Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    O kas dėl to nepatenkintas? TOKS'as sutaupė dyzelio, vairuotojas ir keleiviai greičiau grįžo namo. Nepirmas kartas toks grįžtant iš Rygos, ar važiuojant į Rygą neužsukti į oro uostą jei nėra reikalo.
    Kad pagal grafiką (važiuojant Vilniaus kryptimi) jam nepriklausė užsukti į Jūrų bei Oro uostus. Ryga-Vilnius kelionės trukmė 4val 15min, kai tuo tarpu Vilnius-Ryga (su užvažiavimu į Oro bei Jūrų uostus) - 4val 45min.

    Reziume: į Vilnių autobusas atvyko net 20min anksčiau laiko (21:55 jau buvau atvyęs į Vilniaus AS)
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
      O kas dėl to nepatenkintas? TOKS'as sutaupė dyzelio, vairuotojas ir keleiviai greičiau grįžo namo. Nepirmas kartas toks grįžtant iš Rygos, ar važiuojant į Rygą neužsukti į oro uostą jei nėra reikalo.
      Man tai keista ir "senamadiška" atrodo tvarka nevežti vidinių keleivių tarptautiniais reisais. Kai buvo daug ir dažnų reisų, viskas suprantama.

      Žinoma ir dabar, jei tuo metu yra ir tolimojo susiekimo reisas, tai viena. Bet jei nėra tarkim nei valanda anksčiau, nei valandą vėliau galėtų leisti. Dabar 20.15-05.20 samdyk taksi, bendradarbį, bet nieko nėra iš Panevėžio į Vilnių. Analogiškai ir kitos kryptys.

      Comment


        Į tarptautinius bilietus parduoda iš anksto. Dalis autobusų būna pilnai užpildyti. Tai jei leistų vežti vietinius keleivius, turėtų galioti tarpmiestinio susisiekimo tvarka bilietų pardavimui užsieio vežėjui (nes tik apie tokius galima kalbėti; visi vietiniai Lietuvos vežėjai gali vežti keleivius tarp miestų Lietuvos teritorijoje tarptautiniais autobusais). Bet kokiu atveju vietiniai keleiviai išpirktų dalį bilietų ir tarptautiniams liktų mažiau vietų. Juk tai nuostolis vežėjui - jei vietos užimamos tik dalį maršruto važiuojančiais keleiviais. Leisti pardavinėti bilietus tik autobuse jei yra laisvų vietų irgi nėra prasmės. Vežėjui tai papildoma buhalterija (ypač kitų šalių vežėjams), nes vietinių ir tarptautinių bilietų platinimas yra skirtingai apiforminamas (PVM ir kt.), o keleivis nebus garantuotas, kad jį paims į autobusą ir tokio autobuso nesirinks. O jei vietiniams daryti gerokai didesnę kainą, tai irgi nėra prasmės, nes tokių keleivių būtų mažai, o vietinio susisiekimo atskirą buhalteriją reikėtų vesti, nors keleivių būtų ir 0.
        Paskutinis taisė Al1; 2015.09.17, 11:19.

        Comment


          Nesutinku. Ar keleivių vežimas verslas ar paslauga ir socialinė funkcija? Jei pastarasis variantas - tai turi būti užtikrinami tam tikri standartai (pvz. susisiekimo dažnis tarp pagrindinių miestų). Dieną dengia tolimieji respublikiniai maršrutai? Ok, tuomet tegu neveža. Bet kitu paros metu turi būti užtikrinama tokia galimybė.

          Dėl įgyvendinim (buhalterijos). Tegu parduoda tik internetu ir sms.

          Tokią prievolę galėtų įrašyti leidžiant vežti keleivius. Nepatinka - nevežk. Jeigu esi privatus vežėjas (vidaus) ir neveži respublikoje už pusę kainos vaikų iki tam tikro amžiaus - gali greitai baigtis "verslo plėtra". Taigi tam tikra socialinė funkcija prisiimama.

