Parašė autobusas36
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia kurie tokie Berkhofai, kurių VVT neturėjo?Parašė PeizazasLenkams nebereikia Berkhof'ų tai dalį atidavė Vilniui (Pats mačiau tuos kurių VVT neturėjo) ir dalį išnuomojo VVT.
 
 Beje, VVT perka 10 ilgų dyzelinių autobusų. Sprendžiant iš http://www.vilniausviesasistransport...elbti-pirkimai paskelbtos informacijos, per tas 12 dienų, kada galima teikti siūlymus, bus nupirkti tie patys Berkhofai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai jau pataisė sugedusį autobusą ir 881 grįžo į parką.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKad sistema 36-am marsrute rodo 799, 907, 837, 794 /\Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kuom keleiviai nepatenkinti Berkhofais? Šie autobusai yra žemagrindžiai ir turi būti keleiviams patogūs.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKeleiviai nepatenkinti Berkhofais, tačiau VVT juos vis tiek perka, nice. Nejaugi rinkoje nėra kitų naudotų ilgų autobusų. Nejaugi rinkoje nėra kitų naudotų ilgų autobusų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Transporto priemonės patogumas skaičiuojamas ne vien dėl to ar ji yra žemagrindė ar ne. Interjeras, eksterjeras, patogios sėdynės, sėdynių kiekis, patogios erdvės stovintiems keleiviams, turėklų kiekis ir jų patogumas, pakabos minkštumas, garso izoliacija ir t.t.Parašė denisas Rodyti pranešimąKuom keleiviai nepatenkinti Berkhofais? Šie autobusai yra žemagrindžiai ir turi būti keleiviams patogūs.
 Berkhof autobusai statistiškam keleiviui gražūs tik eksterjeru. Tačiau visi kiti niuansai varo keleivius iš proto ypač GRA maršrutuose. Netikite, įlipkite į autobusą ir paklausinėkite keleivių, padarykite apklausą ir pasidalinkite rezultatais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man kaip tik labai patogus pasirode, gal tik sedimu vietu mazai, bet uztat patogus praejimai, talpaus autobuso ispudi daro.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTransporto priemonės patogumas skaičiuojamas ne vien dėl to ar ji yra žemagrindė ar ne. Interjeras, eksterjeras, patogios sėdynės, sėdynių kiekis, patogios erdvės stovintiems keleiviams, turėklų kiekis ir jų patogumas, pakabos minkštumas, garso izoliacija ir t.t.
 Berkhof autobusai statistiškam keleiviui gražūs tik eksterjeru. Tačiau visi kiti niuansai varo keleivius iš proto ypač GRA maršrutuose. Netikite, įlipkite į autobusą ir paklausinėkite keleivių, padarykite apklausą ir pasidalinkite rezultatais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kauno Berkhof Europa skiriasi nuo Vilniaus Berkhof Jonckheer-G, ir, kaip nekeista, Kauno autobusai patogesni.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMan kaip tik labai patogus pasirode, gal tik sedimu vietu mazai, bet uztat patogus praejimai, talpaus autobuso ispudi daro.
 Lyginant su Kauno trumpais Berkhof Jonckheer, Kauno autobusų salono išplanavimas irgi patogesnis. Jau nekalbu apie sėdynių kokybę. Na o turėklų kiekis mažas ir ten, ir ten.Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2014.04.23, 16:56.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 As kalbėjau apie vilnietiskusParašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKauno Berkhof Europa skiriasi nuo Vilniaus Berkhof Jonckheer-G, ir, kaip nekeista, Kauno autobusai patogesni.
 Lyginant su Kauno trumpais Berkhof Jonckheer, Kauno autobusų salono išplanavimas irgi patogesnis. Jau nekalbu apie sėdynių kokybę. Na o turėklų kiekis mažas ir ten, ir ten.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Specifikacijose radau porą reikalavimų, kurių VVT nuomojami Berkhofai neatitinka:Parašė Mettal Rodyti pranešimąČia kurie tokie Berkhofai, kurių VVT neturėjo?
 
 Beje, VVT perka 10 ilgų dyzelinių autobusų. Sprendžiant iš http://www.vilniausviesasistransport...elbti-pirkimai paskelbtos informacijos, per tas 12 dienų, kada galima teikti siūlymus, bus nupirkti tie patys Berkhofai.
 - sėdimų vietų turi būti ne mažiau kaip 50, tuo tarpu VVT nuomojami Berkhofai jų tikrai tiek neturi;
 - durys turi būti atsidarančios į vidų, tuo tarpu nuomojamuose Berkhofuose jos atsidaro į išorę.
 
 Man asmeniškai VVT nuomojami Berkhofai visai patinka, tik pastebėjau, kad šiuose autobusuose vairuotojai dažniausiai staigiau stabdo, negu kituose (matyt stabdžiai jautresni), na ir galinių durų išsidėstymas nelabai geras.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš esmės Berkhofai yra tos pačios Volvo 7700A, tik be 70 km/val. greičio ribotuvo. O galinės durys - tikrai yra problema, nes vairuotojas jas mato labai prastai.Parašė Marius555 Rodyti pranešimątik pastebėjau, kad šiuose autobusuose vairuotojai dažniausiai staigiau stabdo, negu kituose (matyt stabdžiai jautresni), na ir galinių durų išsidėstymas nelabai geras.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau yra minėta, tai 595.Parašė Marius555 Rodyti pranešimąŠiandien 4 maršrute dirba 1720.
 
 Realaus laiko sistemoje 1G rodo 2-1370. Koks tai autobusas?
 Comment









Comment