Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Deja, deja, nepaisant to, kad ES "skiria" dėmesį geležinkeliams, jie vis tiek nyksta. Skiriamas dėmesys tik toms linijoms, kurios komerciškai apsimoka. Vakarų Europoje irgi buvo uždaryta daug linijų, kurios "neapsimokėjo". Bet nėra ko lyginti Vokietiją su Lietuva. Leituvoje koks tinklas ir koks Vokietijoje. Net ir uždarius dalį linijų, tinklas liko solidus. O Lietuvoje ar ten kokioje Latvijoje ir pan. po liberalizacijos prasiėjimo lieka vos kelios palaikės linijos. Prie ko privedė liberalizmas VT srityje puikiai matome Lietuvoje - VT pats prasčiausias iš visos ES, daugiausiai automobilių ir kelionių jais. Taigi, kas tinka Vakarų Europai, netinka Rytų Europai. Bet nuo gyvenimo atitrūkusiems politikams, egzpertams ir kitokiems veikėjams tai nerūpi. Jie geriau "žino".
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDeja, deja, nepaisant to, kad ES "skiria" dėmesį geležinkeliams, jie vis tiek nyksta. Skiriamas dėmesys tik toms linijoms, kurios komerciškai apsimoka. Vakarų Europoje irgi buvo uždaryta daug linijų, kurios "neapsimokėjo". Bet nėra ko lyginti Vokietiją su Lietuva. Leituvoje koks tinklas ir koks Vokietijoje. Net ir uždarius dalį linijų, tinklas liko solidus. O Lietuvoje ar ten kokioje Latvijoje ir pan. po liberalizacijos prasiėjimo lieka vos kelios palaikės linijos. Prie ko privedė liberalizmas VT srityje puikiai matome Lietuvoje - VT pats prasčiausias iš visos ES, daugiausiai automobilių ir kelionių jais. Taigi, kas tinka Vakarų Europai, netinka Rytų Europai. Bet nuo gyvenimo atitrūkusiems politikams, egzpertams ir kitokiems veikėjams tai nerūpi. Jie geriau "žino".
Dėl ateities - Vilniuje gel. tinklas apima tik nedidelę dalį miesto ir Londono ar Stokholmo sistemos čia nesukursi. Šiaurinis Vilnius neturi bėgių ir tiek. Širvintų, Ukmergės, Molėtų, Nemenčinės neprijungsi. Galų gale jei jungti, reikia dabar. Nes daugiau užsistatys ir kainuos išpirkimai.
Kokia Klaipėda su Gargždais, Priekule, Kretinga, Palanga(p), Palangos o.u. (p) (PLQ) Šilute, Skuodu, Plunge yra tikrai sujungiama. Reikia tik stotelių tinklą sutankinti ir kur (p) raidė nutiesti bėgius.
Comment
-
Taigi, liberalizmas prie to ir priveda - UK traukinių kainos nesveikos, apie ką visi ten ir ne tik ten kalba. Bet gi svarbiau "laisva rinka". Aš nekalbu apie tai, kad Lietuvoje reikia drastiškai išplėsti geležinkelių tinką, nors Vilniuje, jei tai būtų kokios Vakarų Europos šalies sostinė, pravarytų po miestu geležinkelio tunelį. Grįžtant prie temos - tarptautiniai autobusų pervežimai - nėra socialinė paslauga ir todėl veža tik tais maršrutais, kurie pelningi.
Comment
-
Taigi, maršruto Biržai-Ryga nebus.
Biržų mero fantazijai – vėl smūgis
Latvių autobusai biržiečių pas braliukus į Rygą nevežios – taip nurodoma Biržų rajono savivaldybės merui Valdemarui Valkiūnui Latvijos įmonės „Nordeka“ atsiųstame rašte.
Biržiečiai buvo siūlę latviams maršrutą Ryga–Skaistkalnė pratęsti iki Biržų. Bet įmonė apskaičiavo, kad tai jiems būtų nuostolinga.
Rašte teigiama, kad vairuotojo nakvynė ir komandiruotė, kuras, autobuso stovėjimas per naktį, mokesčiai ir kitos išlaidos dviem reisams Biržai–Ryga sudarytų apie 120 eurų.
„Norint kompensuoti išlaidas, šių dviejų papildomų reisų metu autobusu turėtų važiuoti ne mažiau kaip 60 keleivių, jei bilietas kainuotų po 2 eurus, arba ne mažiau kaip 40 keleivių, jei bilietas kainuotų po 3 eurus“, – aiškinama rašte.
Latvių įmonės skaičiavimais, surinkti tiek keleivių tikrai nepavyks.