          Comment


            Taip, yra ta problema, kad autobusai anksti "baigia" darbą ir netgi tarp didžiųjų miestų išvykti po 19 val. yra problematiška. Tačiau tai turėtų būti daroma ne vežant keleivius tarptautiniais autobusais. Realiai iš tarptautinių maršrutų tik tarp Vilniaus ir Panevėžio galėtų būti vakare. Kitom kryptimi yra pakankamai vietinių autobusų. Jei tarptautiniai vežėjai matytų potencialą, jie patys bandytų prastumti įstatymų pakeitimus.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Nesutinku. Ar keleivių vežimas verslas ar paslauga ir socialinė funkcija? Jei pastarasis variantas - tai turi būti užtikrinami tam tikri standartai (pvz. susisiekimo dažnis tarp pagrindinių miestų). Dieną dengia tolimieji respublikiniai maršrutai? Ok, tuomet tegu neveža. Bet kitu paros metu turi būti užtikrinama tokia galimybė.

              Dėl įgyvendinim (buhalterijos). Tegu parduoda tik internetu ir sms.

              Tokią prievolę galėtų įrašyti leidžiant vežti keleivius. Nepatinka - nevežk. Jeigu esi privatus vežėjas (vidaus) ir neveži respublikoje už pusę kainos vaikų iki tam tikro amžiaus - gali greitai baigtis "verslo plėtra". Taigi tam tikra socialinė funkcija prisiimama.
              Socialinė paslauga yra miestinio, priemiestinio ir tarpmiestinio susisiekimo užtikrinimas dienos metu. Kas dėl susisiekimo vėlai vakare ar tuo labiau naktį, netgi miestuose tai nėra būtinoji paslauga, tuo labiau tarpmiestyje. O lengvatas vis tiek reikia taikyti. Tad nemanau, kad tarpmiestiniai vežėjai imsis keleivių vežimo vėlai vakare sau į nuostolį, nes keleivių ten bus tik vienas kitas. Net ir dieną ne visuose maršrutuose pakankamai keleivių prirenkama. Keleivių gali būti tik tarp didžiųjų miestų, tačiau Vilnių, Kauną ir Klaipėdą ir dabar jungia TOKS naktinis maršrutas Vilnius-Palanga, iš Vilniaus į Kauną ir iš Kauno į Vilnių yra ir kitų reisų apie 21 val. Vėlesni reisai tikrai nereikalingi, nes atvykimas į didmiestį būtų jau apie vidurnaktį, kai joks VT nebevažiuoja. Į kitus miestus tai, numanau, vėlyvais reisais keleivių išvis nebūtų, nebent vienas kitas.

              Dėl tos pačios priežasties, manau, tarptautiniai vežėjai nesiimtų vežti keleivių tarp Lietuvos miestų- papildomos išlaidos ir biurokratija dėl tarpmiestinių bilietų, lengvatų, o nauda yra abejotina. Be to, tie keli tarpmiestiniai keleiviai užims į užsienį keliaujančių (ir nemažą kainą mokančių) keleivių vietas.

              Jei dar pardavinėti bilietus tik internetu, tai dar labiau sumažintų keleivių skaičių. Tarpmiestines keliones, skirtingai nei tarptautines, žmonės dažniausiai iš anksto neplanuoja ir bilietus perka paskutiniu momentu- autobusų stotyje arba pas vairuotoją.

