Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Viešasis transportas Lenkijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Autobusų stotis Augustave yra miesto centre, šalia Zigmunto Augusto turgaus aikštės.

    Bendras AS vaizdas. Medžiai - Zigmunto Augusto turgaus aikštė. Vaizdas ateinant nuo Jonkaičio gatvės.



    Stoties pastatas.



    Autosan A1010T Lider Midi į Bialystoką.



    Dar vienas Autosanas.



    Tačiau autobusų stotyje beveik nestoja į Varšuvą vežantys autobusai (ne visi, kai kurie stoja). Pagrindinis vežėjas Żak Express stoja šioje stotelėje prie mokytojų namų 29 Listopada gatvėje (ja važiuojame, kai atvykstame iš Lietuvos, nesvarbu, pro Kalvariją ar Lazdijus).

    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.03, 16:40.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    VT tinklo plėtros pikas buvo pasiektas maždaug prieš 7-13 metų. Po to, deja, seka VT degradacija. Šiuo metu yra 4 autobusų maršrutai, iš kurių tik vienas yra pagrindinis (Nr. 2, jungiantis geležinkelio stoties rajoną su centrine miesto dalimi, įskaitant autobusų stotį), su kursavimo dažniu darbo dienomis kas valandą, o dieną ir piko metu kas pusvalandį. Maršrutas Nr. 3 – tik vienas ar pora reisų per dieną, o Nr. 1 ir 4 tik rytinio ir popietinio piko metu (iš esmės mokiniams skirti, nors tokiais ir nesiskaito). Poilsio dienomis veikia tik maršrutas Nr. 2.
    Kaip skelbiasi pati įmonė „Necko“, jos parką sudaro 8 autobusai, iš kurių 6 vnt. midibusų Solaris III Urbino 8,6/Aplino ir 2 vnt. Solaris III Urbino 10. Pastarųjų neteko matyti, o miesto maršrutams aptarnauti pakanka 4 ar 5 autobusų.

    Vienkartinių bilietų pardavimui yra automatai autobusuose ir keli automatai stotelėse centrinėje miesto dalyje. Važiavimo kaina 2,6 zloto už vienkartinį bilietą, paros bilietas – 8 zl., mėnesinis – 67 zl. Lengvatiniai bilietai su 50 proc. nuolaida.
    Įlipimas pro visas duris.

    29 Listopada g.



    Rynek Zygmunta Augusta.



    Polna g.



    Mostowa g.



    Obrońców Westerplatte g.

    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.02, 12:26.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Augustavas. Mieste gyvena 30 tūkst. gyventojų, miesto plotas beveik 81 kv. km. Taigi, atrodytų miestas labai „skystas“, tačiau nemaža dalis tos teritorijos yra miškai ir ežerai. Taigi, realiai urbanizuota teritorija yra gerokai mažesnė. Visgi ji nėra kompaktiška ir susideda iš centrinės miesto dalies bei prie jos priglundančių teritorijų, kurios iš esmės yra nuosavų namų kvartalai, ir pramoninės zonos bei geležinkelio stoties rajono, kurie yra atokiau nuo miesto.

    Miesto VT atsirado 1959 metais. Vežėjas – transporto įmonė „Necko“, kurios dalis akcijų priklauso municipalinei kompanijai ATBS „Kodrem“ ir tiesiogiai miestui.

    Turysztyczna g.





    0 maršrutas - tuomet, kai lankiausi, dar toks buvo vieno reiso maršrutas ryte. Dabar tokio nėra.





    Jonkajtysa g. Pagrindinė stotelė centre, apie 100 metrų nuo jos yra autobusų stotis.



    Ten pat, tik vaizdas į kitoje gatvės pusėje esančią stotelę. Svarbu! Šioje stotelėje, o ne autobusų stotyje stoja tarptautiniai autobusai, važiuojantys į Lietuvą ar iš jos į Varšuvą.



    Sucharskiego g.

    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.02, 12:23.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą
    Liublinas
    Mieste yra 11 troleibusų maršrutų (151-161) . Pirmieji išvažiuoja į linija nuo 4 valandos o darbą baigia maždaug apie 23 valanda. Pagrindinių troleibusų maršrutų intervalai apie 8-10min , retesniu 20-30min
    19 autobusų maršrutas ten irgi aptarnaujamas troleibusais.

