Parašė Edgarass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
T.y. 8Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąČia dar nieko. Daug blogiau, kai Europos Aikštės stotelėje rodomi 18-o troleibuso išvykimai...
Tai jau įsisenėjusi problema.
Comment
-
8 troleibusas ir turi važiuoti pro Europos aikštę.Parašė Mettal Rodyti pranešimąT.y. 8
Tai jau įsisenėjusi problema.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
O švieslentėj vietoj 8-o rašo 18. Būk atidesnis skaitydamas.Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą8 troleibusas ir turi važiuoti pro Europos aikštę.
O Žaliajame tilte rodo 76. Gal painioja su 56, nes kryptis Fabijoniškės. Ten "76" teko matyti bent 3 kartus, tad problema irgi nevienkartinė.
Comment
-
Ir vėl grįžtam prie to paties - tas 76 yra 10 maršrutas. Visi sujungtinių grafikų autobusai/troleibusai švieslentėse ir realaus laiko sistemoje rodomi tik kaip tų maršrutų, kuriais pradėjo darbą. Visi tokie grafikai (tik darbo dienomis; pirmas numeris yra pradinis maršrutas, skliaustuose transporto priemonių skaičius):Parašė Blaze Rodyti pranešimąO Žaliajame tilte rodo 76. Gal painioja su 56, nes kryptis Fabijoniškės. Ten "76" teko matyti bent 3 kartus, tad problema irgi nevienkartinė.
Autobusai - 3+54(2), 18+5(3), 23+54(1), 32+73(2), 35A+76(1), 40+6(3), 48+2(3), 49+24(2), 50+17(1), 74+14(1). Troleibusai - 18A+4+11(1), 18+18A(1), 18+7(1), 18+8(1).
Comment
-
Šiandien į darbo pabaigą Karoliniškių st. (Pašilaičių kryptimi) užsidegė Škoda 15Tr 2600. Gaisro, atrodo, būta nemažo. Kiek spėjau pamatyti važiuodamas pro šalį apsvilo priekis, aprūko priekinis stiklas. Troleibusas prieš 10-15min. nutemptas į parką. Kol kas nei delfi.lt, nei 15min.lt normalios informacijos nepateikė. Iš visų Škoda 15Tr Vilniuje 2600 buvo kapitaliai remontuotas seniausiai. Be to, du mėnesius stovėjo parke dėl vasaros rėžimo. Škoda 15Tr markė Europoje dega ne taip jau ir retai.
Comment
-
http://www.delfi.lt/news/daily/crime...9&rsslink=trueParašė Pilaitis Rodyti pranešimąJo, kažkaip 15Tr mėgsta leistį ugnį. Tas pats penktas... O stipriai padego?? Kada?
Comment
-
Tikrai nepavydėtina situacija... Velniai rautų, gal laikas neremontuoti troleibusus kapitaliai kai jų ekspluatavimo laikas pasibaigia, o tiesiog pirkti naujus? Laikas protingai skirstyti pinigus, o negalvoti apie mistinį tramvajų Vilniuje, mokėti milijonus už neveikiančią bilietų sistemą. Kol jie svarstys savo tramvajų idėjas, tol vilniečiai turi važinėti tokiais "superiniais" autobusais kaip Saffle (atsiprašau Saffle gerbėjų), troleibusais, kurie bet kokią akimirką gali užsidegti.„Žmonės pradėjo bėgti ir norėjo išsilaisvinti, bet troleibusas nestojo ir riedėjo toliau. Vairuotojas atvėrė vienas duris per vidurį. Žmonės šoko iš važiuojančio troleibuso..."
Iš karto atsiprašau už šį emocionalų pranešimą ir griežtą savo poziciją.
Comment
-
Nėra už ką pirkti naujų. Nežinau tiksliai, bet turbūt jie dar nebaigė išsimokėti už Solarius, nors jų eksplotacijos terminas jau įpusėjo.
Šito gaisro priežastis greičiausiai kaip tik yra remonto nedavimas. 2600 buvo vienas pirmųjų visam Vilniuje kapitaliai suremontuotų troleibusų maždaug prieš 9-10 metų. Nuo to laiko jokio didelio remonto neturėjo. Ir bendrai, vertinant šiandieninėj perspektyvoj, tas "kapitalinis" remontas buvo tiesiog pasikrapštymas, kai kurių vietų netgi pagadinimas. Taigi nieko kito tikėtis ir nereikėjo. Galiu pateikti visą sąrašą pretendų pakartoti šiandieninį incidentą.
