Parašė auris88
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Vaizdinis įrodymas, kaip gali laisvai A10 dirbti ilgi autobusai.
https://www.facebook.com/story.php?s...23563651099376
https://www.facebook.com/story.php?s...23563651099376Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
- 1 patinka
Comment
-
Tai žinokit visur taip, piko metas... Čia pašilaičiai/ perkunkiemis labiausiai verkti turetu. 10 trumpi yra pats tas, priedo kai reikedavo i mokykla 10 vaziuot (tada važiuodavo ir ilgi), tai pastrigdavo radvilaites g.Parašė vogtas agurkas. Rodyti pranešimąNa čia priklauso, kokiu paros metu lipate į 10, nes kai gyvenau Užupyje, tai rytinio piko metu tekdavo gerokai pasistumdyti, kad tilpčiau įlipti.
Comment
-
Rūdžių kalnai irgi neturi važinėti, bet tokie savaitgaliais ir nedirba. Kaip kitaip pavadinti tai, kad miesto centre vien tik naujausia technika, o pakraščiuose - kas liko? Pokazūcha.Parašė auris88 Rodyti pranešimą
O tai ten turi rudziu kalnai vazinet ar kas? As nematau jokios pakazuhos tame, bet kai pirmom dienom buvo gainiojami naujieji Solariai kazkur po kaimus uz Vilniaus, tai jo.. Tikrai toks sovietmetis, kazkam i sikna lindimas. Priedo ju pakankamai daug tu trumpu - ne tik centre matau, bet visam mieste. 10 trasa, jei gerai pastebejau buvo pakeista, kai vaziavo ilgieji - vaziavo pylimo g.
Visų pirma, kalba ėjo tik apie vasario 16 d., visų antra - nėra sovietmetis ir lindimas kažkam į kažkur, kai nauji autobusai važinėja visur. Buvo priimtas labai teisingas sprendimas pirmuosius Solarius tiekti 2-am troleibusų parkui. Jų turima technika buvo pati blogiausia mieste ir taip buvo parodyta, kad kažkam rūpi ne tik elitinio 10 maršruto įvaizdis, bet ir paprasti keleiviai, kurie keletą metų kentė nešildomus, dyzelinu prasmirdusius ar išvis neatvažiuojančius autobusus.
Comment
-
Kai prasidėjo VT atnaujinimas, juo labiausiai galėjo džiaugtis gyventojai, gyvenantys miesto pakraščiuose. 3G, 1G, 53 - dar ilgai važinėjo vien prasmirdę, surūdiję trantai (ir dabar tenka dažnai į tokius pataikyt), nors už VT aš moku lygiai tiek pat kiek ir pvz. Tarandės gyventojai. Tai taipogi nėra sąžininga.Parašė Mettal Rodyti pranešimąRūdžių kalnai irgi neturi važinėti, bet tokie savaitgaliais ir nedirba. Kaip kitaip pavadinti tai, kad miesto centre vien tik naujausia technika, o pakraščiuose - kas liko? Pokazūcha.
Comment
-
Šiaip miesto centre, pagrindiniai maršrutai ir turėtu būti aptarnaujami naujais autobusais, o su luženomis vazinėti užmiestyje arba su tais vieną kart per valandą kursuojančiais i miestelius aplink (Rudamina, ar kiti priemiesčiai aplink Naują Vilnią). Centras reprezentacinė miesto dalis, čia turi matytis modernumas, vėliau pasieksiantis ir tolimesnius kampelius
- 3 patinka
Comment
-
Kad paskutinėmis savaitėmis, tiek 1G, tiek 3G, tiek 53 nebėra geltonai - mėlynų senienų.Parašė vogtas agurkas. Rodyti pranešimą
Kai prasidėjo VT atnaujinimas, juo labiausiai galėjo džiaugtis gyventojai, gyvenantys miesto pakraščiuose. 3G, 1G, 53 - dar ilgai važinėjo vien prasmirdę, surūdiję trantai (ir dabar tenka dažnai į tokius pataikyt) <...>
Comment
-
Pasitaiko dar kartais pertraukiamais grafikais piko metu.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Kad paskutinėmis savaitėmis, tiek 1G, tiek 3G, tiek 53 nebėra geltonai - mėlynų senienų.
O atsakant į vogto agurko tezę, na tai tiesiog dvigubi autobusai, reikalingi greitiesiems maršrutams, atvyko vėliau negu trumpi. Manau, geriau truputį blogesnėmis sąlygomis važiuot, bet kad tilptų visi, negu kad pusė keleivių lauktų kito.
