Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet pro mažesnius miestus būtų pravažiuojama gūdžią naktį. Tai klausimas kyla, ar būtų ten lipančių tokiu laiku?
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Biržuose galėtų būti, Pasvalyje, jei pravažiuotų apie 3.30-4 val. Kitur - ne. Bet tada ir į Rygą ne 5 atvytų, o apie 5.30.

      Comment


        Kalbat kažokias utopijas. Nei kas leis tokį autobusą, nei kas juo važinės. Mirštantys rajonai su mirštančiais miesteliais - ir kuo toliau, tuo bus blogiau. Štai tokia realybė.

        Comment


          O kokie pasiūlymai? Panaikinti miestai.net infrastruktūros skiltį? Išvažiuoti ir išjungti šviesą oro uoste?

          Aš manau visuomet geriau padiskutuoti, kad padėlioti argumentus, išsigrynininti idėjas. Ir kai atsiranda pinigų, tas idėjas galima pasiūlyti. Kitaip susidaro padėtis - pinigų yra, o idėjų nėra. Ir leidžia valstybė bet kam kaip su Vilnius-Utena keliu. Kad tik išleisti.

          Comment


            Ne utopijos. Dabartinis kelionių laikas iš Vilniaus į Rygą, jei reikia atvykti ryte yra labai blogas - vakariniai autobusai atvyksta vidury nakties. Ką veikti Rygoje tokiu metu? Išvykti iš Vilniaus 1-2 nakties irgi ne išeitis - per vėlu, keleivių nebūtų. Vienintelė išeitis išvykti apie 23, važiuoti su keliais sustojimais pasienio su Latvija miestuose, kuriuose jau galėtų būti kažkiek keleivių net ir naktį, ir atvykti į Rygą apie 5-5.30 val.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ne utopijos. Dabartinis kelionių laikas iš Vilniaus į Rygą, jei reikia atvykti ryte yra labai blogas - vakariniai autobusai atvyksta vidury nakties. Ką veikti Rygoje tokiu metu? Išvykti iš Vilniaus 1-2 nakties irgi ne išeitis - per vėlu, keleivių nebūtų. Vienintelė išeitis išvykti apie 23, važiuoti su keliais sustojimais pasienio su Latvija miestuose, kuriuose jau galėtų būti kažkiek keleivių net ir naktį, ir atvykti į Rygą apie 5-5.30 val.
              Blogi laikai tik dėl taupymo. Pamirštate, kad autobusų vairuotojas negali vairuoti daugiau, kaip 4 val. 30 min. Dabar visi susisuka į šį laiką, todėl gali važiuoti 1 vairuotojas. Jei važiuotų su užsukimais, tai arba trasoje turėtų daryti 30-45 min. pertrauką arba važiuoti 2 vairuotojai. Kadangi vykstama naktį, sąnaudos vairuotojams išauga kartais, todėl toks maršrutas neapsimoka. Šiuo atveju Biržų AP gali važiuoti iki Skaistkalnės, nes Latviams prarasti vietinius pervežimus tikrai neapsimokės.

              Comment


                Dabartiniai vakarinių autobusų laikai tokie yra dėl to, kad reisai į Taliną. Tai apie esamų reisų ilginimą negali būti nė kalbos. Akivaizdu, kad nei vienas vežėjas tam nepasirašytų, nes tuomet jis praras esamus klientus, vykstančius tarp sostinių, kurie perbėgs pas konkurentus. Keli keleiviai Biržuose nuostolių tikrai neatpirks.

                Taip kad kalba gali eiti tik apie visiškai naują maršrutą. Nors kita vertus, jeigu iš Vilniaus važiuojančių keleivių apie 1-2 nakties nebūtų, iš kur jų būtų mažame miestelyje?
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Biržus pravažiuotų apie 4 val. Pirmasis autobusas į Vilnių 4.15. Kam reikia važiuoti, tas važiuotų. Dėl darbo valandų. O tai į Rygą dabar vienas vairuotojas? Ne. Tai kame problemos?

