Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autobusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Podgorica, Juodkalnijos sostinė
    Foto 2018.09




    Comment


      Talpinu Juodkalnijos tarpmiestinio susiekimo nuotraukas šioje temoje.
      Atrodo, nėra temos apie tarpmiestinį susiekimą (išskyrus kažkiek užkabintas Baltijos šalis ir Lenkiją temoje "Tarptautinai pervežimai autobusais")

      Lyginant su kokia Rumunija, kur Marijampolės dydžio mieste visose paklampėse yra gal tuzinas "autobusų stočių", čia viskas atrodo pakankamai civilizuota.
      Visuose rimtuose miesteliuose yra autobusų stotys. Jose, priklausomai nuo dydžio yra įvairi infrastruktūra- pradeedant maitinimu, ir baigiant bagažo saugojimu.
      Bilietus visuose autobusuose dalina. Jei yra stotis, bilietą reikia pirkti stotyje.


      Eismas prie pagrindinių kelių intesyvus
      Iš Podgoricos į Kolašiną kalnuose per dieną važiuoja 15 porų autobusų (rugsėjo mėnesį)
      Pajūryje nevažiuojant į šonus teoriškai išvis galima nesinuomoti mašinos:
      Budva - Sutomore: važiuoj 27 poros autobusų,
      Budva - Tivat - 30 porų
      Kotor - Herceg Novi (aplink Kotoro įlanką) 25 poros

      Kainos nedidelės (važiuojant iš autobusų stoties reikia pridėti +1 EUR už stoties paslaugas)
      Podgorica - Kolašin (70 km) 4,00-4,50 EUR (+1 EUR už stoties paslaugas)
      Sutomore- Budva (30 km) 3,50 EUR

      Bendra informacija apie autobusų eismą.
      How to get by bus. Montenegro by bus https://getbybus.com/en/montenegro-by-bus
      Busticket 4.me Bus stations Montenegro https://busticket4.me/bus-stations/Montenegro/EN/42
      Daugiausiai naudojome BussTerminal.me http://www.busterminal.me/timetable

      http://www.busterminal.me/timetable


      https://busticket4.me/MNE/1139-1150-...tor/01-12-2018

      Iškart pasakysiu, kad šalies vidus ir kurortinė zona Adrijos jūros pakrantėje yra du skirtingi pasauliai - bent autobusų naujumo prasme.
      Bet WiFi veikia net ir senuose laužuose kalnų rajonuose

      Comment


        Juodkalnija, 2018.09
        Autobuska stanica Podgorica / Podgoricos autobusų stotis

        Vaizdas iš miesto pusės.
        Nieko ypatingo. Prie stoties pora miesto autobusų ir keli neperdaug įkyrūs taksistai


        Peronas


        Šviesoforai; turbūt užsilikę nuo maršalo Tito laikų


        Mikriukai važinėja siaurais kalnų keliais




        Herceg Novi - Beograd. IšAdrijos pajūrio į Serbijos sostinę


        Bar - Niš. Irgi iš pajūrio į Serbijos didmiestį


        Podgorica - Herceg Novi


        Laukimo aikštelė


        Važiuojame šituo mikriuku


        Paslaugus vairuotojas neprašomas paima bagažą
        Paskutinis taisė Romas; 2018.11.28, 22:42.

        Comment


          Kelios nuotraukos važiuojant į Kolašiną (70 km nuo Podgoricos)











          Daugiau nuotraukų - temoje ME. Juodkalnija / Crna Gora
          Paskutinis taisė Romas; 2018.11.26, 22:24. Priežastis: Nuoroda

          Comment


            Autobuska stanica Kolašin / Kolašino autobusų stotis


            Slidinėjimo kurorto autobusų stotyje nėra jokios infrastruktūros, išskyrus suoliuką, kartono dėžę nuorūkoms, tvarkaraštį, kažkokią parduotuvę ir labai liūdną taksistą, kuris visiškai neblogai kalbėjo rusiškai įterpdamas vieną kitą serbišką (ar juodakalnietišką) žodį


            Bagažo ženklinimas iš autobuso


            Prisivijo greitasis autobusas iš Baro į Nišą


            Ant sienos toks šiet tiek pavargęs tvarkaraštis


            Atsispausdintas tvarkaraštis iš busterminal.me buvo tikslesnis
            Paskutinis taisė Romas; 2018.11.26, 22:43.