Biržų rajono valdžia vis viena rankų nenuleidžia – svarsto galimybę įsteigti autobusų maršrutą iki Skaistkalnės, kad pageidaujantys vykti į Rygą biržiečiai galėtų persėsti į maršrutu Skaistkalnė–Ryga vykstantį autobusą.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.02.24, 22:29.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Matai Skaistkalnėje nakvynė apsimoka. O 20 km iki Biržų pabrangsta iki kosmoso.
Comment
-
Na gerbiamas kolega, kažko ginat Nordeką.
Biržai-Vilnius yra 10 maršrutų (jei imti pirmadienį) per dieną. Palyginimui Šilalė-Vilnius trys. Gali būti, kad dalis į Vilnių vykstančių įlipa Molėtuose ar Ukmergėje. Bet Biržai-Skaistkalnė-Ryga taip pat gali įlipti bet kur Latvijos teritorijoje jei veža Nordeka. Ir dviems reisams būtų tų keleivių. Aišku, Biržų AP negalėtų vežtik TIK Latvijos teritorijoje, tai negali nieko priešpastatyti Nordekos agresyviam reketui.
Iš valstybinės pusės - gal ir gerai. Tegu biržiečiai leidžia pinigus Panevėžyje ar Vilniuje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia monopolis? Kiek realiai biržiečių važiuotų kasdien į Rygą? Tik nereikia išsigalvoti, kad cielas autobusas, jei net į Vilnių ryte jo nesusirenka.
Kadangi pagrindinė idėja yra būtent suteikti galimybę biržiečiams apsilankyti Rygoje (kas dėl Rygos gyventojų kelionių į Biržus, tokių būtų vienetai), tai su mažesniais nuostoliais maršrutą aptarnauti galėtų pats Biržų AP. Ryte autobusas išvyktų iš Biržų, vakare grįžtų atgal. Taip būtų sutaupyti pinigai už nakvynę, maršrutui aptarnauti užtektų vieno vairuotojo. Sakyčiau, tokio reiso reikėtų tik savaitgaliais. Maršrutui tinkamas transporto priemones Biržų AP jau turi.
Beje, sugrįžtant prie nesemiai aptartos temos apie vietinius pervežimus tarptautiniais maršrutais- nuo balandžio 1 d. Lux Express išplečia vidinių Lenkijos maršrutų tinklą, neįkurdama nei vieno naujo tarpmiestinio maršruto. Tiesiog, visais per Lenkija važiuojančiais tarptautiniais autobusais nuo šiol bus galima keliauti ir tarp Lenkijos miestų (pvz: Suvalkai-Poznanė, Varšuva-Poznanė, Suvalkai-Krokuva).Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.02.24, 22:57.
Comment
-
Sovietmečiu iš Biržų į Rygą buvo ne vienas reisas ir susiekimas vyko net keletu maršrutu. Kas turi to meto tarpmiestinių maršrutų tvarkaraščius, gali patikrinti - kiek pamenu buvo per Suostą-Skaistkalnę, per Sodeliškius-Skaistkalnę ir per Saločius. Gal kokie 4 reisai per dieną. Dar buvo vakarinis latviškas maršrutas Ryga-Kupiškis per Biržus ir rytinis atgal. Šiuo metu "nulis". Bet, jei nėra pasiūlos, nėra ir keleivių. Manau Biržų AP galėtų organizuoti tokį maršrutą bent jau savaitgaliais - keleivių tikrai atsirastų pakankamai - iki kaimyninės sostinės iš Biržų yra dvigubai arčiau nei iki mūsų "didmiesčių" Vilniaus ar Kauno, o milijoninėje Rygoje provincijos gyventojams tikrai būtų ką veikti...
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąIš valstybinės pusės - gal ir gerai. Tegu biržiečiai leidžia pinigus Panevėžyje ar Vilniuje.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai buvo man pirma šovusi mintis taip pat
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąNežinau kaip dabar, bet prieš metus ar du latviai važiuodavo į Lietuvą apsipirkti.
Biržų AP kaip suprantu nevažiuoja todėl, kad Latvijos viduje jiems neleistų vežti nė keleivio. O vistiek tų keleivių būtų iš Biržų tarkim 5, Tai užpildymui ir atsipirkimui būtina kažką kažkiek pavežti.
Biržų AP galbūt apsimokėtų Panevėžys-Biržai-Ryga, nes galime daryti prielaidą, kad Vecumnieki ar Skaistkalne gyventojams būtų įdomu apsipirkti Panevėžio PC. Iš kitos pusės Bauskė-Panevėžys lyg nėra galimybės*. Nors Ryga-Panevėžys atkarpa intensyvi (net Ryga-Pasvalys įmanoma).
*- Radau Vilnius-Bauskė pėdsaką tvarkaraštyje kasdien iš Vilniaus 18 val. Bet kažkaip netikiu tokiu maršrutu.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVa Nordekos monopolis pradeda lįsti per gerklę. Kad tik pas mus tas pats su Kautra neatsitiktų.
