Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Gal labai nepasiseke su data. Pabandymui pameginau tris atsitiktines datas:Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš verčiausi ir negavau pigesnio bilieto, nors pirkau 1,5 mėn iki kelionės.
birzelio 29, liepos 29, rugpjucio 29 - visoms duoda akcijines 28Lt Kaunas - Varsuva Ecolines. Kaip ir pries pusmeti, kaip ir pries metus.
Comment
-
Ecolines 28 litai į Varšuvą nėra akcijinė kaina, o normali - jai galioja visos normalios keitimo, grąžinimo sąlygos.Parašė Gator Rodyti pranešimąGal labai nepasiseke su data. Pabandymui pameginau tris atsitiktines datas:
birzelio 29, liepos 29, rugpjucio 29 - visoms duoda akcijines 28Lt Kaunas - Varsuva Ecolines. Kaip ir pries pusmeti, kaip ir pries metus.
Akcijiniai bilietai pas Ecolines - tai už 9 litus į Berlyną.
O pas Simple Express dabar eilinė akcija, bilietai į Varšuvą po 34 Lt, tiesa perkant akcijinius jie jau turi apribojimų, yra negrąžinami. Šiaip nepigu kaip akcijai, paskutinį kartą 10 litų mokėjau.kaip?
Comment
-
Natūralu. Kauno autobusų stotį valdo "Kautra" kuri priklauso "Eurolines" (?) tinklui. Jiems konkurentai iš "Ecolines" nereikalingi.Parašė Gator Rodyti pranešimąNa tikrai idomu kodel pagrindinis centras marijampole, o ne Kaunas, kur yra ju centrinis biuras ir aisku patogesnis susisiekimas.
Gaila, kad ecolines autobusai neturi vieningos geltonos spalvos (raudonas, baltas..)It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Šie du vakar prasilenkė prie Vilniaus AS.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
Su lietuviškais numeriais yra 4 Neoplan N516SHD Starliner (3 buvę estai, 1 - neaišku iš kur) bei šis N1122 (gar. nr. 273) nė karto nepagautas su latviškais numeriais.
Comment
-
Stoja, bet "bazė" yra Marijampolėje. Pvz. "Ecolines" keleiviai iš Klaipėdos (jei reikia) persėda į kitą autobusą Marijampolėje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad Kaune stoja "Ecolines" autobusai. Be to Marijampolė pasirinkta dar ir dėl automobilių turgaus, į kurį atvyksta daug pirkėjų iš visos buvusios TSRS.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Daugelis autobusų buvo pirkti ne nauji, todėl dažymas liko iš buvusių savininkų. Kelis Neoplan Skyliner perdažė į geltoną, todėl oficiali spalva spėju geltona.Parašė Gator Rodyti pranešimąGaila, kad ecolines autobusai neturi vieningos geltonos spalvos (raudonas, baltas..)
Stoja, bet visi persėdimai vykdomi Marijampolė, beje stoja ne visi, pavyzdžiui, Marijampolė-Liepoja, nors autobusas pravažiuoja pro pat Kauną, taip užkertant kelią tiesiogiai pasiekti Liepoją ir tikrai nemanau, jog nebūtų nei vieno keleivio.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad Kaune stoja "Ecolines" autobusai. Be to Marijampolė pasirinkta dar ir dėl automobilių turgaus, į kurį atvyksta daug pirkėjų iš visos buvusios TSRS.
Ecolines prisidėjo prie naujos Marijampolės autobusų stoties pastatymo (ne dabar, kur tvarko, o seniau) galbūt gavo kažkokias lengvatines sąlygas dėl mokesčių už įvažiavimą į stotį arba išvis jų nemoka. Kaunas greičiausiai tam nepasirašė, be to čia minėtieji Eurolines.
Comment
-
Na tai gerai, todel ir klausiu kas cia per nesuprantami dalykai dedasi. Is marijampoles i suvalkus (kiek ten kilometru?) kainuoja 2 kartus brangiau nei is Kauno i varsuva (kur kas ilgesne kelione). Taip pat is Kauno i Ryga kainuoja kur kas daugiau. Todel ir klausiu kuo sitas marsrutas toks isskirtinis, kad kaina turbut net nelabai padengianti savikaina laikoma tiek ilgai?Parašė alm Rodyti pranešimąEcolines 28 litai į Varšuvą nėra akcijinė kaina, o normali - jai galioja visos normalios keitimo, grąžinimo sąlygos.
