Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pinigus skaičiuoja kiekvienas savo. Deja. Todėl nunykęs ir susisiekimas geležinkeliais, ir autobusais vežama tik ten, kur yra pelno. Kadangi "elitas" skraido, tai todėl remiama aviacija. Kai važinėjo traukiniais, tai buvo remiami geležinkeliai. Eilinių žmonių interesai mažai kam rūpi - gi aiškiai deklaruojamas liberalizmas ekonomikoje, o tie, kurie neįsipaišo, tai jų problemos. Ypač tai ryšku Rytų Europoje, o ES į tai nusipjauti, nes jei rūpėtų, tai seniai būtų tuo klausimu užsiimta.
    Pastaruoju metu ES skiria labai daug dėmesio geležinkeliams (vienas svarbiausių argumentų - ekologiškumas). Todėl ir Rail Baktica pajudėjo, ir liberalizavimas bus neišvengiamas (nors ir laipsniškas). Jau yra atitinkamų ES teisės aktų projektai.

    Comment


      Deja, deja, nepaisant to, kad ES "skiria" dėmesį geležinkeliams, jie vis tiek nyksta. Skiriamas dėmesys tik toms linijoms, kurios komerciškai apsimoka. Vakarų Europoje irgi buvo uždaryta daug linijų, kurios "neapsimokėjo". Bet nėra ko lyginti Vokietiją su Lietuva. Leituvoje koks tinklas ir koks Vokietijoje. Net ir uždarius dalį linijų, tinklas liko solidus. O Lietuvoje ar ten kokioje Latvijoje ir pan. po liberalizacijos prasiėjimo lieka vos kelios palaikės linijos. Prie ko privedė liberalizmas VT srityje puikiai matome Lietuvoje - VT pats prasčiausias iš visos ES, daugiausiai automobilių ir kelionių jais. Taigi, kas tinka Vakarų Europai, netinka Rytų Europai. Bet nuo gyvenimo atitrūkusiems politikams, egzpertams ir kitokiems veikėjams tai nerūpi. Jie geriau "žino".

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Deja, deja, nepaisant to, kad ES "skiria" dėmesį geležinkeliams, jie vis tiek nyksta. Skiriamas dėmesys tik toms linijoms, kurios komerciškai apsimoka. Vakarų Europoje irgi buvo uždaryta daug linijų, kurios "neapsimokėjo". Bet nėra ko lyginti Vokietiją su Lietuva. Leituvoje koks tinklas ir koks Vokietijoje. Net ir uždarius dalį linijų, tinklas liko solidus. O Lietuvoje ar ten kokioje Latvijoje ir pan. po liberalizacijos prasiėjimo lieka vos kelios palaikės linijos. Prie ko privedė liberalizmas VT srityje puikiai matome Lietuvoje - VT pats prasčiausias iš visos ES, daugiausiai automobilių ir kelionių jais. Taigi, kas tinka Vakarų Europai, netinka Rytų Europai. Bet nuo gyvenimo atitrūkusiems politikams, egzpertams ir kitokiems veikėjams tai nerūpi. Jie geriau "žino".
        Na nesutikčiau su jūsų apibendrinimais. Tarkime, UK regionuose traukinys yra prabangos elementas. Daug žmonių naudojasi autobusais arba pigiomis oro linijomis. Nes atstumą įveikia pigiau. Mašinų irgi daug.

        Dėl ateities - Vilniuje gel. tinklas apima tik nedidelę dalį miesto ir Londono ar Stokholmo sistemos čia nesukursi. Šiaurinis Vilnius neturi bėgių ir tiek. Širvintų, Ukmergės, Molėtų, Nemenčinės neprijungsi. Galų gale jei jungti, reikia dabar. Nes daugiau užsistatys ir kainuos išpirkimai.

        Kokia Klaipėda su Gargždais, Priekule, Kretinga, Palanga(p), Palangos o.u. (p) (PLQ) Šilute, Skuodu, Plunge yra tikrai sujungiama. Reikia tik stotelių tinklą sutankinti ir kur (p) raidė nutiesti bėgius.

        Comment


          Taigi, liberalizmas prie to ir priveda - UK traukinių kainos nesveikos, apie ką visi ten ir ne tik ten kalba. Bet gi svarbiau "laisva rinka". Aš nekalbu apie tai, kad Lietuvoje reikia drastiškai išplėsti geležinkelių tinką, nors Vilniuje, jei tai būtų kokios Vakarų Europos šalies sostinė, pravarytų po miestu geležinkelio tunelį. Grįžtant prie temos - tarptautiniai autobusų pervežimai - nėra socialinė paslauga ir todėl veža tik tais maršrutais, kurie pelningi.

