Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Galėtų stoti Devintam forte.
    Čia turi omeny tą sustojimą, kur stoja tarpmiestiniai autobusai? Bet kad ir jis nėra itin patogus keleiviams- pirma, dėl taipogi prasto pasiekiamumo VT. Be to, sustojimas, jei neklystu, yra jau pravažiavus A1 ir Via Baltica kelių mazgą, vėliau teks pravažiuoti kelis kilometrus, kad apsisukti.

    Mano nuomone, jei jau taip jiems nesinori važiuoti giliau į miestą, geriausia būtų stoti prie Kalniečių poliklinikos (lankas gautųsi nedidelis, be to, vietiniai jau įpratę naudotis tarpmiestiniais autobusais nuo šios stotelės) arba, kitas variantas, prie Megos.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Na ten apsisukimas už kokių 500metrų, dėl pasiekiamumo VT tai taip, bet kurį laiką aš pats iš tos stotelės važiuodavau, tai keleivių nedaug bet būdavo

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Čia turi omeny tą sustojimą, kur stoja tarpmiestiniai autobusai? Bet kad ir jis nėra itin patogus keleiviams- pirma, dėl taipogi prasto pasiekiamumo VT. Be to, sustojimas, jei neklystu, yra jau pravažiavus A1 ir Via Baltica kelių mazgą, vėliau teks pravažiuoti kelis kilometrus, kad apsisukti.

        Mano nuomone, jei jau taip jiems nesinori važiuoti giliau į miestą, geriausia būtų stoti prie Kalniečių poliklinikos (lankas gautųsi nedidelis, be to, vietiniai jau įpratę naudotis tarpmiestiniais autobusais nuo šios stotelės) arba, kitas variantas, prie Megos.
        Manau, ties Statoil degaline būtų puiki vieta naujai Kauno autobusų stočiai - ir vietos yra, ir strategiškai gera vieta - keliai visomis kryptimis. Važiuojant Vilniaus kryptimi (dešinėje, kur būtų potenciali nauja stotis) viešasis transportas yra netoli - tiesa, tik 20, 43 autobusai ir 53 mikroautobusas (reikia pereiti garažus, iki stotelės užtrunka 3 min.). Pastačius stotį, galima būtų ten įrengti ir galinę miesto transporto stotelę bei paleisti daugiau maršrutų.

        Comment


          Stotis turi būti ten kur yra, arba iš viso prie geležinkelio stoties, o ne miesto pakraštyje. Ir taip VT mažėja keleivių dėl jo nepatogumo, tai stoties iškėlimas dar labiau pakenktų VT. Žmogus turi atvažiuoti į miestą, o ne jo pakraštį, iš kurio dar reikėtų važiuoti į miestą. O iš centro visuomet yra ir bus geresnis susisiekimas miesto VT su miesto rajonais.

          Comment


            Sakykit, kodėl ki šiol nėra Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Stockholm autobusų linijos ? Negi nebūtų keleivių ? Manau, kad per tris didžiausius Lietuvos miestus tikrai susirinktų, plius įdomumas keltu persikelti per Baltijos jūrą ir be problemų toliau tęsti kelionę iki Stockholm'o. Žinau, kad labai daug Vakarų Lietuvos lietuvių važiuoja iki Rygos, kad keltu keltis į Stockholmą. Tai ar ne paprasčiau būtų organizuoti tokį autobuso-kelto reisą ? Kokios čia kliūtys ? Ką manot ?

            Comment


              Kelte kliūtis. Jo nėra. Autobusą organizuoti gal ir nebūtų problemos, jei pirmiausia atsirastų kelto maršrutas.

              Comment


                Kaip tai nėra kelto ? Keltas plaukia kasdien. Keltas Klaipėda-Karlshamnas jungia Lietuvą ir Pietų Švediją. Liniją aptarnauja keltai REGINA SEAWAYS ir ATHENA SEAWAYS, plaukiantys kasdien iš Centrinio Klaipėdos terminalo(CKT) ir iš Keltų terminalo Karlshamne.

                Comment


                  Taigi buvo kalba apie Stokholmą. O organziuoti autobusą, kuris keltųsi minėtais keltais ir vežtų iki Stokholmo nemanau, kad verta. Autobuso perkėlimas brangus, pigiau išeitų nuvažiuoti traukiniu pačioje Švedijoje.

                  Comment


                    Na gerai, parašysiu dar aiškiau:
                    Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Karlshamn-Stockholm

                    Comment


                      Manau, kad su Švedija susisiekimo autobusais nėra dėl to, kad pakankamai patogus ir nebrangus susisiekimas lėktuvais. Kas liečia Skandinaviją apskritai, juk turėjo TOKS'as neseniai (prieš 8-9 metus berods) maršrutą į Kopenhagą (per Vokietiją, toliau keltu iš Kylio). Bet nunyko. Lygiai taip pat nunyko susisiekimas su Londonu, Paryžiumi, didžiausiais Vokietijos (be Berlyno) ir Italijos miestais. O buvo laikai, kai ten autobusai važiavo tikrai tankiai, ir ten tik Ecolines, bet ir Kautra, TOKS'as turėjo savo itin ilgo nuotolio maršrutus. Buvo netgi toks vežėjas "Tibus". O dabar iš Lietuvos vežėjų ilgo nuotolio maršrutų liko tik Kautros į Romą kartą į savaitę. Netgi Eurolines aptarnaujamus maršrutus į Vokietijos miestus perėmė lenkų vežėjai.

