Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Kažkuris iš jų (pertraukiamo grafiko), dirbo vietoje 866. Pastarasis ryte sugedo, bet apie pietus jau išvyko į 2-ojo troleibusų parko 59 maršrutą.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąŠiandien:
42 dirbo 795, 813 ir 769 dirba dabar
Comment
-
/\ 19 naujų Soliarių yra, bet kažkam į galvą šauna į 10 leist midibusą.............Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąŠiandien pagal realaus laiko sistemą (14:58)
1G 715;
3G 881; 766
4G 273 (įprastai matomas 43-am maršrute); 759; 843 ruošiasi išvykimui
10 maršrute 592
Papildymas prie ssnaiperio pastebėjimų:
203 58;
24 029;
26 811;
1G 796,855;
2G 760,719,504;
4G 843.
Comment
-
Jau du Solariai mirė???Parašė Mettal Rodyti pranešimąNaujasis Solaris 966 šiandien padirbo 5G maršrutu. Pravažiavo 1,5 reiso ir nusibaigė Senojoje Plytinėje. Į parką jį nutempė techninės pagalbos vilkikas Scania nr. 016.
Comment
-
Pačiam teko matyti tik 2, bet gedimų, dėl kurių teko važiuoti į parką (arba būti partemptam) buvo kur kas daugiau.
----------
Paskutiniai 3 pranešimai nukopijuoti į Soliariams skirtą temą: http://www.miestai.net/forumas/showt...117#post776117Paskutinis taisė Mettal; 2014.01.31, 22:48.
Comment
-
Noriu išreikšti šiokį tokį nusistebėjimą vairuotuojų elgesiu, 7-to 744 berds maršruto vairuotojas, paskutinei architektų stotelei jaučiasi kaip vasarą, tai yra, turėdamas uždarą kabiną, stovi 5 minutes visas duris atidaręs ir centus skaičiuoja, kol visi keleiviai šala. Ištikro keista, kai tiek straipnsių, kad keleiviams šalta VT, koks motyvas taip daryti? Ar čia tokios taisyklės?
Comment
-
Istikruju tai keistai atrodo, kai reise sedi kokiu 10-15 keleiviu ir sala su atidarytom durim, nors nei is niekur ateinanciu keleiviu nesimato... Del to kad anksciau atvaziavo abejoju, isedau salnos stotelei,o atvaziavo pagal grafika. Galbut autobuso numeri painioju. Šalnos isėdau 23,26Parašė PeizazasYra pažeidimas tame, kad jisai atvažiavo į Architektus 5 minutėmis anksčiau, nors jisai neturi ten nei minutės stovėti. Tai reiškia, kad grafiko nesilaiko. O niekur nėra parašyta, kad negalima laikyti atidarytų durų, tik reikia įjungti šildymą, o ar jis efektyvus ar ne tai jau čia biesas žino...
Comment
-
Čia problema labiau grafikų sudarinėjime. Atkarpoms įveikti skiriama per daug laiko, ir vairuotojams tenka rinktis, ar ilgiau stovėti galinėse stotelėse, ar išvažiuoti laiku, bet važiuoti 20 km/h greičiu. Dauguma vairuotojų renkasi pirmą variantą, nes, kitu atveju užplūs pikti keleiviai su klausimais "ko čia taip lėtai važiuoji??" O už išvykimą iš stotelės daugiau nei 2 min. anksčiau laiko vairuotojams gali būti mažinamas atlyginimas. Todėl ir daromos atstovos tose stotelėse, kuriose stovėti ir nepriklauso, pvz: toje pačioje Architektų stotelėje dažnai stovi 22 maršruto autobusai, Kražių stotelėje 40 maršruto autobusai daro atstovą beveik visada. Variklis tokiu atveju neišjungiamas, keleiviai lauk neišprašomi. O kas dėl atidarytų durų- čia jau vairuotojai patys renkasi.
Comment
-
Čia juk pastoviai buvo skelbiama, kad viešojo transporto priemonėse turi būti palaikoma tam tikra temperatūra (berods 14 laipsnių). Tai kas čia per vairuotojo savivalė laikyti atidarytas duris, jeigu autobuso šildymo sistema prie atidarytų durų nesugeba palaikyti tokios temperatūros? Jeigu šildymas būtų toks geras, kad užkaitintų saloną iki reikiamo lygio, tai tebūnie su durimis ir orlaides atidaro stovėdamas, su sąlygą, kad salonas dėl to neatšals.Parašė PeizazasYra pažeidimas tame, kad jisai atvažiavo į Architektus 5 minutėmis anksčiau, nors jisai neturi ten nei minutės stovėti. Tai reiškia, kad grafiko nesilaiko. O niekur nėra parašyta, kad negalima laikyti atidarytų durų, tik reikia įjungti šildymą, o ar jis efektyvus ar ne tai jau čia biesas žino...
Comment
-
Dirbantys Soliariai šiandien:
952-1G
953-66
955-18 (berods, jau trečią dieną iš eilės dirba 18 maršrutu. Galiu spėti, jog šis autobusas atiteko Naująjai Vilniai)
956-1G
957-37
958-18
959-3G
960-2
961-52
962-3G
963-3G
964-3G
965-76Paskutinis taisė Vilnietizz; 2014.02.02, 13:56.
Comment
.
Comment