              O kas dėl sms bilietų- neįsivaizduoju, kaip juos įgyvendinti tarpmiestyje. Vienas dalykas sms`u įsigyti 1 eurą kainuojantį miesto bilietą ir visai kitas- tarpmiestinį, kuris yra kur kas brangesnis.
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.18, 14:20.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                21 d. 22:30 - 02:30 (22.09.2015) Simple Express Vilnius - Riga 11 EUR (37.98 LTL)
                Vilnius - Panevėžys (18.05) 18:05 20:05 Panevėžio AP UAB 48 9.34 EUR 9.84 EUR
                Iš principo sutikčiau mokėti +2 eur, nes vistiek pigiau nei taksi Vln-Pnvž ir išlipti Panevežyje kur jau ten išleis (dėl to ir diskutuojam, nes šiai dienai - neišleis). Beje, reiktų šaukti, kad "vagys ir kartelis" nes akivaizdu, kad keleiviui kilometro kaina skiriasi dvigubai Vln-Ryga ir Vln-Pnvž. Bei, visi - Mažeikių AP, Busturas, Toks, Panevėžio AP veža už tiek pat. Apie tuoaletą, internetą, individualią elektrą, kondicionierių aš jau nekalbu (tas į Rygą turi).

                (LUX Express neradau taisyklių, bet manau bus panašios)

                UAB “KAUTRA” tarptautiniuose maršrutuose taikomos šios nuolaidos: – 13-25 ir 60 bei daugiau metų amžiaus asmenims, bet kurio lygio neįgaliesiems – 10%; – moksleiviams ir studentams (nuo 13 metų) su bet kurios šalies galiojančiu pažymėjimu – 10% – 0-12 metų amžiaus vaikams – 50%
                Kaip suprantu, šitas nuolaidas verslas daro "savo sąskaita" nes "didina patrauklumą".

                Apibendrinant kliuvinių kaip ir nėra.

                Comment


                  Jau vieša paslaptis, kad tarpmiestiniuose pervežimuose kilometro kaina yra išpūsta ir viršija kainą tarptautiniuose maršrutuose. Bet vežimuose į užsienį konkurencija itin arši, keleivių srautai didesni, tad kovojama dėl kiekvieno kliento.
                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.18, 15:48.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Dar kartą kartoju, kad jei tarptautiniai vežėjai matytų pelną iš pervežimų viduje šalies vykstant tarptautiniu maršrutu, jie būtų pralobiavę įstatymo pakeitimus. Dabar gi iš tarptautiniais maršrutais vykstančių autobusų keleiviams patrauklus galėtų būti koks nors vienas vėlyvas (~21) į Rygą ar toliau, užsukantis į Panevėžį. Į Kauną pakanka vietinių autobusų, į Marijampolę visi važiuoja pro Kauną, taigi, ne greičiau nei tarpmiestiniai pro Prienus (kuriuose stoja tik dalis). Klaipėda - Šiauliai - Ryga ir taip mikrobai, taigi, vietų ten ir taip kartais trūksta.

                    Comment


                      Noriu paklausti - ar Ecolines yra keleivių vežimo bendrovė ar tai yra tik asociacija kaip Eurolines? Kaip suprantu pagal šią informaciją, tai asociacija: https://en.wikipedia.org/wiki/Ecolines
                      Bet:
                      1) Kodėl visi vežėjai savo parkuose bent Ecolines maršrutuose naudoja Neoplan autobusus? Ar ne pati kompanija turėtų spręsti, kuo keleivius vežioti?
                      2) Kodėl besinaudojant Ecolines paslaugomis pirmoje vietoje ant vairuotojų uniformų ir kt. galima pastebėti Ecolines ženklą kaip dominuojantį, o parko pavadinimas išvis tik ant durų nurodomas (jei išvis nurodomas)?
                      3) Klaipėdos AP lyg irgi priklauso asociacijai, bet pagal fotobus'ą nėra nei vieno autobuso su Ecolines atributika? Ar info pasenusi ir KLAP'as jau nebėra asociacijos narys?
                      4) Jei Ecolines yra asociacija, ar skiriasi ji iš principo nuo Eurolines?

                      Comment


                        O kokios asociacijos vidaus taisyklės, taip ir dirba.
                        Neoplanai nėra vieninteliai autobusai, kuriuos naudoja Ecolines.

