Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Naktį iš lapkričio 16 į 17 d. nebuvo tarptautinio autobuso Vilnius-Jurbarkas-Kaliningradas. Važiuoti turėjo "KIONIG AVTO" autobusas (naktį iš lapkričio 15 į 16 d. važiavo TOKS).
Aš palydėjau į Kaliningradą važiuojantį draugą, tai jam laukimas baimės sukėlė. Gerai, kad bilieto neturėjo (gal būt galimą autobuso nebuvimą jis nujautė), ir kad tą naktį važiavo autobusas Baranovičiai-Kaliningradas.
KIONIG AVTO autobuso šiame maršrute nesulaukiama nebe pirmą kartą.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąUžsuka naktinis autobusas Palanga-Vilnius (dar prieš kelis metus buvęs Palanga-Minskas). Nors dabar šis maršrutas Vilniuje baigiasi, keleiviai gudai noriai juo pavažiuoja iš Oro uosto iki Vilniaus autobusų stoties. Tą patį darp vėlai vakare oš Autobusų stoties į Oro uostą.
Bet TOKS tai neblogą nišą užėmė, leisdami naktiniu tarpmiestiniu maršrutu važiuoti miesto ribose (iš VNO į Autobusų stotį). Jie išvyksta iš oro uosto 5:42 (5:41 išvažiuoja miesto 1-asis autobusas), bet į stotį atvyksta kur kas greičiau nei miesto autobusas. Bet, spėju, toli gražu ne visi žino apie tokią galimybę.
KIONIG AVTO autobuso šiame maršrute nesulaukiama nebe pirmą kartą.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.11.17, 12:45.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNaktį iš lapkričio 16 į 17 d. nebuvo tarptautinio autobuso Vilnius-Jurbarkas-Kaliningradas. Važiuoti turėjo "KIONIG AVTO" autobusas (naktį iš lapkričio 15 į 16 d. važiavo TOKS).
Aš palydėjau į Kaliningradą važiuojantį draugą, tai jam laukimas baimės sukėlė. Gerai, kad bilieto neturėjo (gal būt galimą autobuso nebuvimą jis nujautė), ir kad tą naktį važiavo autobusas Baranovičiai-Kaliningradas.
KIONIG AVTO autobuso šiame maršrute nesulaukiama nebe pirmą kartą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAutobusubilietai.lt nėra oficialus informacijos šaltinis apie tvarkaraščius. Kionigavto važinėja lyginėmis dienomis. Iš Kauno į Kaliningradą išvyksta 0.30, t.y. nelyginę dieną. Lyginėmis tikriausiai važiuoja TOKS.
Bet grafikas taip suderintas, kad tomis dienomis, kai nevažiuoja TOKS, į Kaliningradą važiuoja Baranovičių AP autobusas Kaliningradas-Baranovičiai, kuris taipogi yra naktinis (vakare iš Vilniaus ir ryte Kaliningrade). Tiesa, Baranovičių AP maršrutas skiriasi nuo Kionig Avto - nuo Kauno jis važiuoja ne per Jurbarką ir Sovietską, o per Marijampolę ir Kybartus.
Užtat dabar pagerėjo susisiekimas tarp Kaliningrado ir Klaipėdos. Kaip ir anksčiau, į Kaliningradą važiuoja KLAP`as ir Kionig avto (tiesa, pastarieji veža tik nuo Smiltynės). Taip pat, anksčiau tik sezoniniu buvęs "Kaliningrad-Tur" maršrutas Palanga-Kaliningradas dabar veikia visus metus ir yra kasdienis! Tiesa, iki Palangos autobusas važiuoja tik tris kartus per savaitę (penktadienį, šeštadienį ir sekmadienį), kitomis dienomis maršrutas užsibaigia Klaipėdos autobusų stotyje.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPažiūrėjau autobusubilietai.lt. Ogi iš tiesų, Kionig Avto panaikino savo maršrutą Vilnius-Kaliningradas. Dabar liko tik TOKS maršrutas (kuris, kaip ir anksčiau, vykdomas kas antrą dieną).
Bet grafikas taip suderintas, kad tomis dienomis, kai nevažiuoja TOKS, į Kaliningradą važiuoja Baranovičių AP autobusas Kaliningradas-Baranovičiai, kuris taipogi yra naktinis (vakare iš Vilniaus ir ryte Kaliningrade). Tiesa, Baranovičių AP maršrutas skiriasi nuo Kionig Avto - nuo Kauno jis važiuoja ne per Jurbarką ir Sovietską, o per Marijampolę ir Kybartus.
(...)
Taip pat pastebėjau, kada tik šiuo maršrutu į Kaliningradą važiavo (arba turėjęs važiuoti nevažiavo) Kaliningrado AP autobusas, tai tą pačią naktį važiavo ir Baranovičių. Vadinasi, - atpuola įvardijimas apie lygines/nelygines važiavimo dienas. Susidaro įspūdis, kad jei Kaune tokia netvarka su tarptautiniais maršrutais, tai ko norėti su šalies vidaus, o ypač - vadinamais priemiestiniais ("kaimietiškais").
Comment
-
Kokia situacija Lietuvoje ?
Estonian regulator proposes opening bus services market to competition
http://news.err.ee/v/business/00171a...to-competition
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTą vėlų vakarą laukiant autobuso į Kaliningradą įdėmiai žiūrėjau Kauno AS tarptautinių maršrutų aikštelės tvarkaraštį. Ir tikrai mačiau, kad prie išvykimo 0:30h į Kaliningradą buvo nurodytos savaitės dienos 1,2,3,4,5,6,7. Ar per savaitę padarytos pataisos, - nežinau (kasdien ten vaikščioti neturiu galimybės).
