Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autobusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Priemiestinis transportas

    Priemiestis transportas visiškai privežamasis, į miesto centrą nevažiuoja iš esmės niekas, dažniausiai priemiestiniai maršrutai pradedami nuo didesnių metro stočių.


    Gamtinėmis dujomis varomas priemiestinis SOR






    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      Pernai Busworld parodoje pirmą kartą buvo pristatytas MAN Lion’s Intercity. Tai Turkijoje gamintas tarpmiesčiui skirtas autobusas, tai tarpminis variantas tarp turistinio ir prabangaus Lion's Coach ir labiau priemiestinio Regio. Šiuo metu vieną iš Intercity išbando Arriva. Siūlomi 12,2 ir 13 metrų variantai.





      Nuotraukų iš Prahos dar bus.
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Vienas iš pavyzdžių, kaip reikia tvarkyti VT. Miesto centre - 99 proc. VT tik elektrotransportas (tramvajus; požeminio - metro - neskaitau) ir keli autobusų maršrutai. Pagrindinis vežėjas - savivaldybės. Privatininkai užima vos kelis procentus ir yra integruoti, veža normaliais autobusais, o ne grynais mikrobais ar laužais.

        Comment


          Tęsiu toliau. Tarpmiestinis susiesikimas iš Prahos - beveik Student Agency monopolis. Kiti vežėjai sudaro maždaug 10 proc. visų pervežimų, lyginant su SA. Pats Student Agnecy yra dar visai jaunas vežėjas (įkūrta 1996 bet jau užėmė Čekijos rinką) turintis pagrindines bazes Prahoje ir Brno, veža ne tik autobusais bet ir traukiniais.

          Florenc autobusų stotis iš čia vykdoma didžioji dalis maršrutų, tiesa, kai kurie prasideda nuo metro stočių. Paliko gerą įspūdį stoties infrastruktūra - puikiai sutvarkyta stotis, hostelis, mini remonto bazė, kuro kolonėle, parkavimas - viskas ko reikia


          Pagrindiniai Student Agency tarpmiestiniai maršrutai yra į Brno ir Pilzeną - vežama kas pusvalandį. SA parką sudaro tik triašiai autobusai - didžioji dauguma Irizar PB (jų nupirkama kasmet ir išvis yra virš šimto).

          Kalbant apie pačią paslaugą, tai vieni autobusai turi daugiau privalumų, kiti mažiau (tai nurodoma prie reiso) - "geriausieji" tai beabejo su touchscreen'ais nemokamais gėrimais, elektros lizdais, WiFi ir t.t. Student Agency yra pigių pervežimų bendrovė, tad kainos tikrai nesikandžioje, be to nemažai akcijų. Įdomu, kad šalia vairuotojo visada važiuoja palydovas, kuris tikrina bilietus, greičiausiai juos ir pardavinėja (tiesa Čekijoje labiau nei Lietuvoje įprasta juos įsigyti iš anksto), žinoma, keleivių srautai yra dideli, greičiausiai vairuotojui būtu sunku vienam viską spėti.


          Grįžta iš Brno.


          SA turi nemažai ir tarptautinių maršrutų, vieni įspudingiausių į Oslą, Neopolį, Paryžių, Londoną. Nuotraukoje autobusas vykstantis į Londoną.


          Beulas Aura - antras dominuojantis modelis, tiesa jų gerokai mažiau nei Irizar.


          Kitų Čekijos vežėjų autobusai Prahoje.




          Būtent Icom vežėjo buvę autobusai dabar važinėja Kauno rajone, Uma Trans parke.








          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Tarptautinis susiesiekimas.

            Vokietija yra ranka pasiekiama, su Vokietija yra geriausias susiekimas, tiesiogiai galima nuvykti į daugelį miestų.

            Daugiausiai Vokietijos kryptimi veža žaliasis Meinfernbus vežėjų susivienijimas, kuris dabar apjungęs ir Flixbus bei Blaguss.










            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Čekijos vis dar neblogai gyvuoja Eurolines. Eurolines vežėjai iš Čekijos daugiausiai veža Vokietijos, Slovakijos, Austrijos kryptimis.
              [/url]







              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Oho, pasirodo netgi yra ekspresai iš Prahos į Vieną be tarpinių sustojimų (kurie nuveža greičiau nei iš Vilniaus į Rygą)? Kai paskutinįkart buvau Prahoje, tvarkaraštyje visi autobusai į Vieną turėjo sustojimą Brno.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Tokia padėtis tarpmiestinių autobusų pervežimuose rodo, kad anksčiau tikriausiai 90 proc. keleivių tarpmiestinių pervežimų į Prahą ir iš jos buvo daroma geležinkeliu.