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Verta atkreipti dėmesį, kad per paskutinius keliolika metų tinklo ilgis išaugo net dvigubai, o visas parkas yra žemagrindis (viskas yra 2007-2018 m. gamybos), dalis troleibusų yra su autonomine eiga (iš viso 47%, su baterija 30%)

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Liublinas
    Mieste yra 11 troleibusų maršrutų (151-161) . Pirmieji išvažiuoja į linija nuo 4 valandos o darbą baigia maždaug apie 23 valanda. Pagrindinių troleibusų maršrutų intervalai apie 8-10min , retesniu 20-30min

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Gdynia troleibusai

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Varšuvoje rugsėjo 15 d, atidarytas naujas 2 metro linijos ruožas nuo Dworzec Wileński stoties į šiaurės rytus. Iš viso 3 naujos stotys. Nauja galinė stotis vėl susijusi su Lietuva - Trocka (Trakų). Linija toliau bus tęsiama ta pačia kryptimi.

    https://www.forbes.pl/gospodarka/met...trocka/le25mel

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelios nuotraukos iš Gdansko.

    Miesto Kapena Urbanino.





    Autobusų stotyje stovi krūva minivenų, taip vadinamų autobusų pagal iškvietimą neįgaliesiems pervežti.





    Vietinius maršrutus aptarnaujantis MB O408.




    Flixbuso autobusai. Raudonas irgi, dar neperdažytas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mlava, miestas Mazovijos vaivadijoje, 30 tūkst. gyventojų. Mieste yra miesto VT. Iki 2018 rudens buvo 3 maršrutai, aptarnaujami privatininko "Mobilis". Rudenį atidarytas ketvirtasis maršrutas, pakeista numeracija (buvo 1, A, B maršrutai, tapo 1-4). Nuo 2019 sausio 1 d. pervežimus mieste perėmė savivaldybės komunalinė kelių įmonė.
    Pernai metų nuotraukos.

    Visos jos darytos prie geležinkelio stoties, iki kurios pernai važiavo du iš trijų maršrutų autobusai. Vienas iš ankstyvųjų modelių - Solaris Urbinetto 10 (vėliau Urbino).



    Kapena Urbanino ant Iveco važiuoklės.






    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pruškuvas, miestas įeina į Varšuvos aglomeraciją, bet yra savarankiška savivaldybė. Mieste gyvena 60 tūkstančių gyventojų, miesto plotas tik 19 kv. km. (palygininimui - Alytus 45 kv, km ir 54 tūkst. gyventojų). Miesto VT – autobusai. Vežėjas – Grodzisko Mazoviecko PKS, kuris taip pat aptarnauja Varšuvos miesto maršrutų grupę bendroje Varšuvos sistemoje.
    Pruškuvas ribojasi su pačia Varšuva, tačiau nei Varšuvos miesto autobusai, nei Pruškuvo miesto autobusai nevažiuoja į kaimyninių savivaldybių teritoriją. Susisiekimas su Varšuva geležinkeliu WKD ir PKP linijomis.

    Pruškuve yra 7 miesto maršrutai. Autobusai kursuoja gan retai, kas 25-40 min., vakare kas valandą. Tačiau pagrindinėje trasoje nuo WKD geležinkelio stoties į miestą kursavimo dažnis siekia apie 15-20 min. Poilsio dienomis kas valandą ir tai ne nuo ankstyvo ir tik iki popietės... Kelionės kaina – 3 zlotai. Miestiečiai moka tik 1 zlotą. Galioja lengvatos. Vienkartinius bilietus parduoda vairuotojas, bilietas galioja 1 valandą.

    Pruškuvo mieste dirba ukrainietiški midibusai ZAZ A10. Taip pat autobusas Scania OmniCity CN270UB 4x2 EB, ir MAZ 206. MAZ tikriausiai yra tik vienas, nes daugiau nemačiau. ZAZ‘ų PKS‘as turi virš 10, bet ne visi jie dirba Pruškuve, kiti dirba kituose miestuose (ne Varšuvoje), kuriuose keleivius veža PKS‘as.

    Apie ZAZ'us. Nors Ukrainoje kelis kartus šio modelio autobusus teko matyti priemiesčio maršrute ar šiaip važiuojančius, tačiau važiuoti jais neteko. Nelabai Ukrainoje jų ir reikia, ten vyrauja visoke Bogdanai, BAZ'ai ir pan. su atsparesne prastiems keliams pakaba ir tvirtesniu kėbulu. Autobuso vidus paprastas, sienų, lubų danga - dažytas kartonas, kuris nuo drėgmės jau pradėjęs deformuotis. Autobusams tik 1-3 metai, bet jau gan nusidėvėjęs salonas. Stipri variklio vibracija (važiavau keliais autobusais, visuose tas pats).