          Comment


            Taigi, maršruto Biržai-Ryga nebus.

            Biržų mero fantazijai – vėl smūgis

            Latvių autobusai biržiečių pas braliukus į Rygą nevežios – taip nurodoma Biržų rajono savivaldybės merui Valdemarui Valkiūnui Latvijos įmonės „Nordeka“ atsiųstame rašte.

            Biržiečiai buvo siūlę latviams maršrutą Ryga–Skaistkalnė pratęsti iki Biržų. Bet įmonė apskaičiavo, kad tai jiems būtų nuostolinga.

            Rašte teigiama, kad vairuotojo nakvynė ir komandiruotė, kuras, autobuso stovėjimas per naktį, mokesčiai ir kitos išlaidos dviem reisams Biržai–Ryga sudarytų apie 120 eurų.

            „Norint kompensuoti išlaidas, šių dviejų papildomų reisų metu autobusu turėtų važiuoti ne mažiau kaip 60 keleivių, jei bilietas kainuotų po 2 eurus, arba ne mažiau kaip 40 keleivių, jei bilietas kainuotų po 3 eurus“, – aiškinama rašte.

            Latvių įmonės skaičiavimais, surinkti tiek keleivių tikrai nepavyks.

            Biržų rajono valdžia vis viena rankų nenuleidžia – svarsto galimybę įsteigti autobusų maršrutą iki Skaistkalnės, kad pageidaujantys vykti į Rygą biržiečiai galėtų persėsti į maršrutu Skaistkalnė–Ryga vykstantį autobusą.
            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.02.24, 22:29.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Taigi, maršruto Biržai-Ryga nebus..

              Biržų mero fantazijai – vėl smūgis
              Va Nordekos monopolis pradeda lįsti per gerklę. Kad tik pas mus tas pats su Kautra neatsitiktų.

              Matai Skaistkalnėje nakvynė apsimoka. O 20 km iki Biržų pabrangsta iki kosmoso.

              Comment


                Prie ko čia monopolis? Kiek realiai biržiečių važiuotų kasdien į Rygą? Tik nereikia išsigalvoti, kad cielas autobusas, jei net į Vilnių ryte jo nesusirenka.

                Comment


                  Na gerbiamas kolega, kažko ginat Nordeką.

                  Biržai-Vilnius yra 10 maršrutų (jei imti pirmadienį) per dieną. Palyginimui Šilalė-Vilnius trys. Gali būti, kad dalis į Vilnių vykstančių įlipa Molėtuose ar Ukmergėje. Bet Biržai-Skaistkalnė-Ryga taip pat gali įlipti bet kur Latvijos teritorijoje jei veža Nordeka. Ir dviems reisams būtų tų keleivių. Aišku, Biržų AP negalėtų vežtik TIK Latvijos teritorijoje, tai negali nieko priešpastatyti Nordekos agresyviam reketui.

                  Iš valstybinės pusės - gal ir gerai. Tegu biržiečiai leidžia pinigus Panevėžyje ar Vilniuje.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Prie ko čia monopolis? Kiek realiai biržiečių važiuotų kasdien į Rygą? Tik nereikia išsigalvoti, kad cielas autobusas, jei net į Vilnių ryte jo nesusirenka.
                    Būtent, viskas čia paprasta. Privatus vežėjas tikrai neatidarys maršruto, kuris niekada neatsipirks. Tuo labiau tarptautinio, kurio niekas nedotuos.

                    Kadangi pagrindinė idėja yra būtent suteikti galimybę biržiečiams apsilankyti Rygoje (kas dėl Rygos gyventojų kelionių į Biržus, tokių būtų vienetai), tai su mažesniais nuostoliais maršrutą aptarnauti galėtų pats Biržų AP. Ryte autobusas išvyktų iš Biržų, vakare grįžtų atgal. Taip būtų sutaupyti pinigai už nakvynę, maršrutui aptarnauti užtektų vieno vairuotojo. Sakyčiau, tokio reiso reikėtų tik savaitgaliais. Maršrutui tinkamas transporto priemones Biržų AP jau turi.