Matai Skaistkalnėje nakvynė apsimoka. O 20 km iki Biržų pabrangsta iki kosmoso.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa gerbiamas kolega, kažko ginat Nordeką.
Biržai-Vilnius yra 10 maršrutų (jei imti pirmadienį) per dieną. Palyginimui Šilalė-Vilnius trys. Gali būti, kad dalis į Vilnių vykstančių įlipa Molėtuose ar Ukmergėje. Bet Biržai-Skaistkalnė-Ryga taip pat gali įlipti bet kur Latvijos teritorijoje jei veža Nordeka. Ir dviems reisams būtų tų keleivių. Aišku, Biržų AP negalėtų vežtik TIK Latvijos teritorijoje, tai negali nieko priešpastatyti Nordekos agresyviam reketui.
Iš valstybinės pusės - gal ir gerai. Tegu biržiečiai leidžia pinigus Panevėžyje ar Vilniuje.
Realus variantas būtų tik Vilnius Ryga per Biržus. Naktinis, nes tuomet laiką galima ištempti. Kadangi kelionė į Rygą trunka 4 val. tai išvykstant apie 23 val. atvykimas naktį - ~3. Keleiviams tokiu metu nėra ką Rygoje veikti. Iš tokių autobusų yra Vilnius - Talinas Lux Expresso, bet jis į Biržus tikrai neužsukinės. Kitų vežėjų vėlyvieji irgi į Taliną, todėl jiems užsukimas į Biržus nepageidautinas.
Geriau būtų, jei atvykimas į Rygą būtų apie 5 val.. Todėl jei kuris vežėjas paleistų tokį autobusą, išvykstantį iš Vilniaus apie 23.30 su atvykimu į Rygą apie 5 val., tai gal užsukimas į Biržus ir būtų galima suorganizuoti. Taip pat ir Pasvalyje.
Su reisu atgal būtų daugiau problemų - grįžimas pageidautinas vakare, o tokius autobusus nukreipinėti per Biržus niekas nenorės.Paskutinis taisė Al1; 2016.02.25, 07:29.
Comment
-
Pasvaliečiai jau turi šiokį tokį susisiekimą su Ryga- į Pasvalį užsuka vienas iš Kautros reisų Kaunas-Ryga-Kaunas.
Tiesa, atvykę į Rygą, pasvaliečiai ten turi tik 3 val.
Naivu būtų tikėti, jog nors vienas iš trijų didžiųjų vežėjų, vežančio tarp Vilniaus ir Rygos, sutiktų prasukti pro Biržus. O priversti jį tą padaryti, žinoma, neįmanoma. Lux Express netgi į Panevėžį neužsuka. Taip kad, manyčiau, tik Biržų AP gali savo savaitgaliniu maršrutu išgelbėti situaciją.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPasvaliečiai jau turi šiokį tokį susisiekimą su Ryga- į Pasvalį užsuka vienas iš Kautros reisų Kaunas-Ryga-Kaunas.
Tiesa, atvykę į Rygą, pasvaliečiai ten turi tik 3 val.
Naivu būtų tikėti, jog nors vienas iš trijų didžiųjų vežėjų, vežančio tarp Vilniaus ir Rygos, sutiktų prasukti pro Biržus. O priversti jį tą padaryti, žinoma, neįmanoma. Lux Express netgi į Panevėžį neužsuka. Taip kad, manyčiau, tik Biržų AP gali savo savaitgaliniu maršrutu išgelbėti situaciją.- Studijos, universitetai
- Parduotuvės (kokių nėra Panevėžyje, Šiauliuose)
- Kultūriniai renginiai, naktinis gyvenimas
- Oro uostas
- Keltas
- Darbo vieta
Manau, kad Al1 pasiūlytą naktinį Vilnius-Biržai-Ryga būtų naudinga leisti per Uteną, Rokiškį tikintis, kad šių rajonų gyventojams taip pat gali reikėti vieno iš tikslų Rygoje. Leidimas vežti valstybės viduje taip pat padėtų su užpildymu.
Nes kam reikia Vilnius-Ryga, tai nėra tikslo kratytis per Biržus. Čia kaip Vilnius-Palanga per Jurbarką
Comment
-
Naktinis Vilnius - Ryga per mažesnius miestus leistų ištempti kelionės laiką ir atvykti į Rygą ne naktį, o ryte. Problema tik su atgaliniu reisu. Žmonės norėtų sugrįžti ne kitą dieną, o dar tą pačia dieną vakare. Todėl iš Rygos reikėtų išvykti ne vėlai vakare, o apie 22.30 val. Į Vilnių atvykimas būtų apie 5 val. Vėlgi, tik ar būtų toks maršrutas (abi kryptys) komerciškai pasiteisintis?Paskutinis taisė Al1; 2016.02.25, 15:34.
Comment
Comment