsieniečių, pastoviai gyvenančių Baltarusijoje, išvykimą iš šalies sausumos transportu. Vykti galės tik turintys legalų darbą užsienyje ar besimokantys. Taip pat artimųjų mirties atveju ar gydytis. Taigi, dalis autobusų bus atšaukti, nes keleivių smarkiai sumažės.

      Comment


        Jei akys neapgavo, šiandien kelyje Alytus-Valkininkai-Vilnius prasilenkėm su autobusu Zaporyzhya-Riga. Ar yra kas girdėjęs apie tokį reisą?

        Comment


          Anksčiau nebuvo, bet dabar gali būti.

          Comment


            Šiaip labia keistas maršrutas ypač per Alytaus plentą - suprask, jog iš Lenkijos ir ne tiesiai į Rygą važiuojant, bet pro Vilnių. Nors gali būt jog tokį milžinišką lanką per Lenkiją daro, nes dėl karantino BLR per sienas nepraleidžia, kitaip labai sunku įsivaizduot maršruto logiką iš Zaporožės per Lenkijos pusę... Kai net Kijevas važiuoja per BLR. Beje markės nepastebėjau, bet autobusas naujutėlaitis ir ne ką prastesnis nei blizgantys didieji Ollex autobusai.

            Comment


              Gal keičia autobusą pasienyje, gal paima darbuotojus iš skirtingų miestų, labai daug gal

              Comment


                https://ecolines.net/international/e...bus-station%29 Click image for larger version

Name:	Screenshot_20201227-223840_Chrome.jpg
Views:	1006
Size:	307,7 kB
ID:	1849738

                Comment


                  jį sutikom apie 16h. tai nė vienas iš šitų variantų negali būt, nes pusę paros ant sienos nevėluotų... o važiuot 50val. su 2 persėdimais, iš kurių vienas anksti ryte o kitas - naktinis Kijeve gali tik visiškai visiški pablūdėliai... ir bilietas 94 EUR, kai lėktuvu Kiev-Vilnius galima rast už 40 EUR pamedžiojus

                  Comment


                    Vienam maršrutui penki autobusai, kurie išvyksta skirtingu laiku, o atvyksta visi vienu metu??
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Taigi su persėdimais dviem visi reisai. Aišku, kad tik durnius važiuos nuo iki tokiu maršrutu. Tai tiesiog jungiamieji maršrutai. Kaip ir lėktuvų juk būna su keliais persėdimais siūlo. Tiesa, ten ir kaina dažniausiai maža, o čia nesveika kaina.

                      Comment


                        Parašė taccido Rodyti pranešimą
                        Jau forume daug kartų rašyta, kodėl keleivinės stotys neturi būti už centro. Dabar miestai tiek nesiplečia kiek XIX ar XX a. Ir šiaip stengiamasi stotį kuo arčiau centro daryti, ar net po centru pasikasti. Vokietijos miestų pavyzdžiai puikiai iliustruoja naujas tendencijas. O oro uostai visai kas kita.
                        Matai, stotis nėra tik peronas ir keli bėgiai. Ji paskui save tempia ir krovinius bei aptarnavimą. Galima įrengti ir vien tik keleivinę stotį, bet ekonominis efektas vietovei bus minimalus. Pvz Senuosiuose Trakuose pastatė maisto produktų gamyklą ir vienas išpagrindinių kriterijų - galimybė turėti geležinkelio atšaką.

                        Prisiverčiau perskaityti SWECo atskaitą. Panašu kad "Vilnius Hbf" išlaikymas įrašytas projektavimo užduotyje ir su tuo nepasiginčysi. Beje, gal kas žinot kur padėta 2020-04-22 SWECO ataskaita? Noriu pamatyti pirmines alternatyvas.

                        Comment


                          Aha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Aha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.
                            Tam, kad galėtų būti tiesioginiai servisai į Varšuvą, Rygą, Taliną etc.

                            Comment


                              Atmink, kad nepasiteisino PolskiBus maršrutai į Vilnių, kurie buvo kartus pigesni nei kitų vežėjų, bet vežė Varšuvoje ne į Zachodnią ir centrinę stotis, o į užkampį prie Mlocinų metro stoties šiaurinėje Varšuvos dalyje. Smulkmena, atrodo, bet tai lėmė maršrutų nepopuliarumą.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Tam, kad galėtų būti tiesioginiai servisai į Varšuvą, Rygą, Taliną etc.
                                Kiek kasdien keleivių autobusais važiuoja iš Vilniaus Taliną ar Varšuvą?
                                Flickr

                                Comment


                                  Tikrai daugiau važiuotų esant normaliam transportui. Aš pats į Rygą važiuočiau dažniau, jei būtų traukinys.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs

                                    IMHO - užgautos VILNIAUS emocijos.
                                    Man je ne karta teko girdėti "100 km - ne atstumas. Jei labai reikia, po pietų bus Vilniuje. Jei nelabai - ryt ryte."
                                    Kokios emocijos? Prie ko tie 100 km?

                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Kiek kasdien keleivių autobusais važiuoja iš Vilniaus Taliną ar Varšuvą?
                                    Į Varšuvą tai pakankamai daug, į Taliną, aišku, kad 10 kartų mažiau...

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Kiek kasdien keleivių autobusais važiuoja iš Vilniaus Taliną ar Varšuvą?
                                      Į Varšuvą tai pakankamai daug, į Taliną, aišku, kad 10 kartų mažiau...

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Kokios emocijos? Prie ko tie 100 km?
                                        Jei pameni, RB II turėjo pagriebti Vilnių be jokios atšakos.
                                        Ir STAIGA paaiškėja kat taip nebus.

                                        O 100 km yra maždaug atstumas tarp Vilniaus ir kitos sostinės. Kiek tenka kalbėtis su tiekimu, transporto požiūriu naudingiau pagrindinį sandėlį turėti Kauno regione nei Vilniaus.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Tikrai daugiau važiuotų esant normaliam transportui. Aš pats į Rygą važiuočiau dažniau, jei būtų traukinys.
                                          Kaina tada turėtų būti ne daug brangesnė autobusui. Kur 11€ be nuolaidos, kur 23€ (čia kaip pavyzdys).
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X