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O tai į Rygą dabar vienas vairuotojas? Ne. Tai kame problemos?
                    Taip! Vienas.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Biržus pravažiuotų apie 4 val. Pirmasis autobusas į Vilnių 4.15. Kam reikia važiuoti, tas važiuotų. Dėl darbo valandų. O tai į Rygą dabar vienas vairuotojas? Ne. Tai kame problemos?
                      Naktinius reisus, kurie vykdomi į Taliną per Rygą, aptarnauja du vairuotojai. Bet šiais reisais, kaip ir minėta, vežėjus nepriversi suktis per mažus miestelius. Tuomet tokiu reisu nevažiuotų ir tarp sostinių vykstantys keleiviai, nes jiems kelionė į Taliną trūktų nebe 8 valandas, o 10 ar net 11.

                      Reisus Vilnius-Ryga aptarnauja vienas vairuotojas.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        (...)Akivaizdu, kad nei vienas vežėjas tam nepasirašytų, nes tuomet jis praras esamus klientus, vykstančius tarp sostinių, kurie perbėgs pas konkurentus. Keli keleiviai Biržuose nuostolių tikrai neatpirks.(...)
                        Nemanau, kad tarp sostinių važiuojantiems keleiviams taip svarbu kuriais keliais tas autobusas važiuoja... Per Biržus gi važiuotų ne žvyrkeliais... Tamsoje snūduriuotų - ir tiek. Atvykimo laikas į sostinę (pusvalandžiu anksčiau ar vėliau) - irgi netiek svarbu... Antai, į Kauną kai kurie autobusai atvažiuoja gerokai prieš 6 h ryto, ir išlipusiems keleiviams tiesiog nėra kur dėtis (laikinoji autobusų stotis "Akropolyje" atsidaro tik 6:00h), į geležinkelio stotį eiti toloka... Atvykimas į Rygą 5:3 ar 6:00h) taip pat nebūtų labai svarbu...
                        Kaip pastebėjau, "Simple" ir kai kurių "Ecolines" autobusų užvažiavimas į Kauną iš Rygos ar Talino važiuojantiems keleiviams problemų nesukelia (nors kelionės laikas pailgėja, bet naktį niekur nenuskubėsime), daugelis mielai išlipa dūmą užtraukti ar šiaip prasimankštinti...

                        Comment


                          Dar kartą kartoju, kad vienintelis argumentas leisti naktinį autobusą per mažesnius miestus palei Latvijos sieną (užsukant ir juose stojant) yra vėlai vakare išvykusio iš Vilniaus autobuso atvykimas į Rygą ryte, o ne gilią naktį, kai nei Rygos VT neveikia, nei kur toliau galima vykti. Tikiuosi, kad Rygos AS bent jau dirba ištisą parą, ne taip kaip Europos "centro" sostinės - Vilniaus, kur nei AS, nei GS nedirba ištisą parą ir po 12 val. naktie iki berods 4.30 stotys uždarytos. Vairavimo laiko apribojimas yra 4,5 val. nepertraukiamo vairavimo, po kurio privaloma pertrauka. Bet jei bus daromi keli sustojimai po 10-15 min. kas 1,5-2 val., tai darbo laikas įsiremia į 9 val ribą, o ne 4,5 val. Stojant Panevėžyje, Pasvalyje, Biržuose pertraukoms, galima važiuoti 5,5-6 val. ir vienam vairuotojui.
                          Paskutinis taisė Al1; 2016.02.26, 16:36.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Dar kartą kartoju, kad vienintelis argumentas leisti naktinį autobusą per mažesnius miestus palei Latvijos sieną (užsukant ir juose stojant) yra vėlai vakare išvykusio iš Vilniaus autobuso atvykimas į Rygą ryte, o ne gilią naktį, kai nei Rygos VT neveikia, nei kur toliau galima vykti. Tikiuosi, kad Rygos AS bent jau dirba ištisą parą, ne taip kaip Europos "centro" sostinės - Vilniaus, kur nei AS, nei GS nedirba ištisą parą ir po 12 val. naktie iki berods 4.30 stotys uždarytos. Vairavimo laiko apribojimas yra 4,5 val. nepertraukiamo vairavimo, po kurio privaloma pertrauka. Bet jei bus daromi keli sustojimai po 10-15 min. kas 1,5-2 val., tai darbo laikas įsiremia į 9 val ribą, o ne 4,5 val. Stojant Panevėžyje, Pasvalyje, Biržuose pertraukoms, galima važiuoti 5,5-6 val. ir vienam vairuotojui.
                            Pasigilinkite į darbo- poilsio rėžimą. Nuo to kad stovima 10-15 min. vistiek skaičiuojamos 4,5 h. po kurių turi būti 45 min. nepertraukiama pertrauka. Arba turima vienoje stotyje stovėti nepertraukiamai 15, o kitoje 30, kad būtų galima pasiekti bendras 9val., po kurių jau sektų kaip niekur 9 valandų nepertraukimas poilsis.