Comment
-
Vasarą srautai išauga, todėl matyt įmanoma užpildyti ir tris autobusus į/iš Varšuvos. Nors Kautros dieninis Vilnius-Varšuva-Praha važinėja pustuštis.Parašė Prodigal StrangerŠįryt prieš šešias iš ten sugrįžusi TOKS'o 'Setra' (gar. nr. 163) buvo pilnutėlė.
Nemažai priklauso ir nuo kelionių agentūrų, kurios siūlo bilietus į tų vežėjų autobusus, kurie joms palankesni. Žinau, kad seniau būdavo parduodami vien į Polonus ir dar kažkokios kartu važinėjusios lenkų firmos autobusus, bet tą reisą uždarius persimetė ant kitų.
Ecolines yra tik tarptautinis "brand'as" po kuriuo slepiasi keletas vežėjų. Pagrindinis yra latvių Norma-A, dėl estų nežinau, greičiausiai ten ta pati Norma-A., Sankt. Peterburge - Amron, Ukrainoje - Ukrainos linijos, lyg ir viskas iš stambesnių.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąKokia paslaptinga sistema vyrauja "Ecolines"? Kur ju paslaptingasis parkas? Kur paslaptingoji bustine?
Kaip sudaromi garaz.nr. ir kaip jie skirstomi? Nes matosi lyg ir vyrautu kazkokios kolonos.
Daug klaustuku apie juos...
Norma-A parkas yra Rygoje. Numeracija išties įdomi, pavyzdžiui Prodigal Stranger nuotraukoje Neoplanas su 5xx garažiniu, su penketu priekyje Lietuvoje dar niekada neteko matyt, tad čia matyt taip išskiriami Kaliningrado autobusai.
Comment
-
Bet garazine numeracija to "brand'o" kaip suprantu yra vieninga? Nors ir keletas vezeju sudaro ja.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąVasarą srautai išauga, todėl matyt įmanoma užpildyti ir tris autobusus į/iš Varšuvos. Nors Kautros dieninis Vilnius-Varšuva-Praha važinėja pustuštis.
Nemažai priklauso ir nuo kelionių agentūrų, kurios siūlo bilietus į tų vežėjų autobusus, kurie joms palankesni. Žinau, kad seniau būdavo parduodami vien į Polonus ir dar kažkokios kartu važinėjusios lenkų firmos autobusus, bet tą reisą uždarius persimetė ant kitų.
Ecolines yra tik tarptautinis "brand'as" po kuriuo slepiasi keletas vežėjų. Pagrindinis yra latvių Norma-A, dėl estų nežinau, greičiausiai ten ta pati Norma-A., Sankt. Peterburge - Amron, Ukrainoje - Ukrainos linijos, lyg ir viskas iš stambesnių.
Norma-A parkas yra Rygoje. Numeracija išties įdomi, pavyzdžiui Prodigal Stranger nuotraukoje Neoplanas su 5xx garažiniu, su penketu priekyje Lietuvoje dar niekada neteko matyt, tad čia matyt taip išskiriami Kaliningrado autobusai.
Yra ir su vienetu priekyje numeracija (1xx). Ja kaip suprantu sudaro tik tarpmiescio masinos.
Comment
-
Ecolines Varsuvoj turi persedimo taska is autobusu Kijevas - Varsuva ir Sankt Peterburg - Varsuva. Is ju perseda daug keleiviu i autobusus, vaziuojancius i Vokietija. Jie moka palyginus su lietuviais nemazus pinigus. Del to Ecolinams atstumas LT - Varsuva reikalingas gal tik del pilnumo, tai jie kad ir uz 9 lt veztu. Dar prie to jie ima keleivius Suvalkuose, Augustave, Bialystoke ir Ostrowe Mazowecke. Nes turbut lenku Sindbad'ui per tolimi krastai ir jie ten nesipjauna.
