Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
    Gal čia panašiai kaip su ECOLINES situacija- pavyzdžiui, reisas Ryga-Praha priklauso ECOLINES, bet jį aptarnauja Latvių NORDEKA. Ir čia priklauso KAUTRAI, bet aptarnaus Baltarusiai.
    Bet koks tikslas baltarusiams patiems nesukurti tokio pačio maršruto? Koks tikslas "Kautrai" būti tarpininkams? Tarptautiniai keleivių pervežimai yra beveik nekontroliuojami, todėl tikrai "Minsktrans" galėjo be jokių kliūčių vieni atidaryti šį maršrutą.

    Kodėl manai, kad Ryga-Praha maršrutas priklauso Ecolines? Manau, kad Nordeka, kaip ir Klaipėdos AP yra partneriai su Ecolines ir kartu derina savo tarptautinius maršrutus.
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      #42
      Dėl Minsko tikrai nepasakysiu- čia tik savo mintį išdėsčiau

      Kas liečia ECOLINES- tai jie turi berods 2 ar 3 savaitinius reisus į Prahą, ir vienu iš jų važinėja būtent NORDEKOS Setra.

      Comment


        #43
        Gal kas gali man paaiskinti situacija su "Ecolines". Jei neklystu "Ecolines" parkas yra Rygoje ir tai Latvijos tarptautiniu keleiviniu marsrutu imone. Taciau kodel viena ju masina yra su LT nemeriais (lyg ir su EST esu mates). Beje-kaip ten su garazine numeracija,ji kazkaip niekur nera rasoma o juk turetu buti.

        Comment


          #44
          Nėra ten garažinės numeracijos, gali net nesvaigti. Privatininkai puikiai verčiasi ir be jos.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            #45
            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Nėra ten garažinės numeracijos, gali net nesvaigti. Privatininkai puikiai verčiasi ir be jos.
            Mettal,labai sakyciau neapgalvotas ir neisiskaitytas Tavo atsakymas sakyciau,kam tada is vis atsakineti juk Ecolines ne miesto marsrutus aptarnauja,o pagal visus reikalavimus tokiems marsrutams kaip ju aptarnaujami reikia garazines numeracijos. Be to dar klausiau jei tai Latviu tarptautinio keleiviu vezimo imone tai kodel ant vienos ju masinos yra LT numeriai o ant dar kitos jei gerai pamenu ir netgi EST numeriai?

            Comment


              #46
              Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
              juk Ecolines ne miesto marsrutus aptarnauja,o pagal visus reikalavimus tokiems marsrutams kaip ju aptarnaujami reikia garazines numeracijos. Be to dar klausiau jei tai Latviu tarptautinio keleiviu vezimo imone tai kodel ant vienos ju masinos yra LT numeriai o ant dar kitos jei gerai pamenu ir netgi EST numeriai?
              Tarptautiniais maršrutais važinėjantiems autobusams nėra reikalavimo turėti garažinę numeraciją ir Ecolines jos tikrai neturi.

              Dėl Lietuvoje registruotų autobusų (jų yra keletas), turiu du variantus - kažkokia nedidelė įmonė, turinti tik kelias transporto priemones prisijungė prie Ecolines, arba Ecolines tiesiog įkūrė nedidelį autobusų parko filialą Lietuvoje, nes čia nuolat lieka nakvoti keletas autobusų.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                #47
                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                Tarptautiniais maršrutais važinėjantiems autobusams nėra reikalavimo turėti garažinę numeraciją ir Ecolines jos tikrai neturi.

                Dėl Lietuvoje registruotų autobusų (jų yra keletas), turiu du variantus - kažkokia nedidelė įmonė, turinti tik kelias transporto priemones prisijungė prie Ecolines, arba Ecolines tiesiog įkūrė nedidelį autobusų parko filialą Lietuvoje, nes čia nuolat lieka nakvoti keletas autobusų.
                Manau jog greiciausiai Ecolines ikure ta nedideli autobusu parko filiala Lietuvoje. Ir galbut dar Estijoje toks yra,nes Ecolines vazineja ir su estiskais numeriais. O pati Ecolines tai jei neklystu yra Latvijos imone ir jos parkas yra Latvijoje?