                      O kodėl visa tai? Ne vien tik dėl Ecolines ir Lux Express konkurencijos. Pagrindinė priežastis- Europoje išpopuliarėjusios žemų sąnaudų avialinijos, kurios, maža to, kad, savaime suprantama, veža greičiau už autobusus, bet ir už mažesnę kainą. Žinoma, keleivis visada rinksis lėktuvą, nes greičiau nugabena, autobusą pasirinks nebent norintys nusigabenti daug bagažo arba jei autobuso bilietas ženkliai pigesnis.

                      Dabar tendencija tokia, kad autobusų kainos nemaža dalimi krypčių netgi didesnės už lėktuvų. Išimtys- populiariausios kryptys iš Lietuvos- Ryga, Talinas, Varšuva, Berlynas, Praha, šiomis kryptimis autobusai veža dažnai ir pigiai, nes dar nėra patogaus, tiesioginio ir pigaus susisiekimo lėktuvais.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Nes važiuoti tokius atstumus autobusu yra mazochizmas. Visi skraido arba važiuoja traukiniais. Ir tik ubagiškiausių Europos šalių keleiviams siūlomos kelionės autobusais.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Nes važiuoti tokius atstumus autobusu yra mazochizmas. Visi skraido arba važiuoja traukiniais. Ir tik ubagiškiausių Europos šalių keleiviams siūlomos kelionės autobusais.
                          Gal ir yra tame tiesos. Pavyzdžiui, maršrutas Bukareštas-Stokholmas.

                          Comment


                            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                            Gal ir yra tame tiesos. Pavyzdžiui, maršrutas Bukareštas-Stokholmas.
                            O kaip toks maršrutas?

                            http://www.quora.com/Which-are-the-l...s-in-the-world

                            Comment


                              Neblogas vojažas. Jeigu neklystu, mano minėtasis maršrutas Bukareštas-Stokholmas yra ilgiausias Europoje.

                              Comment


                                Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                Kaip tai nėra kelto ? Keltas plaukia kasdien. Keltas Klaipėda-Karlshamnas jungia Lietuvą ir Pietų Švediją. Liniją aptarnauja keltai REGINA SEAWAYS ir ATHENA SEAWAYS, plaukiantys kasdien iš Centrinio Klaipėdos terminalo(CKT) ir iš Keltų terminalo Karlshamne.
                                Taip, bet keleiviams pigiau keliauti keltais iš Rygos, o kai kuriais atvejais ir Talino uostų. Žinant, kad keleiviems kelionės "DFDS" keltais kainos didesnės, vargu ar keliauti su automobiliais yra pigiau. Nebent keleivių pervežimo autobusais bendrovė pasirašytų sutartį su keltų bendrove ir maršrutas visiems apsimokėtų.
                                Be to, šiomis dienomis patrauklu skristi lėktuvu tarp Rygos ir Stokholmo.
                                Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.20, 23:16.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Taigi buvo kalba apie Stokholmą. O organziuoti autobusą, kuris keltųsi minėtais keltais ir vežtų iki Stokholmo nemanau, kad verta. Autobuso perkėlimas brangus, pigiau išeitų nuvažiuoti traukiniu pačioje Švedijoje.
                                  Taip, bilietų kombinacija galėtų būti patraukliu pasiūlymu.

                                  Comment


                                    Būtent. Vieno bilieto sistemą reikia įdiegti. Aišku, iš Lietuvos pusės paprasčiausiai koks nors Vilniaus - Kauno - Klaipėdos autobusas užvažiuotų iš Klaipėdos stoties į uostą. Kaip būtų Švedijoje - nežinau. Tikriausiai koks nors privežimas galėtų būti organizuotas nuo kelto iki traukinio į Stokholmą.

                                    Comment


                                      Panevėžyje
                                      Freiburgas-Ryga


                                      Bona-Ryga


                                      Ryga-Štutgartas


                                      Praha-Ryga


                                      Vilnius-Ryga




                                      Retokai matomas Minskas-Ryga


                                      Kautros Ryga-Kaunas


                                      Šiauliuose, Ryga-Roterdamas
                                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                      Comment


                                        Kai škotų multimilijonierius Brian Souter, jau valdantis lenkų PolskiBus, nusipirko suomių OnniBus, parašiau čia, kad tik laiko klausimas, kada jis pradės veiklą Baltijos šalyse. Ir štai jis jau Estijoje, nuo liepos mėn. pradeda veiklą jo nauja bendrovė Superbus.com . Netrukus turėtume jo sulaukti ir Lietuvoje.

                                        Superbus – a new low cost bus carrier in Estonia. Cheap rides from 1 EUR!



                                        From this summer Sir Brian Souter’s company will expand with the launch of Superbus – a new low cost coach service operator in Estonia. Fares will start at 1 EUR plus 1 EUR booking fee. The express bus connections will operate between the main cities in the country.

                                        Sir Brian Souter is the founder of Megabus – coach operator that serves numerous destinations in the United Kingdom, Ireland, France, Belgium, the Netherlands, Spain, USA and Canada. He also owns ManaBus (New Zealand), OnniBus (Finland) and PolskiBus (Poland), among many other transport related investments.

                                        A new low cost bus carrier in Estonia will operate a fleet of eight two-storey buses VanHool Astromega TX927.
                                        Tickets will soon be available to purchase on SuperBus.com.

                                        Comment


                                          Tai yra bus tarptautiniai šio vežėjo maršrutai per (į, iš) Lietuvos?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X