Na bet vistiek - jei jau važiuoja mikriukai, o ne 12m autobusai ar midibusai, tai nemanau, kad tų keleivių ten važiuoja daugiau negu 10-15. Nes jei būtų daugiau, tai tikrai leistų talpesnius autobusus
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Fiat Ducato dirbo ir 11 maršrute, ir 76, ir 87. Naikinam?Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNa bet vistiek - jei jau važiuoja mikriukai, o ne 12m autobusai ar midibusai, tai nemanau, kad tų keleivių ten važiuoja daugiau negu 10-15. Nes jei būtų daugiau, tai tikrai leistų talpesnius autobusus
Comment
-
Nu tai aišku kad ne, geriau paliekam visus nepelningus maršrutus, padarom naktinį į Pavilnio Sodus ir liepiam Kauno mikriukams važinėti iki vidurnakčio į visokius priemiesčius... VT skolose skęs vis labiau, bet bent jau 5 priemiesčio gyventojai bus patenkinti.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąFiat Ducato dirbo ir 11 maršrute, ir 76, ir 87. Naikinam?
O jei rimtai, tai tikrai reiktų tą 63-ią naikinti, prijungiant 101-ąjį prie miesto bilietų sistemos.
Comment
-
Negaliu kokiu idiotu reikia būti, kad taip kalbėti. Ten smarkiai išaugęs gyvenamasis rajonas, prie Papiškių yra darbovietės, taip pat autobusas važiuoja į Karveliškes, kur srautas nemažas. Jeigu nesuvokiat kokie ten srautai, gal išvis geriau patylėkit, nes į Fiat Ducato žmonės normaliai net netilpo bevažiuojant, ypač piko metu. Jau taip nusišnekėti. Geriau neduok Dieve su tokiais siūlymais dar SįSP'as prabustu. Faktas, kad žiemą srautas yra apmažėjęs, bet pavasarį, vasarą, rudenį, srautai yra tikrai normalūs pagal važiavimo intervalą. Tad raminatės su tokiom idiotiškom diskusijom, o tai dar kažkas sugalvos kankinti žinutėmis SĮSPą bandant savo tiesą įrodyti.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNu tai aišku kad ne, geriau paliekam visus nepelningus maršrutus, padarom naktinį į Pavilnio Sodus ir liepiam Kauno mikriukams važinėti iki vidurnakčio į visokius priemiesčius... VT skolose skęs vis labiau, bet bent jau 5 priemiesčio gyventojai bus patenkinti.
O jei rimtai, tai tikrai reiktų tą 63-ią naikinti, prijungiant 101-ąjį prie miesto bilietų sistemos.
Comment
-
Jeigu priemiesčio maršrutai būtų prijungti į bendrąją sistemą, nemažai besidubliuojančių maršrutų būtų galima atsisakyti. Bet kol kas taip, deja, nėra ir artimiausioje ateityje greičiausiai nebus, turint omeny savivaldybių nenorą bendradarbiauti.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąO jei rimtai, tai tikrai reiktų tą 63-ią naikinti, prijungiant 101-ąjį prie miesto bilietų sistemos.
63-ias maršrutas aptarnauja nemažai besiplečiančių gyvenamųjų namų kvartalų už Pilaitės, beveik visi jie priklauso miestui. O tai reiškia, kad keleiviams turi būti užtikrinta galimybė važiuoti su Vilniečio kortele.
Comment
-
O tu bent perskaitei mano pranešimą iki galo ? 63-ią siūlau naikinti tuo atveju, jei būtų 101-as prijungtas prie bendros bilietų sistemos. Keleiviams nuo to jokios tragedijos nebūtų, tik va tokie kaip jūs gautų progą paisterikuoti, kad "naikinamas svarbus miesto maršrutas", ką ir dabar sėkmingai darote.Parašė hydrex Rodyti pranešimąNegaliu kokiu idiotu reikia būti, kad taip kalbėti. Ten smarkiai išaugęs gyvenamasis rajonas, prie Papiškių yra darbovietės, taip pat autobusas važiuoja į Karveliškes, kur srautas nemažas. Jeigu nesuvokiat kokie ten srautai, gal išvis geriau patylėkit, nes į Fiat Ducato žmonės normaliai net netilpo bevažiuojant, ypač piko metu. Jau taip nusišnekėti. Geriau neduok Dieve su tokiais siūlymais dar SįSP'as prabustu. Faktas, kad žiemą srautas yra apmažėjęs, bet pavasarį, vasarą, rudenį, srautai yra tikrai normalūs pagal važiavimo intervalą. Tad raminatės su tokiom idiotiškom diskusijom, o tai dar kažkas sugalvos kankinti žinutėmis SĮSPą bandant savo tiesą įrodyti.
Comment
-
Vakar vakaro atsitikimas – po 21 valandos J. Jasinskio - Pamėnkalnio - V. Kudirkos gatvių sankryžoje 7-ojo maršruto troleibusas, važiavęs į stotį, užstrigo vidury sankryžos ir užblokavo eismą visiems troleibusams, išskyrus važiuojantiems Žvėryno kryptimi.