            Comment


              Kelios radialinės kelionės iš Kolašino.
              Visur buvo juokinga kaina - 2 EUR

              Kolašin - Biogradska Gora nacionalinis parkas


              Autobusas sustojo improvisuotioje stotelėje prie kelio į nacionalinį parką




              Kelionės tikslas - Biogradska Gora ežeras


              Biogradska Gora - Kolašin.
              Šitas autobusas buvo su nulinkusiomis kėdėmis ir labiausiai pavargęs; bet WiFi internetas ten veikė.


              Autobuska stanica Kolašin


              ---

              Autobuska stanica Kolašin
              Kolašin - Međuriječje






              Kelionės tikslas -Mrtvicos upės kanjonas




              Grįžtant iš Međuriječjes į Kolašiną vienas greitasis autobusas nesustojo (greitasis), kito nebuvo.
              Nesunkiai susistabdėme mašiną su kažkokias mėlynai geltonais numeriais; pasirodo ji iš Kosovo, kurios vairuotojas kalbėjo tik albaniškai ir iš principo nekalbėjo serbiškai.
              Kadangi mokėjau du albaniškus žodžius, užsimezgė draugiškas dialogas albanų, anglų, gestų, serbų kalbų mišiniu. Bet čia jau kitos temos objektas...

              Comment


                Juodkalnijos pajūris.
                Mūsų bazė buvo Sutomorės kurorte.
                Nuvažiavome autobusu į Budvą pasiimti išsinuomotos mašinos

                Autobuska stanica Sutomore / Sutomorės autobusų stotis
                Dešinėje matosi geležinkelis


                Kelias eina pajūriu
                Sveti Stefan


                Budva. Mūsų autobuso galas

                Comment


                  Juodkalnija. Foto 2018.09

                  Autobuska stanica Budva / Budvos autobusų stotis
                  Budva yra Juodkalnijos pajūrio kurortų centras - kaip mūsų Palanga.
                  Autobusų stotis irgi atitinkamo lygio

                  Įėjimas į peronus galimas tik nusipirkus bilietus.




                  Pajūryje sezono metu trūksta darbuotojų
                  Potrebni radnici / Reikalingi darbuotojai
                  - Roštljdžija / grilio kepėjai
                  - Pomočni kuvari i kuhinjski radnici / virėjo padėjajai ir virtuvės darbuotojai
                  - Čekeri / Kepėjai
                  - Konobari / Padavėjai
                  - Radnici u auto perionici / Perono darbuotojai


                  Maitinimo infrastruktūra


                  Perone - maloni paunksmė






                  Autobusai pajūryje kur kas geresni nei sostinėje Podgoricoje ar kalnuose








                  Comment


                    Juodkalnija-2018
                    Kelios nuotraukos pro autobuso langą važiuojant pajūrio keliu Budva-Sutomore

                    Budva


                    Sveti Stefane visada daug fotografuojančių


                    Petrovac


                    Autobuska stanica Petrovac / Petrovaco autobusų stotis






                    Autobuska stanica Sutomore/ Sutomorės autobusų stotis


                    Sutomore


                    Ačiū už dėmėsį.
                    Daugiau nuotraukų - temoje ME. Juodkalnija / Crna Gora

                    Comment


                      Keista, nuotraukose, matau beveik vien tik tarpmiestinius ir priemiestinius autobusus (na, išskyrus tarptautinį į Belgradą).
                      Nejaugi iš Juodkalnijos nėra "emigrantinių" maršrutų į Austriją, Vokietiją, Belgiją ir pan., panašiai kaip iš Serbijos ar Bosnijos?
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Tai gal ir yra, bet ne iš kiekvieno kaimo ir ne kas kelias valandas, todėl gaudyti reikia specialiai.