    Prie WKD geležinkelio stoties. ZAZ A10.



    Ten pat.



    Ten pat.



    B. Prusa gatvė. Galinė 2 maršruto stotelė.



    Ten pat, tik jau apsisukus ir važiuojant į WKD stotį.



    Ten pat.



    B. Prusa g. MAZ 206 pavyko pagauti tik iš galo. Važiavo 4 maršrutu.



    6-ame maršrute dirbo didelis autobusas Scania OmniCity CN270UB 4x2 EB. Gale jo priemiestinis autobusas kažkokio privatininko, bet autobusas buvęs Grodzisko Mazoviecko PKS'o.

    Paskutinis taisė Al1; 2018.10.12, 07:30.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Solaris IV Urbino 18 electric daugiausiai dirba raidiniuose maršrutuose, kurie važiuoja į gretimus konurbacijos miestus. Tačiau kartais galima pamatyti ir miesto maršrute. Važiavau dvigubu elektrobusu ir maršrutu, kuris eina per patį miesto centrą, įsikūrusį ant kalvos. Gatvės siauros, apstatytos mašinomis, keli posūkiai, gan stati įkalnė. Visą tai elektrobusas įveikė net geriau nei autobusas, sklandžiai, ir be kriokimo, kas būtų net ir naujo autobuso atveju...
    Kolejowa g.



    Grunwaldzka g.



    Įvažiuoja į žiedą iš Grunwaldzkos g.



    Kolejowa g.



    Grunwaldzka.



    Išvažiuoja iš žiedo į Kolejowa g.


    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.09.18, 20:51.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vienintelis Solaris III Urbino 12LE electric. Grunwaldzka g.



    Pakrovimo stotelė Krokuvos žiede.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dviduris Solaris IV Urbino 12 Electric variantas. Daugiausiai jų dirba 303 maršrute. Grunwaldzka g. centre.



    Grunwaldzka g. kiek toliau nuo centro.



    Ten pat.



    Grunwaldzka g. centre.



    Pantografas.



    Kolejowos ir Grunwaldzkos g. žiedas.



    Grunwaldzka g. toliau nuo centro.


    Paskutinis taisė Al1; 2018.09.17, 19:09.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Triduris Solaris IV Urbino 12 electric variantas. Dažniausiai dirba 307, 313 ir kai kuriuose kituose maršrutuose. Jagiellońska g. ant tilto per upelį.




    Grunwaldzka g.



    Ten pat.



    Prie geležinkelio stoties.



    Szczakowska g.


    Paskutinis taisė Al1; 2018.09.17, 19:04.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi, antroji elektrobusų bomba.

    Javožnas, miestas Lenkijoje, Silezijos vaivadijoje. Įeina į Aukštutinės Silezijos konurbaciją, 95 tūkst. gyventojų. Miesto VT – autobusai ir elektrobusai, kurių parke yra 40%. Vežėjas – miestui priklausantis PKM‘as.

    Mieste yra 26 dieniniai ir 2 naktiniai maršrutai, taip pat į Javožną užvažiuoja (giliai į miestą nelenda) Aukštutinės Silezijos pramoninės apygardos komunalinės komunikacijos sąjungos (KZK GOP) kelių maršrutų autobusai, o Javožno PKM autobusai važiuoja į gretimus miestus, priklausančius KZK GOP, pavyzdžiui, į Katovicus. Javožno PKM neįeina į KZK GOP sudėtį, tačiau miesto autobusų numeracija priklauso bendrai sistemai. Bilietai atskiri. Nors maršrutų gan daug, bet tik kelių iš jų kursavimo dažnis pakankamai didelis. Daugumos likusių maršrutų autobusai važiuoja 1-2 kartus per valandą ar dar rečiau. Tačiau pagrindinėse keliose gatvėse, kuriomis važiuoja beveik visų maršrutų autobusai, gaunasi labai intensyvus autobusų eismas. Nors kai kuriais maršrutais kursuoja vien tik elektrobusai, tačiau visgi daugumoje maršrutų, kuriuose dirba elektrobusai, važinėja ir autobusai.

