Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taigi buvo kalba apie Stokholmą. O organziuoti autobusą, kuris keltųsi minėtais keltais ir vežtų iki Stokholmo nemanau, kad verta. Autobuso perkėlimas brangus, pigiau išeitų nuvažiuoti traukiniu pačioje Švedijoje.

    Comment


      Na gerai, parašysiu dar aiškiau:
      Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Karlshamn-Stockholm

      Comment


        Manau, kad su Švedija susisiekimo autobusais nėra dėl to, kad pakankamai patogus ir nebrangus susisiekimas lėktuvais. Kas liečia Skandinaviją apskritai, juk turėjo TOKS'as neseniai (prieš 8-9 metus berods) maršrutą į Kopenhagą (per Vokietiją, toliau keltu iš Kylio). Bet nunyko. Lygiai taip pat nunyko susisiekimas su Londonu, Paryžiumi, didžiausiais Vokietijos (be Berlyno) ir Italijos miestais. O buvo laikai, kai ten autobusai važiavo tikrai tankiai, ir ten tik Ecolines, bet ir Kautra, TOKS'as turėjo savo itin ilgo nuotolio maršrutus. Buvo netgi toks vežėjas "Tibus". O dabar iš Lietuvos vežėjų ilgo nuotolio maršrutų liko tik Kautros į Romą kartą į savaitę. Netgi Eurolines aptarnaujamus maršrutus į Vokietijos miestus perėmė lenkų vežėjai.

        O kodėl visa tai? Ne vien tik dėl Ecolines ir Lux Express konkurencijos. Pagrindinė priežastis- Europoje išpopuliarėjusios žemų sąnaudų avialinijos, kurios, maža to, kad, savaime suprantama, veža greičiau už autobusus, bet ir už mažesnę kainą. Žinoma, keleivis visada rinksis lėktuvą, nes greičiau nugabena, autobusą pasirinks nebent norintys nusigabenti daug bagažo arba jei autobuso bilietas ženkliai pigesnis.

        Dabar tendencija tokia, kad autobusų kainos nemaža dalimi krypčių netgi didesnės už lėktuvų. Išimtys- populiariausios kryptys iš Lietuvos- Ryga, Talinas, Varšuva, Berlynas, Praha, šiomis kryptimis autobusai veža dažnai ir pigiai, nes dar nėra patogaus, tiesioginio ir pigaus susisiekimo lėktuvais.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Nes važiuoti tokius atstumus autobusu yra mazochizmas. Visi skraido arba važiuoja traukiniais. Ir tik ubagiškiausių Europos šalių keleiviams siūlomos kelionės autobusais.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Nes važiuoti tokius atstumus autobusu yra mazochizmas. Visi skraido arba važiuoja traukiniais. Ir tik ubagiškiausių Europos šalių keleiviams siūlomos kelionės autobusais.
            Gal ir yra tame tiesos. Pavyzdžiui, maršrutas Bukareštas-Stokholmas.

            Comment


              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
              Gal ir yra tame tiesos. Pavyzdžiui, maršrutas Bukareštas-Stokholmas.
              O kaip toks maršrutas?

              http://www.quora.com/Which-are-the-l...s-in-the-world

              Comment


                Neblogas vojažas. Jeigu neklystu, mano minėtasis maršrutas Bukareštas-Stokholmas yra ilgiausias Europoje.

                Comment


                  Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                  Kaip tai nėra kelto ? Keltas plaukia kasdien. Keltas Klaipėda-Karlshamnas jungia Lietuvą ir Pietų Švediją. Liniją aptarnauja keltai REGINA SEAWAYS ir ATHENA SEAWAYS, plaukiantys kasdien iš Centrinio Klaipėdos terminalo(CKT) ir iš Keltų terminalo Karlshamne.
                  Taip, bet keleiviams pigiau keliauti keltais iš Rygos, o kai kuriais atvejais ir Talino uostų. Žinant, kad keleiviems kelionės "DFDS" keltais kainos didesnės, vargu ar keliauti su automobiliais yra pigiau. Nebent keleivių pervežimo autobusais bendrovė pasirašytų sutartį su keltų bendrove ir maršrutas visiems apsimokėtų.
                  Be to, šiomis dienomis patrauklu skristi lėktuvu tarp Rygos ir Stokholmo.
                  Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.20, 23:16.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Taigi buvo kalba apie Stokholmą. O organziuoti autobusą, kuris keltųsi minėtais keltais ir vežtų iki Stokholmo nemanau, kad verta. Autobuso perkėlimas brangus, pigiau išeitų nuvažiuoti traukiniu pačioje Švedijoje.
                    Taip, bilietų kombinacija galėtų būti patraukliu pasiūlymu.

                    Comment


                      Būtent. Vieno bilieto sistemą reikia įdiegti. Aišku, iš Lietuvos pusės paprasčiausiai koks nors Vilniaus - Kauno - Klaipėdos autobusas užvažiuotų iš Klaipėdos stoties į uostą. Kaip būtų Švedijoje - nežinau. Tikriausiai koks nors privežimas galėtų būti organizuotas nuo kelto iki traukinio į Stokholmą.