                        Comment


                          Miesto autobusai Juodkalnijos pajūrio mieste Herceg Novi
                          Foto 2018.08



                          Comment


                            Pirmoje foto vietinė Isuzu citibus versija Juodkalnijai?
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                              Pirmoje foto vietinė Isuzu citibus versija Juodkalnijai?
                              Tai, kad ji niekuo nesiskiria nuo tokių kaip pas mus, tik švieslentė ta einanti per kampą.
                              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                              Comment


                                Ilgas tekstas, kas mėgsta skaitalus...
                                Šiek tiek teko pasidžiaugti Toronto (Kanada) viešuoju transportu, tai pasakysiu, kad nesitikėjau rasti nė vienos padorios viešojo transporto sistemos ant Šiaurės Amerikos žemyno, pasirodo klydau (žr. transporto schemą).

                                Aglomeracijos ribose yra apie 6 mln. gyv., standartiškai yra didelės mažo užstatymo teritorijos, kvadratinė-stačiakampė (grid) gatvių strūktūra, atstumai norinčiam pasivaikščioti, yra dideli. Kaip tokiam miestui viešojo transporto sistema labai gerai išvystyta, bet ryškiai nepabaigtas metro sistemos „karkasas“: galima sakyti yra 2,75 veikiančios linijos, taip yra todėl, kad 3 linija yra labai keistas 2 linijos tęsinys, kur reikia perlipti į „skytrain“ (metro virš gatvės), ir apskritai planuojama 2 liniją pratęsti iki 3 galutinės stotelės ir nunaikinti tą 3 liniją. 4 linija toli gražu nepabaigta ir neaišku kada bus tęsiama statyba. Tiesa, tos linijos, kurios veikia, veikia labai gerai ir garantuoja greitą susisiekima bei aprėpia didelę miesto dalį (pvz. atstumas nuo Union station iki Finch yra apie 17 km), labai patogiai orgnizuojamas persėdimas į kitas VT rūšis, t.y. įrengtos požeminės/antžeminės platformos/galutinės stotelės viešajam transportui. Šiuo metu įgyvendinamas „lengvojo geležinkelio“ projektas per visą Eglinton avenue (rodos 19 km ilgio), t. y. tramvajus, kuris dalinai bus paslėptas po žeme, dalinai ant žemės.

                                Kadangi metro tinklas išvystytas sąlyginai, o miestas didelis ir plačiai išsiskleidęs, gyvybę palaiko tramvajai ir autobusai. Tramvajai daugiausiai yra miesto centre, bet miesto centre dauguma tokių tramvajaus linijų, kur tramvajus važiuoja bendrame sraute ir stoja stotelėse vos ne kas antras blokas. Kaip mano asmeninė praktika parodė, kartais pėsčiam galima nueiti greičiau nei važiuoti tokiu tramvajumi. Bet yra ir tokių linijų (pvz., 509), kur tramvajus yra atskirtas nuo bendro eismo, ir tada tiesiog super. Šioje nuotraukoje matome kaip „saugiai“ įrengta tramvajaus stotelė, ir kaip automobiliai iš paskos pradeda manevruoti
                                Click image for larger version  Name:	IMG_20180923_173753.jpg Views:	1 Size:	121,5 kB ID:	1691274

                                Tai pereikim prie to, kas gero su autobusais (bendras charakteristikas ir paveikslėlius galit rasti Wikipedijoje) ir kas tokiame „autobusiniame“ mieste man labai patiko.

                                Galėčiau pasakyti daug gerų žodžių apie aptarnavimo kultūrą, ypač neįgaliųjų atžvilgiu. Kadangi laipinama per priekines duris, VISŲ (ir triašių) autobusų salono išdėstymas atitinkamai pritaikytas: plačios priekinės durys, ties kuriomis yra įlaipinimo neįgaliesiems platforma („dangtis“), platus priėjimas link vidurinių durų (ir trečių, jei triašis), priekyje neįgaliųjų vietose įprastai būna atlenkiamos sėdynės, iš kurių keleiviai išvaromi arba maloniai pasišalina kai tam yra reikalas, autobusų vairuotojai tvarkingai pažemina autobusą, kad būtų lengviau įlipti/išlipti. Beje važinėja atskiri autobusiukai, kurie pritaikyti neįgaliesiems vežti, bet ten kažkaip iš anksto reikia sutarti, kad atvažiuotų paimti. Atitinkamai iš asmeninės patirties pasakysiu, kad dar niekur nemačiau, kad tiek daug senukų ir neįgaliųjų naudotųsi viešuoju transportu kaip Toronte, t. y. žmonės mobilus. Ai ir VISI autobusai turi dviračių stovus autobuso priekyje. Nuotraukoje matome tiašio autobuso saloną, gal nuotraukoje ne ypač akivaizdu, bet sėdynės išdėstytos taip, kad būtų patogus priėjimas nuo pat priekio iki autobuso galo, autobuso gale grindys „iškeltos“.
                                Click image for larger version  Name:	IMG_20181206_135843.jpg Views:	1 Size:	131,9 kB ID:	1691273
                                Visi autobusai/tramvajai stoja pagal reikalavimą, t.y. nėra norinčių įlipti/išlipti, nestoja. Kaip minėjau, to paties numerio autobusai neretai "lenktyniauja" ir nestoja be reikalo stotelėse, jei nėra poreikio. Ir kas svarbiausia - netempia laiko maršrute.