                            Comment


                              Kur taip parašyta? Nepertraukiamas vairavimas 4,5 val ir tik tada pertrauka. O jei tame 4,5 val. intervale yra pertraukos, tai 4,5 val prasideda po paskutinės pertraukos, neviršijant 9 val. Aišku, įstatyme yra nereglamentuota, o kiek gi turi trukti ta pertrauka, jei vairuojama be pertraukos iki 4,5 val.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Dar kartą kartoju, kad vienintelis argumentas leisti naktinį autobusą per mažesnius miestus palei Latvijos sieną (užsukant ir juose stojant) yra vėlai vakare išvykusio iš Vilniaus autobuso atvykimas į Rygą ryte, o ne gilią naktį, kai nei Rygos VT neveikia, nei kur toliau galima vykti. Tikiuosi, kad Rygos AS bent jau dirba ištisą parą, ne taip kaip Europos "centro" sostinės - Vilniaus, kur nei AS, nei GS nedirba ištisą parą ir po 12 val. naktie iki berods 4.30 stotys uždarytos. Vairavimo laiko apribojimas yra 4,5 val. nepertraukiamo vairavimo, po kurio privaloma pertrauka. Bet jei bus daromi keli sustojimai po 10-15 min. kas 1,5-2 val., tai darbo laikas įsiremia į 9 val ribą, o ne 4,5 val. Stojant Panevėžyje, Pasvalyje, Biržuose pertraukoms, galima važiuoti 5,5-6 val. ir vienam vairuotojui.
                                Kiek pamenu, Rygoje stotis irgi uždaryta bent jau iki 6val. ryto.

                                Bet jeigu jau norima, kad autobusas į Rygą atvyktų 5-6 val. ryto, tikrai reikia atskiro maršruto. Nes jeigu taip pertvarkyti kurį nors iš esamų maršrutų į Taliną, tuomet į Taliną važiuojantys keleiviai apskritai kelionės tikslą pasieks tik 10 val.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Kur taip parašyta? Nepertraukiamas vairavimas 4,5 val ir tik tada pertrauka. O jei tame 4,5 val. intervale yra pertraukos, tai 4,5 val prasideda po paskutinės pertraukos, neviršijant 9 val. Aišku, įstatyme yra nereglamentuota, o kiek gi turi trukti ta pertrauka, jei vairuojama be pertraukos iki 4,5 val.
                                  VKTI tiklapyje galima rasti atmintinę kurioje apibrėžtas darbo poilsio rėžimas. Kadangi pats pastaruoju metu gyvenu pagal šį rėžimą, tai jį labai puikiai žinau. Netelpant į 4,5 reiso metu tektų daryt pertrauką (-as). Jei vairavimas išsitęstų virš 5 val. į vieną pusę, tada Rygoje ir 9-11 val. pertrauka turėtų atsirasti arba būtų reikalingas antras vairuotojas. Toks rėžimas kokį Jūs norite prikišt galimas tik miesto ir priemiesčio maršrutuose, neviršijančiuose 50 km. ir neturinčiuose tachografų.

