Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Viešasis transportas Lenkijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Belsko-Biala. Šiemet vasarą. Ikarus 280 vis dar važinėja













    Ciuchcia.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Užfiksavus padidėjusį aplinkos taršos lygį, Varšuvos valdžia leido šį ketvirtadienį (gruodžio 15 d.) visiems miestiečiams naudotis viešuoju transportu (visos rūšys - autobusai, tramvajai, metro, miesto-priemiestiniai traukiniai) nemokamai. Kaip rezultatas - 15 proc. daugiau keleivių nei įprastą darbo dieną. Neatmetama, jog tokios akcijos dar kartosis.

    В Варшаве 15 декабря все виды городского транспорта работали бесплатно. Из-за смога

    Warszawa. 15 proc. pasażerów więcej w czwartkowej darmowej komunikacji

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Sopoto tiltas į jūra yra mokamas, todėl ne ką prasčiau yra molas su švyturiu pačiame Gdanske.
    Mokamas tik sezono metu - tądien galima buvo eiti nemokamai. Nors tikrai nematau, už ką ten reikia mokėti. Čia tas pats kas apmokęstinti Palangos tiltą.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Tarp SKM stotelių atstumas 1-1,2 km, Sopote iš betkurios jo vietos iki artimiausios stotelės (jų Sopote 3) eiti ne daugiau 5-7 minučių. Nebent yra noras pasivaiksčioti pajūriu. Beje ryčiui001 papildant edvvą Sopoto tiltas į jūra yra mokamas, todėl ne ką prasčiau yra molas su švyturiu pačiame Gdanske.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kam kur reikia, kaip kam patogiau, taip ir važiuoja. Visas VT dirba kaip viena sistema, o tai ir yra svarbiausia.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    SKM yra traukinys, kurio stotelės yra ne kas 200-300 metrų. O su mumis išlipę iš tramvajaus Sopoto link kulniavo tikrai ne 1 ir ne 2 keleiviai.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Nestandartiniais Gdanskui modeliais aptarnaujamas 117 maršrutas, kursuojantis tarp Gdansko ir Sopoto. Kursavimo dažnis labai prastas - kartą per valandą. Dėl to abu kartus teko kone 2 km kulniuoti pėsčiomis tarp tramvajaus stotelės Opacka (Oliwa rajone) ir Reja troleibusų-autobusų galinės stotelės.
    [/URL]
    Kursavimo dažnis pats tas nes jeigu reikia važiuoti tarp Gdansko-Sopoto-Gdynės-Redos-Vejherovo arba Rumijos, tai visi naudojasi SKM kuris važiuoja kas 7 min. Tuo labiau, kad gali nusipirkti bendrą, pavyzdžiui 1 dienos bilietą, SKM+visam trimiesčio transportui arba SKM+Gdansko transportas, SKM+Gdynės(Sopoto) transportas.

    Komentuoti:


  • edvva
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

    Ne į temą, bet kaip patys miestai? Ar verta važiuoti?
    Atsakysiu apie miestus, taip tikrai verta, ypač į Gdanską, puikus senamiestis, laivai kursuoja dažnai, galima vasarą įsėsti į vandens tramvajų, kuris kainuoja berods 10 zl, bet vaizdai atperka kelionę. Kainos nesikandžioja ir yra labai protingos. Sopote faina ir prie jūros įdomu, yra tiltas į jūrą, geras paplūdimys, netoli miškuotos kalvos, visai kitoks kraštovaizdis nei pvz Palangoj. Gdynėj buvau mažiausiai, atrodo pats paprasčiausias miestas.
    Tad tikrai rekomenduoju, ypač šiltuoju sezonu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    VT organizavime yra ir pliusų, ir minusų. Bet pirmųjų kur kas daugiau nei antrųjų.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Kaip vilniečiui ir entuziastui, tai malonu akiai, bet neabejoju, kad Garbanius su tuo nesutiks
    Malonu, kad mane prisimenat Taip, aš naujų autobusų fanas, bet šie MB galiu pripažinti geriau ir tvarkingiau atrodo nei vilnietiški baisios spalvos MB Beje, aš dar senesnių MB fanas, tokių, kokių nesenai turėjo Trakų AP. Nors šiap neužpykit, bet Lenkija bent jau man neatrodo pavyzdys. VT organizavimas taip, bet visa kita....

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Ar pavyko pagauti kurį nors iš keturių Gdynės muziejinių troleibusų?

    0405GN2 Bent man yra labai "fainas" ir jaukus autobusas (Pagal dizainą)
    O ir Gdansko dažymo schema labai graži.