Pagrindine ju imone yra Latvijoj, bet yra imoniu jiems priklausanciu Estijoj, Lietuvoj, Lenkijoj. Buvo net Belgijoj, kai jie turejo tiesiogini reisa i Londona. Rusu ir ukrainieciu autobusai gali but kaip partneriai po veliava. Nors gal ir ne.
O del kainu tai tikrai sutinku. Geriau dvigubai pigiau vezt pilna busa, nei isdidziai iskelta galva su 2 keleiviais uz brangiai. Pvz. pas mane zmona su sunum ecolinais atvaziavo. Nuo Kauno iki Miuncheno dviems ten ir atgal 630 litu. Tai kaip ir ne visai dideli pinigai. gales dar karta per vasara atvaziuot. o jei buciau Berlyne dirbes, tai prie dabartines kainodaros kas antra savaitgali galeciau i lietuva grizt.
Comment
-
Manau sis atsakymas ir yra teisingas, dabar jau aisku kodel is Kauno i Varsuva nuvaziuot zymiai pigiau nei i kokia KlaipedaParašė uH1978 Rodyti pranešimąEcolines Varsuvoj turi persedimo taska is autobusu Kijevas - Varsuva ir Sankt Peterburg - Varsuva. Is ju perseda daug keleiviu i autobusus, vaziuojancius i Vokietija. Jie moka palyginus su lietuviais nemazus pinigus. Del to Ecolinams atstumas LT - Varsuva reikalingas gal tik del pilnumo, tai jie kad ir uz 9 lt veztu.
Kitas dalykas man idomus, kodel dabar ilga laika nerealios kainos butent i Berlyna. Tuo labiau, kad oro susisiekimas su Berlynu nera ypac geras. Tai privalumas laikyti kaip tik aukstesnes santykines kainas nei i tuos miestus, kur oru galima skrist patogiau. Idomu kodel dauguma vezeju puole ta Berlyno krypti ivairiomis super mazomis kainomis.Paskutinis taisė Gator; 2012.06.30, 02:04.
Comment
-
Nuo liepos 2 d. atidarytas naujas Ecolines maršrutas - Vilnius-Berlynas per Varšuvą. Iš Vilniaus išvykstama kasdien 7:00, iš Berlyno ZOB stoties taip pat septintą. Maršrutą aptarnauja ne tradiciniai dviejų aukštų Neoplan, bet vieno aukšto autobusai. Važiuoja du vairuotojai, stiuardesės nėra.
Berlyno autobusų stotyje. Išvažiavo apypilnis. Beje, Berlyne stoja ne tik stotyje, bet ir abiejuose oro uostuose.
Maršruto lentelių naujų kol kas neturi, tai važinėja su Štutgartas-Ryga. Tas pats Neoplan su lietuviškais numeriais šiandien ryte Kaune. Šis išvažiavo maždaug 10-20 proc. užpildytas. Vakar teko matyti triašį Ecolines MAN važiuojantį šiuo maršrutu taip pat maždaug pusiau užpildytą. Taigi, autobusai išties įdomūs, tik kaip nesinori anksti keltis
Tęsinys iš Berlyno bus.
- 2 patinka
Comment
-
Esminė nauda šio maršruto - smarkiai pagerinamas Kaunas (Vilnius) - Varšuva tvarkaraštis. Jis važiuoja tokiu dienos metu kad kitų reisų tarp šių miestų nebuvo.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNuo liepos 2 d. atidarytas naujas Ecolines maršrutas - Vilnius-Berlynas per Varšuvą. Iš Vilniaus išvykstama kasdien 7:00, iš Berlyno ZOB stoties taip pat septintą.
Pro Berlyno oro uostus pravažiuoja tokiu metu, kada iš to jokios naudos.kaip?
Comment
-
Patogiai ir pramiegoti autobuse - ne visiems suderinami dalykaiParašė Raikkonen Rodyti pranešimąTaip nebuvo, bet ar toks reisas reikalingas? Vežančių, kad ir kitu laiku, į Varšuvą yra labai daug. Be to patogiai gali pramiegoti kelionę naktiniu reisu ir ryte būti Varšuvoje. Į Berlyną atvykimas naktį irgi nieko gero... Manau po vasaros šitą maršrutą tikrai uždarys.
Varšuva sąlyginai artimas miestas, tvarkaraštis yra svarbu.kaip?
Comment
Comment