Comment
-
Va būtent. Centras - pirmiau visko, o visa kita - nesvarbu. Pokazūcha visame gražume, tik dabar ji užmaskuota gražiais žodžiais "reprezentacija", "modernumas". Pakraščiai paprastai gauna tai, ką sudevėjo ir sukramtė Centras. Ir negana to, kad pakraščiuose ir taip kartą per valandą kažkas važiuoja, tai dar bus gelda surūdijusi, jeigu išvis bus. Bet ką čia, kaimietis palauks dar valandą sekančio. Svarbiau, kad turistui centre kas 5 min. važiuotų naujutėlė technika.Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimąŠiaip miesto centre, pagrindiniai maršrutai ir turėtu būti aptarnaujami naujais autobusais, o su luženomis vazinėti užmiestyje arba su tais vieną kart per valandą kursuojančiais i miestelius aplink (Rudamina, ar kiti priemiesčiai aplink Naują Vilnią). Centras reprezentacinė miesto dalis, čia turi matytis modernumas, vėliau pasieksiantis ir tolimesnius kampelius
- 2 patinka
Comment
-
Kasdien važinėju į/iš darbo šiais autobusais (su persėdimu Žaliojo Tilto st). Deja, bet po šiai dienai yra didesnė tikimybė, jog kelionės metu įsėsiu į bent vieną trantą nei į naujesnės kartos autobusą. Geltonai/mėlynų ten nėra. Ten šiaip surinkti kažkokie iš Tomsko autobusų sąvartyno įvairių nenusakomų spalvų būna.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Kad paskutinėmis savaitėmis, tiek 1G, tiek 3G, tiek 53 nebėra geltonai - mėlynų senienų.
Šnekat ne faktais, o vėjus kažkokius. 1G, 3G ir 53 aptarnauja Vilniaus arterijas, kurioms po šiai dienai naudojamos VT atliekos. Kada paskutinį kartą matėte kursuojantį seną 52 maršruto autobusą? Pačiai tenka į jį dažnai persėsti dėl kelių stotelių. Seno 52 autobuso nemačiau nei vieno per pastaruosius porą metų. Lygiai taip pat su 22 ir 23 maršrutais iš Lazdynų ir t.t..Parašė MettalVa būtent. Centras - pirmiau visko, o visa kita - nesvarbu. Pokazūcha visame gražume, tik dabar ji užmaskuota gražiais žodžiais "reprezentacija", "modernumas". Pakraščiai paprastai gauna tai, ką sudevėjo ir sukramtė Centras. Ir negana to, kad pakraščiuose ir taip kartą per valandą kažkas važiuoja, tai dar bus gelda surūdijusi, jeigu išvis bus. Bet ką čia, kaimietis palauks dar valandą sekančio. Svarbiau, kad turistui centre kas 5 min. važiuotų naujutėlė technika.
Comment
-
Tokiu atveju galima dažninti važiavimo grafikus, o ne grūsti žmones į kelis praeito amžiaus prasmirdusius laužus.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Pasitaiko dar kartais pertraukiamais grafikais piko metu.
O atsakant į vogto agurko tezę, na tai tiesiog dvigubi autobusai, reikalingi greitiesiems maršrutams, atvyko vėliau negu trumpi. Manau, geriau truputį blogesnėmis sąlygomis važiuot, bet kad tilptų visi, negu kad pusė keleivių lauktų kito.
Comment
-
O kuo dažninti? Ilgų ir taip trūkumas nemažas, trumpi visų norinčių nesutalpintų. O dar žinant į kokius kamščius papuola piko metu, tai intervalai labai išsiderina.
Kalbant apie trumpus, tai jie buvo greičiau atnaujinti (pradedant 2013 metais), negu ilgi. Jau pasenę trumpi Volvo dirba dažniausiai piko metu, naujesni (Man, Solaris, Castrosua) - pamainose. 52-am matote naujesnius autobusus, nes visi dirba pamainoje (visą dieną).
Comment
-
Parašė vogtas agurkas. Rodyti pranešimąTen šiaip surinkti kažkokie iš Tomsko autobusų sąvartyno įvairių nenusakomų spalvų būna.Tai apsispręskit pagaliau, nauji ar ne? Vėjus šnekat jūs, o ne aš.Seno 52 autobuso nemačiau nei vieno per pastaruosius porą metų. Lygiai taip pat su 22 ir 23 maršrutais iš Lazdynų ir t.t..
3G praktiškai vien tik Solariai, todėl nereikia čia svaigti.1G, 3G ir 53 aptarnauja Vilniaus arterijas, kurioms po šiai dienai naudojamos VT atliekos.
Prie ko čia darbo diena? Mano priekaištas buvo dėl konkrečiai vasario 16-osios. Sąžininga yra tada, kai ji paskirstoma lygiavertiškai. Kokiame 12 maršrute 1 naujas autobusas darbo dieną yra 50% pagerėjimas, o savaitgalį išvis 100%. Visokiems 53, 1G, 3G tas autobusas yra vienas iš 16/20. Nenormalu, kai vieninteliu tą vietovę aptarnaujančiu maršrutu dvi pamainas dirba nežemagrindė seniena, tuo tarpu kai 3G naujutėlis žemgrindis vieną pamainą padaro 6 reisus.Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimąDar reikia nepamiršti, kad yra maršrutų (3g, 53, 7 ir pan) kurie per darbo dieną aptarnauja daugiau žmoniu nei koks priemiestinis autobusas per savaitę (8, 17 ir kt.), tai tikrai nelygiaverčiai maršrutai, sažininga, kad miestą kertantys arteriniai maršrutai gauna naujesnę techniką
Comment
nu jau nereikia. Kiekvienas maršrutas (nu ok, išskyrus gal porą) važiuojantis centre išvažiuoja ir į tolimesnius miegamuosius rajonus
Comment