Reikia pažymėti, kad 15Tr degė net ir visiškai nauji.
Gerai, kad viskas gerai baigėsi. Niekas nenukentėjo. Apdegė pataisomai. Užsidegė dėkingoj vietoj, Karoliniškėse, kur netoli yra gaisrinės punktas. Būtų užsidegęs prie Parodų rūmų, ar Pašilaičiuose - būtų nelikę pusės troleibuso. Greičiausiai bus remontuojamas. Ir šįkart tą remontą galėsime pavadinti kapitaliniu.
Comment
-
Taip, niekas nenukentėjo fiziškai, bet morališkai tai tikrai nukentėjo. Aš pvz. negalėčiau iššokti iš važiuojančio degančio troleibuso ir ramiai eiti savo reikalais.Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąGerai, kad viskas gerai baigėsi. Niekas nenukentėjo. Apdegė pataisomai.
Nemanau, kad daug kas taip galėtų. Jei viską palikti kaip dabar, tai kito sėkmingo karto galima ir nesulaukti, gali pasibaigti žymiai blogiau.
Comment
-
Šiandien teko šokti iš važiuojančio degančio troleibuso, rytoj teks sprukti nuo lūžtančio griūvančio medžio, o poryt vis tiek įdribsi į gilią tamsią smegduobę Antakalnio gatvėje. Sveikas atvykęs į realybęParašė grustnyj Rodyti pranešimąTaip, niekas nenukentėjo fiziškai, bet morališkai tai tikrai nukentėjo. Aš pvz. negalėčiau iššokti iš važiuojančio degančio troleibuso ir ramiai eiti savo reikalais.
Nemanau, kad daug kas taip galėtų. Jei viską palikti kaip dabar, tai kito sėkmingo karto galima ir nesulaukti, gali pasibaigti žymiai blogiau.
Tokios moralinės nesėkmės yra neišvengiama kasdienybė. Ir nauji troleibusai čia nepadės. Nebus galimybės užsidegti, bus galimybė atsitrenkti į taksofono būdelę ir t.t...
VVT žymiai mieliau pirktų naujus troleibusus, negu kištų pinigus į senus grabus. Deja, kol kas tai neįmanoma. Kas kaltas? Neefektyvus lėšų paskirstymas, nepagrįstos VVT grietinėlės premijos, blaškymasis, bendros transporto koncepcijos nebuvimas ir t.t. Galima vardinti ir vardinti.
Paskutinis taisė rufas...tr; 2012.09.05, 00:04.
Comment
-
Manai 2600 laukia toks pat remontas, koks buvo ir 2603?Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąIr šįkart tą remontą galėsime pavadinti kapitaliniu.
Mielai laukiam tavo sudaryto sąrašo, kurie gali pakartoti vakarykštį incidentąParašė rufas...tr Rodyti pranešimąGaliu pateikti visą sąrašą pretendų pakartoti šiandieninį incidentą.
Beje, sistema buvo užsikirtus ar jinai ir užsiliepsnojo, kad vairuotojas nestabdė troleibuso?Paskutinis taisė ssnaiperis; 2012.09.05, 15:54.
Comment
-
Kaip suprantu degė vairuotojo kabina, bet dūmai ėjo per visą saloną. Taigi vienaip ar kitaip greičiausiai teks atnaujinti visą saloną. Jeigu jau apsispręs remontuoti, tai remontą tikrai reikėtų daryti gerą ir ilgalaikį.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąManai 2600 laukia toks pat remontas, koks buvo ir 2603?
Aišku, lieka galimybė, kad gali būti nurašytas. Pati markė 15Tr Vilniuje yra mažiau pageidautina, o jeigu dar sumelė iš draudimo ateis nedidelė, tai gali ir nepasirašyti. Arba pastatys į remonto eilę, kur bestovėdamas supus...
Kas ten užsiliepsnojo velniai žino. Gal tikrai Zuoko bilietų skaitytuvaiParašė ssnaiperis Rodyti pranešimąBeje, sistema buvo užsikirtus ar jinai ir užsiliepsnojo, kad vairuotojas nestabdė troleibuso?