Taip pat pastebėjau, kada tik šiuo maršrutu į Kaliningradą važiavo (arba turėjęs važiuoti nevažiavo) Kaliningrado AP autobusas, tai tą pačią naktį važiavo ir Baranovičių. Vadinasi, - atpuola įvardijimas apie lygines/nelygines važiavimo dienas. Susidaro įspūdis, kad jei Kaune tokia netvarka su tarptautiniais maršrutais, tai ko norėti su šalies vidaus, o ypač - vadinamais priemiestiniais ("kaimietiškais").
Comment
-
TOKS atnaujina savo maršrutą Vilnius-Maskva per Zarasus ir Rezeknę (išvykimai iš Vilniaus penktadieniais). Tiesa, neaišku, ar važinės nuolat, ar tik švenčių laikotarpiu http://www.eurolines.lt/lt/autobusu/vilnius-maskva/Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.09, 19:24.
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąKokia situacija Lietuvoje ?
Estonian regulator proposes opening bus services market to competition
http://news.err.ee/v/business/00171a...to-competition
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kas čia tokio? Konkurencijos nėra? Nesąmonė. Yra. Ko dar reikia? Reguliavimus nuimti? Kad kiekvienas lochas su betkokiu parpalu galėtų vežti? Turbūt apie tai rašoma?
Comment
-
Biurokatiniai reguliavimai yra būtini. Nemanau, kad jie ten yra žiauresni nei Lietuvoje. Esmė tame, kad niekas ateiti į rinką nedraudžia. O jei reikalavimai transporto priemonei yra, tai labai gerai. Be to jei neleidžiama visiems lįsti į kelis pačius pelningiausius maršrutus irgi gerai, nes yra ir kiti reikalingi, nors ir ne tokie pelningi maršrutai. Būtent valstybė ir turi pasirūpinti, kad maršrutai būtų reikalingi visų pirma keleiviams, o ne vežėjams (kaip maksimalaus pelno gavimo šaltinis).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBiurokatiniai reguliavimai yra būtini. Nemanau, kad jie ten yra žiauresni nei Lietuvoje. Esmė tame, kad niekas ateiti į rinką nedraudžia. O jei reikalavimai transporto priemonei yra, tai labai gerai. Be to jei neleidžiama visiems lįsti į kelis pačius pelningiausius maršrutus irgi gerai, nes yra ir kiti reikalingi, nors ir ne tokie pelningi maršrutai. Būtent valstybė ir turi pasirūpinti, kad maršrutai būtų reikalingi visų pirma keleiviams, o ne vežėjams (kaip maksimalaus pelno gavimo šaltinis).
Būtinuosius maršrutus dažniausiai aptarnauja smulkesni arba municipaliniai vežėjai, kuriems užtenka dotacijų iš valstybės.
Žinoma, mokant dotacijas galima ir didžiuosius vežėjus priversti aptarnauti ne tokius populiarius, bet reikalingus keleiviams maršrutus. Bet, šalia to, nereikia drausti jiems konkuruoti pagrindinėse linijose. Na, norėjo SuperBus išvykti panašiais laikais kaip ir Lux Express, tai kam reikėjo jiems tą drausti? Ten ir taip išvykimai kas valandą, pavyzdžiui, tokiose linijose kaip Talinas-Tartu. Konkurencija neturi būti ribojama, patys vežėjai turi stengtis kovoti dėl keleivių, o ne tikėtis, kad valstybė neįleis konkurentų į maršrutą, kuriame jie dabar karaliauja.
Lux Express ne kartą yra minėję, jog norėtų ateiti į Latvijos ir netgi Lietuvos tarpmiestinių pervežimų rinką, tačiau leidimų nei ten, nei ten taip ir negavo.
Comment
-
Ir gerai, kad negavo leidimu, nes būtų norėję tik grietinę graibyti. Vilnius - Kaunas maršrutas ir taip persotintas. Daugiau pelningų nelabai yra, nebent tik Vilnius - Klaipėda - (Palanga). Labiau vasaros metu. Nu gal dar Vilnius - Šiauliai būtų porą reisų kur nors įterpti. Nemanau, kad kur nors kitur įmanoma įlįsti, turint omenyje pačią blogiausią VT būklę Lietuvoje, ir mažiausią keleivių skaičių (santykinį), besinaudojanačių VT.
Galiausiai tame straipsnyje minimi tik kažkokių valdžios atatovų žodžiai. Lietuvoje irgi visokie politikai ir valdininkai įvairiais laikais siūlė naikinti keleivių vežimą geležinkeliu, nupirkti visiems automobilius, vežti su taksi nei dotuoti VT ir pan.
Comment
-
Sulaikytas autobuso vairuotojas buvo toks girtas, kad vairuoti teko keleivei
Šeštadienį, lapkričio 26 d., vakare maždaug per 20 km nuo Latvijos sienos policija sulaikė girtą autobuso vairuotoją, rašo m.rus.delfi.ee.
Kaip pranešė viena iš DELFI skaitytojų, likus maždaug 20 km iki Iklos sienos perėjimo punkto policijos pareigūnai sustabdė transporto bendrovės „Ecolines“ autobusą ir sulaikė jo vairuotoją. Vairuotojas, kaip paaiškėjo, buvo girtas.
„Jis sakė gėręs degtinę. Vairuotojas atrodė girtas ir tada, kai išlipo iš autobuso Pernu, bet tai įvyko anksčiau, nei autobusas buvo sustabdytas policijos“, – pranešė portalo skaitytoja.
Comment
Comment