                                Skirtumas nuo “europinio” viešojo transporto organizavimo be abejo kyla iš paties miesto planavimo ypatumų, t.y. kvadrato-stačiakampio formos kvartalų, todėl nėra poreikio dubliuoti maršrutų, bet yra poreikis intensyvinti viešojo transporto dažnį ir kurti patogius persėdimo taškus.

                                Dar iš įdomių pastebėjimų – stotelės įprastai įrengiamos prieš sankryžą (dabar esu Vankuveryje, kur stotelės įrengiamos už sankryžos). Toronte žmonės skundžiasi šaltomis žiemomis, sąlyginai tiesa, nors temperatūros žiemą nėra žemos, bet vėjuota, o šaltis yra drėgnas bei žvarbus, taigi atitinkamas stotelių dizainas – jos kaip įmanoma labiau uždaros, net nebūtinai išėjimas iš jos yra tiesiai į gatvės pusę.
                                Click image for larger version  Name:	IMG_20181210_124014.jpg Views:	1 Size:	132,5 kB ID:	1691275
                                Iš minusų galiu pasakyti, kad miestas turi labai atsilikusią bilietų sistemą: galima mokėti pinigais, žetonais, pirkti mėnesinį bilietą / kitokį terminuotą (kuris kaip senų senovėje Vilniuje galiojo nuo mėnesio pirmos dienos iki paskutinės, arba terminuoti savaitei, kurie rodos tik nuo pirmadienio iki sekmadienio ir ne kitaip, nesvarbu, kad to keleiviui nereikia), arba naudotis PRESTO kortele, kurią reik žymėti kiekvieną kartą lipant į transporto priemonę, ir jau savo esme yra normalus elektroninis bilietas (pagal funkcionalumą realiai vilniečio kortelė, tiek, kad integruota su visokiais priemiestinias tinklais kaip GO traukiniais/autobusais, kur reikia atsižymėti ir išlipant, nes mokama už atstumą, bet persėdant į kitą transporto rūšį taikomos nuolaidos). Vienkartinis PRESTO bilietas suteikia teisę 2 val naudotis viešuoju transportu (konkrečiai TTC sistema). Kiek žinau nuo sausio 1 pereis nuo terminuotų bilietų ir žetonų prie PRESTO, bet tada pasijaus elektroninėms sistemoms, kai visi iš eilės keleiviai pradės žymėti lipdami į transporto priemones savo elektroniniu bilietus (įskaitant mėnesinius). Kaina pasivažinėjimo 3 CAD, t.y. apie 2 Eur, kas Kanadoje yra daugiau nei įprastai. Nėra ypatingai gerai rūpinamasi informavimu – trūksta nuorodų, kur stoja tam tikri maršrutai, apie pakeitimus įprastai sužinoti galima tik sėdint transporto priemonėje. Pats stotelių ženklinimas labai neryškus, nes yra realiai tik stulpelis, ant kurio iš tolo nesimato, kokie maršrutai stoja, o informacija ant tų stulpelių kartais ir neatnaujinama.