                Comment


                  #48
                  Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                  O pati Ecolines tai jei neklystu yra Latvijos imone ir jos parkas yra Latvijoje?
                  Čia praktiškai tas pats, kaip Eurolines. Vienas prekinis ženklas po kuriuo slepiasi daugybė autobusų parkų. Taip, Latvijos Ecolines parkas didelis, taip pat nemažas yra Rusijoje, lygtais Sankt Peterburge ar Maskvoje...
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    #49
                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                    Čia praktiškai tas pats, kaip Eurolines. Vienas prekinis ženklas po kuriuo slepiasi daugybė autobusų parkų. Taip, Latvijos Ecolines parkas didelis, taip pat nemažas yra Rusijoje, lygtais Sankt Peterburge ar Maskvoje...
                    na nepasakyciau jog cia beveik tas pat kaip su Eurolines..juk net ir fotobus'e Ecolines nurodomas kaip vienas parkas. Be to kodel tuomet ant tu autobusu nera parku rekvizitu ir pavadinimu,ir nei vienas parkas nejaugi neraso garaziniu numeriu? Manau kad Ecolines tai yra vienas parkas..

                    Comment


                      #50
                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                      na nepasakyciau jog cia beveik tas pat kaip su Eurolines..juk net ir fotobus'e Ecolines nurodomas kaip vienas parkas. Be to kodel tuomet ant tu autobusu nera parku rekvizitu ir pavadinimu,ir nei vienas parkas nejaugi neraso garaziniu numeriu? Manau kad Ecolines tai yra vienas parkas..
                      Ecolines nėra toks didelis kaip Eurolines. Eurolines taip pat turi nedidelių parkų, kurie aptarnauja tik tarptautinius jų maršrutus.

                      Galbūt tas prekinis ženklas Ecolines nėra toks svarbus, nors Klaipėdos AP, kuris yra vienintelis Lietuvos autobusų parkas bendradarbiaujantis su Ecolines, ant kai kurių savo reklamų mini Ecolines.

                      PS. Šiandien kaip tik tikėjausi nufotografuoti Ecolines autobusų, deja, bet iš trijų lauktų sulaukiau tik vieno... Du likę vėlavo apie dvi valandas.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        #51
                        „Kautra“ važinės iš Druskininkų į Minską

                        Bendrovė „Kautra“, pernai Druskininkuose pradėjusi vežti keleivius miesto maršrutais, plečia savo veiklą ir pradeda į šį kurortą reguliarius tarptautinius reisus iš Minsko.

                        „Tikimės, kad šis maršrutas sudomins baltarusius, kurie mėgsta ilsėtis Druskininkų sanatorijose. Šis besivystantis kurortas traukia vis daugiau lankytojų, todėl jiems reikia pasiūlyti ir daugiau atvykimo į Druskininkus galimybių“, - sakė „Kautros“ marketingo direktorius Gintautas Pakusas.

                        Reguliarus autobusų maršrutas iš Druskininkų į Minską pradės kursuoti nuo balandžio 12 dienos. Tarptautiniu maršrutu keleivius veš su „Kautra“ bendradarbiaujanti Baltarusijos įmonė.

                        Autobusas kursuos trečiadieniais ir sekmadieniais iš Druskininkų, o antradieniais ir šeštadieniais iš Minsko.

                        Kelionė į vieną pusę truks apie 6 val., bilieto į vieną pusę kaina - 60 litų. Autobusas dar sustos Gardino autobusų stotyse, informuoja bendrovė.

                        http://verslas.delfi.lt/automoto/kau....d?id=44310067

                        Comment


                          #52
                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                          „Kautra“ važinės iš Druskininkų į Minską

                          Bendrovė „Kautra“, pernai Druskininkuose pradėjusi vežti keleivius miesto maršrutais, plečia savo veiklą ir pradeda į šį kurortą reguliarius tarptautinius reisus iš Minsko.