                    Beje, sugrįžtant prie nesemiai aptartos temos apie vietinius pervežimus tarptautiniais maršrutais- nuo balandžio 1 d. Lux Express išplečia vidinių Lenkijos maršrutų tinklą, neįkurdama nei vieno naujo tarpmiestinio maršruto. Tiesiog, visais per Lenkija važiuojančiais tarptautiniais autobusais nuo šiol bus galima keliauti ir tarp Lenkijos miestų (pvz: Suvalkai-Poznanė, Varšuva-Poznanė, Suvalkai-Krokuva).
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.02.24, 22:57.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Sovietmečiu iš Biržų į Rygą buvo ne vienas reisas ir susiekimas vyko net keletu maršrutu. Kas turi to meto tarpmiestinių maršrutų tvarkaraščius, gali patikrinti - kiek pamenu buvo per Suostą-Skaistkalnę, per Sodeliškius-Skaistkalnę ir per Saločius. Gal kokie 4 reisai per dieną. Dar buvo vakarinis latviškas maršrutas Ryga-Kupiškis per Biržus ir rytinis atgal. Šiuo metu "nulis". Bet, jei nėra pasiūlos, nėra ir keleivių. Manau Biržų AP galėtų organizuoti tokį maršrutą bent jau savaitgaliais - keleivių tikrai atsirastų pakankamai - iki kaimyninės sostinės iš Biržų yra dvigubai arčiau nei iki mūsų "didmiesčių" Vilniaus ar Kauno, o milijoninėje Rygoje provincijos gyventojams tikrai būtų ką veikti...

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Iš valstybinės pusės - gal ir gerai. Tegu biržiečiai leidžia pinigus Panevėžyje ar Vilniuje.
                        Tai buvo man pirma šovusi mintis taip pat

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Tai buvo man pirma šovusi mintis taip pat
                          Nežinau kaip dabar, bet prieš metus ar du latviai važiuodavo į Lietuvą apsipirkti.

                          Comment


                            Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                            Nežinau kaip dabar, bet prieš metus ar du latviai važiuodavo į Lietuvą apsipirkti.
                            Ir dabar važiuoja. Juk ten viskas truputį brangiau nei Lietuvoje. Tik nelabai patogu su autobusu parsivežinėti didesnius kiekius maisto ir pan..

                            Biržų AP kaip suprantu nevažiuoja todėl, kad Latvijos viduje jiems neleistų vežti nė keleivio. O vistiek tų keleivių būtų iš Biržų tarkim 5, Tai užpildymui ir atsipirkimui būtina kažką kažkiek pavežti.

                            Biržų AP galbūt apsimokėtų Panevėžys-Biržai-Ryga, nes galime daryti prielaidą, kad Vecumnieki ar Skaistkalne gyventojams būtų įdomu apsipirkti Panevėžio PC. Iš kitos pusės Bauskė-Panevėžys lyg nėra galimybės*. Nors Ryga-Panevėžys atkarpa intensyvi (net Ryga-Pasvalys įmanoma).

                            *- Radau Vilnius-Bauskė pėdsaką tvarkaraštyje kasdien iš Vilniaus 18 val. Bet kažkaip netikiu tokiu maršrutu.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Va Nordekos monopolis pradeda lįsti per gerklę. Kad tik pas mus tas pats su Kautra neatsitiktų.

                              Matai Skaistkalnėje nakvynė apsimoka. O 20 km iki Biržų pabrangsta iki kosmoso.
                              Dienpinigiai Lietuvoje yra 2,85-5,70€, o vykstant į Latviją - jau 38€. Skirtumas yra ir nemažas. Latvijoje, ko gero, panašūs skaičiai.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Na gerbiamas kolega, kažko ginat Nordeką.

                                Biržai-Vilnius yra 10 maršrutų (jei imti pirmadienį) per dieną. Palyginimui Šilalė-Vilnius trys. Gali būti, kad dalis į Vilnių vykstančių įlipa Molėtuose ar Ukmergėje. Bet Biržai-Skaistkalnė-Ryga taip pat gali įlipti bet kur Latvijos teritorijoje jei veža Nordeka. Ir dviems reisams būtų tų keleivių. Aišku, Biržų AP negalėtų vežtik TIK Latvijos teritorijoje, tai negali nieko priešpastatyti Nordekos agresyviam reketui.

                                Iš valstybinės pusės - gal ir gerai. Tegu biržiečiai leidžia pinigus Panevėžyje ar Vilniuje.
                                Aš neginu. Kita valstybė. Nėra keleivių - nėra pelno. Kokio velnio važiuoti vežėjuio Į Vilnių važiuoja, nes yra reikalų - tiek valdžios įstaigose, tiek su sveikata (pas gydytojus vyksta), tiek studijų, pas gimines ir t.t. Jau nekalbu apie Panevėžį, artimiausia didmiestį, kuriame taip pat reikalai. O Rygoje tokių reikalų nėra. Nei ten kas iš Biržų mokosi, nei gydosi, nei pas biurokratus vaikšto. Jei atsiranda vienetai, kuriems to prireikia, tai suranda būdų, kaip nuvykti.