                        Comment


                          Parašė Petr Rodyti pranešimą
                          Noriu paklausti - ar Ecolines yra keleivių vežimo bendrovė ar tai yra tik asociacija kaip Eurolines? Kaip suprantu pagal šią informaciją, tai asociacija: https://en.wikipedia.org/wiki/Ecolines
                          Eurolines nėra tas pats, kas Ecolines. Nežinau, kaip kur yra rašoma, tačiau Ecolines faktiškai nėra asociacija. Tai parodo šie faktai:
                          1. Vieninga autobusų dažymo schema;
                          2. Autobuso savininko duomenų nebuvimas (dažniausiai);
                          3. Vieningi autobusų modeliai;
                          4. Reguliarūs autobusų mėtymai tarp skirtingų šalių filialų (tarp Kautros ir TOKS to būti negali)
                          5. Yra tik po vieną filialą kiekvienoje šalyje (Eurolines Lietuvoje turi 2 vežėjus).
                          6. Nė vieno filialo autobusai nebūna užsakomaisiais.

                          3) Klaipėdos AP lyg irgi priklauso asociacijai, bet pagal fotobus'ą nėra nei vieno autobuso su Ecolines atributika? Ar info pasenusi ir KLAP'as jau nebėra asociacijos narys?
                          Ar KlAP išvis kada priklausė Eurolines?
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Ar KlAP išvis kada priklausė Eurolines?
                            Klausimas buvo apie KlAP priklausymą "Ecolines"
                            Taip vis dar teigiama Petr pateiktoje nuorodoje į anglišką Wikipedia. Vokiškoje versijoje KlAP yra su Ecolines nebedirbančių kompanijų sąraše.

                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Eurolines nėra tas pats, kas Ecolines. Nežinau, kaip kur yra rašoma, tačiau Ecolines faktiškai nėra asociacija.
                            Taip rašoma Wikipedios straipsniuose apie Ecolines įvairiomis kalbomis. Pavyzdžiui, angliškame:
                            Meanwhile Ecolines is an amalgamation of various European bus companies.

                            Comment


                              Gal tai tik kompanijos-partneriai?

                              Comment


                                Mettal, ačiū už atsakymus.
                                Dar vienas klausymas - ar priklauso Lux Express Eurolines asociacijai? Kaip suprantu, pagal fotobusą priklauso, bet faktiškai ant jų autobusų niekada nebūna Eurolines dažymo schemos…
                                Ir autobusubilietai.lt nėra pateikiami jų maršrutai...
                                Paskutinis taisė Petr; 2015.09.30, 16:57.

                                Comment


                                  Lux Express niekam nepriklauso. Jie patys sau. Jiems priklauso Simple Express prekinis ženklas.

                                  Comment


                                    Anksčiau Lux Express tikrai priklausė Eurolines (netgi autobusai kažkur iki 2012 m. važinėjo su Eurolines logotipais). Dabar gal ir išstojo, bet, įdomus faktas, Lux Express atstovybės Rusijoje pavadinimas yra ZAO "Eurolines/Lux Express"
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Kaip Fotobuse neseniai minėjo estų kolegos (tikrai nepamenu, po kuria foto tiksliai) - Lux Express iš ten išstojo. Beje, pats Lux express jau yra kažkokia įmonių grupė, nes autobusai irgi priklauso įvairiems vežėjams.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Kaip supratau tas Ecolines ir Lux Express įvairių įmonių stilius irgi iš Vakarų ateina: Tarkim dvi gan didelės įmonių grupės Vokietijoje (MeinFernBus ir Flixbus) irgi kaip suprantu turi daug vežėjų. Bet šiaip nelabai suprantu, kodėl taip daroma...

                                        Comment


                                          Daroma, pavyzdžiui, taip. Sugalvojo koks Petras įsteigti autobusų firmą ir užsiimti pervežimais. Bet pinigų neturi nusipirkti kelioms dešimtims autobusų. Tačiau turi jų nuomai iš kitų firmų ar samdyti kitas firmas dirbti po Petro sukurtos įmonės prekės ženklu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X