Kaip pasakojo vairuotojas, jis bandė aplenkti smulkią avariją sankryžoje, tačiau sustojo ant kryžmės.


Su kelių kitų vairuotojų pagalba troleibusą pavyko stumtelti tik šiek tiek atgal, tačiau tada kairysis "ūsas" įstrigo kryžmės viduryje:

Į priekį pastumti troleibuso jau nepavyko, nes ta kryptimi yra minimalus pakilimas link sankryžos vidurio.
Autobusai šiaip taip jį aplenkdavo. Tai padarė ir 17-o maršruto troleibusas, kuris, nusileidęs nuo Tauro kalno, prariedėjo sankryžą, tačiau pametė "ūsus" ir iki tinkamos prisikabinti vietos teko stumti ir jį
21:35 visi vis dar laukė atvažiuojant "bokštelio".
Comment
-
-
Aha. Ryte mačiau Čiobiškio st. link Santarų sugedusį 858.Parašė Arelis Rodyti pranešimąIš rezervo. Trumpų neužteko šį kartą
.
Comment
-
Puikus pavyzdys, kokia svarbi yra bent minimali autonomiškos eigos galimybė troleibusuose. Tas taupymas vis atsirūgsta per štai tokius įvykius.Parašė aRa Rodyti pranešimąVakar vakaro atsitikimas – po 21 valandos J. Jasinskio - Pamėnkalnio - V. Kudirkos gatvių sankryžoje 7-ojo maršruto troleibusas, važiavęs į stotį, užstrigo vidury sankryžos ir užblokavo eismą visiems troleibusams, išskyrus važiuojantiems Žvėryno kryptimi.
Atvaizdas
Kaip pasakojo vairuotojas, jis bandė aplenkti smulkią avariją sankryžoje, tačiau sustojo ant kryžmės.
Atvaizdas
Atvaizdas
Su kelių kitų vairuotojų pagalba troleibusą pavyko stumtelti tik šiek tiek atgal, tačiau tada kairysis "ūsas" įstrigo kryžmės viduryje:
Atvaizdas
Į priekį pastumti troleibuso jau nepavyko, nes ta kryptimi yra minimalus pakilimas link sankryžos vidurio.
Autobusai šiaip taip jį aplenkdavo. Tai padarė ir 17-o maršruto troleibusas, kuris, nusileidęs nuo Tauro kalno, prariedėjo sankryžą, tačiau pametė "ūsus" ir iki tinkamos prisikabinti vietos teko stumti ir jį
21:35 visi vis dar laukė atvažiuojant "bokštelio".Lietuva visiems.
Comment
-
Ypatingai turint omenyje, kad vakar 46 nebuvo nė vieno ilgo autobusoParašė Arelis Rodyti pranešimąTrumpų neužteko šį kartą
.
Comment
Comment