                                Apie autobusų numeravimą: autobusai realiai gali būti skirstomi į ekspresinius ir vietinius. Pvz., ties 4 metro linija rastumėt 85 maršruto autobusą, kuris pats iš savęs faktiškai turi dvi atšakas 85A ir 85B, bet kai važiuoja Don Mills kryptimi švieslentė rodo "85", nes jų galutinis tikslas sutampa. Kas įdomiausia, atvykus į Don Mills norint važiuoti į Sheppard-Yonge autobusu reikia persėsti į kitą 85 autobusą, ant kurio parašyta, kad va būtent į Sheppard-Yonge važiuoja. Ekspresinis autobusas įprastai žymimas su "9" priekyje, t.y. 9+85=985. Ir net šitie ekspresai turi atskiras atšakas 985A ir 985B. Ekspresai man primena ką mes turime Vilniuje, nes jie praleidžia nereikšmingas stoteles (beje ir nestoja įprastinėse, jei niekas neprašo įlipti/išlipti). Piko metu tiek 85, tiek 985 labai dažni, kas kokias 3-5 min ir realiai "lenktyniauja" trasoje. Vakarais ir arčiau nakties 985 autobusai gerokai išretėja, būna kas 15 min ar dar rečiau, bet 85 lieka toliau aptarnauti kas 10 min. Beje schemoje šiek tiek kitokia spalva išskirti visi maršrutai, kurie važiuoja kas 10 min ar dažniau, tai šitas reikalas yra labai informatyvus keleiviui, ir lemia apsisprendimą iki kurios stotelės labiau apsimoka eiti, jei negali stebėti atvykimo realiu laiku.

                                Toliau schemoje rasite mėlynų linijų tinklą, tai čia naktiniai autobusai, jų numeris visada priekyje "3", taigi 85 tampa "385". Galioja tie patys bilietai, o autobusai kursuoja bent kas 30 min.

                                Transporto schemoje tik dalinai matosi tikrųjų ekspresų linijos - t.y. geležinkeliai, bet būna ir tikri ekspresai autobusai, ir kas atsitinka, kad numeriai kartais dubliuojasi su miesto autobusais, pvz nuo Sheppard-Younge iki Pearson oro uosto važinėja 34 "GO" žalios spalvos autobusas, bet 34 yra ir miesto ribose visai kitas maršrutas. Šioje schemoje taip pat nesimato "privatininkų" autobusų (įprastai užmiesčio trasos), bet ties čia visas įdomumas, kad toje pačioje Don Mills stotyje stodavo mėlynos spalvos "privatininko" VIVA autobusas 24, ir retsykiais atvažiuodavo "miesto" (raudonos-baltos spalvos) 24B, t.y. sumaišyti fiziškai neįmanoma, nors dalį trasos abudu važiuoja kartu. Ir problemų niekas nemato
                                --------
                                P.s. Jei domina autobusų išorės dizainas, tai jis baisus bet kažkaip priėjau prie išvados, kad nesvarbu kaip atrodo, svarbu, kas viduje. O viduje viskas labai gerai apgalvota, netgi tokie labai estetiški kabliukai autobuso viduje yra visokiai informacijai užkabinti, pvz., transporto schemai. Ir dar toks išorės dizaino pastebėjimas, visuose autobusuose ir tramvajuose priekyje įmontuotos dvi mėlynos lempos šalia maršruto krypties - tamsiu paros metu ar apsiniaukus ir net dieną galima belaukiant autobuso pastebėti tas mėlynas šviesas iš didesnio nei kilometras atstumo, ir tai reiškia, kad autobusas/tramvajus jau netoliese
                                Paskutinis taisė Rijikas; 2018.12.28, 23:44.

                                Comment


                                  Lionas

                                  Tai trečias pagal dydį (gyventojų skaičių) Prancūzijos miestas. Mieste gyvena 500 tūkst. gyventojų, o Liono aglomeracijoje 1,7 mln. Miesto plotas - tik nepilni 48 kv. km. Miesto VT – metro, tramvajai, troleibusai, autobusai, funikulieriai.
                                  Apie tramvajus ir troleibusus buvo fotoreportažai atitinkamose temose.

                                  Miesto autobusai Lione atsirado gan vėlai, tik 1931 m. pabaigoje. Iki tol nuo 1925 metų mieste keliais maršrutais keleivius vežė... elektrobusai. Ne troleibusai! Pastarieji atsirado tik 1935 m. Elektrobusai važinėjo iki 1951 m.
                                  Šiuo metu Lione yra apie 130 autobusų (troleibusai neįskaityti) maršrutų.