                          „Tikimės, kad šis maršrutas sudomins baltarusius, kurie mėgsta ilsėtis Druskininkų sanatorijose. Šis besivystantis kurortas traukia vis daugiau lankytojų, todėl jiems reikia pasiūlyti ir daugiau atvykimo į Druskininkus galimybių“, - sakė „Kautros“ marketingo direktorius Gintautas Pakusas.

                          Reguliarus autobusų maršrutas iš Druskininkų į Minską pradės kursuoti nuo balandžio 12 dienos. Tarptautiniu maršrutu keleivius veš su „Kautra“ bendradarbiaujanti Baltarusijos įmonė.

                          Autobusas kursuos trečiadieniais ir sekmadieniais iš Druskininkų, o antradieniais ir šeštadieniais iš Minsko.

                          Kelionė į vieną pusę truks apie 6 val., bilieto į vieną pusę kaina - 60 litų. Autobusas dar sustos Gardino autobusų stotyse, informuoja bendrovė.

                          http://verslas.delfi.lt/automoto/kau....d?id=44310067
                          Na kaip supratau sis marsrutas priklausys "Kautrai" ? Bet kodel tuomet ji aptarnaus Baltarusijos imone,juk "Kautra" manau pati turi pakankamai masinu.. ?

                          Comment


                            #53
                            Kad pigiau būtų.

                            Comment


                              #54
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Kad pigiau būtų.
                              taiu cia visgi bus "Kautros" marsrutas ir jai pinigai uz ji eis ar tam Baltarusijos parkui ? gal tas Baltarusijos parkas jau irgi "Kautros" filialas greit bus ?

                              Comment


                                #55
                                Kažkaip dalinsis. Kautra ims procentus už bilietų platinimą ir reklamą Lietuvoje, autobuso ir vairuotojų apnakvyndinimą Druskininkuose ir kt. Gal dar ir dyzelio pigesnio paims .

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Kažkaip dalinsis. Kautra ims procentus už bilietų platinimą ir reklamą Lietuvoje, autobuso ir vairuotojų apnakvyndinimą Druskininkuose ir kt. Gal dar ir dyzelio pigesnio paims .
                                  o gal tiesiog bus kaip ir Vilniuje kazkada su Pinsko marsrutu. Viena diena "Toks'as" aptarnavo,kita Pinsko AP ir taip keisdavosi,gal ir dabar taip su "Kautra" bus..?? Nes kam vieno parko marsruta aptarnauja visai kitas parkas..?

                                  Comment


                                    #57
                                    Naujas maršrutas Druskininkai – Balstogė
                                    Nuo 2011-04-29 pradeda veikti vežėjo UAB „Kautra“ naujas tarptautinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutas Druskininkai – Balstogė. Autobusai išvyksta iš Druskininkų penktadieniais ir šeštadieniais, o iš Balstogės šeštadieniais ir sekmadieniais.


                                    kažkaip ta kryptimi iš Druskininkų buvo tuščia niša. Pagaliau atsirado tiesioginis susisiekimas su Lenkija iš Druskininkų ir kainos nesikandžioja, džiugu

                                    Comment


                                      #58
                                      Senai tokio maršruto reikėjo, nes artimiausias Lietuvos miestas prie Lenkijos sienos, iš kurio buvo galima nuvykti į Lenkiją, buvo Marijampolė.

                                      Comment


                                        #59
                                        bet vistike man nesuprantama ir neitiketina kaip "Kautros" marsruta gali aptarnauti kitas AP? Nebent "Kautros" filialas ten butu..nes kokia nauda tuomet tiek "Kautrai" tierk ir kitam-svetimam AP?

                                        Comment


                                          #60
                                          tik gal geresnis variantas būtų, kad penktadienį, šeštadienį iš Lenkijos į Druskininkus, o iš kurorto šeštadienį, sekmadienį. Aišku vistiek yra gerai, kad atsiranda susisiekimas su kaimynine šalimi nevažiuojant į Marijampolę. Tik įdomu ar Opalinai esantys Druskininkuose važiuos ar bus atsiunčiamas autobusas iš Kauno?

                                          Paskutinis taisė Karoleo; 2011.04.18, 15:05.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X