    Javožno PKM parką sudaro autobusai (keli midibusai, standariniai 10-12 m autobusai, triašiai autobusai ir dvigubi autobusai) bei elektrobusai. Tai Solaris III Urbino 12 electric (1 vnt.), Solaris IV Urbino 12 electric dviejų modifikacijų (dviduriai (3 vnt.,) ir triduriai (6 vnt.)), Solaris IV Urbino 18 electric (9 vnt.), Solaris III Urbino 8,9 LE electric (4 vnt.) bei vienas kinietiškas Yutong ZK6128BEVG Electric, kuris tik laikinai duotas PKM‘ui bandymams. Visų modelių Solaris autobusai tą dieną dirbo, o kinietišką mačiau tik pavakaryje, kai jis kažkur važiavo (be keleivių). Dieną jo mieste vežiojančio keleivius nemačiau.

    Solaris IV autobusai nuo Varšuvos modifikacijos šiek tiek skiriasi. Visų pirma geresnė salono komponuotė – minėta akumuliatorių „dėžė“ ties vidurinėmis durimis sumažinta ir ant jos sumontuota viena sėdynė. Galėtų būti ir antra, bet jos vietoje sumontuotas bilietų automatas. Taip yra tiek dviduriame tiek trijų durų elektrobuse. Gale taip pat yra 3 sėdynės, priešingai nei Varšuvoje, kur jų vietoje yra akumuliatoriai. Dviduriame elektrobuse vietoje galinių durų nėra papildomų akumuliatorių. Dviduris variantas nepatogus, nes antros durys tokiame autobuse turėtų būti nukeltos toliau link galo, o ne paliktos ten pat, kaip triduriame variante. Dvigubuose elektrobusuose gale už galinių durų nėra sėdynių, ten sumontuoti akumuliatoriai. Kuo skiriasi III kartos vienintelis elektrobusas nuo Varšuvos, nežinau, nes juo važiuoti neteko.

    Be abejo, maršrutų ilgis Javožne trumpesnis, todėl galbūt nereikia tiek akumuliatorių. Bet ir su pakrovimu ne visai aišku. Aptikau tik vieną pakrovimo vietą, Krokuvos žiedą (galinio VT apsisukimo vieta), kur yra 3 pakrovimo vietos. Paprastai iki šio žiedo važiuojama ne visais daugelio maršrutų reisai, taigi, iki žiedo maršrutai pratęsti važiuojama tik specialiai dėl pakrovimo. Kažkur turėtų būti ir kita pakrovimo stotelė, nes ne visų maršrutų elektrobusai važiuoja iki minėto žiedo.

    Midielektrobusai Solaris III Urbino 8,9LE electric. Jie pagrinde dirba 372, 373, 369 maršrutuose. Grunwaldzka g.
    Važiuoja jie tikrai gerai, pagreitis geras. Salono komponuotė paprasta, akumuliatoriai randais gale, kadangi nuo durų į galą elektrobusas ne žemagrindis, tai visa įranga ten ir sukišta.



    Ten pat.



    Ten pat.



    Ten pat.



    Pakrovimo pantografas standartinis Solario.



    Kolejowa g.

    Paskutinis taisė Al1; 2018.09.18, 20:53.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kodėl Solaris IV numeriai Poznanės? Gal jie tik bandomieji?
    O gal nepriklauso MZA, o priklauso kokiai nors lizingo kompanijai?

    Greit susprogdinsiu dar vieną elektrobusų bombą iš Lenkijos. Daug didesnę nei Varšuvos.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.09.10, 17:11.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Privatininkas "Mobilis" eksploatuoja MAN A37 Lion's City Hybrid NL253. Jų yra tikrai per 10, o gal ir apie 20 ar daugiau vienetų. Dirba ne viename maršrute.
    193 maršrutas pilnai hibridinis. Bokserska g.



    Trzech Krzyży aikštė.



    Gotarda g.



    Bokserska g.


    Paskutinis taisė Al1; 2018.09.10, 17:13.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kodėl Solaris IV numeriai Poznanės? Gal jie tik bandomieji?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Maršrutų švieslentė neveikė. A. Malczewskiego ir Puławska g. sankryža.



    Pakrovimas Spartańska g. žiede.





    Ursus CS12E prie Centrinės geležinkelio stoties.



    Bokserska g. galinėje stotelėje.



    Bokserska g. žiede.



    Ursus pakrovimo įranga skiriasi nuo Solaris, pakrovimo pantografas irgi.



    Domaniewska g.



    Al. Niepodległości, prie Lenkijos radijo.

    Paskutinis taisė Al1; 2018.09.17, 18:39.

    Komentuoti:

Working...
X