                      Comment


                        Panevėžyje
                        Freiburgas-Ryga


                        Bona-Ryga


                        Ryga-Štutgartas


                        Praha-Ryga


                        Vilnius-Ryga




                        Retokai matomas Minskas-Ryga


                        Kautros Ryga-Kaunas


                        Šiauliuose, Ryga-Roterdamas
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          Kai škotų multimilijonierius Brian Souter, jau valdantis lenkų PolskiBus, nusipirko suomių OnniBus, parašiau čia, kad tik laiko klausimas, kada jis pradės veiklą Baltijos šalyse. Ir štai jis jau Estijoje, nuo liepos mėn. pradeda veiklą jo nauja bendrovė Superbus.com . Netrukus turėtume jo sulaukti ir Lietuvoje.

                          Superbus – a new low cost bus carrier in Estonia. Cheap rides from 1 EUR!



                          From this summer Sir Brian Souter’s company will expand with the launch of Superbus – a new low cost coach service operator in Estonia. Fares will start at 1 EUR plus 1 EUR booking fee. The express bus connections will operate between the main cities in the country.

                          Sir Brian Souter is the founder of Megabus – coach operator that serves numerous destinations in the United Kingdom, Ireland, France, Belgium, the Netherlands, Spain, USA and Canada. He also owns ManaBus (New Zealand), OnniBus (Finland) and PolskiBus (Poland), among many other transport related investments.

                          A new low cost bus carrier in Estonia will operate a fleet of eight two-storey buses VanHool Astromega TX927.
                          Tickets will soon be available to purchase on SuperBus.com.

                          Comment


                            Tai yra bus tarptautiniai šio vežėjo maršrutai per (į, iš) Lietuvos?

                            Comment


                              Kol kas paskelbti tik vietiniai maršrutai:

                              SuperBus will provide express intercity bus services on 3 routes:

                              Tallinn – Tartu – Tallinn (8 departures per day, travel time: 2 hours 40 minutes)
                              Tallinn – Pärnu – Tallinn (5 departures per day, travel time: 2 hours 10 minutes)
                              Tallinn – Narva – Tallinn (4 departures per day, travel time: 3 hours 20 minutes)



                              Dėl tarptautinių reikia palaukti, bet neabejoju, kad atsirado rimtas konkurentas LuxExpress ir Ecolines firmoms. TOKS spėjo laiku parsiduoti. Jei Superbus ateis į Lietuvą su vietiniais maršrutais, tai bus karšta ne tik Kautrai

                              Comment


                                O kam TOKS'as parsidavė?

                                Comment


                                  Niekam.
                                  Neateis tas superbusas į Lietuvos vidinę rinką, nes Lietuva, skirtingai nuo Estijos ir Latvijos yra VT outsaiderė, viešasis transportas sunaikintas iki tiek, kad mikrobai pustuščiai važinėja, priemiestinis sunaikintas totaliai (iš esmės moksleivių vežiotoju tapo), išskyrus aplink didžiuosius miestus, kur ir tai mikrobai vos ne pusę rinkos užima. Dauguma persėdo į automobilius ir iš ten jų neiškrapštys niekas, išskyrus valstybę. Bet tam politinės valios nėra. Todėl jokie superbusai nieko nepadarys net ir veždami už eurą. Už tokią kainą keleivių būtų, bet juk tai ir pelno neduos. Vadinasi, neveš.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 19:43.

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    O kam TOKS'as parsidavė?
                                    Vienam iš KAUTROS akcininkų. Neoficialiai teigiama, kad nuo šių metų liepos mėnesio „Kautra“ per susijusią įmonę galimai įsigis TOKS ir jau pradėti paruošiamieji darbai.
                                    Paskutinis taisė vilnews; 2015.06.24, 19:40.

                                    Comment


                                      Parduoda Tolimojo keleivinio transporto kompaniją
                                      http://vz.lt/article/2015/6/1/parduo...orto-kompanija

                                      Verslininkas Andriejus Paleičikas parduoda 100% savo turimų keleivių vežimo UAB Tolimojo keleivinio transporto kompanijos (TOKS) akcijų.
                                      Bendrovę planuoja įsigyti vienas iš buvusių „Kautros“ akcininkų, praėjus pusmečiui po to, kai pati „Kautra“ atsisakė minties pirkti TOKS.

                                      Apie tai, kad akcijas siekia įsigyti UAB „Keina“, pirmadienį pranešta Konkurencijos tarybos tinklapyje. Šią bendrovę, Registrų centro duomenimis, šių metų sausio 30 d. valdė UAB „Nordic Minds“.

                                      Pastarajai vadovauja Nemunas Dagilis, o jos vienintelė akcininkė – Agnė Dagilė. „Nordic Minds“ anksčiau valdė 20% „Kautros“ akcijų, tačiau vasario mėnesį registruotas jų perleidimas pačiai „Kautrai“.

                                      VŽ rašė, kad praėjusių metų praždioje TOKS ketino įsigyti jos pagrindinė konkurentė UAB „Kautra“. Tačiau rudenį skelbta, kad „Kautros“ akcininkų nuomonės apie įsigijimą išsiskyrė. Be to, Konkurencijos taryba greičiausiai nebūtų išdavusi leidimo.

                                      Comment


                                        Nu tai ne "Kautrai" parduodama.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Nu tai ne "Kautrai" parduodama.
                                          Na tai ir rašo, kad „Kautra“ per susijusią įmonę galimai įsigis TOKS. Galimai. Bus matyt, kokie čia žaidimai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X