    Ne į temą, bet kaip patys miestai? Ar verta važiuoti?
    Laiko turėjom apie 12 valandų, iš kurių pusę laiko lijo, trečdalį buvo sutemę ir reikėjo gi pavalgyti bei architektūrą apžiūrėti. Nebuvo kada važiuoti į Gdynę ir tuo labiau tikėtis, kad išvažiuos kažkas muziejinio lietingą darbo dieną.

    Šiaip aplankyti verta, bet mane po Prahos tai jau sunku nustebinti

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Priemiestiniai maršrutai daugiausia aptarnaujami įmonės Gryf. Beje ši įmonė prisideda (ar bent prisidėjo) prie tinklapio Phototrans.eu išlaikymo - didžiausios pasaulyje transporto fotogalerijos kartu su Fotobusu ir Transphoto (STTS).

    Didžiąją dali įmonės parko sudaro Mercedes Benz 400-osios serijos autobusai: O408, O405, O407, O405NU, O405N2 bei šiek tiek O530 Citaro.

    O408



    O530 Citaro



    Setra SG221UL iš PKS Starogard Gdanski. Šito reto modelio atstovo pamatyti tikrai nesitikėjau


    Pabaiga. Galbūt Vilnietizz įkels dar kokių nors nuotraukų.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Ar pavyko pagauti kurį nors iš keturių Gdynės muziejinių troleibusų?

    0405GN2 Bent man yra labai "fainas" ir jaukus autobusas (Pagal dizainą)
    O ir Gdansko dažymo schema labai graži.

    Ne į temą, bet kaip patys miestai? Ar verta važiuoti?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Dar miesto autobusų foto. Vėl gi, kadangi per 1 dieną reikėjo spėti pamatyti 2 miestus, pasivažinėti įvairiomis transporto priemonėmis, o popiet dar ir lyti pradėjo, tai beliko tik "štampuoti" prie geležinkelio stoties iki sutems.

    MAN Lion's city G



    Po vieną iš gausybės MB O405N2 ir O405GN2 modelių atstovų:




    Kaip vilniečiui ir entuziastui, tai malonu akiai, bet neabejoju, kad Garbanius su tuo nesutiks

    Neoplan N4016. Švieslentėje parašyta už kiek laiko išvyks iš galinės stotelės. Tiesa, čia nelabai panašu į tiesą



    Standartinis Lenkijos miesto autobusas - Solaris Urbino 18. Kaip bebūtų keista, bet jų Gdanske yra mažuma, o ne dauguma, kaip būna paprastai.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Nestandartiniais Gdanskui modeliais aptarnaujamas 117 maršrutas, kursuojantis tarp Gdansko ir Sopoto. Kursavimo dažnis labai prastas - kartą per valandą. Dėl to abu kartus teko kone 2 km kulniuoti pėsčiomis tarp tramvajaus stotelės Opacka (Oliwa rajone) ir Reja troleibusų-autobusų galinės stotelės.

    Sopotas. MAZ 203 važiuoja link Gdansko.


    Solbus SM12 į Sopotą


    Priešingai nei su Gdansku, tarp Sopoto ir Gdynės susisiekimas antžeminiu transportu yra labai geras. Kursuoja 2 maršrutų troleibusai (nr. 21 ir 31) bei keletas autobusų.
    21 maršruto troleibusas Solaris Trollino 12 su autonominės eigos galimybe. Gdynėje tarybiniais laikais nedaug trūko iki to, kad būtų sunaikinta troleibusų sistema autobusų naudai, bet 70-aisiais prasidėję masiniai naikinimai pasibaigė 80/90-aisiais. Tuomet buvo atstatytos beveik visos troleibusų linijos ir šiuo metu jos išplėstos dar labiau.



    Gdynės VT sistemos MB Citaro autobusas ekspresiniame maršrute nr. S. Dar yra 181 maršrutas, kuriuo dirba ilgi autobusai. Autobusai S, 181 ir troleibusai 21, 31 Sopote važiuoja vienoda trasa, bet niekas nesiruošia retinti ar naikinti nei vienų, nei kitų.



    Gdanskas.
    Specialus maršrutas nuo "terminalo" prie tramvajaus stotelės į laivų remonto įmonę, įsikūrusią saloje. Visai neseniai šiuo maršrutu kursuodavo Ikarus 260, bet dabar, deja, atvažiavo du vienodi MAN NL**3. Vienas jų -



    Seniausio modelio tramvajus iš 4 matytų modelių ir vienintelis sukabintas iš 2 atskirų vagonų - Konstal 105. Deja daugiau tramvajų nuotraukų nėra, nes laiko turėjom labai mažai, o tramvajai beveik visur važiavo atitverta arba tvoromis arba nenutrūkstamu mašinų srautu juosta.