                                Realus variantas būtų tik Vilnius Ryga per Biržus. Naktinis, nes tuomet laiką galima ištempti. Kadangi kelionė į Rygą trunka 4 val. tai išvykstant apie 23 val. atvykimas naktį - ~3. Keleiviams tokiu metu nėra ką Rygoje veikti. Iš tokių autobusų yra Vilnius - Talinas Lux Expresso, bet jis į Biržus tikrai neužsukinės. Kitų vežėjų vėlyvieji irgi į Taliną, todėl jiems užsukimas į Biržus nepageidautinas.

                                Geriau būtų, jei atvykimas į Rygą būtų apie 5 val.. Todėl jei kuris vežėjas paleistų tokį autobusą, išvykstantį iš Vilniaus apie 23.30 su atvykimu į Rygą apie 5 val., tai gal užsukimas į Biržus ir būtų galima suorganizuoti. Taip pat ir Pasvalyje.
                                Su reisu atgal būtų daugiau problemų - grįžimas pageidautinas vakare, o tokius autobusus nukreipinėti per Biržus niekas nenorės.
                                Paskutinis taisė Al1; 2016.02.25, 07:29.

                                Comment


                                  Pasvaliečiai jau turi šiokį tokį susisiekimą su Ryga- į Pasvalį užsuka vienas iš Kautros reisų Kaunas-Ryga-Kaunas.
                                  Tiesa, atvykę į Rygą, pasvaliečiai ten turi tik 3 val.

                                  Naivu būtų tikėti, jog nors vienas iš trijų didžiųjų vežėjų, vežančio tarp Vilniaus ir Rygos, sutiktų prasukti pro Biržus. O priversti jį tą padaryti, žinoma, neįmanoma. Lux Express netgi į Panevėžį neužsuka. Taip kad, manyčiau, tik Biržų AP gali savo savaitgaliniu maršrutu išgelbėti situaciją.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Šiaip užsukti į Biržus, nieko nekainuoja. Kiek teko važiuoti į Rygą, tai labai dažnai renkamės kelią per Biržus. Kilometrų gal 12 daugiau, o laiko atžvilgiu gaunasi tas pats

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Pasvaliečiai jau turi šiokį tokį susisiekimą su Ryga- į Pasvalį užsuka vienas iš Kautros reisų Kaunas-Ryga-Kaunas.
                                      Tiesa, atvykę į Rygą, pasvaliečiai ten turi tik 3 val.

                                      Naivu būtų tikėti, jog nors vienas iš trijų didžiųjų vežėjų, vežančio tarp Vilniaus ir Rygos, sutiktų prasukti pro Biržus. O priversti jį tą padaryti, žinoma, neįmanoma. Lux Express netgi į Panevėžį neužsuka. Taip kad, manyčiau, tik Biržų AP gali savo savaitgaliniu maršrutu išgelbėti situaciją.
                                      Na Ryga turi tokius "privalumus":
                                      1. Studijos, universitetai
                                      2. Parduotuvės (kokių nėra Panevėžyje, Šiauliuose)
                                      3. Kultūriniai renginiai, naktinis gyvenimas
                                      4. Oro uostas
                                      5. Keltas
                                      6. Darbo vieta


                                      Manau, kad Al1 pasiūlytą naktinį Vilnius-Biržai-Ryga būtų naudinga leisti per Uteną, Rokiškį tikintis, kad šių rajonų gyventojams taip pat gali reikėti vieno iš tikslų Rygoje. Leidimas vežti valstybės viduje taip pat padėtų su užpildymu.

                                      Nes kam reikia Vilnius-Ryga, tai nėra tikslo kratytis per Biržus. Čia kaip Vilnius-Palanga per Jurbarką

                                      Comment


                                        Na, važiavimas į Rygą per Uteną, Rokiškį, sakyčiau, būtų pernelyg ilgas, nes taip kelionė trūktų bemaž 6 val.

                                        Manyčiau, tas "lėtasis" maršrutas turėtų būti kitoks: Vilnius-Ukmergė-Panevėžys-Pasvalys-Biržai-Bauskė-Rygos oro uostas-Ryga.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Naktinis Vilnius - Ryga per mažesnius miestus leistų ištempti kelionės laiką ir atvykti į Rygą ne naktį, o ryte. Problema tik su atgaliniu reisu. Žmonės norėtų sugrįžti ne kitą dieną, o dar tą pačia dieną vakare. Todėl iš Rygos reikėtų išvykti ne vėlai vakare, o apie 22.30 val. Į Vilnių atvykimas būtų apie 5 val. Vėlgi, tik ar būtų toks maršrutas (abi kryptys) komerciškai pasiteisintis?
                                          Paskutinis taisė Al1; 2016.02.25, 15:34.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X