Anot miglotų liudininkų pasakojimų, troleibusas ėmė trūkčioti, po to per visą nuėjo srovė. Galėjo įvykti jungimas, iššauti saugikliai ir sistema atsijungė. Faktas, jog kažkurioj vietoj troleibusas jau buvo perdegęs, bet vis dar dalyvavo grandinėje, buvo pajungtas ant laidų. Taigi galėjo būti kas tik nori. Net ir žmogiškas faktorius - iš šoko vairuotojas pasimetė, supainiojo pedalus ir t.t.
Aišku, tikroji gaisro priežastis turbūt dar neaiški. Bet aš linkęs manyti, kad čia kalčiausi senatvė ir nusidėvėjimas. Vis dėlto užsidegė seniai remontuotas ir ypatingo dėmesio nesusilaukęs troleibusas. Vertinant tokiu požiūriu verta pastebėti ir kitus troleibusus, pvz:Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMielai laukiam tavo sudaryto sąrašo, kurie gali pakartoti vakarykštį incidentą
2406 (Paskutinis kapitalinis 2003/2004)
1411 (2002?)
1417 (2003?)
2428 (2003?)
1431 (2004)
1446 (2005)
1449 (2003?)
2450 (2003/2004)
1455 (2004)
1456 (2003?)
2464 (2003/2004)
2470 (2003?)
2471 (2004?)
1491 (2004?)
1493 (2003)
1505 (2002?)
1508 (2004?)
1514 (2002/2003)
2524 (2004)
1530 (2003?)
2539 (2005)
2541 (2003)
1552 (2004?)
1555 (2003?)
1568 (2004?)
1572 (2004)
1575 (2002?)
2582 (2003/2004)
2602 (2004) (kai kurie iš šitų troleibusų dar nerasti po 09.01)
Aišku, užsidegti gali kiekvienas, net ir tik ką išvažiavęs po remonto (ypač!
)
Comment
-
2406, 1449, 1572, 2602 - jau tikrai dirbantys. Gal galima būtų patikslinimą gauti, kurie iš jų konkrečiai "nerasti"?Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąVertinant tokiu požiūriu verta pastebėti ir kitus troleibusus, pvz: <...> (kai kurie iš šitų troleibusų dar nerasti po 09.01)
P.S. 1449 buvo paskutinis su Škoda 9Tr apvaliais priekiniais žibintais. Iki dabar.
Comment
-
Gana idomus sarašiukas, rufai. Domėjausi parke kokios #2600 degimo priežastys. Man buvo paaiškinta, kad gaisras isiliepsnojo troleibuso saugiklių skyriuje. Saugikliai neatlaikė įtampos kaitos ir nuo susidevėjimo užsiliepsnojo. Manau šis įvykis tik į naudą, nes troleibuso tikrai nenurašys dėl saugiklių skyriaus sudegimo bei salono aprukimo. O dėl 09.01 galiu pavardinti:
#1565 pagaliau peradažytas.
#1449 pakeistas vadinamas kapotas. Jau su standartinemis Škoda 14Tr modelio lempomis.
#1437 perdažytas galas.
#2569 taip pat pagaliau perdažė ir sumontavo naujus žibintus galinėje troleibuso dalyje.
Vietoje #1110 troleibuso kuriam atliekamas kapitalinis remontas dirba buvęs rezervinis #1117.
Comment
-
Na, aš dar nemačiau šių: 1411, 2428, 1431, 1446, 1456, 1508, 1530, 1555, 2582, bet nelabai jų ir ieškojau, todėl panikos nekeliu. Tiesiog norėjau apsidrausti, kad su kai kuriais tame sąraše troleibusais, galbūt jau yra kažkas daroma/padaryta.Parašė Mettal Rodyti pranešimą2406, 1449, 1572, 2602 - jau tikrai dirbantys. Gal galima būtų patikslinimą gauti, kurie iš jų konkrečiai "nerasti"?
1449 "remontas" nesiskaito.
Čia ne remontas, o desperatiškas bandymas sušvelninti situaciją. Bendra troleibuso būklė prasta. Turėtų nurašyt, bet neturi kuo pakeist. 
Mane labiau domina šių troleibusų dingimas: 2466, 2475, 1542. Ar jie visi remontuojami?
Taip pat domina 2523 likimas. rvr, atrodo, tu ten turi kanalų 2-ame parke. Gal galėtum pasiaiškinti jo likimą? Kada nurašytas, kodėl neremontuotas ir t.t. ? Norisi pagaliau padėti tašką jo istorijoje.
Comment
Comment