                  Comment


                    Na ir paskutinės nuotraukos. Beabejo iš Prahos galima nuvykti ne tik į Vokietiją ir Austriją. Tarptautinių maršrutų tinklas labai platus.

                    Slavakijos krytimi važiavę autobusai






                    Bulgarų vežėjo autosas į Budapeštą


                    Kišiniovas-Praha


                    Praha-Chaskovas (Bulgarija)


                    Ukrainos vežėjus nesunku atskirti, nes ten važiuoja visiški laužai.
                    Černiviciai-Pilzenas


                    Praha-Ivano Frankivskas


                    Polskibus iš Varšuvos


                    Gerai pažįstamas. Ecolines iš Rygos
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      Londonas

                      Centras. Miesto centre važinėja daug naujų ir ekologiškų autobusų, tokių kaip šis:



                      Ir senesnio modelio, tokie kaip šis:



                      Autobusas, kuris gali plaukti - šiuo atveju varė iš visų jėgų į upę Temzę :



                      Mieste galima pamatyti ypač daug turistinių autobusų, kurie yra be stogo antrame aukšte :



                      Edgware rajonas - gerai žinomas autobusas Dennis Enviro 400:



                      Tipinė Londono autobusų laukimo stotelė:



                      Tas pats Dennis, prie Jubilee metro linijos tilto:



                      Ir paskutinis - Wright Eclipse Gemini 3, prie Northern metro linijos stotelės:



                      2015.
                      My Flickr
                      My Trainpix

                      Comment


                        vasaros Eurotripas vykome tokiu maršrutu Vilnius-Praha-Bratislava- Viena- Varšuva- Vilnius. Pirmasis autobusas kuriuo teko važiuoti buvo Simple express vos už 3 eurus į Vilnius- Praha, autobusas su tualetu, wifi, touchscreen'ais, maloniu aptarnavimu, fotografuota telefonu, Varšuvoje

                        Iš Prahos į Bratislavą su Student Agency, pats aptarnavimas patiko, kaina buvo maža, autobuse touchscreen'as (nemokami filmai, Čekijos pagrindiniai televizijos kanalai, muzika ir t.t) nemokami gėrimai ( tik pradėjus važiuoti pradėjo siūlyti kavą arbatą vandenį) , elektros lizdais, WiFi, tualetas, tačiau visą tai sugadino sugedęs kondicionierius, kuris ne vėsino, o kaip tik kaitino buvo labai karšta. Kelionė truko 4 val. Nuotrauka daryta Bratislavos autobusų stotyje
                        Ten praleidę dieną vykome šiuo autobusu į Vieną, tik valanda kelio. Autobusas važiuoja kas pusvalandį, nemokamas Wifi, vanduo. Bratislavoje atvykome į stotį pusvalandžiu anksčiau, prieš išvažiuojant mūsų autobusui, kadangi autobusas dar nebuvo išvykęs, važiuojantis pusvalandžiu priėmė mus, išvykome anksčiau. Nuotrauka daryta Vienos autobusų stotyje

                        Iš Vienos į Waršuvą vykome su Polski bus, tai ko gero pats blogiausias autobusas kokiu teko važiuoti užsienyje iš vienos valstybės į kitą, ko buvo blogas, pirma pakankamai mažai vietos kojoms, wifi neveikė visą 12 val kelionę, jokios informacijos kur sustojome ir kiek trunka sustojimas, netvarka tualete. Nuotrauka daryta Vienos autobusų stotyje

                        ir paskutinę atkarpą Waršuva-Vilnius pasiekėme su Ecolines. Senas geras neoplanas, vietoms kojoms daug, ir visi kiti patogumai.

                        Comment


                          Šiam mane kažkodėl labai įkvėpiančiam vakarui - 5 foto iš Kroatijos, o tiksliau Zadaro (Zadar)
                          Miestas pilnas tokių Citaro kaip šis: Jis bėje prie panašaus prekybcentrio kaip Akropolis "SuperNova" tik biški didesnio

                          Kitas toks pats MB Citaro - Tarp senamiesčio sienos ir uosto esančioje galinėje Liburnska Obala gatvėje (?) Labai gražus senamiestis - iškyšulyje





                          Paskutinis iš miesto - MB 0407. Nežinau ar priklauso Liburnija Zadar parkui bet jo maršrutas užsuka į tapačia galine kaip aukščiau buves MB Citaro

                          Kadangi Zadare laisvo laiko turėjau tik 1 valanda tai nufotografuoti daugiau nelabai ir pavyko. Gal kadanors dar išdegs proga...
                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                          Comment


                            Ibizos sala (Ispanija) 2015 m. spalis.