                                  Didžioji dalis autobusų kaip ir troleibusai, tramvajai, metro priklauso organizacijai SYTRAL. Tai Liono miestui ir aplinkiniams administraciniams vienetams priklausanti įmonė. Ji užsiima ir strateginiu VT organizavimu bei plėtra. Pervežimus viešuoju transportu organizuoja įmonė TCL. Autobusus eksploatuoja kompanija Keolis, kuri yra Prancūzijos geležinkelių dukterinė įmonė. Taip pat mieste dirba keli privatūs vežėjai. Jie aptarnauja kai kurias linijas į metropolio pakraščius.

                                  Keolis eksploatuoja didelį kiekį (virš 800 vnt.) Iveco Urbanway 18, Iveco Urbanway 12, Irisbus Citelis 18, Irisbus Citelis 12 autobusų ir Heuliez GX 137 midibusų. Kai kurie autobusai ir midibusai naudojami troleibusų maršrutuose, nes troleibusų trūksta. Irisbusai yra kelių modifikacijų. Visi autobusai yra dyzeliniai, ekologiškai švaresnis VT atsiras tik už kelių metų.
                                  Kiti vežėjai autobusais, kurių yra virš 5, veža įvairiais autobusais, mikroautobusais ir netgi minivenais ar lengvaisiais automobiliais (pagal sutartį su taksi įmone)... Mikrobai ir minivenai važinėja kažkur jau visiškai pakraščiuose, todėl nei vieno iš jų nemačiau. Iš viso privatininkų parkuose yra apie 60 transporto priemonių.
                                  Trys didžiausi privatininkai yra Berthelet, vežantis 26 vnt. tik vieno modelio autobusais, Transdev Rhône-Alpes Interurbain, vežantis įvairiais autobusais ir mikroautobusais, taip pat ne visai privatininkas Keolis Planche, Keolis dukterinė įmonė, vežanti keliais autobusais, midibusais ir mikroautobusais. Likę keli privatininkai veža mikroautobusais ir, kaip minėjau, netgi minivenais ar lengvaisiais automobiliais.

                                  Keolis Irisbus Citelis 18. 4 durų modifikacija ankstesnės, 3 durų - vėlyvesnės partijos.
                                  Tolstojaus bulvaras (Cours Tolstoï), čia ne Lionas, o jau Vilurbenas.



                                  Cordeliers aikštė.



                                  Cordeliers aikštė.



                                  République g.



                                  Tolstojaus bulvaras (Cours Tolstoï), čia ne Lionas, o jau Vilurbenas. C3 yra troleibuso maršrutas, bet vyko kapitalinė linijos rekonstrukcija, kaip matyti nuotraukoje, KT buvo keičiamas nauju, ir vietoj troleibusų važiavo autobusai.



                                  Route de Strasbourg. Viduryje gatvės fiziškai atskirta reversinė VT (ne tik troleibusų) juosta. Ryte - į miesto centrą, t.y. žemyn. Vakare - priešinga kryptimi. Atitinkamai, ryte aukštyn VT važiuoja bendrame sraute (aukštyn). Vakare - priešingai, leidžiasi žemyn su bendru srautu. Kaip matyti, KT keturios linijos. Stotelės yra ir reversinėje juostoje, ir šoninėse juostose. C1 maršrutas yra troleibusų, bet dėl KT remonto buvo paleisti autobusai.



                                  République g.



                                  Pakaitinis vietoj T5 tramvajaus, kurio linija tuomet buvo remontuojama ir tramvajus važiavo sutrumpintu maršrutu. Nungesser et Coli gatvė.

                                  Paskutinis taisė Al1; 2019.01.16, 07:45.

                                  Comment


                                    Irisbus Citelis 12. Prie Part Dieu geležinkelio stoties.



                                    Gorge de Loup (vilko nasrai) VT mazgas.



                                    Ten pat.



                                    Ten pat.



                                    Iveco Urbanway 122. Prie Part Dieu geležinkelio stoties.



                                    République g.



                                    Grange Blanche VT mazgas.



                                    Gorge de Loup (vilko nasrai) VT mazgas.