    Paskutinis taisė Mettal; 2016.11.10, 07:29.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Beje, šiame forume nebuvo parašyta, bet 2015 m. pradžioje griausmingai į Lenkijos vidaus pervežimų rinką įžengęs Lux Express visai neseniai (rugsėjo pabaigoje) panaikino savo paskutinį "tikrąjį" tarpmiestinį maršrutą Varšuva-Žešuvas. Taip pat didžioji dauguma tarptautinių maršrutų pietų kryptimi (į Budapeštą, Vieną ir dalis reisų į Prahą) buvo sutrumpinti ir nuo šiol vykdomi ne iš Varšuvos, bet iš Krokuvos (taigi Varšuvos gyventojams, kaip ir vilniečiams, į šiuos miestus važiuojant reikia persėsti Krokuvoje). Realiai nebeliko Varšuvos filialo, pro Varšuvą važiuoja tik autobusai iš Vilniaus į Berlyną (šiame maršrute taip pat panaikintas vienas reisas iš dviejų) ir Prahą (po 1 reisą per dieną), šiuos maršrutus papildo ir du reisai Varšuva-Vilnius. Varšuva-Krokuva iš kadaise buvusių 10 išvykimų liko tik 1 išvykimas per dieną, ir tai - šis išvykimas yra maršruto Vilnius-Praha dalis ir yra labiau skirtas tiems, kas nori Krokuvoje persėsti į autobusus, vykstančius į Budapeštą ar Vieną, tad bilieto kaina, važiuojant Lenkijos viduje, yra nepamatuotai didelė. Varšuviečiams aktualus liko nebent Suvalkai-Varšuva maršrutas, bet šis maršrutas yra tarptautinio maršruto Varšuva-Vilnius dalis.

    PolskiBus taip pat tęsia maršrutų naikinimą arba perdavimą kitiems vežėjams - iš šiame sąraše esančių maršrutų patys PolskiBus aptarnauja tik 18.

    Dviejų vežėjų maršrutų nykimas susijęs su šiais dalykais:

    1. Labai pagerėjo susisiekimo geležinkeliu kokybė. Atnaujinti geležinkeliai, tarp didžiųjų miestų kursuoja itin greiti Pendolino traukiniai, susisiekimui su mažesniais miestais pradėti naudoti taip pat nauji Stadler traukiniai. Visa tai reiškia, jog keliauti autobusu tapo paprasčiausiai neoptimalu laiko sąnaudų atžvilgiu, nes traukiniu kelionės tikslą pasieksi kone dvigubai greičiau. Iki šiol traukiniai kiek gąsdino keleivius itin didelėmis kainomis, tačiau dabar daug kas pasikeitė - PKP itin pagerino marketingą, siekdami pritraukti daugiau keleivių, taiko nemažas nuolaidas perkantiems bilietus iš anksto, be to, dažnai internete ir šiaip paskelbia akcijas, kurių metu bilietai parduodami nuo 10-15 zlotų. Visa tai lėmė keleivių srautų padidėjimą.

    2. Lenkijoje populiarėja tarpmiestinės kelionės lėktuvais. Į vietinių skrydžių rinką atėjo Ryanair, kurie skraidina tarp kai kurių šalies didmiesčių (pvz.: Krokuva-Gdanskas, Varšuva-Vroclavas). Kainos nedidelės, skraidinama į pagrindinius oro uostus, tad, turint omeny Lenkijos teritorijos dydį, vidiniai skrydžiai yra populiarūs.

    3. Prieš 6 metus, PolskiBus tik atėjus į rinką, jie buvo kaip fenomenas ir beveik neturėjo konkurentų. Vietiniai PKS`ai pagrinde vežė senais autobusais ar mikrobais ir dar už didesnę kainą. Tačiau pastaraisiais metais daug kas pasikeitė - atsirado naujų vežėjų, vežančių naujais autobusais ir siūlančių akcijas, kurių metu parduodami bilietai po 1 zlotą, be to, ir kai kurie esami vežėjai pagerino paslaugų kokybę - atnaujino parką, pagerino marketingą, skelbia akcijas. Visa tai lėmė, kad atsirado konkurencija.

    4. Na, ir kur gi be automobilizacijos. Sparčiai rekonstruojami Lenkijos keliai (+ tiesiami nauji) jau nebėra vairuotojų baubas, dar ir degalų kainos sumažėjo, tad pastaruoju metu tikrai padaugėjo tokių, kurie iš vieno miesto į kitą keliauja automobiliais.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Dar klausi, žinoma kelk!

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Na kad jau taip įdomu, tai įkelsiu, bet jau ne šiandien.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Tai žinoma kad įdomu!

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Būtų įdomu

    Komentuoti:

Working...
X