                            Comment


                              priemiestinis autobusas Budapešte




                              miesto transportas, į pagrindinius Buda pilies objektus vežantis 16 autobusas.

                              kiek sutrumpinta trasa važinėja 16A


                              mieste važinėja šie volvo, ikarus autobusai, man, mercedes autobusai


                              nauji autobusai šios spalvos

                              autobusų švieslentė pakankamai informatyvi, važiuojant tramvajumi švieslentės kiek kitokios tačiau pagrindinėse stotelėse informuoja į kokį transportą galima perlipti, skelbiama anglų kalba.

                              Comment


                                Belcai, Moldova. Miesto VT - troleibusai, autobusai ir maršrutiniai taksi.
                                Troleibusų nuotraukos jau buvo temoje apie troleibusus pasaulio miestuose, maršrutiniai taksi - mikrobai, senienos MB (įskaitant ir pirmos kartos Sprinterius).
                                Autobusai. Yra apie 10 maršrutų, naudojami normalūs autobusai ir vidutinės talpos autobusai. Vežėjų keletas, bilietus parduoda konduktorė. Gali būti kad mažesnės talpos autobusuose bilietus parduoda vairuotojas. Kaina 3 lėjos. Vidutinis daugumos maršrutų intervalas 4-10 min.

                                25 maršrutas yra pagrindinis, todėl jame didžiausi autobusai. A raidė prie numerio reiškia autobusą, o ne maršruto variantą.
                                Šiame maršrute dirba įvairūs MB, MAN, Ikarus.







                                10 maršrute dirbo PAZ-672, bene didžiausias ir seniausias laužas iš visų autobusų.





                                16 taip pat dideli autobusai.



                                20 maršrute vidutinės talpos autobusai - PAZ-3205 įvairių modifikacijų.





                                Ir kinietiškas Lifan.





                                O taip pat ant MB T2 važiuoklės pagaminti midibusai.





                                7 maršrute taip pat PAZ'ai.

                                Paskutinis taisė Al1; 2016.05.30, 07:14.

                                Comment






















                                  Aišku, Ikarusai pasivažinėjau.

                                  Paskutinis taisė Al1; 2016.05.29, 20:37.

                                  Comment


                                    Su tolimuoju susisiekimu autobusais Moldavijoje visiškai prasta padėtis. Turbūt 98 proc. maršrutų aptarnaujami mikroautobusais. Tačiau visgi kartais pasitaiko autobusai. Kaip šis tarpmiestinis į Pyrlicą.



                                    Priemiestyje, ypač didelių miestų, o Belcai yra antra pagal dydį miestas, autobusai nėra retenybė.





                                    Į Putineštus. Atstova autobusų stotyje. Belcuose autobusų stotis yra vakarinėje miesto dalyje. Nemaža, bet gan apleista. Visgi autobusai iš pakampių nevažinėja.

                                    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.30, 07:15.

                                    Comment


                                      Jei ne PAZ'ai tai dar pusė velnio būtų.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Jau geriau PAZao nei kai kurie vakarietiški aparatai ant sunkvežimio važiuoklės ar mikrobai mieste. Beje, teko nemažai važinėti ir PAZais Ukrainoje, tai galiu pasakyti, kad kokybės prasme jie yra kur kas kokybiškesni už tuos, kuriuos pas mus pirko apie 2000 m. Be to jie palyginti nauji. Varikliai nei kriokia, nei juodus dūmus leidžia, nei dvokia, nei trūkčioja, nei galios trūksta. Tiek dujiniai, tiek dyzeliniai. Rusai variklių srityje padarė pažangą. Kėbulas ir salono apdaila, kadangi autobusai pakankamai nauji, irgi nėra tokie, kokius galima pamatyti pas mus, t.y. puvėsius. Ir važiuoja nekratydami, nors keliai ar gatvės prastos. Ypač galiu pažymėti tuos ilgabazius PAZ;us su dvejomis durimis ir apie metru pailginta baze. Tai nėra idealus autobusas miestui, bet nelabai ką geresnio jie gali įpirkti. Kitas variantas ukrainietiški panašios talpos autobusai. Bet kažkodėl Moldovoje jų nėra. Mačiau tik vieną tarnybinį Bogdaną Kišiniove.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2016.05.31, 17:06.

                                        Comment


                                          Lyginau su normaliais autobusais. Jie nors ir seni, bet normali transporto priemonė.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X