                                    Fulchiron krantinė (Sonos).

                                    Paskutinis taisė Al1; 2019.01.16, 07:47.

                                    Comment


                                      Lione VT maršrutų numeracija vieninga, bet ne paprasta. Paprasčiausiai yra su tramvajais: jie numeruojami T1-T5, o maršrutas į oro uostą - Rx. Autobusų ir troleibusų numeracija bendra. Pagrindiniai maršrutai (kurie yra tiek autobusų, tiek ir troleibusų) prieš skaitinį numerį turi raidę C ir numeruojami nuo 1, t.y. C1-C26.
                                      Paprasti maršrutai numeruojami nuo 1, bet 1 numerio nėra, yra 1Ex (ekspresas), toliau seka 2 ir 2Ex maršrutai. Daugiau ekspresų nėra. Todėl skaitinė numeracija eina tvarkingai toliau iki 100. Yra skylių numeracijoje. Šimtųjų numerių erdvėje yra tik keli maršrutai, bet ten jau numeracija netvarkinga, su dideliais tarpais tarp numerių. Taip pat yra 296 maršrutas, iškrentantis iš sistemos visiškai. Toliau seka visokios raidinės ir skaičių kombinacijos, kaip GE2, GE4, GE6, R1-R5, S1-S16, tame tarpe S6 yra troleibusų maršrutas, ZI1-ZI8.
                                      Tik 4 naktiniai maršrutai yra sunumeruoti PL1-PL4. PL – pleine lune, pilnatis.
                                      Dar yra virš šimto mokyklinių autobusų maršrutų, bet jie į miesto VT sistemą neįeina, jais važiuoti gali tik moksleiviai.
                                      Įlaipinimas į visus autobusus - per priekines. Tačiau ne visada įlaipinimo tvarkos griežtai laikomasi.

                                      Bilietai parduodami automatuose, platinimo vietose ir autobusuose pas vairuotoją. Valandinis bilietas kainuoja 1,9 euro. Paros bilietas kainuoja 5,8 euro. Yra ir kiti bilietai, taip pat ir lengvatiniai. Trumpalaikiai bilietai yra kartoniniai su magnetine juosta. Mėnesiniai ir ilgesni yra plastikinės kortelės pavidalo. Mėnesinis kainuoja 63,6 euro. Su miestiečio kortele mėnesinis kainuoja 60,50 euro. Bet kuriuo atveju bilietai yra vardiniai ir su nuotrauka. Pirmu atveju ant bilieto, antru atveju nuotrauka pateikiama gaunant miestiečio kortelę. Asmenys nuo 65 metų turi 50 proc. nuolaidą, taip pat ir moksleiviai bei studentai. Daugiavaikių (3 vaikai +) šeimų tėvai turi apie 40 proc. nuolaidą mėnesiniam. Yra bendri bilietai su geležinkeliais.

                                      Iveco Urbanway 18.
                                      Gorge de Loup VT mazgas.



                                      Ten pat.



                                      Ten pat.



                                      Fulchiron krantinė (Sonos).



                                      Hueliez GX137. Šie midibusai taip pat aptarnauja S6 troleibusų maršrutą vakarais. O mano kelionės metu ir visą dieną dirbo vietoj S6 maršruto troleibusų. Maréchal Foch pr.



                                      Ten pat.



                                      Privatininkai. Fast Concept Car Starter LE, net 26 tokie autobusai yra pas Berthelet privatininką. Grįžta iš mokyklinio maršruto ir stotelėje už mano nugaros pakeitė maršrutą švieslentėje į 1Ex.
                                      Laennec gatvė.




                                      Privatininkas Transdev Rhône-Alpes Interurbain. Heuliez GX337. Gorge de Loup VT mazgas.



                                      Keolis dukterinė įmonė Keolis Planche. Caetano Lion's City M. Coste gatvė.

                                      Paskutinis taisė Al1; 2019.01.16, 07:49.

                                      Comment


                                        Grange Blanche VT mazgas.



                                        Ten pat.



                                        Prie Part Dieu stoties.



                                        République g.


                                        Pabaiga.

                                        Comment


                                          Nauji Urbanway tik trumpi, ar yra ir ilgi šiame mieste?
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X