                                  Comment


                                    Taigi aš čia ir žiūrėjau. Ir nėra niekur parašyta, kad būtinas poilsis (ir viskas!) po 4,5 val važiavimo. Po nepertraukiamo - sutinku. Bet jei važiuojama, tarkim, valandą, ilsimasis 10 min, tai taip galima iki 9 val. be jokios ilgosios pertraukos. O nuvažiavus į Rygą, aišku, atgal grįžtų kitas vairuotojas. Kame problema?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Taigi aš čia ir žiūrėjau. Ir nėra niekur parašyta, kad būtinas poilsis (ir viskas!) po 4,5 val važiavimo. Po nepertraukiamo - sutinku. Bet jei važiuojama, tarkim, valandą, ilsimasis 10 min, tai taip galima iki 9 val. be jokios ilgosios pertraukos. O nuvažiavus į Rygą, aišku, atgal grįžtų kitas vairuotojas. Kame problema?
                                      Po tokio pasivažinėjimo su tik 10 min. pertraukom tektų atvert piniginę ir susimokėt gan didokas baudas.
                                      "po keturių su puse valandų vairavimo vairuotojas, jeigu nepradeda ilsėtis, turi daryti ne trumpesnę kaip 45 minučių pertrauką, ", čia reik suprast, jei po 4,5 h nebaigei darbo ir nedarai 9-11 val ar kassavaitinio poilsio, privalai padaryti 45 min. pertrauką, t.y. be 45 ar 15+30 pertraukų vairuoti daugiau, kaip 4,5 h. negalima.
                                      Kitas dalykas, man sunku įsivaizduoti, kad Ecolines ar Lux darytų tokį maršrutą, nes jie labiau orientuoti į Verslo keleivius. Vietiniams vežėjams Rygoj ištraukti kitą vairuotoją vargiai pavyktų.

                                      Comment


                                        Taip vadinami verslo keleiviai autobusais keliauja retai. Visi pervežimai autobusais orientuoti į eilinius piliečius. Taip, dalis jų vyksta darbo reikalais, bet ne visi tie, kurie vyksta į komandiruotę, yra verslo keleiviai. Tiesiog tai žemos grandies darbuotojai, komandiruoti į kažkur. Būtent, Lux Express ar Ecolines nesudaro problemos turėti kitą vairuotoją.
                                        Deja, bet taip, kaip parašyta VKTI instrukcijoje, suprantama tik taip - 4,5 val nepertraukiamo vairavimo. Nors žodžio "nepertraukiamo" ten nėra, bet juk poilsis į vairavimą neįtraukiamas, jis išskiriamas ir yra akcentuojamas, reikalaujama jo privalomai po tam tikro laiko gryno vairavimo, kuris sudaro 4,5 val.

                                        Comment


                                          Kol kas tai tik gandai, bet gali būti, kad netrukus Lietuvoje išvysime dar vieną užsienio vežėją.

                                          Čekų žemų sąnaudų vežėjas autobusais "Student Agency" esą jau prašo leidimo maršrutui "Praha-Vroclavas-Varšuva-Vilnius", tai yra, ta trasa, kuria dar kol kas važiuoja Lux Express autobusai. Kaip žinia, nuo balandžio Lux Express savo maršrutą nukreipia per Krokuvą ir Brno, tad Lietuviams kelionė į Čekiją pailgėja 3 valandomis. Taip pat, nepamirškime, kad tiesiogiai iš Lietuvos kasdien į Prahą važiuoja ir Ecolines.

                                          Sakyčiau, čia būtų rizikingas žingsnis. PolskiBus Baltijos šalyse išsilaikė tik metus.
                                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.02.26, 23:08.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X